You are currently viewing آیا زمان آن است که روال خود را تازه کنید؟  این استراتژی را امتحان کنید.

آیا زمان آن است که روال خود را تازه کنید؟ این استراتژی را امتحان کنید.


ورود از سقوط همیشه کمی شبیه یک سال جدید به نظر می رسد، و با این احساس میل به جمع شدن و تجدید قوا به وجود می آید. یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار، استفاده از استراتژی است سازنده ترین مردم برای ایجاد فضایی که همه ما برای دستیابی به نتایج شگفت انگیز به آن نیاز داریم. استراتژی چیست؟ شما هستید روال پیشگیرانه.

من به کارهای معمولی مثل کمد فکر می کنم. ممکن است سازمان‌دهی‌شده‌ترین کمد را داشته باشید، اما با به‌دست‌آوردن آیتم‌های جدید (جایی برای ژاکت‌های پاییزی دنج باز کنید!)، باید بقیه کمد خود را ساده کنید و ویرایش کنید. به همین ترتیب، ما باید عادات خود را مطابق با زمان ما تغییر دهیم.

تماشا کنید: زمان آن است که روال پیشگیرانه خود را تازه کنید؟

سعی میکنی آرام بگیری یک رویکرد جدید برای کارمتعادل کردن بعضی روزها در اداره و بعضی روزها در خانه? یا شاید هر روز به دفتر برمی‌گردید و مجبور می‌شوید تعهدات شخصی و خانوادگی خود را انجام دهید تا از این تغییر پیروی کنید.

همانطور که روش کار ما به تکامل خود ادامه می دهد، ممکن است متوجه شوید که هوس ثبات، قابلیت پیش بینی و ارتباط دارید. ساخت و نگهداری الف روال پیشگیرانه کلید است.

ولی چگونه do you در اینجا روشی وجود دارد که می توانید از آن برای تنظیم مجدد روز خود استفاده کنید تا بتوانید بهترین کار خود را انجام دهید و بهترین احساس را داشته باشید.

تحقیقات زیادی در مورد “مردم صبحو نمونه‌های بی‌شماری از اینکه چگونه هنرمندان برتر از صبح‌های خود برای رسیدن به اهداف و آرزوهای بزرگ خود استفاده می‌کنند.

هیچ رازی واقعی برای این وجود ندارد. وقتی کار چالش برانگیز خود را در پر انرژی ترین زمان روز انجام می دهیم – نتایج عالی می گیریم.

برای بسیاری از ما، انرژی ما در صبح به اوج خود می رسد. این شامل جغدهای شب می شود که با یک سطل انرژی تازه سر کار حاضر می شوند. (آنها چگونه این کار را انجام می دهند؟) مطمئناً، انرژی آنها ممکن است در اواخر بعد از ظهر/اوایل شب بالاتر باشد، اما انرژی آنها در شروع روز کاری همچنان ثابت است.

نه تنها انرژی ما در صبح به اوج خود می رسد، بلکه اراده ما نیز به اوج خود می رسد و همچنین تمایل داریم در شروع هر روز کنترل بیشتری بر کار خود داشته باشیم. پس از اینکه بقیه دنیا ایمیل می‌زنند، تماس می‌گیرند، و شاید حتی وقتی به دفتر می‌گردید کنار میزتان توقف می‌کنند، زمان‌های زیادی را برای تمرکز کردن در نظر بگیرید.

بعداً در روز، مطمئناً کار برای اتمام وجود دارد، ایمیل‌هایی برای پاسخگویی، تماس‌ها برای بازگشت، و زمان ما به سرعت تبدیل به شنی می‌شود که در ساعت شنی می‌گذرد.

پس چرا یک برنامه روتین تمرکز صبحگاهی را امتحان نکنید (با آن قهوه یا چای؟)

“تا زمانی که کاری را که هر روز انجام می دهید تغییر ندهید، هرگز زندگی خود را تغییر نمی دهید. راز موفقیت شما در زندگی روزمره شما نهفته است.” – جان کی ماکسول

اینجا a نمونه یک روال صبحگاهی که می تواند برای افراد سحرخیز موثر باشد. می‌توانید زمان‌های زیر را تنظیم کنید تا زمانی را که بیدار می‌شوید در نظر بگیرید.

7:00-8:00 صبح – کار متمرکز
شما این را دوست خواهید داشت. تمام اعلان‌های ایمیل را خاموش کنید و ایمیل‌ها را به حداقل برسانید. از آن استفاده کنید تایمر اگر به شما کمک می کند تمرکز کنید من تقریبا هر روز از تایمر استفاده می کنم.

8:00-8:30 صبح – ایمیل
با توجه به اینکه بسیاری از کارهای متمرکز شما از مسیر خارج شده است، اکنون می توانید به کارهای واکنشی مانند ایمیل روی بیاورید. شاید وسوسه انگیز بود که روز خود را با یک ایمیل شروع کنید، اما هیچ کس انتظار نداشت زودتر از آن لحظه پاسخی دریافت کند.

8:30-9:00 صبح – خانواده
اگر روز کاری از خانه است، می‌توانید فرزندانتان را به مدرسه بفرستید. یا مثل من ممکن است بچه هایتان را در مدرسه رها کنید.

9:00-11:00 صبح – کار متمرکز
از آنجایی که صبح انرژی اصلی است، می توانید زمان بیشتری را برای کار انفرادی خود اختصاص دهید. البته در این مدت می توانید ایمیل های کوتاهی برای یکدیگر ارسال کنید.

11:00 صبح به بعد – جلسات و وظایف پشتیبانی
در صورت امکان، جلسات خود را بعداً در روز منتقل کنید تا انرژی اصلی صبح شما برای کار مستقل شما محافظت شود. استثناهایی وجود خواهد داشت و تاریخ انتخاب شده زودتر همچنان کار می کند.

این فقط یک نمونه روال است. مال شما یک روال پیشگیرانه بر اساس الگوهای انرژی و ماهیت کار شما متفاوت به نظر می رسد. احتمالاً جای تعجب نیست که وقتی کار خود را با دوره بهینه انرژی خود هماهنگ می کنیم، کارآمدتر کار می کنیم و به نتایج بهتری می رسیم.

چه نوع کاری را باید با تاپ خود هماهنگ کنید؟ هنگامی که در اوج هستید، با انجام کارهای متمرکز، مستقل، تحلیلی، خلاقانه و بصیرتی بهترین خدمت را خواهید داشت. چالش برانگیزترین شغل شما کارهای کوچکتر و اداری خود را که به تفکر استراتژیک یا انرژی خلاقانه شما نیاز ندارند را برای بعد از روز ذخیره کنید.

ساخت و نگهداری الف روال پیشگیرانه یکی از رازهای موفق ترین افراد جهان است. حول چه چیزی ساخته شده است شما مهمترین را در نظر بگیرید من دوست دارم بگویم که این بلیط طلایی شما برای زندگی با طراحی در مقابل استاندارد است. زندگی‌ای داشته باشید که به جای عکس‌العمل، خلق کنید، و به جای امید به یک روز عالی، برنامه‌ریزی کنید. اما این یک علم دقیق نیست. آیا استثنا وجود خواهد داشت؟ همیشه. ناامید نشوید و سیستم خود را به دلیل چند روز “خاموش” بیرون بیندازید. همیشه می توانید به آن بازگردید.

همچنین به ایجاد مسئولیت پذیری کمک می کند. روال خود را با همکاران به اشتراک بگذارید. اجازه دهید تیم شما از شما حمایت کند. از یکدیگر حمایت کنید. و همیشه و همیشه می توانید از ما به عنوان شریک مسئولیت پذیری خود استفاده کنید.

اگر به دنبال راهنمایی برای استفاده بیشتر از روال فعالانه خود، به صورت فردی یا برای تیم خود هستید، لطفا با ما تماس بگیرید. ما عاشق کمک به مردم برای ایجاد شیوه های برنده هستیم.

مطالب مرتبط: 5 راه برای تسلط بر عادات و ایجاد آنها برای شما



Source link