You are currently viewing آیا سبک مینیمالیستی ما را نامرئی می کند؟

آیا سبک مینیمالیستی ما را نامرئی می کند؟


اخیراً سر و صدای زیادی در مورد مد «مینیمالیسم» به وجود آمده است. در هسته خود، می توان آن را به عنوان یک توصیف کرد کلاسیککمد لباسی بدون تزئین و رنگ خنثی که از قطعات باکیفیت و قابل تعویض، الگوها یا طرح‌های بسیار کم و لوازم جانبی «لوگو» کم یا اصلاً وجود ندارد. من اغلب توصیه می کنم برخی از این وسایل را در کمد لباس خود داشته باشید.

عکس از LaDame، Label

اینفلوئنسرهای جوان مد به سرعت وارد میدان شدند. آنها این استایل را «پول قدیمی» شیک نامیدند، توصیفی که مطمئناً در جایی متوجه کسی می‌شود. و با گذشت روز از شب، رگباری از منتقدان آنلاین غیرشخصی شروع به تحقیر شدید و شدید این مفهوم کردند. آنها نه تنها احساس می کردند که لباس های بسیار گران قیمت تبلیغ می شود، بلکه ما به طور جمعی برای جامعه ای و زیبایی شناسی تلاش می کنیم که در آن افراد فردیت خود را از دست بدهند.

این که آیا شما این ایده را دوست دارید یا از آنچه که “مینیمالیسم” ممکن است برای شما باشد متنفر هستید؟

مینیمالیسم وجود دارد… و سپس تفکر مینیمالیستی وجود دارد

لیدیا تاملینسون در یوتیوب

سبک مینیمالیستی به طور خاص به نوع کلاسیک کمد لباسی که در بالا توضیح دادم اشاره دارد: قطعات ساده، خنثی یا تک رنگ، با کیفیت بالا و قابل تعویض. این در واقع یک ظاهر بسیار زیبا و چشمگیر برای هر کسی است، به ویژه برای بسیاری از زنان بالای 45 سال (اگرچه تأثیرگذار مد مینیمالیسم کلاسیک بسیار مورد علاقه من، لیدیا تاملینسون، احتمالاً در اوایل 30 سالگی است.) ذوق و سلیقه خوبی از خود نشان می دهد. این ویژگی ها برای هیچ کس بد نیست. و آنها می توانند به شما کمک کنند که به تنهایی برجسته شوید.

اما مینیمالیسم به عنوان یک مفهوم می تواند به تعداد زیاد وسایل در کمد لباس شما نیز اشاره داشته باشد. استقبال از مینیمالیسم به این معنی است که کمد لباس شما پر از چیزهایی نیست که به ندرت می پوشید یا ده سال پیش برای شما معنایی احساسی داشت اما اکنون به طرز وحشتناکی قدیمی شده است. این می تواند نشان دهد که لباس های شما هنوز هم از درون با شما صحبت می کند و به دلیل زیبا و خوش دوخت بودن آنها را به طور مکرر می پوشید. همچنین می تواند نشان دهد که شما توسط روندها هدایت نمی شوید.

حفظ این طرز فکر در مورد مد، راهی سالم برای ساده کردن زندگی و شلوغ کردن ذهن شما است. بیش از حد هر چیزی می تواند زندگی را پیچیده کند. و کمد لباس ما چیزهای زیادی را در مورد اینکه چقدر زندگی ما می تواند پیچیده باشد نشان می دهد.

چگونه مینیمالیسم می تواند برای شما کار کند

عکس: آدرین لئونارد/Unsplash

ویژگی اصلی کمد لباس مینیمالیستی کاربردی و کاربردی بودن آن است. این عملی است زیرا در زمان فکر کردن در مورد اینکه چه بپوشید صرفه جویی می کند. هر چه عناصر کمتر باشد، راه حل ها کمتر است. این کار قابل اجرا است زیرا بسیاری از لباس های شما با چندین لباس دیگر در کمد لباس شما به خوبی کار می کنند. مزیت دیگر این است که می تواند به شما یادآوری کند که مجبور نیستید به خرید همان چیزها ادامه دهید. (وقتی لباس های زیادی داریم که فراموش می کنیم قبلاً همان کالای جدید یا مشابهی را داریم که برایمان جذاب است این کار را انجام دهیم.)

هنگامی که انتخاب های خود را ساده می کنید، پالت رنگ خود را اصلاح می کنید و ویرایش می کنید، متوجه می شوید که لباس پوشیدن استرس بسیار کمتری دارد. این بدان معنا نیست که شما باید سبک خود را با یک کمد لباس کاملا کلاسیک و خنثی جایگزین کنید. که در پستی که برای Sixty and Me نوشتممن به دو افراطی سبک مد که توسط شخصیت های اصلی سریال تلویزیونی به نمایش گذاشته شده بود، یعنی فرانکی (با بازی لیلی تاملین) و گریس (با بازی جین فوندا) نگاه کردم. کمد گریس شبیه به یک کمد لباس کلاسیک واقعی به نظر می رسید.

عکس: با حسن نیت از Variety

فرانکی همه چیز در مورد الگوها، بافت ها و لباس ها و لوازم جانبی الهام گرفته از قومیت ها بود. اما در آخرین مرحله از زندگی‌اش، منسوجات ظریف‌تر و اکسسوری‌های کمتر اما بسیار جسورانه را انتخاب کرد، که اغلب با رنگ نقره‌ای موهایش مطابقت داشت. کل ظاهر فوق العاده شیک و شیک بود. سادگی چشمگیری داشت. و شخصیت منحصر به فرد او هنوز به وضوح آشکار می شود.

همچنین، همانطور که همکار من جانت وودکلیف اشاره می کند، یک کمد کلاسیک مینیمالیستی لزوماً به معنای همه خنثی ها نیست. شما می توانید یک کمد لباس کلاسیک ساده و ظریف با استفاده از سایه هایی از بهترین رنگ های خود ایجاد کنید.

آیا واقعاً یک سبک مینیمالیستی می تواند ما را بیشتر دیده شود؟

بلوز پوپلین 100% پنبه 39.90 دلار

کیف گنبدی چرم مصنوعی کلاسیک سافیانو 28.99 دلار در آمازون

چندین روش وجود دارد که یک سبک کلاسیک مینیمالیستی می تواند شما را به خوبی متمایز کند. هر ترکیبی که لوکس به نظر می رسد شما را مورد توجه قرار می دهد و واقعاً نیازی به خرابکاری ندارد. من بسیاری از اجناس ساده، خنثی و کلاسیک را از سایت‌های مد تخفیفی مانند Quince، GAP، Mango و Everlane می‌خرم که خوش ساخت و با کیفیت هستند.

کیف چرم ایتالیایی TJ Maxx 69.99 دلار

کیف های دستی گران قیمت را می توان از مکان هایی مانند TJ Maxx و Amazon با چرم طبیعی و مصنوعی تهیه کرد. این نوع کیف های ساختاری کاملاً بی انتها هستند.

به خاطر داشته باشید که تفاوت زیادی بین بی زمانی و کسل کننده وجود دارد. آنها می گویند سبک کلاسیک بی انتها است. آیا این بدان معناست که مثلاً 200 سال آینده ما لباس های مشابهی خواهیم پوشید؟ به ندرت. این بدان معنی است که در طول زندگی ما نمی توانید سبک را با یک دوره یا روند خاص شناسایی کنید.

بلوز 100% ابریشم لیلی سیلک 129 دلار

اکنون، اگر از ایده همه خنثی‌ها متنفر هستید، می‌توانید با پوشیدن چیزی به رنگ عالی نزدیک صورت خود، ظاهر خود را درخشان کنید. بلوز در یکی از جذاب ترین رنگ ها می تواند پوست و چشمان شما را زنده کند و شما را به شدت قابل مشاهده کند… در واقع حسادت آور.

اگر می‌خواهید بخش خلاقانه‌تر، بازیگوش‌تر یا غیرعادی‌تر شخصیت خود را بیان کنید، می‌توانید با یکی از اصول اولیه شروع کنید – یک شلوار عالی یا یک دامن چرمی و یک بلوز سفید کاملاً دوخت که با دسته‌های درشت مورد علاقه‌تان پوشیده شده است. یا منجوق النگوهای طرح دار ولی “بلوز سفید سادههمانطور که در بررسی پاییز آینده من با سوزان بلونز خواهید دید، فقط به مسیر جدیدی رفت. ما شروع به دیدن تغییرات عالی با جزئیات دوست داشتنی و عناصر زنانه کرده ایم.

بلوز آستین پفی نامتقارن سفید لیلی سیلک 149 دلار

اگر می‌خواهید احساسات درونی خود را نشان دهید، دامن ساتن ساتن را با یک ژاکت کشمیری رنگارنگ یا حتی یک بلوز نخی تمیز و تک رنگ بپوشید. این یک روش زیبا، سکسی و بسیار مدرن از مینیمالیسم است. و این یک ترکیب کاملاً همیشگی است. یا ظاهر دراماتیک مینیمالیستی شما می تواند چیزی شبیه به یک لایه پایه خنثی تک رنگ از تاپ، شلوار یا دامن، چرم یا پشم باشد که با یک بلوز ساتن و یک کت و چکمه عالی، چاپ شده یا رنگارنگ بپوشید.

اینها همه لباس‌های ساده و «مینیمالیستی» هستند. هیچ چیز خسته کننده ای در آنها وجود ندارد. و آنها می توانند همه کاره و لوازم جانبی باشند تا شما را در عین حال زیبا جلوه دهند.

سفر مینیمالیستی خودم

گاهی اوقات به نظر می رسد زمان مناسبی برای رها کردن ایده قدیمی در مورد اینکه چه کسی بودید و نسخه 2.1 را در آغوش بگیرید، به نظر می رسد. در مرحله دیگری از زندگی خودم، بیشتر بخش “روح بالا” در سبک مد و شخصیت خود را پذیرفتم (25%). .

اما من رنگ کردن موهایم را متوقف کردم و اکنون آن را صاف می کنم. عنصر کلاسیک سبک و شخصیت من (25٪) همان چیزی است که اکنون بیشتر دوست دارم. من با انتخاب نکردن رنگ موی گران قیمت و کوتاه نکردن موی سر هر شش هفته یک بار در انرژی و مالی خود صرفه جویی می کنم. و شقیقه های سفیدم را کاملا در آغوش گرفتم. عینک من با فریم زغالی اکنون با موهایم مطابقت دارد و عنصری از گراویتاس را به آن اضافه می کند.

من شخصاً در حال حاضر بیشتر از سالهای جوانی خود احساس نمایان شدن و واقعی بودن می کنم. و این خیلی کمتر از نحوه لباس پوشیدن من پیچیده است.

خود را در ذهنیت مینیمالیستی غرق کنید

حال، اگر مفهوم مینیمالیسم را دوست دارید اما با یک سبک کلاسیک همذات پنداری نمی کنید و چشم انداز بازسازی کل کمد لباس شما برای شما جذاب نیست، با به کار بردن دو معیار مهم برای یک کمد مینیمال شروع کنید: “آیا می توانم؟ آن را دوست دارید و/یا دارید آیا به آن نیاز دارید؟» اگر چیزی را دوست ندارید و نه نیاز دارید، آن چیز فقط در پشت کمد شما و در پشت ذهن شما فضایی را اشغال می کند.

و سپس، با وسایلی که این تست اول را پشت سر گذاشتند، چند ترکیبی ایجاد کنید که اغلب می پوشید. به این فکر کنید که چقدر در آنها احساس اعتماد به نفس و مشهود بودن می کنید. و مهمتر از همه، وقتی در نظر می گیرید که آیا آنها هنوز هم اکنون شما را نشان می دهند صادق باشید.

می‌توانید کم‌کم کنید، بسیاری از کرک‌ها را حذف کنید، قطعات ساده، خوش‌ساخت و پیچیده را انتخاب کنید و همچنان چیزی شبیه به یک زن غیرمتعارف، یک زن مهلک، یک کلاسیک «پول قدیمی»، یک مد لباس آرام، یا هر عنوان دیگری باشید. میخوای به خودت بدی

و شما خواهید کرد قطعا هنوز قابل مشاهده است

توجه داشته باشید: همچنین به عنوان یادآوری به همه مشترکین جدیدم (و یک تشکر بزرگ از همه شما برای پیوستن به انجمن ما!!) دوره کوچک من، “31 روز مراقبت از خود” هنوز در Teachable برای موجود است 5 دلار فقط برای مشترکین من. این اطلاعات انبوهی دارد و به شما کمک می کند تا در مورد آن فکر کنید. این خلاصه‌ای روزانه بود که من بلافاصله پس از پایان قرنطینه نوشتم، و به نظر می‌رسید که برای بسیاری از خوانندگانم جذاب باشد. ایناهاش اتصال دوباره

[Purchasing from any of the links on this page might earn me a small commission and won’t add to your cost. Thanks for helping to keep this blog going!]





Source link