آیا یک کیف با 14 هزار دلار لوکس در آن ثبت می کنید؟ – 50


مسافران در این آخرین قسمت از سری فرار دالاس:

آیا فرودگاه تولوم مکزیک با فرودگاه کانکون رقابت خواهد کرد؟

دوچرخه سواری پاییزی در پرتغال

هتل های لوکس با نام تجاری جدید در لندن

14000 دلار کالاهای لوکس در یک ایرلاین ارزان قیمت؟

https://www.youtube.com/watch?v=uQycQuStlYA

اگر مدت ها منتظر افتتاح فرودگاه بین المللی تولوم مکزیک بوده اید، باید کمی بیشتر صبر کنید. هنگامی که در تابستان 2022 آنجا بودم، توسط مردم محلی تولوم به من اطلاع دادند که دولت بالاخره راه را برای تکمیل نهایی فرودگاه تا تابستان 2023 باز کرده است. من قطعا از شنیدن آن خوشحال شدم زیرا، همانطور که سفر به مکزیک، 2 ساعت رانندگی از فرودگاه کانکون تا تولوم می تواند خسته کننده باشد. اما افسوس که تا سپتامبر 2023، فرودگاه حدود 65 درصد تکمیل شده است. بر اساس برآورد من، ما به اواخر بهار یا اوایل تابستان 2024 نگاه می کنیم. امیدواریم تا آخر هفته روز یادبود، قبل از فصل طوفان آماده شود.

اگر اهل دوچرخه‌سواری هستید، Thrillist.com سفر به پرتغال را در پاییز امسال توصیه می‌کند، زیرا دوچرخه‌سواری پاییزی نفس‌گیر است. پرتغال دارای مناظر مختلفی است، از مناطق ساحلی گرفته تا تپه ها و دره های پر از تاکستان های سرسبز. دوچرخه سواری در این مناطق به شما این امکان را می دهد که با تغییر رنگ برگ ها شاهد تغییر شکل واضح برگ ها باشید. و البته هوای پاییزی معتدل و کاملا راحت است. مسیرهای دوچرخه‌سواری دارای توقف‌های آشپزی خوشمزه در طول مسیر هستند، با کافه‌ها و رستوران‌های محلی آماده با غذاهای سنتی محلی با رتبه بالا. دوچرخه سواری شما نیز مملو از مناظر ساحلی باورنکردنی، دهکده های جذاب و کوه های چشم نواز خواهد بود.

دوچرخه سواری پاییزی در پرتغال: چگونه در ساحل نقره ای سبز دوچرخه سواری کنیم – Thrillist

Thrillist توصیه می‌کند ساحل نقره‌ای پرتغال را ببینید. PortgulaHomes.com این منطقه استثنایی را به این صورت توصیف می کند: «… گستره ای تماشایی از شهرهای باستانی ساحلی، سواحل نفس گیر و خط ساحلی ناهمواری که اقیانوس اطلس را در سمت غربی پرتغال در آغوش گرفته است. برای بسیاری از خارجی ها، این مکان یکی از مطلوب ترین مکان ها برای زندگی در پرتغال، همراه با لیسبون و آلگاروه است.

راهنمای ساحل نقره ای از کارشناسان املاک – پرتغال هومز

پاییز امسال از دالاس به لندن سفر می کنید؟ این شبه جزیره، واقع در گوشه هاید پارک معتبر لندن، نقطه اوج سه دهه برنامه ریزی و طراحی دقیق است. این شرکت با افتخار در اوایل این ماه به عنوان اولین تأسیسات مجلل میلیارد پوندی بریتانیا معرفی شد (بله، درست خواندید). سوزان دارسی، کارشناس محترم هتل، از اولین کسانی بود که به شکوه آن دست زد. حتی اگر برچسب قیمت 1300 پوندی برای هر شب خارج از بودجه شما باشد، باز هم می توانید با صرف نوشیدنی در بار لابی و در عین حال لذت بردن از تماشای افراد برجسته، از فضای پیچیده لذت ببرید.

برای کسانی که در این فصل به دنبال یک تجربه عالی دیگر در لندن هستند، Raffles مورد انتظار در OWO در 29 سپتامبر درهای خود را باز خواهد کرد. با این حال، اگر ترجیح می‌دهید از هزینه‌های خود آگاه باشید، مطمئن باشید که آنها مجموعه‌ای از بهترین اقامتگاه‌های مقرون به صرفه را انتخاب کرده‌اند که همگی با قیمت کمتر از 200 پوند در شبانه‌روز در دسترس هستند. ما می توانیم برای اطلاعات دقیق تر وب سایت آنها را بررسی کنیم.

هتل های شبه جزیره | لندن

OWO

ظاهراً علیرغم آنچه ممکن است در مورد ماهیت کم‌هزینه هواپیمایی اسپیریت فکر کنید، یک مسافر سلیقه بالایی دارد. این مسافر مرموز این جسارت را داشت که نه تنها 14000 دلار کالای لوکس بیاورد، بلکه آن کیف را هم چک کند. خب میدونی بعدش چی شد کیف از بین رفته است. هوم، هیچ توهینی به ایرلاین ارزان قیمت رو به رشد نیست، اما حمل این مقدار کالای لوکس در یک ایرلاین ارزان قیمت باید جرم باشد. آیا شما دیوانه هستید اگر با داشتن اموال و بیمه مسافرتی لازم نمی توانید یک پرواز فرست کلاس را در خطوط هوایی بزرگ رزرو کنید، در این صورت احساس همدردی با این اتفاق سخت است.

کالاهای لوکس به ارزش 14000 دلار از چمدان یک مسافر به سرقت رفته است. اکنون او از Spirit Airlines شکایت کرده است (fodors.com)

سرانجام، یکی از برندهای هتل مورد علاقه من، Hyatt، در حال گسترش است تا بازار اجاره کوتاه مدت را به خود اختصاص دهد. به گزارش سایت مسافرتی آنلاین The Points Guy:

Hyatt برنامه های خود را برای راه اندازی اعلام کرد خانه ها و مکان های مخفی از World of Hyatt در هفته‌های آینده، تمرکز بر مقاصد اصلی تعطیلات ایالات متحده. اقامتگاه‌های روی سکو از آپارتمان‌ها، خانه‌های شهری و پنت‌هاوس‌ها تا اقامتگاه‌های اسکی و ویلا را شامل می‌شود. این برند راه را دنبال می کند خانه ها و ویلاهای Marriott BonvoyOnefinestay آکور و خانه های منحصر به فرد ماندارین شرقی در رابطه با ورود اپراتورهای هتل به کسب و کار اجاره تعطیلات.

این سایت ادامه می‌دهد که این یک پیروزی برای اعضای وفادار Hyatt است، زیرا ما می‌توانیم امتیازات World of Hyatt را در این خانه‌های تعطیلات به دست آوریم و از آنها استفاده کنیم و حتی امتیازهای جایزه معمول را بر اساس وضعیت نخبگان دریافت کنیم. لینک های زیر به وب سایت او.

فعلاً همین است. چه در حال پرواز، قایقرانی، رانندگی یا دوچرخه‌سواری در پاییز امسال باشید، ما شما را برای برنامه‌ریزی سفری آرام و مجلل تحت پوشش قرار داده‌ایم. شما را در ویدیوی بعدی می بینیم.

دسته بندی ها: 50 پلانو هات زون، 50 تلویزیون پلانو، سبک زندگی، پلانو تگزاس، مسافرت رفتن، دستهبندی نشده

برچسب ها: کانکون، کانکون مکزیک، دوچرخه سواری پاییزی، هتل های لندن، هتل های لوکس، پرتغالی، اسپیریت ایرلاینز، تولوم، تولوم مکزیک



Source link