You are currently viewing ابزارهای مراقبت از پوست: آنچه ارزش سرمایه گذاری را دارد در اینجا آمده است

ابزارهای مراقبت از پوست: آنچه ارزش سرمایه گذاری را دارد در اینجا آمده است


ابزار ابزار ابزار! من بیش از 10 سال است که عاشق ابزارهای مراقبت از پوست هستم و در روال مراقبت از پوست خود استفاده می کنم – و برای بازگشت به 10 سال قبل، مردم کاملاً به من نگاه می کنند و می گویند: “واقعاً باید همه این کارها را انجام دهی؟”

آه، کسی آن را پس نگرفت! اما من اجازه ندادم که غیر ایمانداران علاقه جوانه زدن من به ابزارهای مراقبت از پوست را تحت تأثیر قرار دهند. من فقط به ساختن ادامه دادم…

بنابراین برای رسیدن به سن زیبا، درخشان و بی دغدغه 46 سالگی، احساس می کنم دلیل آن در پودینگ است، یعنی من اشتباه می کنم – FACE!

دوباره به جلو به سال 2020 بروید، و Pandemic Life واقعاً ما را به سمت بسیاری از اقدامات، مفاهیم و ایده‌ها سوق داده است که زمانی فکر می‌کردیم.اضافی” یا “دخیلی زیادمانند – مکمل‌ها، تجهیزات پیشرفته بدنسازی خانگی، آیین‌های مراقبت از خود، سرمایه‌گذاری‌های سلامتی به عنوان پتوی سوناو اوه بله – ابزار مراقبت از پوست!

در حال حاضر، به نظر می رسد علاقه فزاینده ای به استفاده از ابزارهای مراقبت از پوست در خانه وجود دارد. من این را به افزایش تحصیلات، آگاهی نسبت می‌دهم، و بیایید واقعی باشیم: وقتی یک خواهر/برادر نمی‌تواند این عمل را انجام دهد، زیرا Med Spa بسته است – چهره دیوانه به نظر می‌رسد و غم و اندوه می‌خورد!

اما باز هم وقتی نوبت به دستگاه های مراقبت از پوست می رسد، من هستم به آن وفادار و هیچ چیز جدیدی در مورد این وجود ندارد – پس اجازه دهید آنچه را که ارزش سرمایه گذاری را دارد، تجزیه کنم. در زیر من ابزارهای مراقبت از پوست را بررسی می‌کنم که به ارتقای روتین در خانه شما کمک می‌کنند تا به نتایجی برابر با Med Spa، سالن، زیبایی‌شناس و غیره مورد علاقه شما دست پیدا کنید.

من از ZIIP برای بلند کردن و مجسمه سازی صورتم استفاده می کنم و از سال 2015 یا 2016 استفاده می کنم. ZIP یکی از بهترین ابزارهای زیبایی است که تا به حال استفاده کرده ام. این دستگاه مراقبت از پوست میکروجریان/نانوجریان برای درمان روزانه و همچنین تقویت هفتگی روتین مراقبت از صورت شما در خانه ایده آل است. در حالی که من تماماً در مورد بلند کردن و سفت کردن هستم، همچنین دوست دارم که ZIIP عملکرد منحصر به فردی در پاکسازی باکتری های مولد آکنه دارد. این جریان‌های کوچک کوچک نانو، باکتری‌های عامل زیت را از بین می‌برند (خداحافظ آکنه هورمونی!). و با استفاده منظم، ZIIP به دور نگه داشتن باکتری های بد کمک می کند. گیج کننده به نظر می رسد؟ خوب، یک برنامه آسان برای استفاده برای آن وجود دارد. هنگامی که با برنامه ZIIP جفت می شود، پوست بی عیب و نقص بی عیب و نقص است. این برنامه دارای بیش از دوجین ماژول هدایت‌شده برای هر مراقبت از پوستی است که قابل تصور است… و ماژول‌ها از دودقیقه‌های zit zapper تا یک جلسه 12 دقیقه‌ای “کشیدن *کف زدن* *کف زدن* با هم *کف زدن*” را شامل می‌شود که قبل از یک جلسه بزرگ عالی است. روز/رویداد/تاریخ و غیره

من عاشق ماهیت ماجراجویانه برنامه و دستگاه ZIIP هستم. می توانید تصمیم بگیرید که روی آن تمرکز کنید رنگدانه برای لکه ها/هایپرپیگمانتاسیون، ترخیص کامل برای درمان آکنه، حساس برای انرژی دادن به پوست، لنف و آسانسور برای کانتورینگ و هواگیری، چشم های حیاتی برای سیاهی و پف، یهودیان، لب “به معنای واقعی کلمه هیچ کاری وجود ندارد که این دستگاه نتواند انجام دهد.”

آیا سرمایه گذاری است؟ بله آیا برای استفاده در آینده به مکمل نیاز خواهید داشت؟ نه! معمولا، ZIIP فقط برنامه را به روز می کند تا ماژول های جدید اضافه کند. زمانی که من برای اولین بار استفاده از ZIIP را شروع کردم، شاید 4 ماژول وجود داشت، اکنون بیش از 12 ماژول وجود دارد. همانطور که قیمت نشان می دهد، ZIIP یک دستگاه ضبط همه کاره/سرویس کامل عالی است، اما نکته مثبت این است که تمام چیزی است که در این دسته از دستگاه ها نیاز دارید. مجدداً، ZIIP به معنای واقعی کلمه هر کاری را که شما می خواهید یک دستگاه میکرو جریان/نانو جریان انجام دهد، انجام می دهد. [Use code TTB20 to save 20% through this link] توجه: با استفاده از کد از طریق این پیوند فقط 20٪ صرفه جویی می کنید.

من بیش از 10 سال است که از اسپاتول های سونیک برای رفع احتقان، از بین بردن چربی اضافی و سبوم پوستم استفاده می کنم. به همین دلیل می توانم با اطمینان بگویم بهترین دوست جدید خود را ملاقات کنید! صورت لوکس Wellniss Ultrasonic Lift Me Up BFF پیروزی های دیگری وجود دارد چرا اینقدر دوستش دارم؟ دارای سه تنظیم برای پاکسازی، لیفتینگ و مرطوب کننده، با عملکرد اضافی نور درمانی آبی است که مانع از رشد باکتری ها می شود و پوست شما را تمیز و سالم نگه می دارد. شما من را دیده اید که چند بار از این دستگاه در IG خود استفاده کردم و با قیمت (زیر 45 دلار) نمی توانید آن را شکست دهید. و اگر خرید از یک زن سیاه‌پوست برای شما معنایی دارد (آنطور که باید!)، این دستگاه توسط یک زن سیاه‌پوست ساخته شده است و در فروشگاه اینترنتی زیبایی و سلامت سیاه پوست او به فروش می‌رسد. بیا خواهر!

تنظیمات “پاک کردن” مورد علاقه من است زیرا واقعا منافذ من را سفت می کند و پوست من بعد از آن به وضوح روشن تر می شود. دومین ویژگی مورد علاقه من ویژگی “مرطوب کردن” است. من هر شب از آن برای بهبود جذب سرم و کرم های صورتم استفاده می کنم. راستش را بخواهید، می‌توانم تنظیمات «بالابر» را بگیرم یا ترک کنم – نمی‌گویم کار نمی‌کند، فقط می‌گویم که تمایلی به تکیه کردن به آن ندارم. صورت لوکس Wellniss Ultrasonic Lift Me Up BFF برای انجام آن نوع وزنه برداری که خودم 46 ساله نیاز دارد. برای بلند کردن اجسام سنگین و مجسمه‌سازی، دستم را دراز می‌کنم ZIP. اما برای باز کردن منافذ و بهبود کارایی سرم ها و کرم های من –صورت لوکس Wellniss Ultrasonic Lift Me Up BFF این bae است! این ابزار قطعاً با قیمت بسیار مقرون به صرفه 42 دلار بسیار خوب کار می کند!

Frدر اینجا نکته مورد علاقه من برای بهبود نتایج شما در هنگام استفاده است صورت لوکس Wellniss Ultrasonic Lift Me Up BFF – از تنظیمات “مرطوب کننده” برای تزریق فوق العاده سرم خود از ماسک های ورقه ای خود استفاده کنید. بنابراین پس از استفاده از ماسک ورقه ای، ماسک خود را بشکنید ابزار و با یک ماسک کشویی سر کار بروید. پوست دیوانه و ترک خورده!

آیا هایپرپیگمانتاسیون برای شما مشکل ساز است؟ چگونه در مورد محلولی بدون کرم، بدون لیزر و بدون آرایش. سیستم OPTE PRECISION است یک دستگاه جدید انقلابی که از سرم 5% نیاسینامید مخلوط با رنگدانه های معدنی ساطع شده از یک عصای پیشرفته مجهز به دوربین دیجیتال استفاده می کند. دوربین یک نور آبی ایمن ساطع می‌کند که لک‌ها را اسکن می‌کند و سرم را فقط در مناطق مورد نظر در صورت نیاز اعمال می‌کند. پوست شما صاف و یکدست به نظر می رسد و با سرم پوشانده شده است تا به محو شدن لکه ها در طول زمان کمک کند. این یک سرمایه گذاری مطلق است و برای افرادی با پوست مینیمال (*دست را بالا می برد*) عالی است. من عاشق ظاهر پوست تازه و لخت هستم – و این دستگاه به بلند کردن آن کمک می کند!

این ابزار توجه من را به خود جلب کرد زیرا شبیه هیچ ابزار دیگری نیست که تا به حال امتحان کرده ام. ظاهر (سلام، شی جدید براق!)، طراحی و عملکرد بسیار منحصر به فرد است. من اول امتحان کردم ابزار پیری چاه فاشیا را مکث کنید در تابستان 2019 و از آن زمان تا کنون درگیر بوده اند. دستگاه پزشکی کلاس 1 مورد تایید FDA که برای کمک به تحریک تولید کلاژن (که با تغییرات هورمونی به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد) طراحی شده است، بر نوازش‌های آرام به جلو و عقب تکیه دارد… نه مجسمه‌سازی محکم و خشن. همچنین از فولاد جراحی درجه پزشکی ساخته شده است که برای ضدعفونی عالی است.

بعد از اولین جلسه، متوجه تغییرات فوری در پوستم شدم. عجله فوری سلامتی وجود داشت. تنها پس از چند دقیقه، پوست من سرزنده تر و بیدارتر به نظر می رسید. من احساس کردم جریان خون بهبود یافته و باعث درخشش پوستم شد—همه با ضربه های آرام به جلو و عقب در تمام صورتم. من دوست دارم که جلسه احساس سبکی آزاد داشته باشد و برای رسیدن به نتیجه مطلوب به مسیر خاصی نیاز نداشته باشد. شما فقط می توانید استراحت کنید، با پوست مرطوب شده بنشینید (من روغن صورت را ترجیح می دهم) و به سمت پوست بلندتر و حجاری شده حرکت کنید. روشی که این دستگاه گردش خون را بهبود می بخشد پس از اولین استفاده شما مشهود است. از آنجایی که مراقبت از خود یک تمرکز اصلی است – این ابزار ضروری است!

یافتن محصولی که هم ملایم و هم در لایه برداری پوست موثر باشد، بازی را تغییر می دهد. این یکی از تحریک‌های خلاء ملایم برای لایه‌برداری عمیق‌تر برای باز کردن منافذ، حذف سلول‌های مرده پوست، کاهش ظاهر لکه‌ها و عیوب سطحی استفاده می‌کند. نتیجه کلی، پوستی شفاف تر با رنگی یکنواخت تر است. این دستگاه درمان نزدیک به حرفه ای را در خانه ارائه می دهد.

از زمان شروع همه‌گیری، همه ما از چشمه‌های معدنی قطع شده‌ایم، و مدتی طول می‌کشد تا با شرایط عادی جدید در اسپا راحت شویم. من استفاده کرده ام دستگاه میکرودرم ابریژن سیلکن Revit به روشی بسیار هدفمند من به ندرت تمام صورتم را می پوشانم… بیشتر روی مناطقی که شلوغ هستند تمرکز می کنم. برای من این گونه ها، چانه و بینی است. پس از چند حرکت هدفمند در این مناطق، کارم تمام شد. و وقتی فیلتر را عوض می‌کنم، کادر رضایت فوری من علامت زده می‌شود – زیرا فیلتر ناخالص و پر از پوست مرده است. من احساس می کنم که بسیار محق است! منافذ من غارت شده و زندگی می تواند ادامه یابد.

اکنون، ممکن است بلافاصله پتوی سونا را به عنوان یک محصول مراقبت از پوست در نظر نگیرید، اما لطفاً برای لحظه ای از من لذت ببرید:

آیا می دانید که درخشش “فقط از آبگرم” زمانی که به تازگی از آبگرم خارج شده اید به دست می آورید؟ باشه پس گوش کن…

اگر تا به حال تجربه نکرده اید پتوی سونا مادون قرمز با دوز بالاتر، نکته مهمی را برای سم زدایی بدن از دست می دهید. تصور کنید: در کمتر از یک ساعت، اشعه های مادون قرمز تسکین دهنده و مغناطیسی درمانی تعادل را مجدداً متعادل کرده و تمام وجود شما را تازه می کند. چهل و پنج دقیقه سونا مادون قرمز معادل 3-4 مایل دویدن سبک است. حدود یک ساعت سونا با یک سم‌زدایی 7 روزه پاکسازی می‌شود. من در مورد شما نمی دانم، اما این من را هیجان زده می کند. این واقعیت که من می توانم سم زدایی کنم، آرام باشم، مدیتیشن کنم، متابولیسم خود را تقویت کنم/کالری بسوزانم، و سروتونین (ماده شیمیایی شادی آور مغز) را به طور همزمان آزاد کنم؟ … از حریم خصوصی و راحتی خانه؟ ¦ قربان! آره

اصولا من الان اینجا زندگی میکنم. پتوی سونا مادون قرمز با دوز بالاتر برای من انجامش بده هر بار که داخل می شوم تمام بدنم شاد می شود. فقط فکر کردن به پتوی سونا من را خوشحال می کند. مزایای فوری بسیار زیاد است. من خیلی آرام و خیلی سرخوش هستم. اکثر روزها یک تایمر را برای 45 دقیقه تنظیم می کنم و فقط خاموش می شوم. با احساس سبکی مثل هوا از خواب بیدار می شوم. من قبلاً چنین ارتفاع طبیعی را تجربه نکرده بودم. من واقعاً یک جورهایی گیج هستم که … اینجا چه اتفاقی افتاده است؟ بهترین چرت ها را در پتوی سونا می گیرم. و پوست من – پوست من هرگز نرمتر نبوده است! من عاشق درخشش تازه از آبگرم هستم که هر بار که از پتو بیرون می روم از خود می بخشم.

شما نمی توانید مزایای یک سونا خوب را انکار کنید:

– سم زدایی تا هفت برابر بیشتر از عرق کردن سنتی
– کالری بسوزانید
– افزایش جریان خون و گردش خون
– کاهش التهاب
– مواد شیمیایی شاد را آزاد کنید و باعث ایجاد احساس سرخوشی در شما شود
– بهبود خواب
– استرس را از بین ببرید
– پوست را نرم و درخشان کنید

هنگام استفاده از کد، 75 دلار پس انداز کنید TTB75 از طریق این لینک. توجه: با استفاده از کد فقط 75 دلار صرفه جویی می کنید این لینک.

**

پوست شما برای SKINVEST بسیار ارزشمند است!! به من اعتماد کن، شما می توانید آن را انجام دهید. همانطور که دستگاه‌های خانگی مقرون به صرفه‌تر می‌شوند، این فناوری هم کارآمد و هم بی‌خطر است. در حالی که ابزارهای مراقبت از پوست به معنای جایگزینی معاینه منظم با درم نیستند، اما به شما کمک می کنند تا نتایج خود را در خانه بهتر حفظ کنید و عادات روزانه مراقبت از پوست را ایجاد کنید. در بیش از 10 سال استفاده از دستگاه‌های مختلف، واقعاً می‌توانم تفاوتی که این روش‌ها در سلامت و ظاهر پوستم ایجاد کرده است را ببینم.

بخارشوی مورد علاقه من

صورت دیگری که دوستش دارم

بخارپز خوب برای مبتدیان زیرا مه سبک است

کیت استارت غلتکی و صورت بسیار مقرون به صرفه Gua Sha

پاک کننده جوش – با این یکی به سطح من برسید!

**



Source link