You are currently viewing اجتناب از اشتباهات با مکمل های منیزیم – DIY Health

اجتناب از اشتباهات با مکمل های منیزیم – DIY Health


منیزیم زمانی که به درستی مصرف شود یک ماده معدنی شگفت انگیز است. بسیاری از مردم از منیزیم برای حرکت اجابت مزاج سرسخت یا مهار اضطراب استفاده می کنند.

منیزیم یکی از مواد معدنی است که بیشترین مقدار را اضافه می کند. به ما می گویند که خاک ما کم است و این به استرس و آرامش کمک می کند. همچنین برای سلامت قلب و بسیاری از عملکردهای متابولیک مهم است. بدون منیزیم کافی، می‌توانیم به شکلات (منبع منیزیم) هوس کنیم یا همراه با بسیاری از علائم دیگر دچار پرش چشم شویم. برای متابولیسم قند و کربوهیدرات ها به منیزیم نیاز داریم.

اکثر مردم دریافتند که مکمل منیزیم برای اطمینان از داشتن مقدار کافی برای رفع نیازهایشان کافی است. این کار نمی کند. و می تواند با تخلیه مواد معدنی دیگر اوضاع را بدتر کند.

در این پست من به شما یاد می دهم که چگونه به درستی مکمل منیزیم را انجام دهید و در صورت تمایل سطح منیزیم خود را آزمایش کنید. اگر به درستی انجام شود، سطوح کافی منیزیم می تواند از آدرنال، روده و بار استرس شما حمایت کند.

دو اشتباه بزرگ مردم در مورد منیزیم وجود دارد.

اولین مورد اضافه نکردن کوفاکتورهای مورد نیاز برای جذب مناسب است (بنابراین هر چقدر هم که مصرف می کنید، به اندازه کافی دریافت نمی کنید).

دومی بیش از حد مصرف می کند و سایر مواد معدنی ضروری را جایگزین می کند.

برای هر دو مشکل راه حلی وجود دارد.

دو خطای منیزیم

هنگامی که در مصرف مکمل های منیزیم زیاده روی می کنید، می توانید سطح پتاسیم و سدیم خود را کاهش دهید زیرا این مواد معدنی به طور هم افزایی با منیزیم کار می کنند.

اگر غدد فوق کلیوی شما خسته شده اند و به کندی کار می کنند، کاهش سدیم و پتاسیم آنها را بدتر می کند. آدرنال های خسته به سدیم بیشتری نیاز دارند و منیزیم زیاد می تواند سطح سدیم را کاهش دهد.

اگر مشکلات آدرنال دارید، افزودن نمک دریایی بیشتر به رژیم غذایی خود و تغییر روش استفاده از منیزیم، بسیار بیشتر از آدرنال و سطح انرژی شما حمایت می کند.

اینکه چه مقدار از کدام ماده معدنی را اضافه کنید بستگی به وضعیت غدد فوق کلیوی شما دارد. و سطح مواد معدنی شما که می تواند با استفاده از تست تجزیه و تحلیل مواد معدنی بافت مو مورد آزمایش قرار گیرد. این آزمایش همچنین وضعیت غدد فوق کلیوی را نشان می دهد.

زمانی که غدد آدرنال به سختی کار می کنند (مرحله مبارزه یا پرواز قبل از اینکه خسته شوند) افزودن منیزیم برای کاهش سرعت آنها مفید است.

هنگامی که غدد فوق کلیوی شما برای مدت طولانی به سختی کار می کنند، ممکن است خسته شوند و برای بهبودی به سدیم بیشتری نیاز دارند.

از خود بپرسید، آیا استرس مزمن در حال حاضر اتفاق می افتد (نیاز به منیزیم بیشتری دارد) یا در گذشته (برای بهبودی به سدیم بیشتری نیاز دارد)؟

همچنین اگر منابع کافی از پتاسیم یا سدیم در رژیم غذایی خود نداشته باشید یا سطوح سلولی کافی سدیم، پتاسیم و بور برای جذب منیزیم به سلول‌هایی که کار خود را انجام می‌دهد، نداشته باشید، ممکن است در جذب منیزیم مشکل داشته باشید.

این یک تعادل ترفند است، برای جذب منیزیم به سدیم و پتاسیم کافی نیاز دارید، اما مصرف بیش از حد مکمل منیزیم می تواند این ذخایر را در سلول های شما تخلیه کند. در زیر راه حلی برای این وجود دارد.

اما اگر هنگام مصرف منیزیم احساس بدتری دارید، به این دلیل است که باعث ایجاد علائم مرتبط با سطوح پایین سدیم یا پتاسیم می شود.

دلایل کاهش منیزیم

علت اصلی کمبود منیزیم در بدن، به غیر از کمبود در خاک، مصرف بیش از حد قند و کربوهیدرات های تصفیه شده و ساده (ماکارونی، شیرینی ها و غیره) است.

برای پردازش 1 مولکول قند به 56 مولکول منیزیم نیاز است. خوردن مقدار زیادی شکر تقاضای زیادی را برای ذخایر منیزیم ایجاد می کند.

جیوه یک فلز سنگین است که در محیط ما وجود دارد (منابع اصلی: پر کردن دندان و برخی غذاهای دریایی). اگر سم‌زدایی ضعیفی داشته باشید، جیوه می‌تواند در بدن انباشته شود و منیزیم را جابجا کند و آن را از سلول‌ها خارج کند.

استرس بزرگترین و رایج ترین منبع منیزیم است زیرا استرس به مقدار زیادی منیزیم نیاز دارد و بدن به سرعت از ذخایر خود عبور می کند.

بهترین راه برای دریافت منیزیم

حمام موضعی منیزیم (اسپری ها، روغن ها، لوسیون ها) و نمک اپسوم یا اسکراب منیزیم یا خیس کردن پا دو راه برای وارد کردن منیزیم بیشتر به بدن بدون برهم زدن تعادل سدیم و پتاسیم هستند.

حتی زمانی که منیزیم مورد نیاز است، مصرف خوراکی آن می تواند عوارض جانبی ایجاد کند که با استفاده موضعی رخ نمی دهد. این راهی برای جذب بهتر منیزیم است زیرا برای جذب آن نیازی به متابولیسم آن یا سایر عوامل کوفاکتور ندارید.

ایمن ترین راه برای شروع مکمل منیزیم از طریق پوست است زیرا اجازه می دهد تا سطح سدیم و پتاسیم بهبود یابد. و آهسته شروع کردن همیشه عاقلانه است. اگر وان ندارید، می توانید مقداری نمک اپسوم یا تکه های منیزیم را در یک لگن بریزید و پاهای خود را خیس کنید. این می تواند کمک بزرگی باشد.

اگر بدن تقاضای زیادی برای منیزیم داشته باشد، تزریق نهایی و آهسته منیزیم خوراکی همراه با مکمل های پتاسیم و سدیم ممکن است موثر باشد. این به بدن فرصتی می دهد تا مواد معدنی خود را بدون اینکه یکی جایگزین دیگری کند متعادل کند.

زمانی که فردی واقعاً دچار کمبود منیزیم است، 5 برابر وزن بدن خود به میلی گرم منیزیم نیاز دارد، اما این کار باید به آرامی و با دقت انجام شود و توجه به دریافت سایر مواد معدنی در رژیم غذایی داشته باشد.

چگونه از وضعیت منیزیم خود مطلع هستید؟

آزمایش آنالیز مواد معدنی مو (HTMA) آزمایشی است که تعادل مواد معدنی بدن شما را در 3 ماه گذشته اندازه گیری می کند. شما به 1 اینچ موهای کوتاه شده از پوست سر نیاز دارید که با مواد شیمیایی درمان نشده باشد.

این نه تنها سطح مواد معدنی را در بدن نشان می دهد، بلکه بار فلزات سنگین را نیز نشان می دهد.

تست HTMA به ما بینشی در مورد وضعیت غده تیروئید، غدد فوق کلیوی، سیستم عصبی، سیستم ایمنی، سلامت روده، ظرفیت سم زدایی، تنظیم قند خون و سلامت متابولیک می دهد.

من در حال حاضر تست و تفسیر را با قیمت اولیه 300 دلار ارائه می دهم.

مراحل عمل

اگر آزمایش HTMA را انجام نداده اید و قصد انجام آن را ندارید، می توانید با تغییر از منیزیم خوراکی به اشکال موضعی و دریافت بیشتر غذاهای غنی از سدیم (نمک، کرفس) و غذاهای غنی از پتاسیم (موز، آلو، زردآلو خشک، کشمش، ماهی، چغندر، عدس، سیب زمینی و آب نارگیل) در رژیم غذایی شما.

سپس به آرامی منیزیم خوراکی را وارد کنید و ببینید چه احساسی دارید. آیا بهتر جذب می شود و برای بدن شما مفیدتر است؟

کاهش مصرف قند و فعالیت های کاهش استرس نیز می تواند به ذخیره منیزیم کمک کند.

انواع مختلف منیزیم

مکمل های مختلف منیزیم به طور متفاوتی در بدن جذب می شوند.

سیترات منیزیم و اکسید به حرکات روده کمک می کنند، اما به خوبی جذب سلول ها نمی شوند.

اشکال زیستی تر منیزیم که باعث شل شدن روده نمی شوند عبارتند از: اوروتات منیزیم، کلرید منیزیم و لاکتات منیزیم.

اگرچه ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد، اما درک چگونگی افزودن صحیح مواد معدنی می تواند یک تغییر بازی باشد. می تواند انرژی، خلق و خو و برخی علائم را بهبود بخشد.

هر بدن نیازهای فردی دارد و آزمایش بهترین راه برای سفارشی کردن پروتکل شما و حفظ تعادل مواد معدنی، مواد مغذی و سموم است.

در مورد مزایای HTMA بیشتر خواهم نوشت زیرا این یک مفهوم جدید برای اکثر مردم است، اما همچنین تنها آزمایشی است که 20 سال پیش برای خلاص شدن از شر علائم IBS، التهاب و درمان کاندیدا، آدرنال، هورمون ها و سیستم ایمنی استفاده کردم.

آنجلا پریوین مدرکی است که نشان می دهد IBS یک بیماری لاعلاج نیست، بلکه یک فریاد برای کمک از یک روده نامتعادل است. وقتی بدن و ذهن شکایت می کنند، فرصتی است برای بررسی آنچه که کار نمی کند و تغییر آن. پس از حل معمای IBS خود تقریباً دو دهه پیش، آنجلا مربی بهداشت شد تا به دیگران کمک کند. آنجلا از پروتکل‌های درمان ریشه‌ای استفاده می‌کند که برای فرد سفارشی شده است تا هر رمز و راز IBS را حل کند. ابزارهای او آزمایش‌های آزمایشگاهی، تغییرات رژیم غذایی، مکمل‌ها، کار ناخودآگاه و تعادل مجدد سیستم عصبی است. اطلاعات بیشتر اینجا.





Source link