You are currently viewing از سابرینا بپرسید |  نوامبر – کتاب نگاه زیبایی

از سابرینا بپرسید | نوامبر – کتاب نگاه زیبایی


بهترین شمع ها برای پاییز از Diptyque، Byredo، Jo Malone

مدتی است که خلاصه نویسی Ask Me Anything را انجام نداده ام! ماه ها از تابستان گذشتند. احساس می کنم زمان خیلی سریع می گذرد و احساس می کنم پلک می زنیم و سال جدید خواهد بود. این چیزی است که اخیراً می پرسید!

1. طرح های جابجایی چگونه پیش می رود؟ هنوز در حال حرکت؟ آیا در فلوریدا می مانید؟ آیا قرار است تا ابد اینجا بمانیم؟ اگر کالیفرنیا یا فلوریدا نباشند به کجا می روید؟

این سوال شماره یک من از همه است. انتقال به میامی همچنان در حال انجام است! زندگی فقط با چیزهای زندگی بسیار شلوغ شده است. سال سختی برای ما بود، اما من و اندرو در حال پشت سر گذاشتن آن هستیم. امیدوار بودیم تا الان در میامی باشیم، اما همیشه همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود و ما با آن پیش می رویم. برنامه این است که در اوایل سال جدید حرکت کنیم.

2. آیا توله سگ دیگری برای اولی خواهید گرفت؟

کالوین و اولی

دومین سوال پرطرفدار در مورد سگ دیگری است. خیلی از شما عاشق ابله هستید و ویدیوهایی از توله سگ های ابله، حیوانات خانگی خود (ابله ها، عروسک های پارچه ای و غیره) برای من ارسال می کنید و من آن را دوست دارم!!!

ما واقعاً یک سگ دیگر برای اولی می خواهیم که دوست داشته باشد. او با بچه گربه بازی می کند و آنها دوست دارند همدیگر را در خانه تعقیب کنند، اما بچه گربه 11 ساله است بنابراین سطح انرژی او یکسان نیست.

دو جک راسل ما 14 و 17 سال با ما بودند. ما آنها را در اوایل 20 سالگی خود گرفتیم و با وجود اینکه من آنها را خیلی دوست داشتم، دروغ نمی گویم، کار زیادی بود و کاری که می توانستیم انجام دهیم محدود بود (یعنی سفر، جایی که می توانستیم زندگی کنیم و غیره). آنها آنقدر دیوانه بودند که مجبور شدم آنها را جداگانه پیاده کنم.

در حال حاضر می توان آن را با یک سگ مدیریت کرد زیرا اولی به خوبی آموزش دیده بود و رفتار بسیار خوبی داشت. ما مطمئن نیستیم که بتوانیم دو نفر را اداره کنیم. با این حال خواهیم دید!

3. بهترین نکته برای بی نظم کردن مجموعه های بزرگ آرایش؟ آیا تا به حال بیش از حد خسته می شوید؟

Beauty Lookbook Shelfi

من بهترین پاسخ را ندارم زیرا زیبایی شغل من است. من از محصولاتی که به طور متوسط ​​عاشق زیبایی هستند بیشتر استفاده می کنم. بله، مطمئناً بزرگ است، اما این روزها در مورد آنچه که بررسی، خرید یا پذیرش می‌کنم بسیار گزینش‌گرتر بوده‌ام. من 5 بار در هفته یک بررسی جدید ارسال می کردم. این روزها بیشتر شبیه 2 بار در هفته، گاهی اوقات 3 بار است.

بهترین نکته ای که می توانم به آن فکر کنم این است که قبل از خرید چیز جدید، از چیزهایی که دارید استفاده کنید. متأسفانه، گاهی اوقات استفاده از همه چیز قبل از تاریخ انقضا غیرممکن است. اگر چیزهایی دارید که آلوده نشده اند مانند یک بطری شامپو خشک، عطر – توصیه می کنم آنها را به دوستان یا خانواده بدهید. کمک مالی همیشه یک گزینه است، اما بسیاری از اوقات چیزی که آنها می پذیرند فقط به محصولات جدید محدود می شود.

من می دانم که بسیاری از افراد از قانون 2 از 1 استفاده می کنند. بنابراین قبل از خرید هر چیز جدید، قبل از خرید از 2 چیز کاملا استفاده کنید.

4. طراح/برند کیف پول لوکس مورد علاقه؟ ولخرجی بعدی در لیست آرزوهای من؟

می توانم بگویم که 3 خط مورد علاقه من Loewe، Celine و Chanel هستند. من به Loewe Compact Hammock، Small Puzzle Edge و چند چیز از Bottega نگاه کرده‌ام، اما در نقطه‌ای هستم که باید مجموعه فعلی‌ام را پاک کنم. شاید هفت یا بیشتر کیف/کیف پولی وجود داشته باشد که ماه‌هاست که از آنها استفاده نکرده‌ام و می‌خواهم بفروشم. من در حال بحث هستم که آیا از یک شرکت حمل و نقل استفاده کنم یا فروش وبلاگ دیگری انجام دهم.

5. چقدر طول کشید تا یک اینفلوئنسر تمام وقت شدم؟ مسیر شغلی شما چه بود؟ بعدش چی؟ آیا دلت برای کار شرکتی تنگ شده است؟

آرایش براق پوست با استفاده از ساعت شنی، فنتی، آناستازیا بورلی هیلز، شارلوت تیلبری و موارد دیگر از Sephora

سوالات زیادی در مورد سفر وبلاگ نویسی/اینفلوئنسر من! من قبلاً چند پست در مورد کاری که قبل از شروع وبلاگ نویسی تمام وقت انجام می دادم نوشته ام. نسخه سریع این است که سابقه من در زمینه مالی است. من در بسیاری از صنایع مختلف کار کرده ام. آخرین صنعتی که در آن کار کردم، صنعت فضای تجاری بود.

من وبلاگ نویسی را به عنوان یک سرگرمی در دوران دبیرستان در سن 27 سالگی شروع کردم و تقریباً هر روز چیزی می نوشتم تا حدود 5 سال قبل از اینکه حتی بدانم می توانم آن را به یک حرفه تبدیل کنم. من چیزی در مورد وبلاگ نویسی به عنوان یک حرفه نمی دانستم و به ندرت نمونه مطبوعاتی برایم ارسال می شد. حدود 4-5 سال پس از آن، وبلاگ نویس دیگری به من در مورد بازاریابی وابسته گفت، به من کمک کرد تا در یک شبکه تایید شوم، و در آن زمان به اندازه کافی فالوور وفادار و ترافیک کافی برای سایت خود داشتم که وبلاگ من در روز اول شروع به تبدیل کرد.

وبلاگ من به سرعت رشد کرد و درآمد من نیز افزایش یافت. وبلاگ نویسی بسیار وقت گیر بود و به زودی از حقوق شرکت من فراتر رفت، در این مرحله من ریسک بزرگی را پذیرفتم و تصمیم گرفتم دنیای شرکت و وبلاگ را تمام وقت ترک کنم. من خیلی از این موضوع عصبی بودم. من به 10 دوست نزدیک و خانواده در مورد این سرمایه گذاری جدید اعتماد کرده بودم و 8 نفر از 10 نفر به من گفتند که این کار را نکنم. تقریباً همه به من گفتند که من دیوانه هستم، بنابراین تصمیم گرفتم این کار را بدون اینکه برای مدتی به کسی بگویم (به جز این 10 مورد) انجام دهم. من حتی به شرکت یا همکارانم نگفتم که کجا می روم یا چه کار می کنم (فقط 2 نفر در محل کار می دانستند و راز من را حفظ کردند). فکر نمی‌کنم تا شاید ۱ سال بعد به پدرم گفتم که کار شرکتی‌ام را ترک می‌کنم، زیرا می‌دانستم که او خیلی نگران است و با وسواس هر روز از من می‌خواهد به‌روزرسانی‌های «تجارتت چطور پیش می‌رود» یا «آیا کسب‌وکار نوشتی؟» برنامه‌ریزی کنید؟» یا «مطمئنی هستید که خوب هستید؟» و «می‌توانید شغل قبلی‌تان را پس بگیرید؟» و «می‌خواهید برای من کار کنید؟».

همه اینها می توانست چیزی باشد که نتیجه ای نداشته باشد. اما اینجا تقریباً 10 سال از آن زمان می گذرد و من اصلاً پشیمان نیستم. من اصلاً دلم برای زندگی شرکتی تنگ نشده است – استرس زیادی وجود داشت، سیاست های شرکتی، جلسات بی پایان، نگرانی دائمی در مورد اینکه اگر آنها اخراج شوند یا اگر مدیریت تغییر کند چه اتفاقی می افتد. هنوز استرس کاری در زندگی وجود دارد، اما نوع استرس متفاوت است. فکر می کنم تمام سال های کار در شرکت ها و افراد مختلف برای من بسیار ارزشمند بود.

بعدش چی؟ هیچ نظری ندارم! من هرگز کسی نبودم که پاسخی به این سوال داشته باشم که “خودت را در 5 تا 10 سال دیگر کجا می بینی؟” برای کسانی که مدام می پرسند چرا من در YouTube نیستم، خوشحال می شوم باشم. فقط باید انجامش بدم اما فیلمبرداری و ویرایش محتوای ویدئویی کار آسانی نیست. اگر بخواهم YouTube را انجام دهم، احساس می‌کنم باید این وبلاگ یا رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارم یا کسی را برای کمک به مدیریت/ویرایش استخدام کنم.

6. آیا می توانید برنامه های تهیه غذا/غذا را پیگیری کنید؟

آه بله، من قصد داشتم یک بررسی کامل در این مورد انجام دهم. من و اندرو برنامه های آماده سازی وعده های غذایی زیادی را امتحان کرده ایم. ما وعده های غذایی از قبل آماده شده، برنامه های غذایی را که خودتان انجام دهید (یعنی همه چیز اندازه گیری شده است)، دستور العمل های آماده سازی وعده های غذایی خودمان را امتحان کرده ایم. ما هنوز برنامه ای را پیدا نکرده ایم که دوستش داشته باشیم و از آن خسته نشویم.

طرح‌هایی که خودتان انجام دهید، مانند پیشبند آبی یا سلام تازه، در نهایت زمان زیادی می‌برند. آنها ممکن است در طول سال ها بهتر شده باشند، اما وقتی آن را امتحان کردیم (این زمانی بود که در سن دیگو بودیم، شاید 10 سال پیش)، دستور العمل ها آسان نبودند و در وقت ما صرفه جویی نکردند.

پیدا کردن یک برنامه خوب که نیازهای تغذیه ای شما را برآورده کند ممکن است دشوار باشد. هزاران گزینه “سالم” وجود دارد که طعم خوبی ندارند. به‌عنوان یک خورنده، به آن نیاز دارم که طعم خوبی داشته باشد تا به آن بچسبم. ما چند وعده غذای آماده از پیش آماده را امتحان کردیم و برخی از آنها واقعاً خوب هستند. مشکل اینجاست که کیفیت آنها همیشه ثابت نبوده است (گاهی اوقات قبل از تاریخ انقضا خراب می شوند) و با وجود اینکه انواع غذاها و ظروف مختلف دارند، خوردن آنها روز به روز واقعا خسته کننده می شود. برخی از آنها را امتحان کرده ایم و دوست داریم:

عامل
کوک یونیتی
اپیکور
Fit Life Foods (این ممکن است فقط محلی تامپا باشد)

ما ساکارا لایف را دوست نداشتیم، حتی اگر می‌دانم که بسیار محبوب است. در حال حاضر ما برگشتیم تا خودمان غذا درست کنیم یا برای صرف غذا بیرون برویم. من برای صبحانه تخم مرغ درست می کنم و یک تکه آووکادو، نان تست یا سوسیس اضافه می کنیم. من عاشق پنیر دلمه + مقداری ژله یا گرانولا برای صبحانه هستم. دوباره شروع به تهیه اسموتی کردم. برای ناهار در جرسی مایکز بودیم. برای شام معمولاً چیزی ساده مانند چیزی از Trader Joes به اضافه مقدار زیادی سبزیجات تازه بخارپز درست می کنم.

ساده ترین آماده سازی غذایی که تا به حال انجام داده ام این است که یک دسته بزرگ از کوفته مرغ آسیاب شده + سبزیجات بخارپز شده برای یک هفته (می توانید از بوقلمون آسیاب شده نیز استفاده کنید). بسیاری از دستور العمل های عالی آنلاین وجود دارد، من آن را دوست دارم کوفته عسل سریراچا. من چندین دستور غذا را امتحان کردم و این یکی را دوست داشتم.

7. سؤالات شخصی: چند سال دارید؟ قد؟ برنامه هایی برای بچه ها؟ شغل شوهر شما چیست؟ چه مدت قبل از ازدواج شما دو نفر قرار داشتید؟

توله سگ کاواپو 12 هفته اولی

من 42 و 5’3 هستم. هیچ برنامه ای برای بچه ها وجود ندارد (فقط بچه های خز بیشتری شاید). آندری یک وکیل است. قبل از ازدواج 7 سال با هم قرار گذاشتیم. بعضی وقتا میگم 7 سال منهای 3 ماه (لل) چون یه بار خیلی زود و برای مدت کوتاهی از هم جدا شدیم.

8. آیا در این تعطیلات برنامه ای برای سفر دارید؟

ما مطمئن نیستیم. در ماه آگوست برنامه‌هایی داشتیم که برای یک ماه به کالیفرنیا برگردیم و سپس کل تعطیلات را طی کنیم. کار (و زندگی) ناگهان برای هر دوی ما بسیار شلوغ شد و فقط وقت نداشتیم. ممکن است مانند سال گذشته سفر دیگری در کریسمس انجام دهیم.

9. محصولات مراقبت زمستانی شما برای پوست بالغ چیست؟

مراقبت از پوست زمستانی مورد علاقه La Mer، Sunday Riley، Prequel، Bobbi Brown

این اولین زمستانی است که پوست من به شدت خشک و حساس است (به دلیل خشکی). فلوریدا بسیار مرطوب تر از جاهای دیگر است، اما منطقه ما باران زیادی نداشته است و همه چیز بسیار خشک است. من باید از کرم های غنی، کرم های دست، ژله نفتی و غیره استفاده می کردم. پوست من قطعاً در حال بلوغ است، اما فکر می‌کنم توصیه‌های مراقبت از پوست بیشتر در مورد نوع نسبت به سن است.

هر چند مورد علاقه فعلی من:

محافظ پوست Prequel Barrier Therapy برای صورت و بدن برای جوش های پوستی عالی است. چند هفته پیش بر روی دستانم اگزمای وحشتناکی داشتم (تا جایی که نمی توانستم بخوابم خیلی دردناک بود). این کمک فوق العاده ای کرد.

روغن بدن Chanel L’Huile Vanille روغن بدن مورد علاقه من است آنقدر بزرگ است که به نظر می رسد برای همیشه باقی خواهد ماند. بسیار گران است اما 100٪ ارزش ولخرجی را دارد.

کرم مرطوب کننده نرم لامر مرطوب کننده انتخابی من است برای چیزی غنی تر، که واقعا دوستش دارم آگوستین بادر کرم غنی یا روغن سفت کننده گل رز Biossance Squalane + ویتامین C. من تازه شروع کردم به تست زدن Caudalie Premier Cru The Rich Cream و بسیار مجلل است (همچنین در دسترس است این مجموعه سه گانه). برای نوع پوست من کمی غنی است اما بسیار آبرسان است و بافت دوست داشتنی دارد، ممکن است آن را امتحان کنم Premier Cru The Cream نسخه

کره کاکائو وازلین بالم لب یکی از بهترین چیزهایی است که می توانید برای آبرسانی به لب های خود بخرید. تنها چیزی که دوست ندارم نحوه بسته بندی آن است، اما آنقدر ضخیم است که فکر نمی کنم در قالب لوله فشرده کار کند. این طعم کوکی شکری برای تعطیلات نیز فوق العاده سرگرم کننده است.

من هم واقعا دوست دارم سرم لب بابی براون Extra Plump (فروش با 30 درصد تخفیف در فوق العاده زیبایی همین الان). حجیم شدن بسیار کم است و فوق العاده قوی نیست (بدون سوزن سوزن شدن) – بیشتر یک چاق شدن ظریف با یک اثر صاف کننده و آبرسانی بسیار خوب است. من در سومین تیوپ خود هستم و تا زمانی که در حال فروش است، چند تا از آنها را ذخیره خواهم کرد.

حتی اگر پوست شما خشک است، باز هم فکر می کنم باید نوعی لایه برداری یا اسید درمانی انجام دهید. قسم می خورم یکشنبه رایلی ژن خوب 1-2 بار در هفته.

10. بهترین تغییری که تا به حال انجام داده اید، فقط می توانید یک چیز را انتخاب کنید.

دیسون ایرورپ استایلر

این سخت است! فکر می کنم بهترین وسیله زیبایی که دارم همین است دایسون ایروپ (نسخه اصلی). این هدیه آندری بود. چند سال پیش از من پرسید که چه می خواهم، اما من برای خودم نمی خریدم و تمام. من نمی خواستم آن را بخرم زیرا قبلاً چند سال پیش برای Supersonic پول خرج کرده بودم. من تقریبا هر روز از Airwrap استفاده می کنم.

اما برای انتخاب بهترین وسیله زیبایی که با پول خودم خریده ام… واقعا نمی توانم فقط یک چیز را انتخاب کنم. باید بگویم یک رابطه سه طرفه بین ست ساعت شنی برس صورت و چشم، ماسک های ورقه ای لوسیون درمانی La Mer و یک شمع بزرگ 5 فیتیله ای در فضای باز که از آن خریدم دیپتیک.

این مجموعه این هفته از سابرینا بپرسید به پایان می رسد!



Source link