You are currently viewing افکار من در مورد 40 سالگی و بهترین درس هایی که در 40 سال گذشته آموخته ام |  شوخ طبعی و لذت

افکار من در مورد 40 سالگی و بهترین درس هایی که در 40 سال گذشته آموخته ام | شوخ طبعی و لذت


عکس زنی 40 ساله که روی پله جلو نشسته و به دوربین لبخند می زند.

اوایل آبان چهل ساله می شوم. اخیراً به این فکر می کنم که این تولد برای من چه معنایی دارد. بسیاری از آنچه در پانزده سال گذشته زندگی من رخ داده است در جستجوی درک به اوج خود رسیده است. در آن سال‌ها، متوجه شدم که در حال مبارزه با معنای یکی بودن در ذهنم بودم. در دنیای درونم به دنبال معنا گشتم تا بفهمم کی هستم. گاهی آنقدر در جست‌وجوی غرق می‌شویم که فراموش می‌کنیم بخش زیادی از زندگی رها کردن است.

بارها شنیده ام که زندگی از چهل سالگی شروع می شود. چیزی در مورد تلاش، تعقیب، و نیاز به دیده شدن وجود دارد که در سال های جوانی ما ذاتی است. بیش از بیست سال اول زندگی‌ام را صرف بازی با قوانینی کردم که فکر می‌کردم برایم آرامش، امنیت و پذیرش به ارمغان می‌آورد، اما متوجه شدم که می‌توانم کارهای زیادی را انجام دهم و هنوز احساس گمشده‌ام را دارم. من به جایی رسیده ام که می توانم دام این سبک زندگی را ببینم و بفهمم برای حضور در این نوع جامعه از چه چیزهایی باید دست بکشم. این روزها سعی می کنم با قوانین خودم زندگی کنم.

امروز افکارم را در مورد چهل سالگی در ماه آینده و درس هایی که در چهل سال گذشته آموخته ام را به اشتراک می گذارم.

من همیشه این مطالب را برای خواندن واقعا الهام بخش می دانم. عقل درون مانند سکوی پرتابی برای حرکت رو به جلو در جهت درست است. امیدوارم این پست با شما همخوانی داشته باشد.

در 40 سالگی و بهترین درس هایی که در این 40 سال آموختم

1. اعتماد به قلب خود نیاز به تمرین دارد. گاهی اوقات فرآیند گوش دادن به قلب خود – اغلب بارها و بارها – به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه به آن اعتماد کنید. اگر روده شما فریاد می زند نه، ادامه ندهید (بله، حتی اگر اینطور باشد روز قبل از عروسی شما).

2. زندگی به معنای زیستن است. تا حد امکان از غذاها، طعم ها و لحظات لذت بردن لذت ببرید. به نمایشگاه بروید، رنگ های روشن را بپوشید و به دنبال چیزی بروید که برای شما جذابیت دارد.

3. رابطه اکسیر بسیاری از سوالاتی است که در مورد معنای زندگی دارید. وقتی متوجه شدید که فکر می کنید چه فایده ای دارد؟به یاد داشته باشید که این فقط به شما مربوط نیست.

4. بیشتر کارهایی که انجام می دهید مربوط به احساس شادی، امنیت و تلاش برای زنده ماندن است. وقتی این را تشخیص می‌دهید، متوجه می‌شوید که واقعاً به دنبال خرید خانه، شغل یا پول نیست.

5. همه ما فوق العاده خلاق هستیم، اما شجاعت می خواهد که آن بخش از ما را رها کنیم. شجاع باش.

6. در فصلی که در آن هستید زندگی کنید. اگر فصل گوجه فرنگی است، یک گوجه فرنگی بخورید. اگر فصل تعطیلی، بیشتر استراحت کنید. در هر فصل از سال و در هر فصل از زندگی، آنچه را که بیشتر از همه به آن نیاز دارید، به خود بدهید. این رویکرد یک راه عالی برای یافتن حضور است.

7. شما چیزی نیستید که مجازات شوید. بدن خود را با محدود کردن چیزهایی که نیاز دارد تنبیه نکنید. برای موفقیت خود را تنبیه نکنید.

8. هر زمان که ممکن است، کار دشوار را انجام دهید. در اسرع وقت این کار را انجام دهید. مواقعی وجود دارد که قدرت ادامه دادن به آن را ندارید، اما باید بتوانید تفاوت بین زمانی که باید به خودتان لطف کنید و زمانی که نیاز به روحیه دادن دارید، تشخیص دهید.

9. اجازه ندهید دیگران درباره چیزهایی که می دانید درست هستند صحبت کنید، حتی اگر آنها فوق العاده قانع کننده باشند. افرادی که سعی می کنند شما را از انجام کاری بزرگ و ترسناک منصرف کنند، اغلب فقط برای شما می ترسند. مال آنهاست

10. مردم را به خانه خود دعوت کنید بدون نگرانی در مورد نحوه دریافت آن. زندگی خیلی کوتاه تر از آن است که انرژی خود را صرف این کار غیرممکن کنید، یعنی تلاش برای کنترل آنچه دیگران در مورد شما فکر می کنند.

11. از حباب خود آگاه باشید. با افرادی که شبیه شما نیستند صحبت کنید، به خصوص اگر متوجه می شوید که دیگران را قضاوت می کنید یا این تصور را ایجاد می کنید که آنها “اشتباه” یا “بد” هستند.

12. لباس هایی بخرید که روی بدن شما احساس راحتی کنند. به اندازه فکر نکنید – مهم نیست.

13. هنگامی که آماده سوزاندن چرندیات هستید، آنچه را که نیاز دارید بخواهید. معمولاً به این دلیل است که گرسنه، تشنه، خسته، نیاز به دوش گرفتن یا چند نفس عمیق است.

14. نوشتن چیزها و ایجاد یک برنامه – حتی یک برنامه آزاد – بسیار مهم است. وقتی این کار را در شب انجام دهید، روز بعد احساس بسیار بهتری خواهید داشت.

15. بدترین سناریو به ندرت اتفاق می افتد. شما در مورد آن فکر می کنید زیرا می خواهید در صورت وقوع آن آماده باشید، اما این فقط شما را در حالت اضطراب طولانی مدت قرار می دهد.

16. هیچ چیزی را مجبور نکنید. اگر کار نمی کند، کار نمی کند. این در مورد همه چیز صدق می کند – شراکت، کار، دوستی و خیلی چیزهای دیگر.

17. جنبش حیاتی است. همیشه بعد از رقصیدن یا پیاده روی احساس بهتری دارید.

18. شرم چیزی است که بسیاری از مردم برای کنترل دیگران و کوچک نگه داشتن آنها از آن استفاده می کنند. در تشخیص آن خوب باشید. شما نیازی به اشتراک در آن ندارید.

19. احساسات بزرگ را سرکوب نکنید. بگذار خودت گریه کنی به خودتان اجازه دهید بخندید.

20. ما در کودکی بیشتر چیزهای مهم زندگی را یاد می گیریم وقتی حس کنجکاوی ذاتی نسبت به دنیا داریم. ما برای ایده های جدید باز هستیم. ما باورهای کمتری در مورد “چگونه باید باشد” داریم. وقتی بزرگ می‌شویم، از دست دادن این دیدگاه بسیار آسان است. انجامش نده

21. اطراف خود را با زیبایی احاطه کنید. همیشه.

22. در مورد اینکه چگونه در مسیر خود قرار می گیرید با خودتان صادق باشید.

23. کار شما این نیست که دیگران را راحت کنید. بدخلقی و رفتار بد دیگران اغلب ربطی به شما ندارد.

24. همچنین است این وظیفه شما نیست که مردم را اصلاح کنید. این وظیفه شما نیست که قضاوت کنید، مسخره کنید، یا فرض کنید که می دانید آنها در چه حالی هستند.

25. عمل شکرگزاری تأثیر عمیقی بر سلامت روان شما دارد.

26. دیر گل دادن چیز شگفت انگیزی است. از آن نترسید.

27. خواب بسیار مهم است. از تعطیلات خود محافظت کنید.

28. از چیزهایی که به خانه خود آورده اید لذت ببرید. از شمع های زیبا استفاده کنید پتوهای زیبا را بپوشید میز را با غذاهای خوب بچینید. منتظر چی هستی؟

29. همیشه متصل نباشید. زمانی را به صورت آفلاین بگذرانید و زمانی را به تنهایی بگذرانید.

30. برای اینکه خود را باور کنید، لزوماً نیازی به درمان ندارید. برای ایجاد این نوع اعتماد به نفس، باید از خود دفاع کنید و مدام حاضر شوید.

31. دلیلی وجود دارد که گوش دادن به موسیقی باعث می شود چیزی احساس کنید. قرار دادن یک لیست پخش خوب باعث می شود در بدن خود احساس کنید که در خانه هستید.

32. زمانی فرا می رسد که برای پیشروی باید چیزهای سختی را که برایتان پیش آمده رها کنید. شما همه چیز را درک نخواهید کرد، اما از آن احساس آزادی خواهید داشت.

33. نورپردازی همه تفاوت را ایجاد می کند. از چراغ های سقفی استفاده نکنید. روی همه چیز دیمر قرار دهید. هرگز لامپ روز نخرید.

34. یک رابطه واقعی همیشه مستلزم آسیب پذیری است. با قصد وفاداری به خودتان و ارائه بهترین های خود – بدون تلاش برای کنترل احساسات مردم نسبت به شما، ظاهر شوید.

35. از ناراحتی نترسید. اغلب یک هدیه است – از آن استفاده کنید.

36. همه چیز می گذرد.

37. لباس می پوشم هر روز به شما احساس بهتری می دهد– به خصوص زمانی که به حس منحصر به فرد سبک خود استراحت می دهید. برای کسی که همیشه در پوست خودش ناراحت بوده است، این یک سورپرایز خوشامدگویی است.

38. بسیار نادر است که با افرادی روبرو شوید که واقعاً صادق هستند. این بدان معنا نیست که نمی توانید به مردم اعتماد کنید. اعتماد کنید که مردم بهترین نیت را دارند، اما خودتان را در موقعیتی قرار ندهید که بتوانند از شما سوء استفاده کنند.

39. شما بیش از آنچه تصور می کنید توانایی دارید. بیشتر چیزهایی که می خواهید به شجاعت نیاز دارد، به این معنی که باید ترس را احساس کنید و به خودتان اعتماد کنید.

40. چهل سالگی سن نیست. هنوز زمان باقی است تا آنچه می خواهید باشید. هنوز زمان زیادی برای لذت بردن از این زندگی وجود دارد. بزرگ‌ترین ترس من وقتی به پیر شدن فکر می‌کنم این است که به گذشته نگاه کنم و احساس کنم پلک می‌زنم و رفته است. من می‌خواهم با چشمان باز به جلو در دهه آینده و فراتر از آن حرکت کنم و هر لحظه را همانطور که می‌آید در نظر بگیرم.

PS اگر این پست را دوست داشتید، این مقاله سال گذشته را بخوانید:39 حقیقت شخصی درباره زندگی که در 39 سال آموخته ام





Source link