You are currently viewing ایده های آرایش هالووین

ایده های آرایش هالووین


ایده ها و الهام بخش آرایش هالووین

سلام ای موجودات زیبا امروز من هزاران ایده برای آرایش هالووین را با شما به اشتراک می گذارم! هالووین تعطیلات مورد علاقه من است و من یک نوع زن “هر روز هالووین است”.

ایده های آرایش هالووین

در طول 15 سال گذشته من لباس‌های مختلف، لباس‌های مختلف و آرایش انجام داده‌ام، بنابراین الهام‌بخش زیادی برای به اشتراک گذاشتن با شما دارم. در زیر 21+ ایده هالووین وجود دارد! من دوست دارم با دوستان لباس های گروهی یا دونفره بسازم. بسیاری از این ایده‌های آرایش هالووین دارای انتخاب زیادی از شخصیت‌های رنگارنگ هستند، بنابراین شما و دوستانتان می‌توانید شخصیت کامل را پیدا کنید.

مورتیشا آدامز

آموزش آرایش مورتیسیا آدامز - ایده های آرایش هالووین

Morticia Adams Cosplay

مورتیشا و گومز اهداف رابطه هستند! روابط سالم و عاشقانه بهترین هستند. کانال ظرافت گوتیک با من آموزش آرایش و کازپلی Morticia Addams. Morticia یک انتخاب عالی برای یک ایده آرایش کلاسیک هالووین است.

همیشه پس از ملکه کلاغ بلند

آموزش Ever After High Raven Queen - ایده های آرایش هالووین

آموزش Ever After High Raven Queen

من این کاسکو پلی را خیلی دوست دارم! دوست من ملیسا لباس و لباس را درست کرد. او بسیار با استعداد است! مال من رو چک کن آموزش آرایش Ever After High Raven Queen.

Monster High Draculaura

آموزش آرایش Monster High Draculaura

به عنوان Monster High Draculaura دختر دراکولا شوید! به مال من نگاه کن آموزش Monster High Draculaura.

دوست من ارین نیز عالی عمل کرد آموزش Draculaura!

الهه پرسفون

آرایش چشم قرمز هود - ایده های آرایش هالووین

لباس توری ژولیده شرابی بیرون از شانه که کوردلیا پوشیده است

ملکه عالم اموات باشید! به عنوان الهه پرسفون برای هالووین لباس بپوشید. به مال من نگاه کن آموزش آرایش و کازپلی الهه پرسفون.

مدوزا

آرایش لباس مدوسا - ایده های آرایش هالووین

آرایش لباس مدوسا

لباس مدوسا - ایده های آرایش هالووین

مدوسا یکی از شخصیت های اساطیری مورد علاقه من است. من با این کت و شلوار یک ظاهر سبز روشن و سرگرم کننده را جمع کردم. به مال من نگاه کن آموزش آرایش مدوسا.

هیولا بالا فرانکی استین

کوردلیا لباس ایده های آرایشی فرانکی استین هالووین است

خوشبختانه، امروز کلاه گیس های کازپلی بسیار بهتری نسبت به زمانی که من سریال Monster High را انجام می دادم وجود دارد! اگر می خواهید با رنگ سبز زیبا به نظر برسید، لباس من را بررسی کنید آموزش آرایش Monster High Frankie Stein.

لباس جادوگر سکسی

یک لباس جادوگر راحت

لباس جادوگر سکسی - ایده های آرایش هالووین

من این فوق العاده ساده را دوست دارم، لباس جادوگر نرم سکسی! بهترین چیز در مورد این ظاهر این است که می توانید با حداقل آرایش از خود دور شوید. لب های مشکی سکسی و براق بپوشید! من توصیه می کنم رژ لب مایع لباس بلند براق Urban Decay Indie Sleaze Vice Lip Bond. سپس با آستر و مژه های مورد علاقه خود هماهنگ کنید.

Monster High Clawdeen Wolf

کوردلیا با لباس Monster High Clawdeen Wolf

من عاشق Monster High هستم و Hot Topic در چند سال گذشته مدهای زیادی با موضوع Monster High منتشر کرده است. من دوست دارم چگونه من آموزش آرایش Monster High Clawdeen Wolf معلوم شد.

الویرا، معشوقه تاریکی

Elvira Cosplay - ایده های آرایش هالووین

الویرا معشوقه تاریکی ظاهر نمادین بسیار متفاوتی دارد! نسخه من بر اساس کمیک است. و من هنوز درگیر مال خودم هستم پودل کیف پول گونک. در صورتی که نمی دانید، الویرا وارث گونک است، یک سگ پودل شایان ستایش که او را بدرقه می کند. مال من رو چک کن Elvira Mistress of the Dark Makeup and Cosplay! این یکی از جالب ترین ایده های آرایش هالووین است!

Monster High Cleo de Nile

آموزش آرایش Monster High Cleo De Nile - ایده های آرایش هالووین

کوردلیا لباس Monster High Cleo de Nile را بر تن دارد

آیا عاشق مصر باستان هستید؟ مال من رو چک کن آموزش آرایش Monster High Cleo de Nile. من هم کلی تر دارم آموزش آرایش ملکه نیل هم.

لباس های اسکلت پری دریایی

کوردلیا با پوشیدن هدبند باله ای پری دریایی، به پایین نگاه می کند تا آرایش آبی یخی خود را نشان دهد - ایده های آرایش هالووین

برای این ظاهر استفاده کردم دانسا مایریکز کروم فلکیس روی پوست برای تقلید از پوسته ها.

کوردلیا و دیو با لباس اسکلت پری دریایی - ایده های آرایش هالووین

من و دیو سال گذشته با هم لباس های اسکلت پری دریایی درست کردیم! من عاشق لباس های گروهی هستم. مال من رو چک کن آرایش اسکلت پری دریایی.

Monster High Catrina DeMew

آموزش آرایش Monster High Catrine DeMew - ایده های آرایش هالووین

یادم می آید وقتی برای اولین بار در سال 2013 آن را انجام دادم به این ظاهر بسیار افتخار می کردم! یک چین بریده با ریزش عالی روی چشمان کلاهدار من. من عاشق گربه ها هستم و فکر می کردم کاترین شایان ستایش است. لطفا مال من رو چک کن آموزش آرایش Monster High Catrine DeMew.

دوست من ارین نیز عالی عمل کرد آموزش Monster High Lagoona Blue.

لباس آژیر تیره

لباس آژیر تیره - ایده های آرایش هالووین

یک سال برای یک مهمانی دیگر با موضوع یونانی به عنوان Dark Siren رفتم. بله، این شوهر سابق من در کنار من است، متاسفانه من عکس انفرادی در این لباس ندارم. من یک راهنمای گام به گام آسان برای خود ارائه می دهم آرایش Dark Siren و Cosplay.

لباس گربه DIY Cheshire

ایده های آرایش هالووین لباس گربه Cheshire DIY

من عاشق گربه چشایر هستم و او موجود مورد علاقه من دیزنی بود. در اینجا یک سرگرم کننده است DIY گربه Cheshire و Cosplay من جمع آوری کردم.

RWBY بلیک بلادونا

آرایش بلیک RWBY برای ایده های آرایش هالووین

لباس RWBY Blake Cosplay

RWBY یکی از انیمه های مورد علاقه من است! من عاشق لباس پوشیدن مثل بلیک هستم. مال من رو چک کن آموزش آرایش و کاسپلی RWBY Blake Belladonna. حتی اگر بلیک من را دوست نداشته باشید، لباس‌ها و شخصیت‌های بسیار عالی RWBY وجود دارد، ایده‌ها و الهام‌بخش آرایش هالووین زیادی خواهید یافت.

هارلی کوین

ایده های آرایش هالووین - آسان هارلی کوین

ظاهری با الهام از هارلی کوین

من عاشق هارلی کوین وقتی با Poison Ivy و Catwoman است! در اینجا روش سریع و آسان من است هارلی کوین.

چهارشنبه آدامز

آموزش آرایش گاه به گاه گوتیک برای ایده های آرایش هالووین

من چند ظاهر با الهام از چهارشنبه انجام داده ام، اما این یکی مورد علاقه من برای آن روز است آموزش آرایش آدامز چهارشنبه. من همچنین یک آموزش آرایش برای نسخه جدید Netflix انجام دادم چهار شنبه.

پری دریایی کارناوال تاریک

آموزش Sideshow Mermaid - ایده های آرایش هالووین

دوستان من دوست دارند مهمانی های موضوعی ترتیب دهند. من در این یکی بسیار سرگرم شدم زیرا موضوع کارناوال تاریک / نمایش جانبی تاریک بود. بنابراین این پری دریایی کسی است که در کارناوال پیدا می کنید. مال من رو چک کن آموزش آرایش پری دریایی تاریک کارناوال. من به خصوص استفاده از مش برای ایجاد ترازو را دوست دارم، نکته ای عالی برای ایده های آرایش هالووین.

ترس از برف

آموزش هالووین ترس از برف - ایده های آرایش هالووین

من را به خاطر ویژگی هایم سالهاست سفید برفی می نامند. بنابراین برای یک سال تبدیل به Snow Fright، نسخه گوتیک تیره سفید برفی شدم. مال من رو چک کن آموزش آرایش برف ترس.

جادوگر ستمکار

آموزش آرایش Wicked Witch - ایده های آرایش هالووین

Inglot این کار را برای من انجام داد! این گام به گام Inglot است آموزش آرایش جادوگر شرور. جادوگر شریر یکی از بهترین آثار کلاسیک برای ایده های آرایش هالووین و الهام بخش است.

اهریمنی آسان

ایده های آرایش هالووین - ظاهر ساده نسخه ی نمایشی

این نوع آخر ساده ترین است. شما واقعا فقط به یک جفت نیاز دارید شاخ های گیره دار و در بهترین رژ لب مشکی. مرحله به مرحله من را ببینید آرایش آسان شیطان. این ظاهر برای کسانی از شماست که به ایده های آسان آرایش لحظه آخری هالووین نیاز دارید.

آنهایی که خارق العاده هستند

کوردلیا و دیو برای ایده های آرایش هالووین لباس پدیده ها را پوشیدند

دیو این ایده درخشان را داشت که امسال پدیده‌ای باشد زیرا ما به یک مهمانی با موضوع هالووین پیکسار می‌رویم. قطعا پوشیدن آن برای من آسان بود. من فقط ریمل مورد علاقه ام را زدم و رژ لب مایع لباس بلند براق Vice Lip Bond Unbreakable Urban Decay. برای مهمانی که شرکت می کنم همین کار را می کنم. من اغلب لباس های ماسک مانند این را نمی پوشم، اما درست کردن آنها بسیار آسان است!

شما ممکن است از من لذت ببرید نقد و بررسی رژ لب مایع Vice Lip Bond Glossy Longwear Urban Decay.

امیدوارم ایده های آرایش هالووین من برای شما مفید باشد! لطفا اگر درخواستی دارید در نظرات زیر به من اطلاع دهید.

برای هالووین امسال چه خواهید بود؟

آیا من باحال و بالای 40 هستم؟

عالی و بالای 40

می خواستم با شما به اشتراک بگذارم که به لطف شما اولین دور مسابقه “زیبایی جدید بالای 40 سال و عالی” را ساختم. اگر من را فوق العاده می بینید، لطفا هر روز اینجا به من رای دهید!

ویژگی های بیشتر هالووین



Source link