You are currently viewing ایده های سرگرم کننده برای خوابیدن بزرگسالان برای یک شب عالی دخترانه

ایده های سرگرم کننده برای خوابیدن بزرگسالان برای یک شب عالی دخترانه


سناریوی دیوار بالون DIY

مهمانی های خواب برجستگی هفته های ما به عنوان بچه بود، اما چرا باید سرگرمی متوقف شود؟ مهمانی های خواب برای بزرگسالان می تواند به همان اندازه سرگرم کننده باشد (احتمالا بیشتر!) این روزها.

این ایده‌های مهمانی خواب بزرگسالان کاملاً سرگرم‌کننده و مناسب برای یک تعطیلات آخر هفته با بهترین‌هایتان هستند. میهمانی مجردی قبل ازدواجیا تولدها.

می توانید از خانه یا آپارتمان خود استفاده کنید یا خانه ای را برای آخر هفته اجاره کنید. از تزئین و ایجاد یک شب دخترانه عالی با این ایده های مهمانی خواب کاملاً شگفت انگیز برای بزرگسالان لذت ببرید!

رویایی با بادکنک

در یک مهمانی رویایی چه بپوشیم

یک مهمانی خواب بهانه ای اضافی برای پوشیدن لباس خواب مورد علاقه تان است! یا اگر می‌خواهید در موضوع باقی بمانید، در اینجا ایده‌هایی وجود دارد که به همه کمک می‌کند تا هماهنگ شوند.

مهمانی پسرانه نیست

مسابقه پی جی

Matching Pjs یک راه آسان و خاص برای تفریح ​​در یک مهمانی خواب بزرگسالان است.

اگر نمی‌خواهید آن‌ها مطابقت داشته باشند، سعی کنید لباس‌های مشابه را بر اساس یک تم یا طرح رنگ خاص هماهنگ کنید.

مهمانی رویایی هولوگرافیک

دمپایی یا جوراب مناسب

آیا نمی خواهید روی PJ های منطبق جدید سرمایه گذاری کنید؟ سعی کنید برای همه جوراب، دمپایی یا ماسک خواب مناسب تهیه کنید. آنها همچنین یک جشن بزرگ را ایجاد می کنند.

چگونه رویای خود را تزئین کنیم

مهمانی خواب نئون هولوگرافیک

اگر می خواهید رویای خود را به یک جشن تولد یا یک جشن مجردی تبدیل کنید، دکوراسیون واقعاً همان جایی است که باید به آن توجه کنید!

بالن

مهم نیست موضوع شما، بادکنک ها در هر مهمانی خواب ضروری هستند زیرا اگر به آنها دستور دهید در جای دیگری منفجر شوند، با کار نسبتاً کمی تأثیر زیادی می گذارند! در اینجا چند ایده در مورد نحوه استفاده از آنها وجود دارد:

سقف بالون چرت

بادکنک روی سقف

اگر میزبان یک مهمانی خواب یا میهمانی مجردی اجاره ای برای تعطیلات هستید، ساده ترین راه برای ایجاد تأثیرگذاری این است که سقف را پر کنید بالن ها! شما می توانید یک مخزن قابل حمل هلیوم را در اکثر اهداف خریداری کنید یا بالن ها را در یک مهمانی یا فروشگاه مواد غذایی پر کنید. هر کدام را با po گره بزنید روبان رنگین کمانی و این واقعا تمام چیزی است که شما نیاز دارید.

اگر بودجه اجازه هلیوم را نمی دهد، چنگ بزنید پمپ بادکنکی و به جای آن کف را پر کنید!

سناریوی دیوار بالون DIY

غرفه عکس بالن

حالا بیایید در مورد این دیوار مهمانی بالن صحبت کنیم!

اگر نمی خواهید سقف ها را با بادکنک پر کنید، این دیوار بالن را با بادکنک هایی با اسکریپت یا حروف یکی دیگر از راه های عالی برای تزئین رویای شما است. از آنها می توان برای ایجاد یک دیوار برجسته یا غرفه عکس استفاده کرد.

حالا اگر در خانه این کار را انجام می دهید، می توانید آنها را با نوار چسب یا نوار نقاش بچسبانید، یا اگر اجاره می کنید، می توانید آنها را به چوب ماهیگیری بچسبانید و سپس چوب ماهیگیری را به دیوار وصل کنید. به سادگی هر کدام را با هوا باد کرده و سپس به الگوی مورد نظر خود روی زمین قرار دادیم. سپس آنها را به هم بچسبانید!

رویایی با بادکنک

هیچ ایده ای در مورد بالون لاتکس هلیوم نیست

آیا می خواهید یک ایده بادکنک ساده که نیازی به هلیوم و بادکنک های لاتکس نداشته باشد که در فروشگاه مواد غذایی محلی خود پیدا کنید؟ فقط یک دسته را با هوا باد کنید و کف را با آنها بپوشانید! مهمانی فوری و سرگرمی در زمان بازی.

مهمانی دیسکو

توپ های دیسکو

توپ‌های دیسکو فقط فریاد می‌زنند و قطعاً چیزی هستند که در هر مهمانی خوابی که برگزار می‌کنم می‌خواهم! ما تعداد زیادی توپ دیسکو نقره ای را در سراسر خانه قرار دادیم تا جلوه مهمانی نهایی را ایجاد کنیم!

مهمانی خواب نئون هولوگرافیک

آنها همچنین جلوه های نوری عالی برای عکس ها ایجاد می کنند!

اشک پسر پینیاتا!

پینیاتا

چرا پینیاتا باید فقط برای بچه ها باشد؟ این پینیاتای سرگرم‌کننده با اشک‌های پسر، مکان مناسبی برای این مهمانی شبانه دخترانه است. آموزش من را اینجا دنبال کنید تا دریابید که چگونه آن را برای مهمانی بعدی خود درست کنید!

یا یکی از فروشگاه های مهمانی محلی خود را با همان رنگ لباس خواب یا دکورهای دیگر بخرید! در اینجا چند ایده پر کردن پیناتا برای بزرگسالان آورده شده است:

  • شکلات خوب
  • کش های مو
  • کارت های هدیه کوچک، به عنوان مثال به تارگت یا استارباکس
  • لیوان های شراب یا شامپاین
  • جاکلیدی
  • برچسب ناخن
مهمانی خواب نئون هولوگرافیک

پرده با حاشیه های فلزی

پرده های حاشیه ای در پنهان کردن هر چیزی که ممکن است نیاز داشته باشید کمک زیادی می کند! یا، اگر آنها را فقط به عنوان دکور دوست دارید، می توانید آنها را دور یک پرده ببندید تا کمی سرگرم کننده به پنجره اضافه کنید!

حتی می توانید خودتان درست کنید تزیین حاشیه فلزی!

مهمانی خواب نئون هولوگرافیک

ایده های غذا و نوشیدنی در زمان خواب برای بزرگسالان

غذا یکی از بهترین قسمت های خواب است، این ایده های آسان و خوشمزه را بررسی کنید.

پاپ کورن صورتی برای مهمانی خواب

ذرت بو داده

اگر از من بپرسید، بدون پاپ کورن نمی توانید یک مهمانی خواب برگزار کنید! آموزش آسان من به شما نشان می دهد که چگونه بهترین پاپ کورنی را درست کنید که همه واقعاً بخورند و دوستش داشته باشند. این پاپ کورن شیرین پاستلی زیبا برای یک شب دخترانه بسیار عالی است!

کیسه های آب میوه فروزه

فروز

بعد از آن همه ذرت بو داده، شما به چیزی برای شستن آن نیاز دارید، این یخ زده عالی است! از آنجایی که این یک مهمانی خواب بزرگسالان است، از مخلوط کردن نوشیدنی های خود لذت ببرید یا ترک کنید آموزش فروسه آسان من. مانند کیسه آب میوه مورد علاقه شما از دوران کودکی است، اما پر از یخ زده! خیلی باحال!

چگونه در کمتر از یک ساعت یک شب سینمایی را میزبانی کنیم

توله سگ چو

Puppy Chow یکی دیگر از مهمانی های عالی است! این یک میان وعده خوشمزه با تم مهمانی خواب است که همه ما آن را دوست داریم درس من به شما نشان می دهد که چگونه آن را صورتی کنید!

More is more Rice Krispie Treats |  studiodiy.com

رایس کریسپیز درمان می کند

فکر نمی کنم صبحانه ای بهتر از کریسپی برنجی خانگی وجود داشته باشد! آنها می توانند از قبل ساخته شوند و این دستور DIY به شما نشان می دهد که چگونه آنها را با اورئوهای خرد شده و اسپرینکل های رنگین کمانی سرگرم کنید.

براونی بیشتر است |  studiodiy.com

بروک

بروکی ها اساساً شیرینی هستند و کلوچه هایی که در یک حلقه گرد شده اند. ما آنها را با افزودن Oreos (البته دو پر شده)، کوکی‌های حیوانات سیرک، و پاشیدن رنگین کمان، حتی بهتر کردیم! اینو ببین دستور العمل فوق العاده آسان در اینجا!

خمیر شیرینی شکلاتی خوراکی Funfetti

شما را نمی دانم، اما خوردن خمیر کلوچه *شاید* یکی از بهترین قسمت های پخت کوکی ها باشد. اگر دوستان شما هم همینطور هستند، چرا به بعضی ها خدمت نمی کنید خمیر کوکی خوراکی? این بدون تخم مرغ است و با آبپاش های رنگین کمانی بسته بندی شده است تا طعم آن را شبیه به فان فتی کند!

موی صورتی

فعالیت های مهمانی خواب

این فعالیت های خواب برای بزرگسالان چیزی برای همه دارد.

مبارزه با بالش کنفتی!!

مبارزه بالش

خب خب. می دانید که ما نمی توانستیم این لیست را بدون مبارزه با بالش همیشه کلاسیک داشته باشیم! اگر چیزی جز چند عکس واقعا سرگرم کننده نیست، آن را امتحان کنید!

Summer Move Musts (پوستر قابل چاپ رایگان!) |  studiodiy.com

ماراتن فیلم

برای گذراندن زمان نمی توانید با یک ماراتن سینمایی اشتباه کنید! موارد دلخواه خود را تماشا کنید یا مرور کنید لیست پخش فیلم من برای الهام بیشتر!

لیست پخش آخر هفته دختران |  studiodiy.com

کوپن

طوری برقص که انگار هیچ کس تماشا نمی کند لیست پخش آخر هفته برای دختران!

بازی روز ولنتاین MASH قابل چاپ

بازی ها

بازی‌های رومیزی برای هر مهمانی، به‌ویژه مهمانی‌های خواب، بسیار عالی هستند. نگاهی بیاندازید پست من در مورد بهترین بازی های رومیزی. برخی از بازی‌ها وجود دارند که در آنها به استراتژی نیاز دارید، برخی دیگر برای افراد رقابتی مناسب هستند، یا بازی‌های ساده‌ای هستند که آرامش‌بخش و سرگرم‌کننده هستند، اما همچنان سرگرم‌کننده هستند.

آیا می خواهید به دوران کودکی برگردید؟ در عوض MASH را با ما بازی کنید رایگان برای چاپ!

مانیکور DIY Blendo

مانیکور

با هدیه دادن به یکدیگر، تجربه ای شبیه به آبگرم ایجاد کنید مانیکورهای جذاب و منحصر به فرد یا پدیکور

خالکوبی ولنتاین قابل چاپ رایگان

خالکوبی های موقت

خالکوبی موقت یک فعالیت سرگرم کننده قبل از خواب برای بزرگسالان است. من دارم آموزش آسان نحوه ایجاد قدرت دخترانه سرگرم کنندهاما شما می توانید بسته به زمان سال یا موضوع مهمانی خود، هر چیزی را که می خواهید دریافت کنید.

بادکنک نئون سرگرم کننده

البته، صرف وقت گذرانی و گپ زدن احتمالا بهترین بخش خواب است. اما این فعالیت ها نیز افزودنی های عالی هستند!

مهمانی خواب نئون هولوگرافیک

امیدوارم این پست به شما ایده‌ها و الهام‌بخشی در مورد نحوه سازماندهی سبک خواب سالمندان خود داده باشد! مهمتر از همه، لذت ببرید، بخوابید و از اوقات خود با بهترین دوستان خود لذت ببرید!

عکس ها از جف میندل
جهت خلاق: کلی میندل | جهت هنری و سبک: پسر مورنو
سبک غذا خوردن: ترزا رونتری | مدیر تولید: سامانتا مارتین
مدل ها: جنا | کورتنی | ساکت | لزلی

خانه برای اجاره پالم اسپرینگز: خانه هارلو





Source link