You are currently viewing ایده های هدیه ارثی برای تعطیلات |  جس آن کربی

ایده های هدیه ارثی برای تعطیلات | جس آن کربی


راهنمای هدیه
تعطیلات 2023

ایده های هدیه میراث

راهنمای هدیه امروز ویژه است. من عاشق دادن هدایایی هستم که گیرنده آن سال ها خواهد داشت و حتی از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود. چه یک جواهر، یک زیور آلات دست ساز یا یک آلبوم عکس با کیفیت ارثی، هدیه ای که معنای خاصی دارد و ماندگار است همیشه مورد علاقه من برای دادن و دریافت خواهد بود. در اینجا ایده های مورد علاقه من برای هدیه ارثی برای تعطیلات برای همه افراد موجود در لیست شما وجود دارد.

برای ایده های بیشتر هدیه را ببینید ایده های هدیه زیر 50 دلار و هدایای شایسته ای در تعطیلات به خود بدهید.

ایده های هدیه ارثی

جواهرات هاورهیل Birthsone

جواهرات هاورهیل Birthsone

مجموعه جواهرات Haverhill Birthstone هدیه ای عالی برای یک مادر یا مادربزرگ جدید است. این روشی بسیار زیبا برای شخصی سازی یک هدیه خاص و ارج نهادن به عزیزان، چه فرزندان و چه نوه ها با دستبند یا گردنبند است. من عاشق گردنبند سنگ تولد که بارها هدیه داده ام را دستبند زنجیر گیره آدلاید جدید یک افزودنی فوق العاده به پشته یا به تنهایی ایجاد می کند. با 15% تخفیف از کد JAK15 استفاده کنید.

مجموعه جواهرات هاورهیل
زیور سیلوئت

زیور سیلوئت

زیور آلات استودیو Chupp یک راه فوق العاده برای جذب آن شخص خاص در زندگی شما، در هر مرحله ای که هستند، هستند. سیلوئت نوزاد یک راه ساده و در عین حال زیبا برای به یاد آوردن کودک شما در دوران کودکی، کودک نوپا یا کودک است. می توانید از بین گزینه های silhouette انتخاب کنید یا عکس خود را آپلود کنید. سیلوئت خانوادگی یک راه زیبا برای ثبت یک خانواده در حال رشد است. شما همچنین می توانید یکی برای حیوانات خانگی ایجاد کنید. من عاشق زینت شبح ما برای تزئین درخت ما هر سال هستم.

زیور استودیو چوپ

کیف زیپی چرم Mamuye

من عاشق هر چیزی هستم که ABLE مخفف آن است و کیف چرمی آنها یکی از موارد مورد علاقه من است. یک افزودنی عالی برای هر کمد لباس – بادوام، جاودانه و به خوبی ساخته شده است. آن را با یک مونوگرام برجسته شخصی سازی کنید. برای سفارش خود از کد JAKHOLIDAY40 با 40 درصد تخفیف استفاده کنید.

کیف چرمی

کاسه چوبی اندرو پیرس

کاسه‌های چوبی اندرو پیرس که درست در اینجا در ورمونت، نه چندان دور از خانه ما، دست ساز شده‌اند، بسیار زیبا و فوق‌العاده ساخته شده‌اند. ما یکی داریم که برای سالاد استفاده می کنیم و یکی از چیزهای مورد علاقه من است. شستشوی دستی و گهگاهی روغن!

کاسه چوبی اندرو پیرس

زیور صدف صدف

یک ایده جالب و منحصر به فرد هدیه ای که می توانید برای گیرنده خود شخصی سازی کنید. نمودار پوسته صدف سفارشی می تواند هر بندر، بندر، جزیره یا ورودی ایالات متحده را که انتخاب می کنید نشان دهد. شما همچنین می توانید انتخاب کنید که یک زیور اضافه کنید و آن را به درخت آویزان کنید!

زیور صدف صدف

زیور آلات دست دوخته شخصی

یک زینت دست دوخته شده سفارشی با حداکثر 9 کاراکتر ایجاد کنید! هدیه ای شیرین و شخصی که گیرنده می تواند برای سال های آینده آن را گرامی بدارد.

زیور دست دوخته

خانه عروسک کلبه کشور پری

این خانه عروسکی Fairy Country Cottage از چوب گیلاس با لهجه های چوب افرا ساخته شده است. این بسیار زیبا است و قطعاً هر کوچولویی را سرگرم کننده و بازی تعاملی می کند. حمل و نقل رایگان در ایالات متحده آمریکا ساخت میشیگان. می توانید مبلمان و لوازم جانبی خانه های عروسکی را پیدا کنید از همین فروشگاه اینجا.

خانه عروسکی روستایی
پیوتر بیبی لیوان |  ایده های هدیه ارثی

پِوتر بِبه چاشا

یک لیوان کوچک و منحصر به فرد قلعی برای نوزادان و کودکان نوپا هدیه ای مناسب برای یادگاری است! هدیه ای که برای یک عمر ارزشمند خواهد بود. حکاکی و تولد را برای شخصی سازی اضافه کنید. اگر اهل VT هستید، Danforth Pewter را برای گزینه های فوق العاده بررسی کنید (و آنها می توانند برای شما نیز حکاکی کنند).

پیوتر لیوان بچه

افشا: اگر چیزی را از طریق پیوندهای موجود در این وبلاگ خریداری کنید، ممکن است یک کمیسیون وابسته به دست آوریم. ما فقط محصولاتی را ارائه می دهیم که شخصاً آنها را توصیه می کنیم. از حمایت شما سپاسگزاریم.



Source link