You are currently viewing ایده های هدیه لحظه آخری برای همه بودجه ها

ایده های هدیه لحظه آخری برای همه بودجه ها


می‌دانم که برای بازی اینجا کمی دیر شده‌ام، اما می‌خواستم به سرعت برخی از ایده‌های هدیه شخصی مورد علاقه‌ام را برای این فصل تعطیلات به اشتراک بگذارم!

اینها همه مواردی هستند که من شخصاً آنها را دارم و کاملاً آنها را دوست دارم، بنابراین می دانم که شخص خاصی در زندگی شما نیز آنها را دوست خواهد داشت. من سعی کردم از بین طیف گسترده ای از قیمت ها انتخاب کنم، بنابراین مطمئناً چیزی متناسب با بودجه شما وجود دارد. اگر اصلا سوالی دارید بپرسید!!

1| پتوی کرکی (سایز متوسط) – اوه خدای من، این پتو بسیار نرم و مجلل است! من هر روز با او نوازش می کنم، سپس می توانم او را از بچه هایم و سگ لعنتی ام دور کنم، LOL. اونا هم دوست دارن!! من یک اندازه متوسط ​​دارم و کاملاً بزرگ است (که یک امتیاز مثبت برای اشتراک گذاری است). اما اگر فقط به دنبال یک پتوی پرتابی هستید، قطعا می توانید سایز را کاهش دهید.

2| Apple AirPods Pro — در ابتدا نمی خواستم آنها را بخرم، اما چند ماه پیش وقتی Macbook Pro جدیدم را خریدم، تخفیف شگفت انگیزی بر روی آنها گرفتم. گوش های من همیشه از مدل قبلی درد می کند و خوشحالم که بگویم اینها واقعاً فوق العاده راحت هستند. و ویژگی حذف نویز زمانی که خانه‌ای پر از بچه‌های مدرسه از راه دور دارید بسیار عالی است…

3| اسپیکر بلوتوث ضد آب Demerbox — ما این بلندگوی بلوتوث ضد آب فوق العاده بادوام را برای دو تابستان داریم و باید بگویم ارزش هر پنی را دارد. ما آن را به ساحل، کایاک سواری، مسیرهای جیپ می بریم و تقریبا هر شب از آن در پاسیو استفاده می کنیم. صدا فوق‌العاده است و اگر دوستی دارید که یکی دارد، می‌توانید آن دو را با هم جفت کنید تا آن را بیشتر کنید. ما قصد داریم تا تابستان آینده یک مورد دوم را برای همین منظور خریداری کنیم!

4| بخاری کوچک مدرن “این بخاری مادربزرگ شما نیست!” این بسیار زیباتر و مناسب برای فضاهای کوچکتر است. من از آن در دفتر پیش نویس خود استفاده می کنم و واقعاً آن را به خوبی گرم می کند! شوهرم حتی شست هم داد و قطعا در جناح ضد بخاری است.

5| تکاور اجاق گاز “بنابراین این خرید بزرگ ما در بهار گذشته بود و ما مطمئناً ارزش پول خود را از آن به دست آوردیم.” ما در ابتدا قرار بود یک شومینه گازی روی پاسیو نصب کنیم، اما واقعاً ادعای بدون دود را برآورده می کند و گرمای زیادی را از بین می برد. ما در واقع همین شنبه شب گذشته از آن استفاده کردیم، زمانی که هوا کاملاً سرد بود و من حتی سردم نبود.

ما در ابتدا مدل HUGE اصلی یوکان را خریداری کردیم و اگرچه کاملاً آن را دوست داریم، اما به سرعت از چوب زیادی استفاده می کند. سپس ما رنجر کوچک را برای استفاده در عصرهای گرمتر انتخاب کردیم، و در حالی که به اندازه کوچک و قابل حمل بودن آن علاقه داریم، گرمای کافی برای عصرهای سردتر از بین نمی برد.

من احساس می‌کنم که Bonfire واقعاً می‌تواند به نقطه خوبی برسد، بنابراین ممکن است یکی از آنها را بگیریم و یکی از دو تای دیگر را در بهار امسال بفروشیم. در هر صورت، آنها عالی هستند و بسیاری از دوستان ما بعد از دیدن دوستان ما بیرون رفتند و یکی را برای خود خریدند!

6| Sephora سلام! بسته های نمونه – این بسته های نمونه تا لبه با نمونه های بزرگ از داغ ترین محصولات در اطراف بسته بندی می شوند. افشای کامل: من بسته‌ی Holy-Grail Greats را سه بار سفارش داده‌ام، زیرا ارزش فوق‌العاده‌ای دارد و من هر کدام را دوست دارم. تنها. تولید – محصول. شما نمی توانید آنها را فقط با 10 دلار شکست دهید! به علاوه، آنها با کوپن هایی با 15٪ تخفیف در اندازه کامل هر محصول ارائه می شوند. اینها جوراب های عالی می سازند!!

7| YETI 18 اونس. بطری Rambler با درپوش چاگ – احتمالاً در اینجا متوجه یک موضوع تکراری شده‌اید… اما این یکی دیگر از آن خریدهایی است که من واقعاً برای خودم انجام دادم، اما مجبور شدم بیرون بروم و بیشتر بخرم زیرا بچه‌هایم آن را ادامه می‌دادند. ما سال گذشته تمام جوراب ها را خریدیم و این یکی از بهترین تصمیم ها بود.

ما بطری های پلاستیکی را در خانه خود کاملاً حذف کرده ایم و بچه های من بیش از همیشه آب می نوشند. من به خصوص این اندازه را دوست دارم زیرا مقدار خوبی را در خود نگه می دارد اما هنوز در جا لیوانی جیپ من جای می گیرد. و نوشیدنی های من را ساعت ها و حتی روزها سرد نگه می دارد!

8| عینک آفتابی Blenders Air Wonderful فکر می‌کنم تا الان سه جفت از این عینک آفتابی به این رنگ خریدم.» بله، من با عینک آفتابی ام کمی خشن هستم. LOL… اما من آنقدر تناسب و استایل را دوست دارم که هر بار به آنها برمی گردم! و آنها بسیار مقرون به صرفه هستند، به خصوص اگر شما یکی از تبلیغات BOGO آنها را دریافت کنید. من هم دارم/داشتم طرح رنگ فرشته آبی و آنها را به همان اندازه دوست داشته باشید. اما سگ یکی از دوستان تابستان گذشته آنها را در یک آشپزی خورد و من هنوز یک جفت دیگر نگرفتم. شانس من را دیدی؟!

9| جعبه زیبایی جذاب – وقتی جعبه زیبایی ماهانه جدید Allure من می رسد، همیشه یک روز شاد است! این تقریباً تنها جعبه اشتراکی است که من در طول سال ها به طور مداوم نگه داشته ام. هر ماه با 6 یا بیشتر محصول (حداقل 3 FULL SIZE) به ارزش بیش از 100 دلار بسته بندی شده است و من قطعاً بیش از چند محصول مورد علاقه خود را پیدا کرده ام که دوست دارم از طریق آن استفاده کنم. در حال حاضر می توانید آن را با 50٪ تخفیف در ماه اول خود امتحان کنید، به علاوه دو هدیه رایگان دریافت خواهید کرد. قطعا ارزش امتحان کردن را دارد!!

9| دمپایی زنانه UGG Scuffette II – پامو گذاشتم روی اون یکی (ها!) و به دخترام گفتم که تحت هیچ شرایطی حتی به فکر بردن دمپایی من نباشند! من از آن دسته افرادی هستم که همیشه سردم است، تا جایی که حتی در رختخواب جوراب می پوشم. بله، شوهرم از آن متنفر است… این دمپایی ها آنقدر گرم و راحت هستند که حتی به جوراب هم نیازی ندارم!!

امیدوارم ایده‌های سرگرم‌کننده‌ای در اینجا پیدا کرده باشید… همانطور که اشاره کردم، اگر در مورد هر یک از این محصولات سؤالی دارید، خوشحال می‌شوم دیدگاه خود را به شما ارائه دهم! XO



Source link