You are currently viewing ایده های کدو حلوایی برای زیباتر کردن ایوان جلوی شما

ایده های کدو حلوایی برای زیباتر کردن ایوان جلوی شما


با رسیدن به پاییز، زمان آن رسیده است که توجه خود را به یکی از نمادین ترین نمادهای فصل معطوف کنیم – کدو تنبل. این کدوهای همه کاره نه تنها وقتی به کیک و سوپ تبدیل می شوند خوشمزه هستند، بلکه برای تزئین ایوان جلوی شما نیز فوق العاده هستند. در این پست وبلاگ، ما به چند ایده خلاقانه کدو تنبل نگاه خواهیم کرد که می تواند به شما کمک کند دکوراسیون ایوان خود را در پاییز امسال ارتقا دهید و باعث حسادت محله شما شود. و اگر درست برنامه ریزی کنید، می توانید آنها را در فصل شکرگزاری دریافت کنید! ما عاشق برد/برد هستیم.

یک فانوس کلاسیک

بیایید با کلاسیک شروع کنیم! حکاکی کدو تنبل در فانوس های شبح وار، احمقانه یا پیچیده یک سنت قدیمی است. در طرح های خود خلاقیت به خرج دهید و فراموش نکنید که آنها را با شمع یا چراغ های LED برای جلوه ای خیره کننده روشن کنید.

کدوهای رنگ شده

اگر گزینه غیر مشبک را ترجیح می دهید، رنگ کردن کدو تنبل های خود یک جایگزین فوق العاده است از سایه های فلزی ظریف گرفته تا الگوهای عجیب و غریب، امکانات بی پایان هستند. حتی می‌توانید به بچه‌هایتان اجازه دهید در این سرگرمی شرکت کنند. بعد از اولی چند کدو رنگ کردیم مجموعه Casetify و برای همیشه کلاسیک است!

توپیاری کدو تنبل

کدو تنبل را در اندازه های مختلف بچینید تا بسازید توپیاری کدو تنبل خیره کننده. برای تضاد چشمگیر، سبزی یا انواع توت ها را در بین آن ها اضافه کنید و با پاپیون یا روبان رنگارنگ تمام کنید. این یکی از جلوه های مورد علاقه من برای اثر برداشت فراوان است.

کدو تنبل موزاییکی

افراد حیله گر می توانند کدو تنبل های خود را با ایجاد الگوهای موزاییکی با تکه های شیشه های رنگی، کاشی های سرامیکی یا حتی مواد بازیافتی به آثار هنری تبدیل کنند.

کاشت کدو تنبل

کدو تنبل های حکاکی شده را به گلدان های شیک برای مادران، کلم های زینتی یا دیگر گل های پاییزی تبدیل کنید. آنها افزودنی جذاب به دکوراسیون ایوان شما هستند. اضافه کردم ساکولنت در کدو تنبل من با من با همکاری ساکولنتز و سان شاین، که خودش یک متخصص آبگوشت بود و سپس میشل کریستنسن از بلویل کوچک من چند چهره اضافه کرد. خیلی ناز! ما آنها را در اینجا متفاوت امتحان کردیم چهره های نقاشی شده و یک کدو حلوایی رنگ شده

الگوهای کدو حلوایی رنگ شده

کدو تنبل گلیتر گلم

برای لذت بردن از زرق و برق، کدو تنبل خود را با زرق و برق بپوشانید. برای جلوه ای چشم نواز که در نور خورشید برق می زند، از چسب قوی و انواع رنگ های براق استفاده کنید.

چراغ کدو حلوایی

کدو تنبل یا کدو حلوایی کوچک را به شکل الگوهای پیچیده حکاکی کنید، چراغ‌های چای را درون آن قرار دهید و تماشا کنید که نور گرم و جذابی در ایوان شما می‌تابند.

گل کدو تنبل خشک

این تکنیک یکی از مورد علاقه های من است. من از گل های نگهداری شده استفاده کردم و آنها را با الگوهای جالب به کدو تنبل چسباندم. من همچنین دوست داشتم گل ها را با رنگ های کدو تنبل ست کنم. ببینید چگونه این کار را در اینجا انجام دادیم.

توتم کدو حلوایی روی هم

کدو تنبل ها را در اندازه ها و رنگ های مختلف بچینید تا یک افکت قطب توتم ایجاد کنید. چهره های عجیب و غریب را اضافه کنید و یک خانواده کدو تنبل عجیب و غریب درست در ایوان جلوی خود خواهید داشت.

کدو تنبل رنگین کمانی

کدوهای رنگین کمانی در ایوان صف کشیده بودند.

کلاسیک جدید مال ماست کدو تنبل رنگین کمانی یک ایده. هرچی بیشتر بهتر! اگر جعلی دریافت کردید، می توانید سال به سال از آنها استفاده کنید.

طاق کدو تنبل رنگین کمانی

برای این قوس از کدو تنبل های تقلبی استفاده کردیم و روی آن ها سوراخ کردیم. نگاه کن تکنیک کامل در اینجا.

دکور کدو تنبل بوهمیایی

برای داشتن ظاهری شیک، کدو تنبل‌های خود را در ماکرامه بپیچید یا از پارچه‌ها و روبان‌های پر جنب و جوش استفاده کنید تا ظاهری بدیع به آن‌ها بدهید.

سبدهای کدو تنبل

کدو تنبل را حکاکی کنید، آن را با پوشش پلاستیکی بپوشانید و آن را با میوه های فصل یا چیدمان زیبایی از گل های پاییزی پر کنید. این یک قطعه مرکزی برای ایوان شما است.

مونوگرام کدو تنبل

حروف اول خانواده یا شماره خانه خود را روی یک کدو تنبل بزرگ حک کنید یا نقاشی کنید. این یک لمس شخصی است که از مهمانان به خانه شما استقبال می کند. در اینجا ما ساکولنت ها را به کدو تنبل اضافه کردیم و جایی برای یک مونوگرام باقی گذاشتیم. نحوه انجام آن را ببینید اینجا.

یا از ساکولنت ها برای تلفظ کلماتی مانند “بو” استفاده کنید. آموزش را ببینید اینجا.

کدو تنبل را به صورت نوار برش دهید

برای این کدو حلوایی راه راه، دو عدد کدو تنبل هم اندازه و رنگ های مختلف بردارید و به صورت ضربدری برش بزنید. آنها را طوری بچینید که به شکل راه راه باشند.

فانوس کدو حلوایی

با سوراخ کردن یا حک کردن الگوهای پیچیده در کدو تنبل خود، فانوس های منحصر به فردی ایجاد کنید. از چراغ های LED با باتری برای روشن کردن آنها استفاده کنید و آنها را در اطراف ایوان خود آویزان کنید.

کدو تنبل گیلاس

من کدو تنبل را در طرح اسفنج (RIP) به گیلاس تبدیل کردم. فقط رنگ اسپری کنید یا کدوها را رنگ کنید و ساقه ها را اضافه کنید!

ویترین برای جعبه های قدیمی

کدو تنبل های خود را در جعبه ها یا سبدهای چوبی قدیمی قرار دهید تا یک خانه مزرعه ای روستایی داشته باشید. ساقه‌های ذرت خشک و روبان زنجفیلی را برای جذابیت کشور اضافه کنید.

کدو تنبل ساکولنت

از ساکولنت های باقی مانده استفاده کنید و آنها را به الگوهای سرگرم کننده روی انواع کدو تنبل تبدیل کنید. درس اینجا.

تغذیه پرنده کدو تنبل

یک کدو تنبل بزرگ را با پر کردن دانه پرنده به غذای پرنده تبدیل کنید. این خلاقیت شایان ستایش مطمئناً دوستان پردار را به ایوان شما جذب می کند.

گلدسته کدو حلوایی

کدو تنبل های کوچک را به هم ببندید تا حلقه ای درست کنید که می توان آن را روی نرده ایوان آویزان کرد یا نزدیک ورودی آویزان کرد. برای لمس روستایی، برگ ها و ریسمان را اضافه کنید.

کدو تنبل تخته سیاه

کدو تنبل های خود را با رنگ تخته سیاه رنگ آمیزی کنید و از آنها به عنوان بوم برای نوشتن تبریک، نقل قول یا پیام های فصلی سرگرم کننده استفاده کنید.

توتم کدو تنبل

کدو تنبل یا کدوهای کوچک بچینید و آنها را در سایه های مختلف رنگ آمیزی کنید تا یک توتم ایوان جلویی بازیگوش و رنگارنگ ایجاد کنید.

پاییز امسال، اجازه دهید ایوان جلویی شما خلاقیت و عشق فصلی شما را با ترکیب این ایده های تزیین کدو تنبل منعکس کند. از فانوس‌های کلاسیک گرفته تا کدو تنبل‌های شیک و همه چیز در این میان، راه‌های بی‌پایانی برای نشان دادن عشق خود به پاییز و تحت تأثیر قرار دادن همسایگان و مهمانان وجود دارد. بنابراین، یک کدو تنبل، چند لوازم صنایع دستی بردارید، و اجازه دهید تخیل خود را در حالی که ایوان جلوی خود را به یک استراحتگاه پاییزی جشن و دلپذیر تبدیل می‌کنید، بیدار کند. تزئین مبارک!



Source link