این 5 مرطوب کننده صورت برای پوست من شگفت انگیز هستند


بررسی محصول 5-5-محصولات-درحال حاضر-مشغول-یوگا-مادر-زیبایی

من عاشق همه چیز مراقبت از پوست هستم و همیشه محصولات جدید را امتحان می کنم تا ببینم چه چیزی برای پوست مختلط من بهترین است. اخیراً من تماماً در مورد هیدراته نگه داشتن پوستم بوده‌ام و در این فرآیند محصولات شگفت‌انگیزی را کشف کرده‌ام که برای پوست من معجزه می‌کنند و فقط مجبور شدم به اشتراک بگذارم!

در اینجا 5 محصول صورت است که برای پوست من معجزه می کند!

1. Mukama Botanica High Vibe Face Mist

mukama-botanica-high-vibe-face-mist-nangerine-woodwood-wood-product-view-sy-sy-yoga-aacher-bull-yoga-mam-blog

من این مه پاش را به من هدیه دادند و مدتی طول کشید تا آن را در چرخش مراقبت از پوستم کار کنم و این یکی از بزرگترین پشیمانی من است! این برای پوست من بسیار خوب بود. پس از استفاده پوست من را نرم و لطیف می کند. فکر می‌کردم وقتی یوگا یا فعالیت‌های سلامتی انجام می‌دهم از آن به عنوان اسپری صورت استفاده کنم، اما در روتین‌های مراقبت از پوست صبح و عصر به تونر صورت من تبدیل شده است.

نارنگی و چوب صندل که از آن اسپری تهیه می شود فواید شگفت انگیزی برای پوست دارند. چوب صندل دارای خواص ضد التهابی برای کمک به پف کردن پوست است و به عنوان یک قابض عمل می کند (به همین دلیل است که من معمولاً هر روز صبح آن را به عنوان مرحله 2 مراقبت از پوستم روی آن می پاشم) و همچنین به از بین بردن جوش های سر سیاه و آکنه کمک می کند. نارنگی حاوی آنتی اکسیدان هایی است که با رادیکال های آزاد مبارزه می کند و همچنین منبع ویتامین C است. در مجموع، این مه پاش فواید بسیاری دارد!

اگرچه من بیرون نبودم و در مورد کلاس‌های حضوری تدریس نمی‌کردم، اخیراً عکس‌های محتوایی یوگا داشته‌ام و اسپری ویبره بالا را با خودم آورده‌ام. بین ست ها به عنوان یک طراوت به پوست من می آمد. این محصول واقعاً یک مراقبت از پوست چند کاره است و من 100٪ آن را توصیه می کنم.

مقداری بگیر!: Mukama Botanica High Vibe Face Mist

2. سرم چشم Dermalogica Biolumin-C

محصول-بررسی-درمالوژیکا-بیولومین-سی-سرم-سرم-پوست تیره-مراقبت-نکات-سیاه-مشغول-یوگا-مامان

این. سرم ویتامین C. E. The. درست است، واقعی! البته، من زنی هستم که کلاه‌های زیادی بر سر می‌گذارم، بنابراین محرومیت از خواب گاهی اجتناب‌ناپذیر است، به‌ویژه زمانی که بین زندگی یک مادر جوان با یک شغل تمام‌وقت و کارآفرینی متعادل می‌شود.

Dermalogica همیشه یکی از برندهای مراقبت از پوست مورد علاقه من بوده است. هم هست
چیزی که متخصص زیبایی من استفاده می کند، بنابراین من با مزایای شگفت انگیز و
نتایجی که این محصولات دارند.

وقتی این سرم چشم ویتامین C را گرفتم، صدای وزوز زیادی شنیده بودم
بسیاری از وبلاگ نویسان زیبایی شکوه خود را از بالای کوه فریاد می زنند، بنابراین می دانستم که باید خودم آن را تجربه کنم. این یک سرم چشم بسیار سبک با کمپلکس ویتامین C است که به روشن شدن و سفت شدن آشکار پوست اطراف چشم کمک می کند.

و حکم … مقدس است! حلقه های سیاه من از بین رفته اند و من آن را دوست دارم
فرمول مغذی و تسکین دهنده این سرم … برنده است.

مقداری بگیر!: سرم چشم درمالوژیکا Biolumin-C

3. تزریق کلاژن سریع مراد احیا

Murad-Resurgence-rapid-collagen-infusion-beauty-product-بررسی-مراقبت از پوست تیره-سیاه-یوگا-مادر

من این مرطوب کننده را در جعبه FabFitFun و مممممممممم! این خیلی خوب است! من چندین سال است که از طرفداران افزودن کلاژن به اسموتی ها، قهوه و چای خود هستم، زیرا فواید زیادی برای سلامتی آن برای مفاصل، مو، پوست و ناخن ها دارد. همچنین یک راه عالی برای افزایش طبیعی انرژی است.

بنابراین، من بلافاصله و پس از ساخت برخی از این محصول، مجذوب این محصول شدم
تحقیق کنید (فقط برای اینکه مطمئن شوید مناسب است در رژیم من گنجانده شود) و یاد بگیرم که همه چیز برای کمک به خاصیت ارتجاعی پوست است تا حدی که باعث کاهش چین و چروک و خطوط ریز فقط برای دو ساعت شود، من فروخته شدم.

چین و چروک در حال حاضر برای من یک نگرانی بزرگ نیست، اما پیشگیری کلیدی است و من خطوط خنده و حداقل پنجه کلاغی دارم که متوجه شدم از زمان استفاده از این محصول کمتر شده است.

مقداری بگیر!: انفوزیون سریع کلاژن مراد

3. HydropPeptide Moisture Reset Phytonutrient Facial Oil

هیدروپپتید-رطوبت تنظیم مجدد-فیتونوترینت-روغن-صورت-مراقبت از پوست-محصول-بررسی-مراقبت از پوست-زن سیاهپوست-یوگا-مادر-پوست تیره

من واقعاً دوست دارم پوستم را با روغن صورت شیرین آغشته کنم و این بهترین اتفاقی است که در مدت طولانی برای پوست من افتاده است.

این روغن مغذی با وزن متوسط ​​ترکیبی غنی از آنتی اکسیدان از دوجین روغن است و قوام کاملی دارد زیرا فوق غلیظ یا آبکی نیست. حاوی مواد آبدار مانند روغن آووکادو و اسطوخودوس است که به بهبود سد چربی طبیعی پوست کمک می کند.

من صبح و شب قبل از خواب از آن استفاده می کنم و 3-4 قطره را روی نوک انگشتانم می ریزم و به آرامی آن را می مالم و روی پوستم می زنم. باعث می شود صورتم مرطوب و نرم شود.

مقداری بگیر!: روغن صورت فیتونوترینت هیدروپپتید ریست رطوبت

5. غلتک صورت آمتیست

آمتیست-صورت-غلتکی-مراقبت از پوست-چاکرا-زولو-کریستال-سیاه-مشغول-یوگا-مامان

من اخیراً به اشتراک گذاشتم که چگونه استفاده از غلتک صورت روی پوستم برای من عالی است
سلامت روان من چون از آن به عنوان استفاده می کنم آیین ذهن آگاهی.
من با روتین مراقبت از پوست خود به عنوان یک مراسم مراقبت از خود و این آمتیست زیبا رفتار می کنم
غلتک صورت مورد علاقه من است!

آمتیست به عنوان “تسکین دهنده” شناخته می شود و به عنوان خنثی کننده شناخته می شود
انرژی های منفی و من کاملا مطمئن هستم که به همین دلیل اجرای آن بسیار شگفت انگیز است
روی پوست من همچنین، رول کردن صورت برای تخلیه غدد لنفاوی و تحریک گردش خون عالی است، بنابراین استفاده از یک ابزار زیبا که از یکی از کریستال های مورد علاقه من ساخته شده است، روی کیک است.

مال خودت را بگیر!: چاکرای زولو

این روزها محصولات مراقبت از پوست مورد علاقه شما چیست؟

xo



Source link