You are currently viewing بازسازی زیرزمین با الهام از میخانه انگلیسی

بازسازی زیرزمین با الهام از میخانه انگلیسی


در اوایل تابستان امسال ما شروع به کمک به دوستانمان برای بازسازی زیرزمین خود کردیم. آنها خانه خود را حدود یک سال و نیم پیش ساختند، اما زیرزمین را ناتمام رها کردند و در نهایت آماده رسیدگی به آن شدند. بنابراین، با الهام از میخانه انگلیسی، با هم متحد شدیم تا زیرزمین رویاهایشان را برایشان بیاوریم.

نوسازی زیرزمین دنج مودی

همه ما از طرفداران پر و پا قرص Ted Lasso هستیم و قطعاً این همان چیزی است که در این طراحی دنبال می‌کنیم. نوار Crown & Anchor از نمایش دقیقا همان حال و هوایی است که ما به دنبال آن هستیم. تاریک، تاریک، زندگی شده و پر از شخصیت.

ما با زیرزمین ناتمام استاندارد شما که به عنوان جعبه بتنی نیز شناخته می شود، شروع کردیم. دوستان ما قاب، دیوار خشک و برق را اجاره کردند و تمام نقاشی ها را خودشان انجام دادند. آنها سقف را در این محصول واقعا جالب به نام نقاشی کردند خشکسالی. این رنگی است که پس از خشک شدن به پودر تبدیل می شود، بنابراین لازم نیست نگران چکیدن رنگ روی زمین خود باشید. پس از آن زمان آن فرا رسید که من و دن وارد عمل شویم و کمک کنیم تا دیدم را زنده کنم. اجازه دهید شما را از این فضای کاملاً دگرگون شده عبور دهم!

بیایید با درمان دیوارها شروع کنیم. از همان ابتدا می‌دانستم که باید از چوب تیره خوشمزه استفاده کنیم تا به میخانه‌ای که می‌خواهیم احساس کنیم. بنابراین ما با The Wood Veneer Hub همکاری کردیم و از زیبای آنها استفاده کردیم پانل های دیواری چوبی آکوستیک در بلوط دودی آنها دارای پشتوانه ای از نمد آکوستیک بازیافتی هستند که نصب آنها را بسیار آسان می کند. خیلی راحت تر از لت های چوبی DIY ما برای اتاق بازی انجام دادیم.

زیرزمین تیره رنگ

آنها فوراً شخصیت بسیار زیادی به دیوارهای خالی ما اضافه کردند. برای کمک به تکمیل ظاهر، یک تکه نرده صندلی در بالا اضافه کردیم که به رنگی مشابه رنگ آمیزی شده بود.

برنامه اولیه ما این بود که نیمه بالایی دیوارها را کاغذدیواری کنیم، اما یک کاغذ دیواری شطرنجی تیره که دوست داشتیم کم داشتیم. دیوانه وار گران هم نبود. بنابراین در عوض ما تصمیم گرفتیم که فقط رنگ آمیزی و قالب بندی جعبه را اضافه کنیم، که به هر حال من آن را خیلی بهتر دوست دارم. این یک راه آسان و نسبتا مقرون به صرفه برای تغییر فوری دیوارهای ساده است. این کمک کرد تا به این فضا این احساس اضافه شود که سال ها اینجا بوده و کاملاً جدید نیست. ما نیمه بالایی گاردن گیت را توسط شروین ویلیامز نقاشی کردیم.

آرایش زیرزمین قدیمی

من باید به خاطر ساختن این نوار شگفت انگیز به دن فریاد بزنم. من هرگز طراحی نکرده‌ام و او هرگز طراحی نکرده است، اما ما از این که چگونه به نتیجه رسیده‌ایم افتخار می‌کنیم. زیرزمین قبلاً گوشه ای عالی برای قرار دادن آن داشت و ما از تمام آن فضا تا حداکثر پتانسیل خود استفاده کردیم. ما تزیینات و قالب‌های زیادی اضافه کردیم تا به آن شخصیت و جذابیت ببخشیم و آن را به رنگ مورد علاقه من رنگ آمیزی کردیم لکه ژل گردوی تیره.

نوار زیرزمین DIY

پشت کاملاً برای ذخیره سازی باز گذاشته شده بود و یک یخچال کوچک و همه لوازم جانبی بار آنها.

پدر دن دیوار پشتی را کاشی کرد کاشی آجری چینی برای اضافه کردن جذابیت دنیای قدیمی حتی بیشتر. یک قفسه مشروبات الکلی دیوار به دیوار را در طول پشت با یک ریل قفسه DIY آویزان کردیم.

نوار الهام گرفته از انگلیسی

قسمت مورد علاقه من در بار، تمام عکس های خانوادگی قدیمی است که تلفن را قطع کرده ایم. حتی کلاه آتش نشان قدیمی پدربزرگ دوستمان را هم آویزان کردیم. این قطعات خاص واقعاً چیزی هستند که به یک فضا جان می بخشند و به آن احساس منحصر به فرد می دهند.

زیرزمین بار Inspo

به نیمکت تعبیه شده. دن نیز با این ساختن مقابله کرد و من عاشق این هستم که چگونه به نتیجه رسید. پایه‌های مبلمان کوچک را در گوشه‌ها اضافه کردیم تا بیشتر شبیه یک تکه مبلمان و برخی از طرف‌های خمیده به نظر برسد. دوست ما این میز و صندلی های قدیمی زیبا را از یک کتابخانه محلی داشت که کاملاً مناسب بود.

نیمکت میز توکار میخانه

این قطعاً نقطه مورد علاقه من در کل زیرزمین است. من این دیوار گالری یکپارچهسازی با سیستمعامل را با عکس‌های قدیمی ترکیب شده با موارد قابل چاپ از Etsy ایجاد کردم و این باعث می‌شود که احساس کنید بهترین مکان در میخانه مورد علاقه‌تان است، جایی که ساعت‌ها و ساعت‌ها با دوستانتان نوشیدنی می‌گذرانید و بهترین خاطرات را خلق می‌کنید.

دیوار گالری یکپارچهسازی با سیستمعامل

یکی از اولین قطعات دریافتی برای این فضا این سکشنال آبی مخملی دوست داشتنی بود. این است بخش Aria L از جانب شش پنسی و یک توقف نمایش است. جنس پارچه پارچه‌ای پنبه‌ای به رنگ یاقوت کبود ستاره‌ای است. ما اساساً کل طرح خود را حول آن ساختیم. زیبا است، کاربردی است و به طرز دیوانه کننده ای راحت است. دوستان ما از بسیاری از شب های فیلم، چرت زدن ها و جمع های خانوادگی با او لذت برده اند و او با خانواده 5 نفره آنها به علاوه یک توله سگ جدید خیلی خوب کار می کند!

زیرزمین الهام گرفته از اروپا

در کنار فضای تفریحی، فضای بازی قرار دارد که در آن میز پینگ پنگ و میز شافلبورد قرار داده ایم. من عاشق 4 ناحیه مجزا هستم که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند، اما همه آنها به خوبی در کنار هم قرار می گیرند تا یک طرح منسجم ایجاد کنند.

ایده های بازسازی زیرزمین

تمام دکورها و کارهای تکمیلی بسیار سرگرم کننده بودند و واقعاً به جان بخشیدن به این فضا و ایجاد حسی شبیه به یک میخانه انگلیسی کمک کردند. تمام مبلمانی که استفاده کردیم عتیقه یا دست دوم بود و چند لامپ قدیمی برای ایجاد حال و هوا و همچنین تعداد زیادی دیوارکوب روی دیوارها اضافه کردیم.

این پروژه ما را از مناطق آسایش خود خارج کرد زیرا قبلاً هرگز زیرزمینی کار نکرده بودیم. پدر در خانه ما زندگی می کند و این جایی است که همیشه به عهده او خواهد بود تا هر کاری که می خواهد انجام دهد. بنابراین فعلاً پر از قرمز و سیاه و کله های پرتقاطع می ماند :-p

اما من بسیار سپاسگزارم که دوستانمان به ما اجازه دادند طراحی زیرزمین آنها را به عهده بگیریم – این تجربه شگفت انگیزی بود و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا در جشن کریسمس آنها در ماه آینده جشن بگیریم!

فروشگاه زیرزمین

پانل های دیواری چوبی
مبل مخملی با یاقوت کبود ستاره ای
رنگ دیوار: درب باغ اثر شروین ویلیامز




Source link