You are currently viewing باشگاه شام ​​خود را راه اندازی کنید: چگونه یک کلوپ شام را در خانه راه اندازی کنید

باشگاه شام ​​خود را راه اندازی کنید: چگونه یک کلوپ شام را در خانه راه اندازی کنید


از همان مهمانی های شام قدیمی خسته شده اید و به دنبال راهی عالی و منحصر به فرد برای تفریح ​​و ارتباط با دوستان هستید؟ شما به جای مناسب آمده اید! ایجاد یک کلوپ شام می تواند بهترین راه حل باشد و یک چرخش تازه به شام ​​کلاسیک اضافه کنید!

افشای وابسته: Sweet Humble Home یکی از شرکت کنندگان در برنامه وابسته آمازون است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم. این هزینه اضافی برای خوانندگان نیست.

در این راهنمای بسیار آسان برای دنبال کردن، ما به این می پردازیم که یک کلوپ شام چیست، چگونه باشگاه خود را شروع کنید، ایده های تخیلی منو و تم را به اشتراک می گذاریم، و حتی برخی هدایای سرگرم کننده را برای مهمانان خود توصیه می کنیم!

پس باشگاه شام ​​چیست؟

کلوپ شام یک گردهمایی سرگرم کننده است که در آن افراد برای لذت بردن از یک وعده غذایی دور هم جمع می شوند، که اغلب حول یک موضوع یا تمرکز خاص متمرکز است.

تم مزه شراب راهی عالی برای شروع کلوپ شام شماست!

برخلاف یک شام معمولی، کلوپ‌های شام سازماندهی شده‌تر هستند و ممکن است شامل مهمانانی باشد که در وعده غذایی شرکت کنند یا در یک تجربه مشترک مانند کلاس آشپزی یا مزه کردن شراب شرکت کنند.

گروهی از دوستان با تنوع قومیتی که از شام در فضای باز لذت می برند.  این یک میز پیک نیک سفید با شاخ و برگ بنفش و سبز در پس زمینه است.

کلوپ های معروف شام در گذشته

کلوپ‌های شام تاریخ جذابی دارند و نمونه‌های معروف آن به قرن‌ها برمی‌گردد. بیایید نگاهی بیندازیم به چند کلوپ شام تاریخی معروف که اثر خود را در غذا و صحنه اجتماعی به جا گذاشته اند.

باشگاه کیت گربه

کلوپ کیت-کت یک باشگاه شام ​​انگلیسی از اوایل قرن هجدهم بود که در میخانه ای در لندن گرد هم آمدند. این باشگاه متشکل از سیاستمداران، نویسندگان و هنرمندان ویگ بود و اعضای آن افراد سرشناسی مانند سر ریچارد استیل و جوزف آدیسون بودند.

باشگاه کیت-کت به خاطر بحث های پر جنب و جوش، نفوذ سیاسی و البته غذایش معروف بود. غذای امضا شده باشگاه “کیت کت” بود – نوعی پای گوشت گوسفند.

لندن، بریتانیا - 14 سپتامبر 2022: خارج از باشگاه کیت کت در تئاتر Playhouse واقع در خیابان نورثامبرلند در لندن، بریتانیا امضا کنید.  ساختمان سفید علامت سیاه با حروف سفید است.

میز گرد Algonquin

میز گرد Algonquinکه با نام دایره آلگونکوین نیز شناخته می شود، گروهی از نویسندگان، منتقدان و بازیگران در نیویورک بودند که در دهه 1920 هر روز برای ناهار در هتل آلگونکوین گرد هم می آمدند. این گروه که شامل دوروتی پارکر، رابرت بنچلی و ادنا فربر می‌شد، به خاطر شوخی‌های شوخ‌آمیز و بحث‌های روشنفکرانه شهرت داشت.

میز گرد Algonquin اگرچه یک کلوپ شام سنتی نیست، اما روح رفاقت و تجربیات مشترکی را که کلوپ‌های شام نشان می‌دهند تجسم می‌دهد.

لا کوت باسک

لا کوت باسک یک رستوران فرانسوی افسانه‌ای در نیویورک بود که از سال 1958 تا 2004 فعالیت می‌کرد. La Côte Basque که به خاطر دکوراسیون مجلل و غذاهای باورنکردنی‌اش معروف است، محل مورد علاقه افراد مشهور، سیاستمداران و افراد اجتماعی بود.

این رستوران میزبان کلوپ های شام خصوصی و رویدادهای منحصر به فرد بوده است که آن را به نمادی از زرق و برق و پیچیدگی در دنیای کلوپ های شام تبدیل کرده است.

باشگاه لک لک.

کلوپ استورک یک کلوپ شبانه و شام با جامعه عالی در نیویورک بود که از سال 1929 تا 1965 فعالیت می کرد. این کلوب که متعلق به شرمن بیلینگزلی بود، مقصدی محبوب برای افراد مشهور، سیاستمداران و افراد اجتماعی بود که غذاخوری های عالی، رقص و سرگرمی ارائه می داد.

باشگاه لک لک. به‌خاطر قوانین لباس پوشیدن سخت‌گیرانه، کوکتل‌های خاص و مهمانی‌های مجلل شناخته شده است، که آن را به نمونه‌ای نمادین از زرق و برق و زرق و برق مرتبط با کلوپ‌های شام آن زمان تبدیل کرده است.

یک عکس سیاه و سفید مربوط به دهه 1920 از یک گروه 12 نفره ناهارخوری و دو پیشخدمت در حال خدمت به آنها.

کلوپ شام خود را ایجاد کنید

ایجاد کلوپ شام خود بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید! این مراحل ساده را دنبال کنید:

  1. یک موضوع یا مفهوم برای باشگاه شام ​​خود انتخاب کنید. این می تواند هر چیزی باشد، از یک غذای خاص گرفته تا تاکید بر محصولات محلی یا حتی یک بحث به سبک باشگاه کتاب.
  2. در مورد لیست مهمانان و اینکه هر چند وقت یکبار می خواهید باشگاه شام ​​خود را میزبانی کنید، تصمیم بگیرید. تعداد مهمانان قابل کنترلی را هدف قرار دهید (6 تا 12 محدوده خوبی است) و میزبانی جلسات ماهانه یا فصلی را در نظر بگیرید.
  3. یک منو ایجاد کنید و بفهمید که چگونه هزینه ها را مدیریت خواهید کرد. می‌توانید از مهمان‌ها بخواهید که یک غذا را به اشتراک بگذارند، هزینه مواد تشکیل دهنده را تقسیم کنند، یا هزینه را خودتان تامین کنید.
  4. تدارکات باشگاه شام ​​خود را برنامه ریزی کنید، مانند مکان، ترتیب نشستن، و هر گونه تجهیزات یا لوازم مورد نیاز.
دوستان در هنگام شام با پیش غذاهای مختلف و شراب رز.  میز با نور محیطی کم نور است و مهمانان به دنبال پیش غذا هستند.

ایده های منو برای باشگاه شام ​​شما

برای منوی شام باشگاه به مقداری الهام نیاز دارید؟ در اینجا ایده هایی برای شروع وجود دارد:

  • منوهای فصلی با محصولات تازه محلی
  • شام با غذاهای قومی مانند ایتالیایی، هندی یا مکزیکی
  • منوهای گیاهی یا وگان برای یک چرخش سالم تر
  • سبک potluck گردهمایی هایی که در آن هر مهمان یک غذا برای تقسیم کردن می آورد
  • عصرهای آشپزی تعاملی که در آن مهمانان یاد می گیرند با هم یک وعده غذایی تهیه کنند

حتماً پیوندهایی به دستور العمل ها اضافه کنید یا نسخه های چاپ شده را برای مهمانان تهیه کنید تا به خانه ببرند!

گروهی از دوستان برای یک کلوپ شام بیرون می خورند.  آنها از نظر قومی متنوع هستند و در سفره ای که روبروی کوه یا تپه دوردست چیده شده غذا می خورند.  زن جلو می خندد.

میزبان باشگاه شام ​​آخر

برای یک عنصر رمز و راز اضافی، میزبانی یک کلوپ شام “مخفی” را در نظر بگیرید. این می تواند شامل راز نگه داشتن مکان تا روز رویداد یا استفاده از تست چشایی چشم بسته برای ایجاد حس انحصاری بودن باشد. برای ایجاد یک باشگاه شام ​​موفق:

  • دعوت نامه ها را با حداقل جزئیات ارسال کنید، فقط تاریخ، زمان و کد لباس را نشان دهید
  • از یک گروه رسانه های اجتماعی خصوصی یا لیست ایمیل برای برقراری ارتباط با مهمانان استفاده کنید
  • در منو و دکوراسیون خود خلاقیت به خرج دهید تا مهمانان حدس بزنند

تم کلوپ های شبانه

کلوپ های شام با موضوع یک راه عالی برای اضافه کردن هیجان اضافی به مجالس شما هستند. در اینجا چند ایده برای بررسی وجود دارد:

  • “در سراسر جهان” با غذاهای کشورهای مختلف
  • گردهمایی از مزرعه تا سفره با محصولات محلی
  • معمای قتل” شب ها با خط داستانی Whodunit
  • تم دهه ها با ظروف و دکور از یک دوره زمانی خاص
  • “شب فیلم” یک کلوپ شام که در آن مهمانان از غذاهایی با الهام از یک فیلم محبوب لذت می برند

حتما دکور و محیطی مضمون را برای بهبود تجربه کلی در نظر بگیرید.

گروه چند قومیتی از مردم که لیوان را بالا می‌برند و پشت میز شام زیبا نشسته‌اند و غذا را به اشتراک می‌گذارند.

هدایای سرگرم کننده برای مهمانان به خانه

یک هدیه آماده و متفکرانه می تواند تاثیری ماندگار بر مهمانان شما بگذارد و به عنوان یادگاری از شب باشد. در اینجا چند ایده برای هدایای موضوعی وجود دارد:

  • کارت‌های دستور پخت شخصی‌شده حاوی غذاهای سرو شده در این رویداد
  • موضوعی حوله آشپزخانه یا پیش بندهایی که با تم کلوپ شبانه مطابقت دارند
  • یک شیشه کوچک مربای خانگی، سس یا مخلوط ادویه که در یکی از غذاها استفاده می شود
  • کتاب آشپزی کوچک با دستور العمل های عصرانه یا مرتبط با موضوع
  • درب شراب یا درب بازکن بطری به عنوان اشاره به نوشیدنی های سرو شده

راه اندازی یک باشگاه شام ​​راهی شگفت انگیز برای گرد هم آوردن دوستان و ایجاد خاطرات ماندگار با غذاهای خوشمزه است. با کمی برنامه ریزی، خلاقیت و توجه به جزئیات، شما در راه برگزاری مجالس فراموش نشدنی خواهید بود که مهمانانتان از آن لذت خواهند برد.

پس برای چی منتظری؟ امروز وارد ماجراجویی باشگاه خود شوید و مطمئن شوید که ایده های خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

میزبانی مبارک!



Source link