You are currently viewing با 4 دستور العمل اسکراب نمک DIY پوستی درخشان ایجاد کنید

با 4 دستور العمل اسکراب نمک DIY پوستی درخشان ایجاد کنید


به دنبال دستیابی به پوستی درخشان هستید؟ جلوترش رو نگاه نکن! در این پست وبلاگ، من به شما 4 دستور العمل شگفت انگیز اسکراب نمک DIY را پیشنهاد می کنم که پوست شما را درخشان و شاداب می کند.

چه طرفدار فوق العاده باشید اسکراب بدن خود را بسازید یا تازه شروع به کشف دنیای دستور العمل های زیبایی طبیعی، این اسکراب های ساده و موثر نمک دریایی برای همه مناسب است. با این دستور العمل های آسان آماده شوید تا خود را نوازش کنید و درخشش طبیعی پوست خود را آشکار کنید. بیایید شیرجه بزنیم!

خودتان اسکراب نمک درست کنید

مواد تشکیل دهنده اسکراب نمک DIY

بنابراین بیایید نگاهی دقیق تر به این مواد داشته باشیم.

لایه بردارها

نمک دریا لایه بردار اصلی ما در اینجا است. برای پوست فوق العاده است و به تمیز نگه داشتن آن، عاری از عفونت و بوی بد برای مدت طولانی تری کمک می کند. هر کاری که با این یکی انجام دهید، باید مقداری نمک دریایی خوب دریافت کنید.

نمک دریا مخصوصاً در دستور العمل اسکراب مفید است زیرا واقعاً لایه بردار خوبی است. برای از بین بردن لایه های خشک شده و سرسخت پوست بسیار موثر است. ما باید آن را حذف کنیم زیرا می تواند سطح متخلخلی روی پوست ما ایجاد کند که میکروب هایی را که تنها با تمیز کردن نمی توانند از آن فرار کنند به دام می اندازد.

اگر نمی توانید نمک دریایی ریز را بدست آورید، می توانید از درشت استفاده کنید و خودتان آن را با هاون و هاون آسیاب کنید. در صورت تمایل می توانید آنها را با نمک دریایی هیمالیا صورتی یا نمک اپسوم جایگزین کنید.

اما اگر می خواهید از نمک دریای مرده استفاده کنید معتقد برای ارائه مزایای درمانی بیشتر، شما کاملاً می توانید – حتی اگر به خودی خود خیلی مرطوب باشد. بنابراین شما فقط می خواهید حدود 12 درصد از نمک دریایی خود را با نمک دریای مرده جایگزین کنید.

نمک دریا و نمک دریای مرده برای دستور تهیه اسکراب

روغن های حامل

روغن حامل ما برای این دستور، روغن نارگیل است. این یک روغن حامل نرم و جامد است که می تواند فواید پاکسازی باورنکردنی را به اسکراب نمکی DIY شما اضافه کند.

اول اینکه روغن نارگیل بسیار تسکین دهنده و ضد التهاب است. این می تواند به هر گونه لکه های بد یا عفونت پوستی که پس از استفاده روی پوست ظاهر می شود کمک کند. با این حال، با کمک به تقویت محافظت از سد طبیعی پوست، از این موارد جلوگیری می کند.

اما در صورت تمایل می توانید این روغن را تعویض کنید. من به دنبال چیزی عمیقا مغذی مانند روغن جوجوبا یا روغن هسته انگور هستم. با این حال، از آنجایی که هر دو روغن حامل در دمای اتاق مایع هستند، باید انتظار داشته باشید که اسکراب خانگی ملایم‌تر و کمی روان‌تر باشد.

کره را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید

آنتی اکسیدان ها

تقریباً در هر محصولی که حاوی مواد روغنی است، آنتی اکسیدان ها حیاتی هستند. از آنجایی که این محصول کاملاً بی آب است، باید یکی را در نظر بگیریم! من ویتامین E را انتخاب کردم، بیشتر به این دلیل که مورد علاقه من است. فواید بسیار خوبی برای پوست مانند آبرسانی عمیق دارد.

بدون آنتی اکسیدان، روغن های موجود در این دستور غذایی مستعد اکسیداسیون خواهند بود، که می تواند منجر به واکنش پذیری محصول ما بر روی پوست شود. به عنوان مثال، مواد اکسید شده می توانند باعث التهاب پوست شوند.

با این حال، این تنها انتخاب شما نیست. شما می توانید 0.2% عصاره co2 رزماری را انتخاب کنید. این یک جایگزین عالی است و در این غلظت ها بعید است که متوجه بوی رزماری در محصول شوید.

طعم

برای این دستور، من یک روغن معطر را انتخاب کردم. اگرچه من اغلب ترجیح می‌دهم با روغن‌های ضروری به دلیل عطرهای زیبا و توانایی ایجاد تغییرات در پوست کار کنم – گاهی اوقات فقط می‌خواهم یک بو داشته باشم.

این یک محصول شستشو است، به این معنی که هر چیزی که وارد شود زمان زیادی را برای نشستن روی پوست صرف نمی کند. بنابراین، دور ریختن بسیاری از مواد فعال می تواند کمی ضایع باشد. من چیزی اضافه می کنم (مثلاً عصاره جلبک دریایی) اما فکر نمی کنم همیشه برای همراهی با آن به روغن های ضروری نیاز داشته باشد – به خصوص که ممکن است گران باشند!

بنابراین یک روغن معطر باید در اینجا خوب باشد. اگر مواد مصنوعی را رد می کنید، اسانس مورد نظر خود را انتخاب کنید. بسیاری در اینجا به خوبی کار می کنند و هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد.

نکته: من EO هایی را در نظر می گیرم که الهام بخش ذهنی نیرومند و پرانرژی هستند و آنهایی که به شفاف ماندن پوست برای مدت طولانی تری کمک می کنند (نعناع فلفلی، درخت چای، اکالیپتوس و چوب سدر نمونه های خوبی هستند و در اینجا عالی عمل خواهند کرد).

مواد دیگر

من دو چیز را اضافه کردم که طبیعی نیستند اما برای این دستور غذا بسیار مهم هستند. پلی سوربات 80 و نگهدارنده. بیایید بحث کنیم که چرا.

پلی سوربات 80 یک حل کننده است که اغلب هنگام ساخت محصولات حمام با آن مواجه خواهید شد.

من آن را در اینجا گنجانده ام زیرا به تمیز کردن پوست کمک می کند، اما همچنین لقی که از روغن های خود در حمام بدست می آوریم را کاهش می دهد.

مهم: از آنجایی که اسکراب نمک دریایی بهتر است در هنگام حمام استفاده شود، من چیزی می‌خواستم که اجازه دهد روغن‌ها با آب مخلوط شوند و بدون اینکه چیز زیادی پشت سر بگذارند، روی سینک بچرخند. شما می توانید این را بگذارید، اما در حمام مراقب باشید! همچنین، هیچ جایگزین خوبی وجود ندارد، بنابراین نمی‌توانیم برای طبیعی‌تر کردن این محصول زیاد فرمول‌بندی کنیم.

با این حال، ترکیب یک نگهدارنده کمی ساده تر است.

مواد نگهدارنده ای وجود دارند که در مراقبت های طبیعی پوست پذیرفته شده اند، مانند محافظ اکو. اما اگر نگران نیستید، می توانید از هر گونه نگهدارنده با طیف وسیع محلول در روغن که ترجیح می دهید استفاده کنید (Optiphen Plus انتخاب خوبی است)

ممکن است فکر کنید که این فرمول به مواد نگهدارنده نیاز ندارد. در حالی که این در تئوری درست است، در عمل این محصول نیاز به نگهدارنده دارد. مگر اینکه بتوانید 100% مطمئن باشید که در طول نگهداری این محصول با آب آلوده نیست، پس من می گویم از نگهدارنده صرف نظر کنید.

با این حال، برای محصولی که معمولا در حمام نگهداری می شود و با انگشتان مرطوب استفاده می شود، انجام این کار تقریبا غیرممکن است. حتی کمی آب نیز می تواند محصول را کاملاً خراب کند.

پس به خود و پوستتان لطفی کنید و یک لطفی به آن اضافه کنید – بدون آن از پوست خود محافظت نمی کنید.

بهترین گزینه شما برای یک سیستم حفاظت طبیعی اینجاست Geogard ECT معروف به نگهدارنده اکو در انگلستان (مواد تشکیل دهنده: بنزیل الکل، اسید سالیسیلیک، گلیسیرین، اسید سوربیک). در مراقبت از پوست طبیعی پذیرفته شده است و در آب و روغن (تا حدی) محلول است.

اگر در مورد وضعیت طبیعی مواد خود نگران نیستید، من آن را دنبال می کنم اپتیفن پلاسزیرا یک نگهدارنده با طیف وسیع برای محصولات روغنی شما است.

خوب، بیایید اولین اسکراب نمک دریا را انجام دهیم

اسکراب نمک دریایی خود را بسازید

این دستور اسکراب نمک نسیم اقیانوس عالی است، شاید مورد علاقه من از همه آنها باشد. این واقعاً همه چیزهایی را که واقعاً دوست دارم در یک اسکراب ترکیب می کند. اسکراب های لایه بردار، روغن های حامل مغذی و روغن معطر یا اسانس انتخابی شما.

من از روغن معطر Ocean Breeze استفاده می کنم زیرا با تم لایه برداری من الهام گرفته از اقیانوس من مطابقت دارد. انواع روغن های معطر الهام گرفته از دریا وجود دارد که باید امتحان کنید، مانند روغن معطر نمک دریا! من همچنین مقداری عصاره جلبک دریایی محلول در روغن ریختم. این برای پوست عالی است و دوباره با این تم اسکراب نمک DIY مطابقت دارد.

اسکراب نمک دریایی خود را بسازید

افشا: SavvyHomemade.com توسط خواننده پشتیبانی می شود. برخی از پیوندهای زیر پیوندهای وابسته هستند. اگر از طریق پیوندها خرید کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم. افشای اطلاعات شریک.

دسته بندی: حمام و بدن DIY

آشپزخانه: N/A

سختی: آسان

نحوه استفاده از اسکراب نمک

  1. با مالیدن مقداری آب گرم روی پوست شروع کنید. همیشه مرطوب کردن چیزها در ابتدا مفید است، زیرا به حداقل رساندن اصطکاک ناشی از اسکراب کمک می کند.
  2. سپس مقدار زیادی از اسکراب نمک را بردارید و آن را روی پوست بمالید. به نظر من ماساژ دادن آن بر روی پوست با حرکات دایره ای طولانی کمک می کند. کمی زمان بیشتری را روی این نواحی مشکل دار، از جمله آرنج و زانو اختصاص دهید، جایی که ممکن است شاهد تجمع قابل توجهی از پوست مرده باشید.
  3. پس از لایه برداری، مقدار اضافی آن را با آب گرم بشویید. انجام همه این کارها در حمام به شما کمک می کند تا در معرض خطر قرار گرفتن اسکراب روی فرش خود نباشید.
  4. من همیشه این کار را با خشک کردن پوست با یک حوله تمیز دنبال می کنم. من این روتین را یک یا دو بار در هفته انجام می دهم تا پوستم فوق العاده نرم، صاف و بدون لک باشد!

من عاشق این دستور اسکراب نمک دریا هستم! من دوست دارم که استفاده از آن آسان است و به راحتی حذف می شود. استفاده از آن در حمام یک رویای مطلق است.

سه اسکراب نمک خانگی دیگر

اسکراب بدن با مربای توت فرنگی

این اسکراب نمک قطعا قرمز و وحشی است. و از آنجایی که توت فرنگی میوه مورد علاقه من است، باید ببینم که آیا می توانم یک اسکراب تهیه کنم تا به همان اندازه زیبا باشم. من خیلی هیجان زده هستم که آن را با شما به اشتراک بگذارم.

اسکراب نمک توت فرنگی



Source link