بررسی سرم ویتامین C گودال


ویتامین C یکی از آن موادی است که فکر می کنیم باید در روتین مراقبت از پوست همه باشد. چرا؟ زیرا یک آنتی اکسیدان قوی برای مبارزه با عوامل استرس زای محیطی، مبارزه با علائم پیری و یکنواخت کردن رنگ پوست شناخته شده است.

بهترین انتخاب ما برای مراقبت از پوست

رتبه نام تجاری ارتباط
1 چماق و هویج مرور
2 فرمول ساز مرور
3 Skinceuticals مرور
سرم ویتامین C گودال

همانطور که از نام آن پیداست، ویتامین C عنصر اصلی در سرم ویتامین C گودال به همراه ترکیبی درخشان از آنتی اکسیدان ها و چندین ماده آبرسان است.

اما آیا سرم ویتامین C گودال برای شما مناسب است؟ برای کمک به شما، تمام جزئیات مربوط به اجزای کلیدی این فرمول و همچنین تحقیقاتی را که از استفاده از آنها در مراقبت از پوست پشتیبانی می کند (یا پشتیبانی نمی کند) را به شما ارائه می دهیم. ما همچنین برخی از بررسی‌های سرم ویتامین C گودال را به اشتراک می‌گذاریم تا بتوانید ایده‌ای از نظر واقعی مشتریان در مورد این محصول داشته باشید.

آیا سرم ویتامین C گودال برای شما مناسب است؟

قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، اگر فقط می خواهید بدانید که آیا سرم ویتامین C گودال برای شما مناسب است یا خیر، در اینجا یک TL;DR آورده شده است.

  • مواد اصلی؟ عصاره نارنگی سبز، نیاسینامید، آربوتین
  • نوع پوست؟ لکه های تیره و پرپیگمانتاسیون بعد از آکنه
  • بافت؟ سرم ژل
  • عطر؟ آره
  • بدون ظلم؟ آره
  • قیمت؟ 23.75 دلار آمریکا برای 30 میلی لیتر (1.01 اونس فلوریدا)

ترکیبات کلیدی سرم ویتامین C گودال چیست؟

برای تعیین میزان عملکرد سرم ویتامین C گودال، باید ترکیبات کلیدی این فرمول را ارزیابی کنیم. بیا شروع کنیم.

عصاره ارگانیک ماندارین سبز

منبع ویتامین C در سرم ویتامین C گودال عصاره نارنگی سبز ارگانیک است که حاوی 10 برابر بیشتر از لیمو ویتامین C است.

سال‌ها است که می‌شنویم که ویتامین C اصلی‌ترین ماده ضد پیری است. این یک آنتی اکسیدان قوی است که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند، مولکول های ناپایداری که در ایجاد چین و چروک های زودرس و خطوط ریز روی پوست نقش دارند.

ویتامین C همچنین به محو شدن لکه های تیره، یکدست شدن رنگ پوست و افزایش درخشندگی کمک می کند. گویی این کافی نبود، تحقیقات نشان می‌دهد که وقتی ویتامین C روی پوست استفاده می‌شود، با تأثیر بر سنتز کلاژن و الاستین، تغییرات ساختاری مرتبط با افزایش سن را به طور قابل توجهی معکوس می‌کند.

سرم ویتامین C مورد علاقه ما است هویج و چسب سرم محافظ. حاوی 3 نوع مختلف ویتامین C است که با هم برای کمک به مبارزه با آسیب رادیکال های آزاد کار می کنند. توصیه می کنیم هر روز صبح از آن استفاده کنید.

نیاسینامید

ما دوست داریم که سرم ویتامین C گودال حاوی 4٪ نیاسینامید است که فکر می کنیم یکی از بهترین مواد در مراقبت از پوست است. و تحقیقاتی برای حمایت از آن وجود دارد. به عنوان مثال، یک نشریه در مجله پوست بالینی و زیبایی بیان می کند که نیاسینامید می تواند سد پوستی را ترمیم کند و رطوبت پوست را بهبود بخشد، همچنین التهاب، لکه ها، هایپرپیگمانتاسیون، آکنه و چین و چروک را کاهش می دهد. این یک ماده چند منظوره واقعی است!

توصیه می کنیم سرم ترمیم کننده هویج و استیک زیرا نیاسینامید را با هفت نوروپپتید گیاهی و ترکیبات گیاهی تسکین دهنده و درخشان کننده ترکیب می کند تا درخشندگی جوانی ایجاد کند.

آربوتین

آربوتین یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده سرم ویتامین C گودال است که می تواند با مهار تیروزیناز به کاهش ظاهر لکه های تیره کمک کند. تیروزیناز یک آنزیم کلیدی است که در سنتز ملانین، رنگدانه ای که به پوست رنگ می دهد، دخیل است. با مهار تیروزیناز، آربوتین به کاهش رنگدانه های غیر طبیعی مرتبط با افزایش سن و قرار گرفتن در معرض نور UV کمک می کند.

روغن ضروری

یکی از نگرانی های ما در مورد سرم ویتامین C گودال این است که فرمول آن پر از اسانس های معطر مانند ترنج، اسطوخودوس، پوست لیمو و غیره است.

این اسانس ها عطر دلپذیری ایجاد می کنند، اما به خاطر داشته باشید که عطر آن دقیقاً همین است نه مراقبت از پوست! این مواد پتانسیل ایجاد واکنش های حساسیت پوستی را دارند.

طبق یک نشریه در مجله علمی درماتیت، نزدیک به 80 اسانس باعث ایجاد حساسیت تماسی شده است. این به این دلیل است که همه مواد تشکیل دهنده عطر (چه طبیعی و چه مصنوعی) رایحه را از طریق یک واکنش فرار ایجاد می کنند و این واکنش طبیعی تقریباً همیشه باعث واکنش حساسیت پوستی می شود.

حتی اگر واکنش کاملی به مواد تشکیل دهنده نداشته باشید، آسیب می تواند هر روز اتفاق بیفتد. در نهایت، این می تواند در کوتاه مدت مشکلات جزئی و در دراز مدت مشکلاتی بدتر برای پوست شما ایجاد کند.

چگونه از سرم ویتامین C گودال استفاده کنیم؟

پس از پاکسازی و تونینگ، مقدار مناسبی را به آرامی روی صورت و گردن بمالید. پس از جذب کامل، از مرطوب کننده و SPF استفاده کنید. به اندازه کافی ملایم برای استفاده دو بار در روز، صبح و بعد از ظهر.

سرم ویتامین C گودال را از کجا بخریم؟

سرم ویتامین C گودال در Amazon.com، Target.com، SokoGlam.com و چندین وب سایت دیگر فروخته می شود.

قیمت سرم ویتامین C گودال چقدر است؟

قیمت سرم ویتامین C گودال 23.75 دلار برای 30 میلی لیتر (1.01 فل اونس) در Amazon.com است.

آیا سرم گودال ویتامین C Cruelty رایگان است؟

بله، سرم ویتامین C گودال بدون ظلم است.

آیا سرم ویتامین C گودال وگان است؟

بله، سرم ویتامین C گودال گیاهی است.

بررسی سرم ویتامین C گودال

سرم ویتامین C گودال نظرات 5 ستاره بسیاری را در Amazon.com از مشتریانی که دوست دارند به محو شدن لکه های تیره و روشن شدن پوست کمک می کند، دارد.

به عنوان مثال، یک بررسی می گوید: «من هر شب بعد از شستن صورتم از این محصول استفاده کردم! من یک هفته بعد از استفاده هر شب متوجه تغییری در صورتم شدم! برخی از تغییراتی که من متوجه شدم این است که برخی از لکه های خورشیدی را که روی صورتم داشتم اصلاح کرد، پوستم را روشن تر و صاف تر کرد! از نتایجی که به دست آوردم خوشحالم!»

با این حال، چند بررسی منفی در مورد سرم ویتامین C گودال وجود دارد. برخی از بررسی های 1 ستاره از مشتریانی است که با این محصول دچار سوزش پوستی شده اند، در حالی که برخی دیگر ذکر کرده اند که پس از استفاده از این سرم هیچ نتیجه ای مشاهده نکرده اند.

به عنوان مثال، یک بررسی می‌گوید: «می‌دانم که مردم این چیزها را دوست دارند، اما آنها برای من کار نمی‌کنند. وقتی استفاده می کنم هیچ تفاوتی نمی بینم (بدون درخشندگی، بدون مرطوب کننده) اما هر بار ترک می کنم. من بارها و بارها آن را امتحان کردم تا ببینم مشکل این است یا خیر و متوجه شدم که وجود دارد.

حکم ما

به طور کلی، ما سرم ویتامین C گودال را توصیه نمی کنیم، عمدتاً به این دلیل که فرمول آن پر از اسانس های معطر است که می تواند منجر به تحریک و آسیب پوست شود.

حرفه ای ها

  • فرمول حاوی مواد مفید (عصاره ارگانیک ماندارین سبز، نیاسینامید، آربوتین) است.
  • نظرات بسیار مثبت برای سرم ویتامین C گودال
  • بدون ظلم
  • بودجه

منفی

  • فرمول حاوی روغن های ضروری است که ممکن است باعث تحریک پوست شود

چند جایگزین برای سرم ویتامین C گودال چیست؟

سرم ویتامین C مورد علاقه ما است هویج و چسب سرم محافظ، یک سرم حاوی آنتی اکسیدان است که به تولید کلاژن کمک می کند و پوست را با سه مشتق مختلف ویتامین C به وضوح روشن می کند. توصیه می کنیم به طور منظم از آن به عنوان بخشی از روتین صبح و عصر خود استفاده کنید تا پوست کدر و ناهموار را به پوستی شفاف تر، درخشان تر و سالم تر تبدیل کنید. رنگ چهره

منابع:

J Clin Aesthet Dermatol. فوریه 2010; 3 (2): 22-41
de Groot AC، Schmidt E. روغنهای ضروری، قسمت IV: آلرژی تماسی. درماتیت 2016; 27 (4): 170-175. doi:10.1097/DER.0000000000000197





Source link