بررسی کنسانتره شیسیدو Ultimune Power Infusing


کنسانتره شیسیدو Ultimune Power Infusing به عنوان یک سرم قوی آنتی اکسیدانی صورت با بافتی سبک تبلیغ می شود و وعده بهبود درخشندگی، انعطاف پذیری و صافی پوست را فقط در 3 روز می دهد.

بهترین انتخاب ما برای مراقبت از پوست

رتبه نام تجاری ارتباط
1 چماق و هویج مرور
2 فرمول ساز مرور
3 Skinceuticals مرور
کنسانتره التیامون پاور شیسیدو

آیا Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate این ادعاها را برآورده می کند؟ برای پاسخ به این سوال، ما قصد داریم تمام جزئیات مربوط به اجزای کلیدی این فرمول و همچنین تحقیقاتی را که از استفاده از آنها در مراقبت از پوست پشتیبانی می کند (یا پشتیبانی نمی کند) ارائه دهیم. ما همچنین برخی از بررسی‌های Shiseido را به اشتراک می‌گذاریم تا بتوانید ایده‌ای در مورد نظر مشتریان در مورد این محصول داشته باشید.

آیا کنسانتره التیامون پاور شیسیدو برای شما مناسب است؟

قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، اگر فقط می خواهید بدانید که Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate برای شما مناسب است یا خیر، در اینجا یک TL;DR آورده شده است.

  • مواد اصلی؟ الکل دناتوره، گلیسیرین، سیلیکون
  • نوع پوست؟ همه چيز
  • بافت؟ سرم سبک
  • عطر؟ آره
  • بدون ظلم؟ خیر
  • قیمت؟ 75 دلار آمریکا برای 1 اونس (30 میلی لیتر)

مواد اصلی موجود در کنسانتره انفوزیون پاور شیسیدو Ultimune چیست؟

ما خیلی بررسی کردیم محصولات مراقبت از پوست Shiseido اینجا در The Derm Review، و چیزی که تقریباً در همه محصولات مشترک است، غلظت بالای الکل دناتوره شده در فرمول است. Ultimune Power Infusing Concentrate نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بعد از آب، الکل دناتوره شده دومین ماده غلیظ این سرم است! ما می‌توانیم بفهمیم که چرا برند از این ماده استفاده می‌کند، اما ما معمولاً محصولات مبتنی بر الکل را توصیه نمی‌کنیم. از همین رو:

برای یک چیز، الکل به عنوان یک تقویت کننده نفوذ عمل می کند و سد پوستی را مختل می کند تا مواد اصلی بتوانند به عمق پوست نفوذ کنند. علاوه بر این، الکل باعث خشک شدن سریع محصولات می شود، احساس بی وزنی می دهد و به طور موقت ظاهر پوست را سفت می کند.

از سوی دیگر، محصولات مبتنی بر الکل می توانند باعث خشکی بیش از حد پوست شوند زیرا سد پوستی را مختل می کنند.

بر اساس انتشاری در مجله BBA Biomembranes، الکل می تواند لیپیدهایی را که لایه شاخی پوست (خارجی ترین لایه پوست) را تشکیل می دهند، تجزیه کند.

در حالی که الکل ممکن است فواید کوتاه مدت داشته باشد، اما در دراز مدت برای پوست شما خوب نیست.

و توجه داشته باشید که این برند الکل دناتوره شده را با غلظت بالایی از مرطوب کننده ها و سیلیکون ها ترکیب می کند تا علائم پیری را بپوشاند.

حالا ما را اشتباه نگیرید. مرطوب کننده ها و سیلیکون ها مواد بدی نیستند. مرطوب کننده ها رطوبت را وارد پوست می کنند و بنابراین بسیار آبرسان هستند. سیلیکون ها به پوست احساس صافی ابریشمی می بخشند و در عین حال یک لایه نامرئی بر روی سطح پوست ایجاد می کنند تا رطوبت را مسدود کند.

اما همانطور که قبلا ذکر شد، ترکیب این مواد با الکل دناتوره شده به طور موقت خطوط و چین و چروک ها را پنهان می کند و باعث می شود فکر کنید محصول کارآمد است. به نظر ما، این کاملا فریبنده است و یکی از دلایلی است که ما کنسانتره شیسیدو Ultimune Power Infusing Concentrate را توصیه نمی کنیم.

این برند ادعا می کند که عصاره هایی مانند ریشه زنبق، قارچ ریشی و چوب قلب از ترکیبات اصلی این سرم هستند. ابتدا این مواد در غلظت های بسیار کم استفاده می شوند. دوم، اینها مواد شواهدی نیستند که اثر ضد پیری مورد نظرتان را به شما بدهد.

و فراموش نکنیم که فرمول حاوی رایحه است که هیچ لطفی به پوست شما نمی کند!

چگونه از کنسانتره انفوزیون قدرت شیسیدو Ultimune استفاده کنیم؟

از Ultimune بعد از پاکسازی و تقویت پوست، اما قبل از استفاده از سایر سرم ها یا مرطوب کننده ها استفاده کنید. دو بار به نوک انگشتان خود بمالید و به طور یکنواخت روی صورت و گردن پخش کنید. این برند استفاده از آن را دو بار در روز، صبح و شب توصیه می کند.

کنسانتره انفوزیون قدرت شیسیدو Ultimune را از کجا بخریم؟

Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate و سایر محصولات مراقبت از پوست Shiseido در وب سایت این برند و همچنین اشخاص ثالث مانند Sephora، Ulta، Macy’s، Walmart و غیره فروخته می شوند. همچنین یک مکان یاب فروشگاه در وب سایت این برند وجود دارد تا بتوانید مکانی فیزیکی را پیدا کنید که محصولات مراقبت از پوست Shiseido را در نزدیکی شما به فروش می رساند.

هزینه کنسانتره انفوزیون قدرت شیسیدو Ultimune چقدر است؟

هزینه تزریق کنسانتره Ultimune Power 75 دلار برای 1 اونس (30 میلی لیتر) است.

سیاست بازگشت کرم دور چشم شیسیدو چیست؟

در سیاست بازگشت شیسیدو آمده است: “اگر به هر دلیلی از خرید آنلاین شیسیدو خود رضایت کامل نداشتید، می توانید ظرف 30 روز پس از دریافت آن را برگردانید و ما خوشحال خواهیم شد که کالا را در پرداخت اولیه آن به طور کامل بازپرداخت کنیم.”

آیا Shiseido Cruelty رایگان است؟

شیسیدو عاری از ظلم نیست. در خط مشی این برند در مورد آزمایش روی حیوانات، عنوان می کنند که روی حیوانات آزمایش نمی کنند. با این حال، محصولات مراقبت از پوست Shiseido در سرزمین اصلی چین فروخته می شود، جایی که آزمایش بر روی حیوانات طبق قانون الزامی است.

بررسی کنسانتره انفوزیون پاور Shiseido Ultimune

با وجود فرمول ضعیف، Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate دارای امتیاز بالایی است و از بیش از 4000 نظر مشتری، میانگین امتیاز 4.7 از 5 ستاره را کسب کرده است.

بررسی‌های 5 ستاره زیادی برای کنسانتره شیسیدو Ultimune Power Infusing از مشتریانی وجود دارد که دوست دارند احساس سبکی داشته باشد و به بهبود سریع ظاهر پوست کمک کند.

به عنوان مثال، یک بررسی می گوید: “یک طرفدار این سرم، همیشه آن را به دوستان خود توصیه کنید زیرا واقعا ارائه می دهد. بسیار سبک و به راحتی جذب می شود، در عین حال پوست را درخشان و احساس احیا می کند. صبح و شب عالی به عنوان اولین قدم قبل از کرم روز و شب شما، من بدون آن نبودم.

با این حال، چند بررسی منفی در مورد کنسانتره برقی شیسیدو Ultimune Power Infusing کنسانتره وجود دارد که عمدتاً از مشتریانی است که از اینکه نتایج مورد انتظارشان را ندیده‌اند ناامید شده‌اند.

به عنوان مثال، یک بررسی می گوید: «راستش، این سرم آنقدرها هم عالی نیست. من قبلاً بسیاری از محصولات با کیفیت بالا را امتحان کرده ام. اما برخی از آنها ضربه و برخی دیگر از دست رفته بودند. این فقط یک سرم متوسط ​​است. اول اینکه من با وجود اینکه چند هفته است که درخواست داده ام، هیچ تغییری مشاهده نکرده ام. دوم اینکه بلافاصله بعد از استفاده پوستم را خشک می کند. پس باید دوبار مرطوب کننده بزنم. همچنین دارای رایحه تند و قوی است که می تواند پوست های حساس را تحریک کند. چهارم اینکه به هیچ وجه پوست را پف نمی کند. در نتیجه، قصد دارم این سرم را برگردانم و به سرم قبلی خود برگردم.»

حکم ما

به طور کلی، به دلیل غلظت بالای الکل دناتوره شده در فرمول، ما کنسانتره شیسیدو Ultimune Power Infusing Concentrate را توصیه نمی کنیم.

حرفه ای ها

  • بررسی های بسیار مثبت Shiseido برای Ultimune Power Infusing Concentrate

منفی

  • این فرمول عمدتاً از الکل دناتوره شده، گلیسیرین و سیلیکون تشکیل شده است
  • فرمول حاوی عطر است
  • شیسیدو عاری از ظلم نیست

چند جایگزین برای کنسانتره شیسیدو Ultimune Power Infusing چیست؟

اگر به دنبال محصولات مراقبت از پوست برای رفع علائم پیری هستید، ما به شما توصیه می کنیم چماق و هویج. هویج و چوب استفاده از مواد قوی را به حداکثر می‌رساند و استفاده از مواد سطحی را به حداقل می‌رساند و در نتیجه راه‌حل‌های مراقبت از پوست پیشرفته‌ای ایجاد می‌کند که به ایجاد پوستی سالم و جوان‌تر کمک می‌کند. توصیه می کنیم به روال روز و شب. این روتین مراقبت از پوست 24 ساعته با از بین بردن خطوط ظریف و چین و چروک، از علائم قابل مشاهده پیری محافظت کرده و به آنها کمک می کند.

منابع:
BBA Biomembranes، می 2012، صفحات 1410-1419





Source link