You are currently viewing برنامه های درسی منتخب مدارس خانگی برای 2023-2024

برنامه های درسی منتخب مدارس خانگی برای 2023-2024


سلام سلام، باورتان می شود که من در حال حاضر اینجا هستم و برگزیده های برنامه درسی مدرسه خانگی خود را برای سال تحصیلی آینده به اشتراک می گذارم؟ من احساس می کنم آخرین مورد تازه شروع شده است، اما ما اینجا هستیم. و برای اینکه کاملاً صادق باشیم، ما واقعاً از مدرسه استراحت نمی‌کنیم. ما قطعا رویکردی ملایم و در تمام طول سال داریم. برای خانواده ما، این بهترین کار است. ما در واقع به دلیل #زندگی در چند هفته گذشته یک استراحت غیرارادی گرفتیم و مرد آیا من آماده هستم که به روال عادی برگردم! نوعی روال روزانه و هفتگی باعث می‌شود روزهای ما راحت‌تر پیش برود و به ما کمک می‌کند وقتی می‌خواهیم دوباره آن را جمع کنیم، احساس خستگی یا زنگ زدگی نکنیم. ما فقط… ادامه می دهیم. و عالی است. صبحانه صبحانه می خوریم که با بچه ها شعر می خوانم، در مورد روز و آب و هوا صحبت می کنم و امبلساید را آنلاین می خوانم. ملایم است، اما ما را در روزگارمان لنگر می‌اندازد و من آن را دوست دارم. بعلاوه، هک مادر این است که این کار را در زمان صرف غذا انجام دهد – بچه ها از قبل مشغول هستند و با خوشحالی می نشینند و حضور دارند و کمتر احتمال دارد که صحبت را قطع کنند. منظورم این است که هنوز هم خیلی اتفاق می افتد، اما می دانید. شما باید تا حد امکان خود را برای موفقیت آماده کنید. 😉

برنامه های درسی منتخب مدارس خانگی برای 2023-2024

به هر حال. ما برگزیده‌های برنامه درسی 2023-2024 خود را با یک دانش‌آموز کلاس دوم و چهارم به اشتراک می‌گذاریم (بگو چه)! ما سال دوم برنامه درسی AmblesideOnline را انجام خواهیم داد (همه رایگان، بر اساس فهرست کتاب ها و همچنین شامل صنایع دستی، مطالعه طبیعت، آهنگ های محلی، سرودها و مطالعه هنری)، سوفی با پیانو ادامه خواهد داد، ما همچنین زبان فرانسه را مطالعه خواهیم کرد!

متصل: بازتاب مدرسه خانه: چگونه شروع شد و چگونه انجام می شود

من باید به اشتراک بگذارم برنامه ریز مدرسه خانگی مورد علاقه من و با شما! من سال گذشته از آن استفاده کردم و عالی است! بسیار ارزان در آمازون و سپس من آن را به Staples بردم تا فقط 5 دلار آن را به صورت مارپیچی درآورم! فضاهای خالی برای پر کردن در صورت نیاز – من دوست دارم روزهای هفته را در بالا انجام دهم و سپس هر کودک فضای مخصوص به خود و یک فضای کلاس صبحگاهی/ترکیبی دارد. سپس کلاس های اضافی / غنی سازی ما در طول سال. بگیرش برنامه ریز مدرسه خانگی اینجا!

AMBLESIDE ONLINE YEAR 2

یک برنامه درسی رایگان و غنی در وب سایت آنها موجود است. ما به تازگی سال 1 را به پایان رسانده ایم و این یک تجربه زیبا و در حال تکامل برای همه ما بوده است! می توانید خلاصه من را از آن سال بخوانید اینجا!
سام در خواندن شرکت می کند، سوفی هر کدام را روایت می کند. در کنار کتاب‌های مطالعه تاریخ زنده، ادبیات و طبیعت، جغرافیا (نقشه‌ها، گاه‌شماری شخصی زندگی‌شان، قطب‌نما چیست، ستاره‌ها و غیره) و داستان‌های کتاب مقدس، حفظ آیات و شعر را نیز درج می‌کنیم. همچنین برای سرگرمی از فهرست کتاب‌هایی که در وب‌سایت آنها یافت می‌شود، تعداد زیادی خواندن رایگان شگفت‌انگیز را خواهیم خواند (هر شب قبل از خواب با هم به عنوان یک خانواده با صدای بلند می‌خوانیم).
می توانید برنامه را در Ambleside پیدا کنید اینجا!

ریاضیات

برای سوفی، ما بین The Good and the Beautiful Math 2 و Life of Fred جابه‌جا می‌شویم – ما عاشق رویکرد مارپیچی TGTB و همچنین عجیب و غریب بودن و بیشتر سبک «کتاب زنده» فرد هستیم. ما سال گذشته این کار را انجام دادیم و خیلی خوب کار کرد.
برای سام این مفاهیم پایه ریاضی، جمع، تفریق، تشخیص اعداد است… ما همچنین TouchMath را ادامه خواهیم داد، برنامه ای که به نظر می رسد برای او خوب کار کند!
این قطعاً شامل بسیاری از بازی های ریاضی است و آنها را برای هر دو بچه “از صفحه” خارج می کند!

هنر زبان

The Good and Beautiful Language Arts 2- با تکمیل، از کل کتاب استفاده نخواهیم کرد، من فقط قسمت هایی را انتخاب و انتخاب می کنم. من فکر نمی‌کنم که او به چنین برنامه درسی گسترده‌ای برای هنرهای زبانی نیاز داشته باشد، ما آنقدر روی همه قوانین و بخش‌های گفتار و غیره تمرکز نخواهیم کرد، بلکه بیشتر بر روی آواز و خواندن که شامل آن می‌شود تمرکز خواهیم کرد.
ما همچنین خواندن قبل از خواب را اجرا می کنیم، من با او به رختخواب می روم و او هر شب برای من می خواند. این یک زمان واقعا شیرین و خاص است که هر دو ما مشتاقانه منتظر آن هستیم! و خواندن او با این عمل ساده بسیار قدرتمند شد! ما خوانندگان خوب و زیبا را دوست داریم، اما هر کتابی این کار را خواهد کرد! ما همچنین عاشق قورباغه و وزغ، هر چیزی از آرنولد لوبل، آملیا بدلیا، جورج و مارتا هستیم.

ثروت

ما نمودار ثروت امبلساید را دنبال خواهیم کرد. ترانه های عامیانه، سرودها، نقاشو آهنگساز. هر ماه جدید. من فقط یک لیست پخش از آهنگ ها و سرودهای محلی درست می کنم و هر ماه آهنگ های جدید را یاد می گیریم، اما همچنین لیست های پخش خود را همیشه – در ماشین، در طول روز – پخش خواهیم کرد. ما متوجه می شویم که آنها را به همین راحتی یاد می گیریم! آنها فقط بخشی از روز ما می شوند! آهنگساز هم همین است – من فقط هنگام غذا یا هر زمان دیگری می نوازم. 🙂

فرانسوی

در ادامه با کودک فرهنگی که خیلی دوست داشتیم!!! یک دوره آزمایشی 7 روزه رایگان دریافت کنید اینجا! و اگر آن را از دست دادید، من لهجه ای دارم که عمیق تر می شود اینستاگرام من!

صنایع دستی

ما انواع مختلفی را انتخاب می کنیم که در قایق ما شناور هستند یا برایمان جالب به نظر می رسند. سال گذشته ما تعداد زیادی کیت خیاطی نمدی برای حیوانات کوچک ساختیم (آمازون اینجا، سبد بافی (با نخ و مقوا)، سفال خشک شده با هوا، بافتنی انگشتی و نقاشی های آبرنگ فراوان!
امسال به دنبال خیاطی پیچیده تری هستم، او از من می خواهد که بافتنی را یاد بگیرم (بنابراین حدس می زنم همراه او یاد بگیرم!)، ماشین بافندگی (این یکی در لیست آرزوهای او است – ایده هدیه کریسمس!)، اوریگامی، ساخت شمع های موم زنبور عسل، حکاکی صابون – همه ایده های سرگرم کننده ای که در لیست من برای سال آینده هستند!

عادات و آداب

تمرکز بزرگ ما امسال (و هر سال!) روی عادات و آداب خواهد بود! من اینها را گرفتم کارت های آداب و رسوم و آنها بسیار ناز هستند! ما فقط یک روز در صبحانه می خوانیم و آنها برای گفتگوهای سرگرم کننده ایجاد می کنند! به علاوه، آنها احمق هستند و بچه ها آنها را دوست دارند. 🙂 منم گرفتم این کتاب این عالی به نظر می رسد و بر ارزش ها تمرکز دارد. ما قصد داریم این را در خواندن صبحگاهی خود بگنجانیم. ما تعلیم و تعلیم را اضافه می کنیم (یکی در هفته – همین به معنای واقعی کلمه 2 دلار) همچنین در طول صبح. ما نیز اضافه می کنیم دستگاه ایمنی خوب و زیبا، که من در مورد آن بسیار هیجان زده هستم! من همچنین یک چک لیست کوچک صبحگاهی برای آنها چاپ کردم و به یک پوشه پاک کردن خشک اضافه کردم تا هر روز آنها را چک کنند – سوفی آنقدر هیجان زده است که می تواند جعبه ها را بررسی کند! مقداری جادو lol. روال صبحگاهی ما: رختخواب را مرتب کنید، لباس بپوشید، لباس ها را کنار بگذارید، صبحانه، کلاس صبحگاهی، ظرف ها را تمیز کنید، دندان ها را مسواک بزنید. این بخشی از تمرکز بر عادات روزانه ماست. و او به من یادآوری کرد که یک روتین شبانه را نیز انجام دهم!

ریتم

این بخشی از روال است، اما ایجاد یک ریتم برای روزهای مدرسه ما بسیار مهم است! با کلاس صبح شروع می کنیم، سپس به درس، حرکت و زمان در فضای باز می پردازیم. به طور پیش فرض، ما همیشه در فضای باز هستیم. ؛) گاهی اوقات اگر احساس خوبی داشته باشیم، خواندن خود را بیرون انجام می دهیم، ترجیح می دهیم بیرون از خانه باشیم تا هر چیز دیگری.

و این در حال شکل گیری است تا سال ما باشد! البته، من همه چیز را رها می کنم و برنامه ریزی های ناخواسته ای را انجام می دهم، به علاوه پسر اولی (چهار ساله من) یک چیز سرگرم کننده است، بنابراین من برای او چند سطل حسی و جعبه های شلوغ درست می کنم تا در حین انجام دروس با آنها خودش را مشغول کند. دو تا دیگر 🙂 او بدن پرمشغله ای است، اما در بازی های مستقل وقتی که بخواهد بسیار خوب است. 😉 همچنین، او اخیراً واقعاً به لگوها علاقه داشته است، بنابراین امیدواریم که امسال نیز ادامه پیدا کند و ما وقفه های زیادی نخواهیم داشت. زمان نشان خواهد داد و ما آن را همانطور که می آید قبول خواهیم کرد!

من با دعا وارد این سال جدید می شوم و روی عادات شخصی خود نیز کار می کنم. می‌دانم که من واقعاً کسی هستم که لحن روز را تعیین می‌کنم و واکنش‌های من و نحوه صحبتم با بچه‌هایم بسیار معنادار است و واقعاً می‌تواند باعث ایجاد یا شکستن زمان با هم بودن ما شود. و این زمان بسیار مقدسی است که من برای آن ارزش زیادی قائل هستم – زمانی که مطمئناً آن را بدیهی نمی دانم. به خودم یادآوری می کنم که قبل از واکنش مکث کنم، صدایم را پایین بیاورم، این موجودات شیرین را در مقابلم به عنوان نعمت مطلق خدا ببینم که هستند (و به یاد بیاورم که شارلوت میسون گفته است که آنها انسان هایی به دنیا می آیند، نه ظروف خالی. پر از حقایق) و واقعاً نقش من را به عنوان مادر آنها در آغوش می گیرند. چه افتخاری!!!! این یکی از دلایل من – «چرا» – برای آموزش در خانه است. گاهی اوقات خوب است که وقتی کار سخت می شود (همانطور که خواهد شد) به آن «چرا» برگردیم!

حدس می‌زنم می‌توانیم این را صحبت کوچک من قبل از شروع مدرسه بنامیم. ؛) خوش آمدی. خوشحالم که اینجایی

متصل: چرا ما مدرسه خانه هستیم

xo

درباره Katie Did What بیشتر بخوانید





Source link