You are currently viewing بهترین تخفیف های تلفن همراه برای جمعه سیاه 2023: تخفیف های ارزان گوشی های هوشمند

بهترین تخفیف های تلفن همراه برای جمعه سیاه 2023: تخفیف های ارزان گوشی های هوشمند


نوامبر است، که فقط می تواند یک معنی داشته باشد: جمعه سیاه 2023 تقریباً نزدیک است. این بدان معناست که تقریباً روی هر چیزی که قابل تصور باشد، معامله کنید، و البته این شامل گوشی های هوشمند نیز می شود.

این فصل خرید جمعه سیاه زمان مناسبی برای انتخاب یک گوشی هوشمند جدید و براق است، خواه یک گوشی هوشمند ارزان قیمت بدون سیم کارت یا یک دستگاه پرچمدار با قرارداد تخفیف دار باشد.

در اینجا ما کمترین تخفیف‌های تلفن همراه جمعه سیاه 2023 را برای شما آورده‌ایم، از جمله انتظارات ما از پاداش خرید امسال، تجزیه و تحلیل معاملات تلفنی موجود در جمعه سیاه گذشته، و فهرست دست‌چین‌شده ما از بهترین معاملات تلفن‌های جمعه سیاه در اوایل روز جمعه که شاهد حضور آن‌ها در پیش از روز بزرگ اواخر این ماه.

ما هم پیگیری می کنیم بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه به طور جداگانه برای کسانی که به دنبال یک معامله فنی هستند.

جمعه سیاه 2023 چه زمانی است؟

جمعه سیاه 2023 رسما فرا رسید جمعه 24 نوامبر 2023با Cyber ​​Monday بعد از دوشنبه، 27 نوامبر 2023، اگرچه بسیاری از خرده فروشان در حال حاضر تخفیف های جمعه سیاه را در فروش های اولیه جمعه سیاه آغاز کرده اند.

به این ترتیب، اکنون می‌توانید یک گوشی هوشمند را در دست بگیرید – اما در این مورد بیشتر در این مورد.

در جمعه سیاه 2023 منتظر چه معاملات تلفنی هستیم؟

در حالی که نمی توان دقیقاً گفت که چه معاملاتی باید انتظار داشته باشیم و چه مقدار تخفیف وجود دارد، ما می توانیم ایده بسیار خوبی از فروش جمعه سیاه گذشته و هیجان اولیه جمعه سیاه 2023 داشته باشیم که قبلاً شاهد ظهور آنها در پیشرو بوده ایم. به روز بزرگ بعد از این ماه

در حالی که در زیر به جزئیات معاملات جمعه سیاه 2022 می پردازیم، به طور کلی تر، معاملات بسیار چشمگیری را در بیش از تلفن های هوشمند قدیمی 2021 مانند Samsung Galaxy Z Flip 3 و گوگل پیکسل 6 اما حتی پرچمداران نسبتا جدید سال 2022 را دوست دارند سامسونگ گلکسی اس 22 اولتراارائه تخفیف وسوسه انگیز 200 پوندی در مقایسه با RRP معمولی 1149 پوندی.

این نشان می دهد که جمعه سیاه 2023 مملو از معاملات بیش از آخرین پرچمداران 2023 است مانند سامسونگ گلکسی اس 23، وان پلاس 11 و گوگل پیکسل 8 اما گوشی های هوشمند قابل توجه سال 2022 مانند گوگل پیکسل 7 و آیفون 14 جایی که خرده فروشان سعی می کنند موجودی اضافی را جابجا کنند.

نوار دوربین Pixel 8 Pro و پشت
اعتبار تصویر (بررسی مورد اعتماد)

این در واقع همان چیزی است که تا کنون از معاملات جمعه سیاه اولیه آمازون و Mobiles.co.uk دیده‌ایم، با خرده‌فروش‌هایی که قراردادهای وسوسه‌انگیز را روی گوشی‌هایی که اخیراً به بازار عرضه شده‌اند، ارائه می‌کنند. آیفون 15 پرو و گوگل پیکسل 8 پرودر حالی که ما شاهد تخفیف های قابل توجهی در پرچمداران اوایل سال 2023 مانند Samsung Galaxy S23 بوده ایم.

همچنین تعداد قابل توجهی پیشنهادات بدون سیم کارت وجود دارد گوشی های هوشمند میان رده پسندیدن سامسونگ گلکسی A54 5Gکه آنها را به صحیح نزدیکتر می کند گوشی مقرون به صرفه قلمرو

همه اینها به فروش فوق العاده هیجان انگیز با معاملات تلفنی در هر شکل، اندازه و مهمتر از همه، امتیاز قیمت، هم به صورت قراردادی و هم بدون سیم کارت اشاره دارد.

معاملات تلفنی جمعه سیاه 2022 چه بود؟

جمعه سیاه و دوشنبه سایبری در سال 2022 روزهای عالی برای انتخاب یک گوشی هوشمند ارزان بودند.

ما شاهد انبوهی از قیمت‌ها در پرچمداران 2022 هستیم، از جمله 200 پوند تخفیف برای Samsung Galaxy S22 Ultra و همچنین 450 پوند تخفیف تاشو Samsung Galaxy Z Flip 3 که قیمت آن را به تنها 549 پوند کاهش می‌دهد. حتی معاملاتی روی مدل‌های آیفون بازسازی‌شده نیز وجود داشت، با یکی از معامله‌های قابل‌توجه، یک آیفون 13 پرو بازسازی‌شده در شرایطی عالی و تنها با قیمت 549 پوند ارائه شد.

هر چند اینها فقط معاملات بدون سیم کارت نبودند. جمعه سیاه 2022 همچنین یک رویداد عالی برای معاملات قرارداد بود. ما شاهد معاملات ارزان قرارداد بودیم پیکسل 6a که شامل 100 گیگابایت داده به مبلغ 18 پوند در ماه بدون هیچ هزینه اولیه، و همچنین یک معامله جذاب در مورد Pixel 7 تازه راه اندازی شده با 100 گیگابایت داده و بدون هزینه اولیه برای 28 پوند در ماه بود.

همچنین مجموعه‌ای از فناوری‌های گاه به گاه توسط خرده‌فروشانی مانند آمازون ارائه می‌شد که سالانه آن زمان را همراهی می‌کرد. پیکسل 6 پرو با Pixel Buds سری A فقط با 549 پوند، کمتر از مجموع قیمت 948.99 پوند، که نشان می دهد امسال می توانیم چیزی مشابه را ببینیم.

بهترین معاملات تلفنی اوایل جمعه سیاه 2023

در اینجا منتخبی از بهترین معاملات تلفنی در اوایل جمعه سیاه که تاکنون دیده‌ایم آمده است:

وبلاگ زنده





Source link