You are currently viewing بهترین خرید جمعه سیاه 2023: در اینجا 15 پیشنهاد عالی در حال حاضر موجود است

بهترین خرید جمعه سیاه 2023: در اینجا 15 پیشنهاد عالی در حال حاضر موجود است


Fujifilm Instax Mini Link 2
عکس: آریانا واسکز

چاپگر عکس فوری Fujifilm Instax Mini Link 2

آنچه ما دوست داریم: انتخاب برتر ما برای بهترین چاپگر عکس فوری. بسیار قابل حمل و جمع و جور. به سرعت چاپ های پر جنب و جوش و شبیه به کارت اعتباری را ارائه می دهد. راه اندازی و استفاده آسان با یک برنامه بصری.

چیزهای دیگری که باید بدانید: بدنه چاپگر سست به نظر می رسد. پرینت‌ها چهار تا شش دقیقه طول می‌کشد تا به‌طور کامل توسعه پیدا کنند و ممکن است فاقد جزئیات و وضوح باشند. از همان بسته های فیلم دوربین های Instax فوجی فیلم استفاده می کند. قیمت در یک معامله تکراری، اما هنوز کمتر نشده است.

مسواک برقی Oral-B Pro 1000

آنچه ما دوست داریم: انتخاب برتر ما برای بهترین مسواک برقی. دارای یک تایمر دو دقیقه ای با سرعت ربع مناسب و سازگاری با بزرگترین طیف وسیعی از سر برس های جایگزین در دسترس است. همچنین دارای سنسور فشار و باتری بادوام است.

چیزهای دیگری که باید بدانید: سازگار با بزرگترین طیف هدهای پس از فروش. حرکت برس نوسانی. قوی تر از دیگران فقط رنگ مشکی در طرح جدید به 30 دلار کاهش یافته است، در حالی که طرح قدیمی در هر دو رنگ با عضویت رایگان در بهترین خرید یا پیکاپ در فروشگاه موجود است.

تبلت Samsung Galaxy Tab S9 (11 اینچی، 256 گیگابایت) + بسته کارت هدیه 100 دلاری بهترین خرید

آنچه ما دوست داریم: انتخاب قابل ارتقا ما برای بهترین تبلت اندرویدی، تجربه نهایی اندروید را با قیمتی مناسب ارائه می دهد. صفحه نمایش 11 اینچی OLED واضح تر و روشن تر از انتخاب برتر ما است. پردازنده سریع Qualcomm عملکرد سریعی را ارائه می دهد و از بهترین ویژگی های چند وظیفه ای که تاکنون دیده ایم پشتیبانی می کند. ضدآب.

چیزهای دیگری که باید بدانید: 256 گیگابایت حافظه داخلی با اسلات microSD برای ذخیره سازی اضافی. به روز رسانی های وعده داده شده تا سال 2028. شارژر در جعبه موجود نیست. شامل یک کارت هدیه 100 دلاری Best Buy، یک ماه Xbox Game Pass Ultimate و سه ماه YouTube Premium برای مشترکین جدید.

گوشی اندروید OnePlus Nord N30 5G

آنچه ما دوست داریم: انتخاب برتر ما برای بهترین گوشی اندرویدی ارزان قیمت. این صفحه نمایش LCD روشن و سریع با نرخ تازه سازی بالا دارد. این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت در کناره و پشتیبانی از Verizon 5G است. تضمین پشتیبانی از یک به‌روزرسانی نرم‌افزار برای Android 14 و به‌روزرسانی‌های امنیتی تا ژوئن 2026.

چیزهای دیگری که باید بدانید: کیفیت دوربین حتی در نور خوب هم بهترین نیست. بدنه ی پلاستیکی این گوشی باعث می شود حس یک گوشی مقرون به صرفه را داشته باشید. قیمت پایین جدید. همچنین از Best Buy موجود است.

محدوده گازی کشویی Frigidaire FCFG3083AS

آنچه ما دوست داریم: انتخاب بودجه ما برای بهترین محدوده گاز کشویی. یک اجاق گاز خوب با بررسی های خوب با قیمت مقرون به صرفه تر. مشعل 18000 بی تی یو. شبکه های پیوسته فر 5.1 فوت مکعبی تقریباً برای هر کاری به اندازه کافی بزرگ است. با فر کانوکشن در اواخر سال 2022 به روز شد.

چیزهای دیگری که باید بدانید: صفحه کلید عددی وجود ندارد. قدرت مشعل کمی کمتر از حد معمول است. کیفیت ساخت نیز کمی ضعیف تر از بسیاری از مواردی است که ما به آنها نگاه کرده ایم. قیمت معامله شامل قطعات و نصب نمی شود، که بسته به مکان متفاوت است.

Breville Smart Oven Air Fryer Pro

آنچه ما دوست داریم: انتخاب ما برای بهترین توستر سرخ کن هوا. این دستگاه به خوبی به عنوان سرخ کن و همچنین توستر کار می کند. تنظیمات خاص برای آبگیری، نسوز و پخت آهسته. غذا را سریعتر از توسترهای سنتی ترد می کند. ظرفیت بزرگ برای دو قفسه. چند سرعت فن

چیزهای دیگری که باید بدانید: به طور قابل توجهی گران تر از نایب قهرمان ما.

سری تلویزیون های Google Hisense U6K (55 اینچ)

آنچه ما دوست داریم: انتخاب های برتر ما برای بهترین تلویزیون 4K با بودجه. اکنون می‌توانیم بگوییم که U6K یکی از بهترین تلویزیون‌های 4K در سال 2023 است. همان سخت‌افزار تقویت‌کننده تصویر مانند تلویزیون‌های LCD/LED ممتاز ما. یک عملکرد بسیار محکم

چیزهای دیگری که باید بدانید: روشنایی فوق‌العاده بالا را رها می‌کند و از برخی از افزودنی‌های جذاب (مانند سازگاری با Wi-Fi 6E) صرفنظر می‌کند تا هزینه‌ها را پایین نگه دارد. محدود به نرخ تازه سازی 60 هرتز (با عرض پوزش از گیمرها). بدون ورودی HDMI 2.1 معامله برای سایز 55 اینچ است. کم مناسب است.

دستگاه تصفیه هوا Blueair Blue Pure 311i Max

آنچه ما دوست داریم: انتخاب های آینده از راهنمای ما برای بهترین تصفیه کننده های هوا. نظافت و تصفیه عالی برای اتاق های با اندازه متوسط. بسیار کارآمد انرژی.

چیزهای دیگری که باید بدانید: بهترین مناسب برای اتاق های زیر 400 فوت مربع. از طریق دکمه های روی دستگاه تصفیه هوا یا از طریق برنامه Blueair کنترل می شود.

Therabody Theragun Mini 2nd Generation

آنچه ما دوست داریم: انتخاب ما برای بهترین تفنگ ماساژ فشرده. اصول اولیه را انجام می دهد و برای سفر مناسب است. شکل سبک وزن به راحتی در دست است. برای مکان‌های صعب العبور بهتر از سایر پیشنهادات ما است. عمر باتری جامد، عملکرد ساده و صدای نه چندان بلند.

چیزهای دیگری که باید بدانید: همراه با سه پیوست، کمتر از اکثر مدل ها. بلوتوث فعال است و با دسترسی به برنامه های هدایت شده به برنامه Therabody متصل می شود. یک سال گارانتی محدود.

ساعت گارمین فورونر 255S GPS

آنچه ما دوست داریم: یکی از نفرات دوم ما برای بهترین ساعت دویدن GPS. این هنوز هم یکی از پر ویژگی ترین و با بهترین عملکرد ساعت های GPS است که ما آزمایش کرده ایم. ردیابی دقیق مسافت و مسیر. پایش ضربان قلب جامد GPS چند باند. عمر باتری مناسب، حدود 14 روز.

چیزهای دیگری که باید بدانید: صفحه لمسی وجود ندارد. عمر باتری بسیار کمتر از انتخاب برتر ما. هنگام ردیابی ترافیک در جاده ها، به اندازه انتخاب برتر ما دقیق نیست. یک سال ضمانت.

موس بازی Razer Basilisk V3

آنچه ما دوست داریم: انتخاب برتر ما برای بهترین ماوس بازی. برای اکثر سایزهای دست و انواع دسته راحت است. تعداد زیادی دکمه خوب و پاسخگو. نور پس زمینه سفارشی RGB سوئیچ های نوری از مشکل دوبار کلیکی که سوئیچ های مکانیکی ممکن است داشته باشند جلوگیری می کنند.

چیزهای دیگری که باید بدانید: دکمه ها به راحتی می توان از روی عمد فشار داد و به سختی به طور تصادفی کلیک کرد. امکان جابجایی بین پیمایش ناهموار و صاف. نرم افزار سیناپس 3 ریزر روی macOS کار نمی کند. پلاستیک بافت ممکن است برای برخی ارزان به نظر برسد.

Lenovo IdeaPad Flex 5i Chromebook Plus

آنچه ما دوست داریم: انتخاب برتر ما برای بهترین Chromebook. این بهترین ترکیب از ویژگی ها و قیمت تمام مدل هایی را که ما آزمایش کردیم ارائه می دهد. به اندازه کافی سریع برای کارهای روزمره. باتری یک روز کامل کار یا درس دوام می آورد. این صفحه نمایش بلند و جادار و بلندگوهای شگفت انگیز خوبی دارد.

چیزهای دیگری که باید بدانید: اندازه قابل حمل اما سنگین و دست و پا گیر برای استفاده به عنوان تبلت. وب‌کم حتی با فعال کردن ویژگی جدید بهبود نور گوگل، تصویری کم‌نور تولید می‌کند. از مشخصات این گوشی می توان به پردازنده Intel Core i3-1315U، 8 گیگابایت حافظه و 128 گیگابایت حافظه eMMC اشاره کرد.

معماری لگو تاج محل 21056

آنچه ما دوست داریم: یکی از مجموعه های لگو مورد علاقه ما برای بزرگسالان. تاج محل نمادی از عشق ابدی است. ساخت و ساز ساده و زیبا گنبد بالایی بلند می شود تا اتاق مرکزی را آشکار کند. گنبد دوم را بلند کنید تا دخمه و تابوت کوچک را آشکار کنید.

چیزهای دیگری که باید بدانید: 2022 عدد نکات آموزنده و تاریخی در کتابچه دستورالعمل وجود دارد.

تلویزیون سونی X90L 4K (75 اینچ)

آنچه ما دوست داریم: یکی دیگر از گزینه های خوب برای کاربران PS5 در راهنمای ما برای بهترین تلویزیون بازی. ایده آل برای استفاده با فیلم های انحصاری سینمای شخص اول سونی. به طور خودکار با PS5 برای کالیبره کردن HDR همگام می شود.

چیزهای دیگری که باید بدانید: X90L کمی گرانتر است. یک تلویزیون میان رده در مجموعه سونی، اما دقت رنگ شگفت انگیزی را ارائه می دهد.

برد گاز Whirlpool WFG320M0M

آنچه ما دوست داریم: انتخاب بودجه ما برای بهترین محدوده گاز. نسبت به قیمت، این محدوده عملکرد و کیفیت خوبی دارد. اخیراً با رنده های چدنی سرتاسر به روز شده است که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. اندازه بزرگ فر باید به راحتی بزرگ ترین بوقلمون روز شکرگزاری را در خود جای دهد.

چیزهای دیگری که باید بدانید: بدون همرفت. هیچ حالت خود تمیز شونده یا صفحه کلید عددی برای وارد کردن دما یا زمان فر وجود ندارد. جوجه گوشتی در کشوی پایینی زیر اجاق قرار دارد. قیمت قرارداد پایان فولاد ضد زنگ شامل قطعات و نصب نمی شود، که بسته به مکان متفاوت است.



Source link