You are currently viewing بهترین ضد آفتاب ها برای پوست های تیره

بهترین ضد آفتاب ها برای پوست های تیره


کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست تیره در برابر اشعه های مضر UVA خورشید (که پوست را پیر می کند، فکر کنید: بافت خشن، خطوط، چین و چروک) و اشعه UVB (که پوست را می سوزاند، فکر کنید: لکه های تیره، هایپرپیگمانتاسیون، رنگ ناهموار) مهم است. من به عنوان یک زن سیاه پوست و متخصص مراقبت از پوست، از گفتگوهای مراقبت از پوست بین مردان و زنان سیاه پوست مطلع هستم. و همیشه وقتی می شنوم سیاه پوستان شکایت می کنند که نمی توانند یکی را پیدا کنند شگفت زده می شوم ضد آفتاب که روی پوست تیره کار می کند.

صبر کن. چی؟

اگرچه ممکن است این یک شکایت معتبر بیش از 15 سال پیش باشدما نمی توانیم این روایت را در سال 2021 حفظ کنیم. و ما می دانیم که پوست سیاه واقعاً به محافظت در برابر آفتاب نیاز دارد، درست است؟ (به خصوص اگر نگران لکه های تیره، تون ناهموار و هایپرپیگمانتاسیون هستید.)

ببینید، احمقانه است که در این خیابان ها بدون محافظت مناسب در برابر آفتاب گرفتار شوید. دوره زمانی! آیا می خواهید نقاط تیره شما تیره تر شوند؟ پس من را نادیده بگیرید!

احتمالاً از قبل تعجب کرده اید – “خوب فلیسیا، حالا که خیلی چیزها را می دانید، بهترین ضد آفتاب برای پوست تیره چیست؟

پاسخ ساده است: بهترین ضد آفتاب برای پوست های تیره، ضد آفتابی است که می خواهید استفاده کنید.

معنی: فرمولی که برای شما بهترین کار را دارد، فرمولی است که می خواهید بپوشید زیرا بافت، پایان، عطر، مواد تشکیل دهنده و غیره را دوست دارید. به همین دلیل من ترکیبی از موارد مختلف را قرار داده ام:

  • به پایان رساندن (مات، ساتن، رز)
  • فرمول ها (شیمیایی، معدنی، بدون عطر، بدون روغن)
  • استفاده می کند (بدن، لب)

پادشاهان و ملکه های عزیزم:
کرم ضد آفتاب پوست را روشن، تمیز، یکنواخت نگه می دارد و به جلوگیری از پیری زودرس کمک می کند. وقت آن است که استفاده از آن ضد آفتاب را شروع کنید. خوشبختانه، من تمام کارها را برای شما انجام داده ام. بنابراین اگر برای یافتن کرم ضد آفتاب مناسب برای ملانین زیبایتان در تلاش هستید، من شما را دریافت کردم.

لیست زیر را بررسی کنید – ضد آفتاب کامل شما منتظر شماست!

کرم دور چشم Calendula & Butterfly Ginger Naturopathica SPF 40
این کرم دور چشم سبک وزن نه تنها به محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر UVA/UVB کمک می کند، بلکه ظاهر چشم های خسته را نیز بیدار می کند. گل همیشه بهار به آرامش کمک می کند، زنجبیل پروانه ای در برابر نور آبی و عوامل استرس زای محیطی محافظت می کند، و روی میکرونیزه یک لایه فیزیکی محافظ در برابر آفتاب اضافه می کند. چنین انتخاب محکمی برای محافظت هدفمند. اگر حلقه های تیره دارید، از اینجا شروع کنید!

ساندی رایلی نور دل طیف وسیع SPF 30
خداحافظ نور آبی! این کرم ضد آفتاب صورت بدون چربی 99.99 درصد از نور آبی در برابر دستگاه های فنی شما محافظت می کند. همچنین بسیار منحصر به فرد است زیرا حاوی زردچوبه برای روشن کردن هایپرپیگمانتاسیون و لکه های تیره است. روکش نیمه مات است و آن را به گزینه خوبی برای زیر آرایش تبدیل می کند.

StriVectin SUPER-C SPF 30 کرم مرطوب کننده با ویتامین C
این SPF روزانه و مرطوب کننده درخشنده تغییر دهنده پوست شما است. این فرمول غیر چرب و بدون ریختگی رنگ پوست را روشن می کند و ظاهر ناهموار پوست را کاهش می دهد.

مرطوب کننده روزانه صورت AMBI Even & Clear Nourishing با SPF 30
با داشتن کرم ضد آفتاب، این لوسیون صورت سبک وزن نه تنها از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت می کند، بلکه رطوبت پوست را بدون انسداد منافذ آبرسانی و تنظیم می کند. این محصول با ترکیبی از عصاره های طبیعی، پروتئین ها و ویتامین ها در همکاری با سایر نرم کننده های بالینی اثبات شده برای دستیابی به حداکثر اثر مرطوب کنندگی فرموله شده است.

روغن پرایمر معدنی حجاب ساعت شنی بدون طیف وسیع SPF 15
این پرایمر بدون روغن قرمزی را پنهان می کند و در عین حال ظاهر منافذ، خطوط ریز و چین و چروک را به حداقل می رساند تا یک بوم صاف و یکدست ایجاد کند. فونداسیون شما را بالا می برد یا به تنهایی بدون درز است.

روغن ضد آفتاب MELE NO SHADE SPF 30
این فرمول روغن با جذب سریع از پوست در برابر اثرات مخرب و پیری UV محافظت می کند. یکپارچه با هم ترکیب می شود و درخشندگی آنی می دهد.

کرم ضد آفتاب Revive Perfectif Even Skin Tone Dark Spot SPF 30
این ضدآفتاب قدرتمند با فناوری تجدید زیستی و مجموعه اصلاح کننده لکه های تیره، به از بین بردن لکه های تیره و آسیب های گذشته کمک می کند. مناسب برای انواع پوستی که می خواهند پوستی یکدست تر داشته باشند.

کرم دریایی Elemis Pro Collagen SPF 30
این کرم صورت Trifecta از قرار گرفتن در معرض نور خورشید محافظت می کند، آبرسانی می کند و سفت می شود. بافت سبک و نرم این فرمول را از سایرین متمایز می کند. فرمول حاوی پادینا پاوونیکا و جینکو بیلوبا است که به شما کمک می کند ظاهر خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد.

REN Clean Screen Mineral SPF 30
یک گزینه عالی برای کسانی که فرمول مات معدنی را ترجیح می دهند. عصاره میوه شور به محافظت در برابر رادیکال های آزاد کمک می کند. نشاسته برنج برای دادن پوشش مات مخملی استفاده می شود.

Perricone MD Cold Plasma Plus+ برای گردن و قفسه سینه با SPF گسترده 25
این فرمول از استر ویتامین C، ویتامین B3 و پپتیدها برای محافظت در برابر آسیب و کاهش ظاهر افتادگی گردن استفاده می کند.

MELE Dew The Sheer ترین مرطوب کننده SPF 30
این ضد آفتاب از آسیب های مضر UV محافظت می کند تا از علائم پیری جلوگیری کند. بدون دنباله. دوره زمانی! بدون پارابن بدون روغن معدنی

سوپرگوپ دوز روزانه سرم ضد آفتاب ویتامین C + SPF 40 PA+++
این قهرمان پوست ترکیبی از دو محصول مراقبت از پوست مورد علاقه من است – ضد آفتاب به علاوه ویتامین C با کارایی بالا. اوه، و آیا به حفاظت از نور آبی اشاره کردم؟ این مرطوب کننده بدون روغن یکی از مورد علاقه های من است. Supergoop کرم ضد آفتاب می شناسد!

مایع مرطوب کننده روزانه افزایش دهنده SPF 50 پائولا ChoiceResist Youth
این یکی از ضد آفتاب های مورد علاقه من در چند سال گذشته بوده است. فرمول ضد پیری بدون چربی و بدون وزن است.
حاوی آنتی اکسیدان برای محافظت و مبارزه با پیری زودرس. به تنهایی یا زیر آرایش زیباست.

کرم ضد آفتاب با طیف گسترده سوپرگوپ SPF 40
اگر رنگ مات تری را ترجیح می دهید، این برای شما مناسب است! این مولتی وظیفه نوآورانه و غنی از آنتی اکسیدان دارای فرمول منحصر به فرد بدون روغن است. ضد آب، کمی مات و بدون گچ بری سفید.

کرم ضد آفتاب Shiseido Ultimate Sun Protector کرم ضد آفتاب SPF 50+
اگر به دنبال یک کرم ضد آفتاب روزانه کمی شبنم دار بوده اید، این یکی این کار را انجام می دهد. کرم سبک و مجلل پوششی طولانی مدت و آبرسانی بدون احساس چربی ایجاد می کند. حاوی اکسی بنزون ​​و اکتینوکسات نیست.

پرایمر Cle de Peau Long Lasting Hydrating Veil SPF 21
پرایمر آبرسان و ضد آفتاب همه یکجا. به جلوگیری از ذوب شدن آرایش و ایجاد سبوم کمک می کند. فرمول بسیار ظریف و لوکس. بافت سرم. فوق العاده آبرسان!

مرطوب‌کننده هیالورونیک آب‌درنچ پیتر توماس راث با SPF 45
این فوق سبک این فرمول حاوی 30% ترکیب اسید هیالورونیک و سرامیدها برای کمک به آبرسانی و کاهش پیری پوست است. بدون سولفات SLS و SLES، پارابن، فرمالدئید، عوامل آزاد کننده فرمالدئید، فتالات ها، روغن های معدنی و حاوی کمتر از یک درصد رایحه های مصنوعی است. چنین برنده ای!

کرم ضد آفتاب نامرئی روزانه bliss Block Star
قیمت عالی – 19.99 دلار! این ضد آفتاب شفاف و بر پایه مواد معدنی با پوششی نامرئی ترکیب می شود. آن را در هدف بگیرید!

مرطوب کننده گود بیوت ویتا سی SPF 50
این یکی یک اسب کار واقعی است. علاوه بر پوشش طیف گسترده UVA/UVB، این فرمول از پپتیدهای قوی برای روشن کردن تغییر رنگ و کاهش لکه های تیره استفاده می کند. حاوی عصاره شیرین بیان که از تولید هیپرپیگمانتاسیون جلوگیری می کند. عصاره گل نیلوفر سفید به بازسازی، تسکین و روشن شدن پوست کمک می کند. ملک سیاه.

Supergoop Mineral Sheer Sheen SPF 30
من عاشق این هستم که فرمول های معدنی آنقدر بهبود یافته اند. Supergoop واقعاً یک پیشگام و معتبر در ضد آفتاب است و آنها دارای فرمول 5011 هستند که اولویت های 5011 را برآورده می کنند. این فرمول کاملا شفاف، بدون وزن، 100% معدنی است و محافظت SPF 30 را ارائه می کند.

روزانه cocokind SPF 32
این یکی واقعاً در مورد مسدود کردن زندگی صحبت می کند زیرا از پوست در برابر UVA و UVB و نور آبی ND محافظت می کند. سپاس خداوند را! پوشش طبیعی، سبک و اصلاً چرب نیست.

مرطوب کننده آبرسان روزانه Absolute Joi SPF 40 (سایه: موکا)
این ضد آفتاب رنگی درست انجام می شود! همچنین متعلق به مشکی است که من را بسیار خوشحال می کند. در حال حاضر در دو رنگ موجود است … من دوست دارم سایه عمیق تری اضافه شود. این بر پایه مواد معدنی است و به طرز تکان دهنده ای خوب است!

ضد آفتاب التا ام دی UV Clear Broad Spectrum Hydrating SPF 46
فرمول فوق العاده است – حاوی نیاسینامید، اسید هیالورونیک و اسید لاکتیک است: همه چیزهای خوبی که برای داشتن پوستی درخشان و سالم دوست داریم.

MD SolarSciences MD Creme Mineral Beauty Balm SPF 50
این مومیایی زیبایی معدنی که در دو رنگ (روشن/متوسط ​​و متوسط/تیره) موجود است، حاوی کافئین و نیاسینامید برای ترمیم، تسکین و کاهش تغییر رنگ است. من عاشق بافت غنی هستم. بدون احساس سنگینی تغذیه می کند. Mineral + toned سخت است، بنابراین من از سایه متوسط/تاریک استقبال می کنم. این برای پوست من خوب عمل می کند – اما من دوست دارم این برند یک گزینه تیره/عمیق اضافه کند تا بتواند مخاطبان بیشتری را با این فرمول معدنی بسیار زیبا و ظریف پوشش دهد.

صفحه نمایش مات سوپرگوپ ضد آفتاب 100% Mineral Broad Spectrum SPF 40
یک ضد آفتاب مات 100% معدنی صاف و بدون منافذ. این ضد آفتاب فرمول بافتی سبک دارد. مات و ابریشمی. فوراً ظاهر منافذ را محو می کند

MD SolarSciences MD Hydrating Clear Lip Balm SPF 30
آفرین، لبهای شیرین و محافظت شده! من انتظار نداشتم این همه رنگ در یک بالم لب ضد آفتاب جواب دهد. زوال عقل! من این را تمام تابستان 2021 می پوشم. دوره.

چشم برای دیدن دست برای لمس:



Source link