You are currently viewing بهترین مکان ها برای بازدید در نزدیکی BR Hills کدامند؟

بهترین مکان ها برای بازدید در نزدیکی BR Hills کدامند؟



/ از جانب بهترین کد کوپن

BR Hills در محل تلاقی گات های غربی و شرقی کارناتاکا قرار گرفته است و یک رشته تپه بسیار مهم به همراه پناهگاه حیات وحش است که منطقه ایده آلی برای طبیعت گردان است. این مکان یکی از مهم ترین مقاصد توریستی نوظهور است و در نهایت یک گریز مورد علاقه در بین علاقه مندان به فضای باز است که می خواهند از هرج و مرج بنگلور و میسور فرار کنند. در زیر برخی از بهترین چیزهای ممکن وجود دارد که می توانید در حین برنامه ریزی اتاق خود به راحتی در نزدیکی BR Hills انجام دهید رزرو در استراحتگاه های BR Hills:

بازدید از پناهگاه حیات وحش:

نقطه برجسته منطقه BR Hills پناهگاه اصلی حیات وحش است که اولین ایستگاه برای اکثر مسافران است. این مکان خاص یکی از مهم ترین مکان ها است و محل زندگی انواع حیوانات وحشی از جمله فیل، ببر و سایر گزینه های مرتبط است. این مکان خاص بالاترین نقطه ممکن در قرن است و همچنین خانه بتا قطر است. این مکان یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین مکان‌هایی است که می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی سفر به BR Hills از آن دیدن کنید.

معبد BR Hills Ranga Swamy:

این مکان یکی از مکان های مهم و باستانی است که به طور کامل بر فراز تپه ها قرار گرفته و مقصدی بسیار محبوب برای زائران است. جنگل را می توان به راحتی از اینجا دید و بهترین قسمت این است که می توانید از منظره شگفت انگیز زیبایی های طبیعی لذت ببرید. به همین دلیل مهم است که برای شلوار آفتابی پانوراما دوربین بگیرید تا بتوانید از مناظر آن نقطه خاص لذت ببرید.

برنامه ریزی فعالیت کمپینگ:

اگر فقط گذر از جنگل برای خواسته های ماجراجویانه شما کافی نیست، مطمئناً می توانید فعالیت کمپینگ را در منطقه BR Hills برنامه ریزی کنید. کمپینگ انجام شده در اینجا قطعا برای یک عمر در خاطره خواهد ماند زیرا در میان صداهای حیات وحش خواهید خوابید و در نهایت فرصتی برای تماشای گونه های پرندگان و حیوانات بزرگتر خواهید داشت. بنابراین در شب، قطعاً مهم است که از اینجا دیدن کنید تا بتوانید کاملاً استراحت کنید و در نهایت بدون هیچ مشکلی فعالیت آتش کمپ را انجام دهید. به طور کلی، مطمئناً در این مورد خاص، بدون هیچ مشکلی می توانید روی گزینه های مناسب تصمیم گیری کنید.

با رفتینگ رودخانه ای ادامه دهید:

رافتینگ در رودخانه در منطقه BR Hills نیز ایده بسیار خوبی است زیرا در این مورد خاص می توانید لذت زیادی ببرید و بدون هیچ مشکلی می توانید از بهترین مناطق ممکن بازدید کنید. هنگامی که سطح آب CAUVERY بالا می رود، قطعاً می توانید از بهترین لحظات ممکن رافتینگ در رودخانه لذت ببرید زیرا قطعاً ارزش آن را دارد. این بهترین سطح رضایت برای عاشقان ماجراجویی است.

سافاری جنگل:

احتمالاً هیچ راهی بهتر از رفتن به یک سافاری جنگلی برای لذت بردن از بهترین مکان ها در منطقه BR Hills وجود ندارد. افراد به راحتی می توانند بهترین پرس و جوها را در مورد استراحتگاه یا کمپینگی که در آن اقامت دارند انجام دهند و در نهایت جزئیات بدون هیچ مشکلی به راحتی در دسترس خواهد بود. اگر به انجام سافاری جنگلی به روشی بسیار معتبر علاقه دارید، قطعاً ارزش آن را دارد که از این مکان دیدن کنید.

ادامه گردشگری پایدار:

از آنجایی که گردشگری در این منطقه خاص از BR Hills در مراحل ابتدایی است، بسیار مهم است که مردم درک کنند که باید کارها را به طور پایدار انجام دهند. چیزها در این مورد خاص باید به خوبی تنظیم شوند و در نهایت باید مطمئن شوید که احترام مناسبی برای جامعه سولیگا همراه با محیط زیست وجود دارد. برای گردشگران بسیار مهم است که مطمئن شوند که در کنار پلاستیک ها مشکل وستیژ را ایجاد نمی کنند و همچنین هرگز نباید هیچ گونه چاپی از سیستم ها داشته باشند.

دوده سامپیگا مارا:

این یکی دیگر از مکان های مخفی بسیار مهم در این شهر خاص است که به طور مستقیم با جامعه سولیگا مرتبط است که برای آنها بسیار مهم است. اهالی این شهر بخوبی بر این باورند که درخت کهنسال چمپک بیش از 2000 سال قدمت دارد و تعداد زیادی عبادتگاه در آنجا برای بازدید و جشن از لحاظ داستانی وجود دارد.

کمپ وحشی:

اگر به عشق عمیق به طبیعت وحشی علاقه دارید، مطمئناً مکان BR Hills برای شما مناسب است. در این مکان خاص می توانید با پیوستن به کمپ بیابان به راحتی از آرامش طبیعت لذت ببرید زیرا به شما کمک می کند تا آرامش و تنظیمات مربوط به آن را به خوبی درک کنید. موقعیت زیبای این مکان خاص قطعا با گات های غربی و شرقی ملاقات می کند و در نهایت به خودی خود یک تجربه فوق العاده خواهد بود. مطمئناً بدون هیچ شکی می توانید طبیعت گردی را در اینجا انجام دهید و در نهایت می توانید با موفقیت و ماهرانه زیبایی های طبیعت را تحسین کنید. در این مورد خاص، باید ایده خوبی از ترکیب کامل راحتی و نزدیکی به طبیعت داشته باشید، به طوری که همه چیز به خوبی انجام شود.

علاوه بر نکات ذکر شده در بالا، هنگامی که علاقه مند به بازدید از این مکان خاص هستید، قطعاً توصیه می شود که سفر خود را در طول فصل قابل پیش بینی برنامه ریزی کنید زیرا نوسانات دما در اینجا زیاد است. در تابستان دمای هوا تا 30 و در زمستان تا 10 درجه سانتی گراد کاهش می یابد. پس اگر علاقه مند به انجام فعالیت هایی مانند رفتینگ در رودخانه هستید، حتما باید حواستان به فصل زمستان باشد تا بعداً مشکلی پیش نیاید. بطور کلی، اقامت در BR Hills Resorts این قطعا یک ایده عالی برای افراد است زیرا همه می توانند در این مناسبت از آن لذت ببرند و می توانند با موفقیت از اصالت کارناتاکا لذت ببرند.



Source link