You are currently viewing بهره وری گالری برنامه های نینجا – Think Productive UK

بهره وری گالری برنامه های نینجا – Think Productive UK


فناوری یک صنعت سریع در حال حرکت است و لیست برنامه هایی که برای کمک به شما برای بهبود بهره وری وجود دارد، همیشه در حال رشد است.

به همین دلیل است که ما لیستی از برخی از برنامه های مورد علاقه خسته و آزمایش شده خود را گردآوری کرده ایم.

آیا مورد علاقه شما در لیست است؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

برنامه های کاربردی مدیریت وظیفه

تودویست – ابزار دوم مغز مورد علاقه Productive HQ را در نظر بگیرید!

ما مجبور نیستیم مغز دوم مورد علاقه داشته باشیم، اما Todoist در TPHQ بسیار محبوب است و اکثر تیم ما آن را به عنوان مغز دوم خود انتخاب می کنند.

Todoist می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی پروژه‌ها، ایجاد فهرست‌های انجام کار و تنظیم یادآورهای مکرر کمک کند. همچنین می‌توانید ایمیل‌هایی را از صندوق ورودی خود مستقیماً به Todoist ارسال کنید تا در زمان شما برای گرفتن عکس صرفه‌جویی شود!

با طرح رایگان، به 5 پروژه محدود می‌شوید و ویژگی‌هایی مانند یادآوری‌ها و فیلترها را از دست می‌دهید.

اگر می‌خواهید Todoist را امتحان کنید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، سری ویدیوهای Getting Started with Todoist ما را بررسی کنید. اینجا.

ترلو ابزار بسیار محبوب دیگری است که می توانید به عنوان مغز دوم از آن استفاده کنید و به ویژه در مدیریت پروژه مفید است.

در Trello، می‌توانید تابلوها (پروژه‌های خود) را راه‌اندازی کنید و نقشه‌هایی (اقدامات خود) ایجاد کنید تا پروژه خود را از ابتدا تا انتها تجسم کنید.

چیز مورد علاقه ما در مورد Trello این است که می توانید به راحتی کارت ها را جابجا کنید و می توانید چیزهایی را که می خواهید روی آنها تمرکز کنید در جلو قرار دهید. من فکر می‌کنم این واقعاً کمک می‌کند تا چیزهای تأثیرگذار را در جلو و در مرکز ذهن خود نگه دارید.

در نسخه رایگان می توانید تا 10 تخته و نقشه نامحدود داشته باشید. Trello در طرح رایگان خود چیزهای زیادی ارائه می دهد!

اگر می‌خواهید Trello را امتحان کنید، سری ویدیوهای معرفی Trello ما را بررسی کنید اینجا.

Toodledo یک برنامه بهره‌وری در هسته‌ی خود است که به شما کمک می‌کند تا در انجام وظایف خود بمانید و در حین انجام کارهایتان را علامت بزنید. اگر شما فردی هستید که دوست دارید با صفحات گسترده کار کنید، ممکن است این برنامه برای شما مناسب باشد.

چیزی که ما در مورد Toodledo دوست داریم این است که می‌توانید ستاره‌ها را به وظایف اضافه کنید، این یک راه عالی برای انتخاب 3 تا 6 کار است که می‌خواهید روی آن تمرکز کنید.

ما همچنین دوست داریم که بتوانید پیوست‌ها و عکس‌ها را به وظایف خود در طرح رایگان آن‌ها اضافه کنید، زیرا این معمولاً یک ویژگی ممتاز است!

اگر می‌خواهید Toodledo را امتحان کنید، سری ویدیوهای نحوه کار ما را بررسی کنید اینجا.

نوزبه ابزار دیگری است که به شما کمک می کند پروژه های خود را به خوبی مدیریت کنید.

شما می توانید پروژه های خود را با همکاران به اشتراک بگذارید، وظایف را محول کنید و در نظرات ارتباط برقرار کنید و می توانید از آن در هر دستگاهی استفاده کنید!

این بنیانگذار ما، گراهام اولکاتز، مغز دوم انتخاب شده است! برای اینکه بدانید گراهام چگونه Nozbe خود را راه اندازی کرده است (و راهنمایی های او را می دزدد)، نگاهی بیندازید این ویدیو در یوتیوب ما

برنامه های تمرکز و عادت

جنگل یکی از برنامه های تمرکز و عادت مورد علاقه ما است و ما آن را در همه کارگاه های خود توصیه می کنیم! اگر تلفن شما حواس پرتی است، این برنامه برای شماست.

شما مدت زمانی را که می خواهید تمرکز کنید انتخاب می کنید و در این مدت درخت شما رشد می کند. اگر برنامه را ترک کنید، درخت شما می میرد. بنابراین اساساً تلفن شما را برای مدت زمان از پیش تعیین شده “قفل” می کند و به شما انگیزه می دهد تا آن را قفل نگه دارید.

انواع مختلفی از درختان برای دوره های زمانی مختلف وجود دارد. شما می توانید جنگل درختان (یا درختان مرده!) خود را برای هر روز/هفته/ماه ببینید و همچنین پیشرفت خود را در یک دوره زمانی مشخص کنید.

برای هر درختی که رشد می کنید، سازندگان اپلیکیشن یک درخت واقعی نیز می کارند!

راه راه فهرستی از کارهایی است که به شما کمک می‌کند عادت‌های جدید را شکل داده و پیگیری کنید و عادت‌هایی را که می‌خواهید ترک کنید، کنار بگذارید.

هر عادت با یک دایره در برنامه نشان داده می شود. شما می توانید تا 24 عادت را ردیابی کنید و گفتن به Streaks که یکی از آنها را کامل کرده اید به آسانی فشار دادن طولانی دایره است. همچنین می‌توانید روزهایی را که می‌خواهید یک عادت را تکمیل کنید سفارشی کنید (مثلاً پیاده‌روی تا محل کار، می‌توانید آن را دوشنبه تا جمعه تنظیم کنید تا رگه‌های آخر هفته خود را از دست ندهید).

تنها نقطه ضعف این است که Streaks فقط در iOS در دسترس است.

تکنیک پومودورو – اگرچه از نظر فنی یک برنامه نیست، ما نمی‌توانیم این پست را بدون ذکر آن به اشتراک بگذاریم.

تکنیک پومودورو در اواخر دهه 1980 توسط دانشجوی آن زمان فرانچسکو سیریلو توسعه یافت. سیریلو برای تمرکز بر تحصیل و تکمیل تکالیف تلاش می کرد. او که احساس غرق شدن می کرد، درخواست کرد فقط 10 دقیقه از زمان مطالعه متمرکز را کنار بگذارد. او با تشویق این چالش، یک تایمر آشپزخانه به شکل گوجه فرنگی (pomodoro در ایتالیایی) پیدا کرد و بنابراین تکنیک Pomodoro متولد شد.

شما تایمر را برای 25 دقیقه تنظیم می کنید و روی کار خود تمرکز می کنید، سپس پس از خاموش شدن تایمر، 5 دقیقه از صفحه فاصله می گیرید. هر دفعه که لازم است تکرار کنید!

اپلیکیشن های ذهن آگاهی

آرام یک برنامه مدیتیشن محبوب با طیف گسترده ای از گزینه ها است که به شما کمک می کند تا به آرامشی مانند ذن در زندگی خود برسید!

شما می توانید یکی از 29 صحنه طبیعی با صداهای همراه (ساحل در غروب آفتاب، چمنزار تابستانی، آواز پرندگان، امواج و غیره) را به عنوان پس زمینه مدیتیشن خود انتخاب کنید. اگر نسخه آیفون دارید، می‌توانید روی موسیقی آهنگساز کیپ مازوی نیز مدیتیشن کنید. همچنین پنج مدیتیشن هدایت شده از 3 تا 300 دقیقه، به علاوه گزینه ای برای داشتن یک جلسه فقط صدا/موسیقی بدون راهنما وجود دارد.

ما Calm را به هر کسی که علاقه مند به مقدمه ای برای مدیتیشن و تمرکز حواس است، یا به دنبال کمکی برای حمایت از تمرین روزانه خود به دلایل متعددی – که می تواند بهبود تمرکز یا شادی، مشکلات خواب، یا گذراندن آن باشد، توصیه می کنیم. سفر پر استرس.

Brain.fm برنامه ای است که از موسیقی متمرکز استفاده می کند تا به شما کمک کند بهتر کار کنید. چه بخواهید کارآمدتر کار کنید، مدتی را برای کاهش استرس اختصاص دهید، یا به ابزاری برای کمک به خواب راحت‌تر نیاز داشته باشید، Brain.fm موسیقی دارد که می‌تواند در همه زمینه‌ها به شما کمک کند. موسیقی‌های متن کاملاً اورجینال هستند، بنابراین انتظار نداشته باشید آهنگ‌هایی را که می‌شناسید بشنوید، اما به‌طور مؤثری کار می‌کنند.

برنامه های مورد علاقه شما چیست؟

این لیست کامل نیست، بنابراین ما دوست داریم برنامه های مورد علاقه شما را در نظرات بشنویم تا بتوانیم آنها را امتحان کنیم!



Source link