You are currently viewing بوفه خانه مزرعه مدرن خود را بسازید

بوفه خانه مزرعه مدرن خود را بسازید


با فرا رسیدن روز شکرگزاری و کریسمس، تصمیم گرفتم یک بوفه جدید برای اتاق غذاخوری خود بسازم. من فضای ذخیره سازی آن و اینکه چگونه در اتاق به نظر می رسد را دوست دارم! طرح های رایگان این بوفه را در پایین پست دریافت کنید.

کریگ جیگ

یک سوال که همیشه از ما پرسیده می شود این است که “برای شروع ساخت مبلمان به چه ابزاری نیاز دارم”. ما همیشه سه ابزار اساسی را برای شروع کار برای مبتدیان توصیه می کنیم، یک اره، یک مته و جیب سوراخ جیبی Kreg. کرگ جیگ چیست؟ کرگ جیگ ابزاری است که مفاصل جیبی را سوراخ می کند. اتصال دو تخته را سریع‌تر می‌کند و اتصالات محکم‌تر و تمیزتری را نسبت به فروکش کردن یک پیچ چوبی به شما می‌دهد. ما آنها را مدت کوتاهی پس از شروع ساخت مبلمان کشف کردیم و این یک تغییر بزرگ برای ساختمان مبلمان ما بود! ما از این که چقدر راحت بودند و مفاصل محکمی که به ساختمان دادند بسیار تحت تأثیر قرار گرفتیم! برای این میز من از Kreg Jig 720 PRO برای این ساخت استفاده کردم و آن را دوست دارم! شما نیز آن را دوست خواهید داشت… قطعاً برای کسانی از شما که قبلاً مدل متفاوتی دارید ارزش ارتقا دارد. می توانید آن را ببینید اینجا در آمازون! همچنین می توانید ویدیوی ما را در مورد نحوه استفاده از آن مشاهده کنید اینجا!

قاب های صورت را بسازید

اولین قدم این است که 2 قاب چهره خود را ایجاد کنید.

اینها از تخته های 2×4 ساخته شده اند که من هر کدام را به عرض 3 اینچ پاره کردم. سوراخ های جیبی 1.5 اینچی را در جایی که در اینجا نشان داده شده است اضافه کنید و با استفاده از چسب چوب و پیچ های جیبی 2.5 اینچی در جای خود محکم کنید. تخته های افقی پایینی به اندازه 2.5 اینچ از پایه قطعات ساق قرار می گیرند.

پانل های جانبی را بسازید

قطعات جانبی از تخته چندلای چوب سخت 3/4 اینچی و تخته های 1×4 ساخته شده اند. سوراخ های جیبی 3/4 اینچی را در هر طرف بلند پشت پانل اضافه کنید. سپس با استفاده از چسب چوب و میخ های 1.25 اینچی و یک تفنگ میخ، تریم 1×4 را به جلوی پانل وصل کنید. شما دو تا از آنها را خواهید ساخت که یکسان خواهند بود.

پانل های جانبی را به قاب پشتی وصل کنید

حالا دو پانل جانبی را با استفاده از چسب چوب و پیچ های سوراخ جیبی 1.5 اینچی به قاب پشتی وصل کنید. شما می‌خواهید که بالای قاب‌های کناری با بالای قاب پشتی همسطح باشد، که 2.5 اینچ فضای زیر پایین قاب‌های کناری باقی می‌گذارد. قاب صورت

پایه کابینت را وصل کنید

پایه این کابینت نیز تخته سه لا 4/3 اینچی است. سوراخ های جیبی 3/4 اینچی را با کرگ جیگ در هر 4 طرف این قطعه اضافه کنید. سپس با استفاده از چسب چوب و پیچ های جیبی 1.5 اینچی آن را به قاب پشت و فریم های کناری وصل کنید.

جداکننده وسط را اضافه کنید

سپس اسپیسر وسط را وصل کنید. این نیز 3/4 اینچ تخته سه لا از چوب سخت است که کمی کوتاه‌تر از قاب‌های کناری آن بریده شده است. سوراخ های جیبی را در امتداد دو طرف بلند و در پایین یک طرف این تخته اضافه کنید. با استفاده از چسب چوب و پیچ های جیبی 1.25 اینچی برای پایین و پیچ های جیبی 1.5 اینچی برای طرفین بلندتر، آن را به پایه کمد و پایه میانی قاب صورت وصل کنید. استفاده از چسب چوب را هم فراموش نکنید!

قاب را به سمت جلو وصل کنید

سپس قاب جلو را وصل کنید! از چسب چوب و پیچ‌های حفره‌ای 1.5 اینچی کرگ استفاده کنید تا از فریم‌های کناری و تقسیم‌کننده مرکزی عبور کرده و وارد قاب صورت شوید. درست مانند قاب پشت صورت، شما می‌خواهید قسمت‌های بیرونی و بالا با لبه‌های بیرونی قاب صورت همسطح باشد.

درهای کابینت را بسازید

در این مرحله من دوست دارم قبل از اضافه کردن بالا و پشت درها را متوقف کنم و درها را بسازم. این درب ها از تخته سه لا از چوب سخت 1/2 اینچی ساخته شده اند. هر پانل را به اندازه برش دهید. من دوست دارم یک شکاف 1/8 اینچی در اطراف هر در ایجاد کنم. بهتر است در صورتی که هر یک از درهای شما ناهموار هستند، آن ناحیه را اندازه گیری و قطع کنید.

تریم را به درها وصل کنید

سپس تریم را به در وصل کنید! این تخته های 1×4 به اندازه برش خورده اند. ابتدا قطعات عمودی بلندتر خود را اندازه بگیرید و برش دهید، سپس قطعات افقی کوتاهتر خود را اندازه و برش دهید. تریم را با استفاده از چسب چوب و میخ های 1 اینچی بچسبانید. فراموش نکنید که سوراخ های ناخن خود را قبل از رنگ آمیزی با بتونه پر کنید!

قسمت بالای کابینت را بسازید

بعد، قسمت بالای کابینت را بسازید. اینها تخته های 2×6 هستند که. عرض هر کدام را به 5 اینچ پاره کردم.
سوراخ های جیبی 1.5 اینچی را در یک طرف 3 تخته اضافه کنید. سپس آنها را ردیف کرده و با استفاده از پیچ های سوراخ دار 2.5 اینچی محکم کنید.

صفحه کابینت را به کابینت وصل کنید

قسمت بالایی را با پیچ های چوبی 3.5 اینچی از طریق قاب صورت و در قسمت بالایی به کابینت بچسبانید. قسمت بالایی از تخته های 2×6 استفاده می کند که هر کدام را تا 5 اینچ پاره می کنید.

پشت کابینت را اضافه کنید

مرحله آخر اضافه کردن پنل پشتی است! این فقط یک ورق 1/4 اینچی از تخته سه لا است که به اندازه بریده شده است. با استفاده از چسب چوب و منگنه یا میخ 1 اینچی آن را به پشت کمد وصل کنید.

رنگ آمیزی کابینت

حالا بیایید در مورد فینال صحبت کنیم! کل کابینت را با رنگ جدیدی که دوستش دارم رنگ کردم. کابینت حمامم را هم اینجا با همین رنگ رنگ کردم. می توانید آن را ببینید اینجا لاو. فروشگاه جعبه هایی داشت که قبلاً به رنگ مشکی کتری با روکش ساتن رنگ شده بودند، بنابراین من آن را انتخاب کردم! من تمام رنگ را با این قلم مو زدم! البته شما می توانید هر رنگ رنگی که دلخواه خود را انتخاب کنید!

سخت افزار کابینت بوفه DIY

من بهترین لولاها را در آمازون پیدا کردم. می توانید آنها را پیدا کنید اینجا! قیمت هم عالی!

دستگیره های دری که پیدا کردم مورد علاقه من هستند! من عاشق چیزی هستم که آنها به قطعه اضافه کردند! آنها در آمازون بسیار مقرون به صرفه بودند. می توانید آنها را پیدا کنید اینجا! آنها همچنین زیباترین کشوها را انجام می دهند!

فینال

من عاشق این هستم که چگونه این بوفه خانه مزرعه مدرن DIY معلوم شد! من فضای ذخیره سازی اضافی برای ظروف و چیزهای دیگر را دوست دارم! من عاشق ویژگی هایی هستم که به اتاق ناهارخوری من اضافه می کند و نمی توانم منتظر بمانم تا آن را با جشن شکرگزاری در اطراف تزئین کنم!

طرح های رایگان!

می توانید برنامه های رایگان و لیست برش های این بوفه DIY را دانلود و چاپ کنید اینجا!





Source link