You are currently viewing بیایید شفاف باشیم

بیایید شفاف باشیم


پوست 20/20 چیست؟ این پوست تمیز است! آیا قابل دستیابی است؟ این است! چگونه به آن دست یابیم؟ واقعاً با یک سفر به درون شروع می شود تا عادت ها، الگوهای شما، رفتارتان را بررسی کنید تا ببینید آیا الگوهایی در شما، در مادر یا مادربزرگتان وجود دارد که به نتایج مشابهی منجر شده است یا خیر.

در حالی که می‌دانم ملحفه‌ها یا روبالشی‌های کثیف چگونه می‌توانند نقشی داشته باشند، فکر می‌کنم نقش تاثیرگذارتر آن چیزی است که ما در بدن خود می‌گذاریم. حتی ممکن است سرنخ هایی وجود داشته باشد که ما در نظر نگرفته ایم. به عنوان مثال، اگر به غلات و گلوتن حساسیت یا آلرژی دارید، اما پشت لیست مواد تشکیل دهنده محصول خود را مطالعه نمی کنید، فقط غذاهای خود را مطالعه می کنید، ممکن است این واقعیت را فراموش کنید که آخرین شامپوی شما حاوی گلوتن است، بنابراین اکنون شما متوجه واکنش ها مثال دیگر برای کسی است که مانند من بدون دانه است… وقتی یک ژل صورت جدید خریدم، همه از جمله من بسیار هیجان زده بودند.

مدتی طول کشید تا آن را بخرم زیرا در آن زمان سرم شلوغ بود. بالاخره متوجه شدم، صورتم را زیر دوش می شوم و شروع به احساس سوزن سوزن شدن لبم می کنم. من خیلی با بدنم هماهنگ هستم. من برای چهارمین بار مواد تشکیل دهنده را خواندم از زمانی که این کار را به طور کامل انجام داده بودم یا همانطور که در Sephora ایستادم فکر کردم! و سپس یک کلمه از سایر کلمات متمایز می شود که فکر می کنم تحقیق عمیق تری در مورد آن انجام نداده ام.

کوکویل گلوتامات سدیم”

کلمات برای من برجسته بودند، بنابراین آنها را در گوگل جستجو کردم تا در مورد این ماده بیشتر بدانم. می خواستم ریشه و اساس آن را بفهمم. چه چیزی این ماده را همان چیزی می کند که هست؟

نتیجه شماره 1 گوگل می گوید: کوکویل گلوتامات سدیم است یک سورفکتانت طبیعی (مواد کف کننده) مشتق شده از روغن نارگیل، ذرت و قند میوه. این ماده به عنوان ایمن و طبیعی برای شامپوها شناخته شده است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم از آن در خط مراقبت از موی طبیعی خود استفاده کنیم.

نتیجه شماره 2 گوگل می گوید:

کوکویل گلوتامات سدیم یک سورفکتانت گیاهی ملایم (عامل کف کننده) است که از روغن نارگیل یا روغن هسته خرما و گلوکز ذرت به دست می آید.

از آنجایی که من به همه غلات آلرژیک و حساس هستم، این برای من کارساز نیست. گلوتن مشکلات زیادی برای من ایجاد می کند، اما ذرت نیز به بدن من آسیب وارد کرده است. بنابراین وقتی می‌گویم می‌خواهید همه چیز را در گوگل جستجو کنید، در مورد همه مواد تحقیق کنید، این کار را انجام می‌دهید، زیرا نوشتن به این شرکت مراقبت از پوست آسان است و می‌گویید محصول شما باعث سوزش لب‌های من شده است، اما مهم‌تر از آن، به دنبال الگوهایی در واکنش‌های بدن خود باشید. بدن شما چیزی می گوید، بنابراین گوش دادن به آن کلید درمان است.

اکنون، به جای اینکه موضعی را بگیرم که می‌توانستم بگیرم و از این شرکت شگفت‌انگیز مراقبت از پوست که هنوز هم عاشق آن هستم عصبانی باشم، می‌توانم رهبر و مدافع سلامتی و خودم باشم و از فرمول‌هایی که حاوی آن ماده هستند اجتناب کنم. مطمئن شوید که می دانید هر یک از مواد در پشت برچسب ها چیست.

پوست شفاف برای من اینجاست! این مدت طولانی بود. اولین تجربه من با “پوست بد” و آکنه کیستیک که بسیار دردناک بود در سال های نوجوانی ام بود. من خیلی دوست داشتم بزرگسالی باشم که نیازی به مقابله با آکنه نداشته باشد – اما اینجا این همه راه را با من طی می کردم زیرا چیز دیگری با من سفر می کرد و آن غذا، محصولات زیبایی بود که مادرم، مادربزرگم و مادربزرگم استفاده می کردند. مادربزرگ…همه ما از یک مارک ذغال، از یک مارک ترشی، از یک مارک لباسشویی استفاده می کنیم. آهههههه! یک لامپ خاموش شد و روشن شد تا یادآوری و تقویت کند که آزادی من از آکنه ناشی از تلاش و توانایی من در خواندن برچسب ها برای محافظت از خودم است.

اگر این را در سن دخترم یاد گرفته بودم، می توانستم از این همه درد، درمان های بیهوده، فرورفتگی های روی پوستم، زخم ها جلوگیری کنم، اما همچنان داستان زیبایی را روایت می کند.

مسیر 20/20 پوست در درون شماست! اکنون منتظر هستم تا آخرین جای زخم به طور کامل بهبود یابد تا بتوانم آن را تجربه کنم. از من می خواهد که از این الگوریتم کوچک بامزه ای که به ذهنم رسید استفاده کنم:

وقتی با شوهر یا دخترم قرار ملاقات می گذاشتم، همه آلرژی هایم را به رستوران می گفتم. فکر می کردم باید، اما هنوز مریض شدم. سپس رویکردم را اصلاح کردم و آنزیم های گلوتن مری روث را بسته بندی کردم. این هنوز هم برنامه اشتباهی بود زیرا آنزیم‌ها گلوتن/گندم را تجزیه می‌کنند اما ذرت را تجزیه نمی‌کنند و همانطور که قبلاً اشاره کردم، ذرت مرا از بین می‌برد. اما در نهایت، همین چند هفته پیش، من روش دیگری را امتحان کردم و به نظر می رسد برای آن مواقع نادری که بیرون غذا می خورم و چیزی در منو وجود ندارد، خوب کار می کند…

من از آنزیم برای مقابله با گندم استفاده می کنم و به رستوران می گویم که به ذرت حساسیت دارم. وقتی سرآشپزهایی وجود داشته باشند که واقعاً غذا خوردن در محل را درک می کنند، خوب کار می کند، نه در فست فود. وقتی فست فود می‌خورم، از تمام سس‌ها اجتناب می‌کنم و این معمولاً به عنوان یک دفاع خوب در برابر ذرت عمل می‌کند در حالی که آنزیم من از گلوتن مراقبت می‌کند.

مال ما خط مراقبت از پوست مواد غذایی تلاش می کند تا از آلرژن های شناخته شده و محرک های پوستی پیشی بگیرد. با توجه به حساسیت شدید بدن من به چیزها، گاهی اوقات احساس می کنم اگر برای من کار می کند، اگر به اندازه کافی برای من ایمن باشد، به اندازه کافی برای شما ایمن خواهد بود!

امیدوارم این به کسی کمک کند!



Source link