You are currently viewing تبدیل صفحه میز قدیمی به قفسه های شناور جدید

تبدیل صفحه میز قدیمی به قفسه های شناور جدید


همه پست‌های توسعه Suite را دنبال کنید اینجا.

یکی از رایج ترین سوالاتی که در طول غیبت وبلاگ نویسی از من پرسیده شد این بود: “چه زمانی می خواهید برگردید و در نهایت پدر و مادر کامل خود را به اشتراک بگذارید. پسوند بسته؟”

پاسخ کوتاه به زودی است، اما باید اعتراف کنم که اینطور است هنوز کاملاً تمام نشده است!

اگرچه مدتی است که “تمام” شده است و کاملاً زیبا و قابل زندگی است، اما کاملاً به سطحی که من می خواهم نیست.

ببینید، بعد از اینکه قرنطینه‌های کووید یک آچار چربی بزرگ را به آثار اصلی انداخت، پسوند آپارتمان به‌سرعت به‌سرعت جمع شد تا خانواده پنج نفره خواهرم (به مدت نه ماه!) در حین بازسازی خانه‌شان را در خود جای دهد.

سفر سه ماهه اخیر من را به بالا اضافه کنید و زمان زیادی برای تمرکز بر تکمیل آن وجود نداشت.

بله، می دانم که اکثر مردم عادی این کار را می کنند و گرد و غبار آن را پاک می کنند سنین قبلاً، اما حدس می‌زنم که تفاوت من در همین جاست!

بنابراین احتمالاً جای تعجب نیست که من واقعاً نوشتن این پست وبلاگ را بیش از دو سال پیش شروع کردم! بله، تاریخ ویرایش را بررسی کردم.

یکی از مواردی که در آشپزخانه DIY به آن متعهد بودم قفسه های باز بود. یادت هست (خشن) مفهوم طراحی اصلی?

طراحی جعبه آشپزخانه

و پست قبلی من که قبلا ساخته و نصب کرده بودم این ریل تکان دهنده?

شیکر گیره ریلی DIY
شیکر گیره ریلی DIY
بله، آن ریل لرزاننده در مفهوم اصلی نشان داده نشده است. من تصمیم گرفتم آن را برای شخصیت و جذابیت بیشتر و به عنوان وسیله ای برای ارائه فضای باز اضافی اضافه کنم.

من بسیاری از گزینه های قفسه بندی را در نظر گرفته و به طور کامل (به روش معمول بیش از حد فکر می کنم) بررسی کرده ام. از تخته‌های کاج ساده از فروشگاه سخت‌افزار محلی، تا چوب‌های احیا شده از حیاط ضایعات، تا چوب‌های دور ریخته شده در محوطه پشت خانه والدینم (به معنای واقعی کلمه!) و حتی سفارشی. همه آنها کاملاً درست نبودند، به دست آوردن آنها سخت بود، کار با آنها سخت بود و/یا خیلی گران بودند.

و بعد یه ایده به ذهنم رسید…

در همان زمان، قفسه های الحاقی آپارتمان را که روی آن کار می کردیم، در نظر می گرفتم خانه مرحوم مادرشوهرم. او یک میز قهوه قدیمی داشت که ما به آن احتیاج نداشتیم و هیچ کس نمی خواست. هوم، شاید بتوانم آن را تغییر مسیر دهم؟

جدول قبل
قبل از
بعد از

رویه‌ای از چوب جامد زیبا داشت که به اندازه‌ای ضخیم بود که می‌توانست قفسه‌هایی با متریال به اندازه کافی پهن کند تا دو قفسه مورد نیاز من را از هم جدا کند و به اندازه‌ای بلند بود که شکاف کابینت بالای سر را باز کند.

قبل از

بنابراین… قفسه های شناور رایگان در راهند!

نکته: اگرچه من به اندازه کافی خوش شانس بودم که قبلاً این میز را داشتم، اگر می خواهید قفسه های شناور مقرون به صرفه خود را بسازید، راحت خرید کنید، دست دوم را خریداری کنید، و گزینه های مبلمان قابل تنظیم خود را به صورت آنلاین مرور کنید. خیلی از چوب های زیبا بی جهت به محل دفن زباله ختم می شود.

اولین کاری که انجام دادم عایق کاری بالا بود. این به معنای برداشتن پاها و پیش بند بود. که به اندازه کافی آسان بود، اگر کمی گیج کننده بود، زیرا مقدار زیادی چسب و حدود دو هزار میخ وجود داشت!

با توجه به اینکه صفحه میز من در اطراف منحنی و کج بود، مجبور شدم با بریدن لبه ها آن را درست کنم. البته اگر با میز مربع کار می کنید باید از این مرحله صرف نظر کنید. هی تو.

کوتاه کردن صفحه میز

هنگامی که یک دال مستطیل شکل خوب داشتم، دو تخته را به طول مورد نیاز (برای قرار گرفتن کاملاً بین کابینت های بالایی) و به عمقی که می خواستم (که تصمیم گرفتم 25 سانتی متر / 10 اینچ باشد) برش دادم.

تابلوها

سپس به هر تخته یک ماسه بسیار خوب دادم تا لاک نارنجی را پاک کرده و دوباره به چوب خام برگردم.

سنگ زنی
می دانم که این ممکن است شبیه بازوی یک مرد به نظر برسد، اما واقعاً مال من است – من فقط خوش شانس هستم که رگ های برجسته ای دارم (با تشکر، بابا) و تراش ها به برجسته کردن موهای روشن بازوی من کمک کرد.

در اینجا می توانید ببینید که سنباده زدن چه تفاوتی ایجاد کرده است.

سنباده زدن به چوب طبیعی

من مطمئن نیستم چه نوع چوبی است، اما واقعا دوست داشتنی است. زیبا و محکم با یک نخ بلند و ظریف.

قفسه ها بعد از سنباده زدن

در شرایط مختلف، ممکن است قفسه ها را طبیعی نگه داشته باشم، اگرچه کمی زرد بودند، بنابراین یک لکه گرم و کمی خاکستری به کار بردم تا رنگ بهتری با کف بلوط در اتاق داشته باشم. ببخشید اسم رنگی که استفاده کردم یادم نمیاد!

برای اینکه قفسه ها شناور شوند، به جای سوراخ کردن ورق فلزی فشرده، در واقع از طریق کابینت های جانبی (که به گل میخ های دیواری متصل هستند) متصل می شوند. این نه تنها به آنها قدرت فوق العاده ای می دهد، بلکه از فرو رفتن آنها در جلو جلوگیری می کند، که می تواند یک مشکل رایج در قفسه های شناور باشد.

البته، اگر کابینت های جانبی برای اتصال قفسه های شناور خود ندارید، می توان آنها را با موفقیت از طریق دیوار پشتی وصل کرد. فقط مطمئن شوید که به خوبی انجام شده است.

من می‌توانم قفسه‌ها را با دکورهای بسیار زیبا پر کنم، اما با توجه به اینکه آشپزخانه بزرگ نیست، قرار دادن اقلام کاربردی مانند ظروف و ظروف شیشه‌ای منطقی است. این اجازه می دهد تا فضای کمد بیشتری برای مواد غذایی و غیره زمانی که آپارتمان در استفاده عملی است.

و در حالی که من مطمئناً انتظار ندارم که آنها همیشه فوق العاده مرتب و مرتب باشند، انتخاب اقلام ساده و خنثی باعث می شود که از نظر آرایشی اشتباه نکنید.

بیشتر مواردی که من گنجانده‌ام، اصول اولیه Kmart و Target هستند، با استفاده از یافتن‌های قدیمی من برای احساسی سفارشی با بودجه.

من قبلاً چندین گفتگو از افرادی دیده ام که به دلیل هزینه زیاد در مورد نصب قفسه های شناور مردد هستند. امیدواریم که این مفهوم تغییر کاربری یک آیتم محبوب، یک مسیر اولیه DIY را فراهم می کند که آن را برای همه قابل دسترس می کند!

همه پست‌های توسعه Suite را دنبال کنید اینجا.



Source link