تجربه کابین و فرار از بوستون – من Slice of Life


میدونم این پست خیلی دیر شده بود و بابت این وقفه طولانی پوزش میخوام. حداقل سال 2020 سال سختی بود و من و همسرم تصمیم گرفتیم سال را با قطع ارتباط از فناوری و غوطه ور شدن در طبیعت به پایان برسانیم. من دانشگاه را در پاییز 2020 شروع کردم تا MBA خود را دنبال کنم و در پایان ترم مدتی خسته و آماده بودم که از کامپیوتر دور بودم و نمی توانستم خوشحال باشم. ما شخصاً به دلیل همه‌گیری، نمی‌خواستیم پرواز و سفر کنیم، مگر اینکه کاملاً ضروری باشد، و همچنین می‌خواستیم در حین لذت بردن از تعطیلات، فاصله اجتماعی را حفظ کنیم. ما در اواخر دسامبر به مدت سه روز و دو شب به خانه فرار رفتیم و فرار از بوستون را انتخاب کردیم که در نیوهمپشایر قرار دارد. این خانه فرار در نیوهمپشایر همه چیز را برای ما انجام داد!

خانه فرار در مکان های مختلفی در سراسر کشور مانند نیویورک، آتلانتا، واشنگتن، دی سی، دالاس، هیوستون، لس آنجلس، پورتلند و غیره قرار دارد. از این استفاده کن ارتباط برای دریافت 25 دلار تخفیف در اقامت خود.

اگر شما کسی هستید که همیشه می‌خواستید کمپینگ را امتحان کنید و از فضای باز لذت می‌برید، اما نمی‌توانید مانند من بدون دوش آب گرم یا حمام آب گرم انجام دهید، پس تجربه فرار یک تعادل عالی است که بهترین‌های هر دو دنیا را ارائه می‌دهد. این یک استراحت راحت با آرامش بخش ترین مناظر را فراهم می کند.

خانه فرار چیست؟

برای کسانی که نمی دانند خانه فرار چیست، اجازه دهید آن را ساده توضیح دهم. Escape House یک کانتینر است که به یک کابین تبدیل شده است تا تجربه ای ساده را حتی برای افرادی که تجربه کمپینگ ندارند ارائه دهد. چندین کابین از این قبیل در هر مکان فرار وجود دارد. کابین های مختلف در مناطق جنگلی با فاصله تقریباً 150 فوت از هم قرار دارند، بنابراین حریم خصوصی وجود دارد و هیچ کس نمی تواند داخل کابین شما را ببیند، اما همچنین خیلی ترسناک نیست و شما را در بسیاری از هکتار از مناطق جنگلی کاملاً تنها می گذارد.

یکی از چیزهایی که من خیلی دوست داشتم این بود که همه کابین ها به نام پدربزرگ و مادربزرگ کارکنان نامگذاری شده اند تا به خدمات و مراقبت آنها احترام بگذارند تا اطمینان حاصل شود که ما از تجربه ای بدون دردسر لذت می بریم. اسم کابین ما رز بود چون زیبا بود.

Getaway به چه امکاناتی مجهز است؟

این اقامتگاه مجهز به تمام ملزومات مورد نیاز ما برای اقامت شماست و چیزی جز تبدیل آن به یک تجربه مینیمالیستی و در عین حال شگفت‌انگیز نیست. فریب اندازه کوچک کابین را نخورید. این به معنای واقعی کلمه با همه چیزهایی که برای لذت بخشیدن به اقامت خود نیاز دارید پر شده است. مجهز به تهویه مطبوع، گرمایش، رادیو AM/FM، بلندگوهای بی‌سیم، توالت، دوش آب گرم، آتش‌دان اختصاصی، قسمت کباب‌پز با میز و صندلی پیک‌نیک، اجاق گاز، یخچال کوچک، نمک، فلفل، روغن زیتون، ظروف، تخت راحت و به اصطلاح لیست کامل آنچه در خانه گنجانده شده است را ببینید اینجا. ما همچنین متوجه شدیم که کارکنان بسیار مفید هستند و فقط یک پیامک یا تماس از شما دریافت کردند.

این خانه بدون WIFI و خدمات تلفن همراه محدود بسته به ارائه دهنده شما، شما را مجبور می کند که طبیعت را در آغوش بگیرید، از چیزهای ساده زندگی لذت ببرید و یک تعطیلات واقعی داشته باشید. آنها همچنین یک قاب برای قفل کردن تلفن های شما و لذت بردن بدون هیچ وسیله ای در اختیار شما قرار می دهند. بعد از اوردوز دیوانه‌وار Zoom که داشتیم، در واقع فکر می‌کردیم که این یک نعمت بود. خستگی زوم واقعی بود، و ما نمی‌توانستیم راه بهتری برای خاموش کردن کامل بیاندیشیم. ما حتی گوشی‌هایمان را داخل قاب گذاشتیم و آن‌ها را برای آخر هفته قفل کردیم تا از اوقاتی آرام و بدون هیچ مزاحمتی لذت ببریم. به من اعتماد کنید، آن را دوست خواهید داشت، حتی اگر کمبود WIFI و خدمات محدود تلفن همراه در ابتدا دلهره آور به نظر برسد. آنها چند کتاب و بازی در کابین تهیه می کنند و ما نیز کتاب های خود را برای خواندن می بردیم. این یک راه عالی برای کاهش استرس از کار و قطع ارتباط با اینترنت بود.

ایمنی و امنیت

هر خانه گریز دارای یک قفل دیجیتالی در جلوی در است و یک کد منحصر به فرد در روز تحویل گرفتن با نام کابین شما برای ما ارسال می شود. این به ما این امکان را داد که بدون نگرانی در مورد وسایل شما، کابین خود را به طور ایمن قفل کنیم.

گزینه های ماندن

خانه Getaway دو نوع کابین مختلف ارائه می دهد. یکی برای دو نفر (محل اقامت ما) و یکی که حداکثر می تواند چهار نفر را در خود جای دهد (تخت های دوطبقه) که برای هر کسی که با بچه ها سفر می کند یک گزینه عالی است. همه کابین ها تخت درست در کنار پنجره شیشه ای بزرگ دارند، بنابراین ما منظره ای عالی برای بیدار شدن داشتیم. این یک تجربه عالی برای هرکسی است که می خواهد از شلوغی و شلوغی زندگی روزمره خلاص شود. فکر می‌کردم این مکان عالی است حتی برای یک مسافر انفرادی که دوست دارد از طبیعت الهام بگیرد و کتاب، موسیقی یا هر پروژه خلاقانه‌ای که در ذهنش است بنویسد.

بیدار شدن در صبح با پس‌زمینه‌ای عالی از طبیعت، تجربه‌ای سورئال بود. ما فضای نشستن درست در کنار پنجره را خیلی دوست داشتیم و از نوشیدن شکلات داغ و خواندن کتاب در سرما لذت بردیم. راه بهتری برای شروع روز با نگاه به درختان پوشیده از برف و لذت بردن از طبیعت پیدا نکردم. من نمی توانم صبر کنم تا برگردم و خانه های فرار دیگر را در مکان های دیگر امتحان کنم!

چه چیزی باید بسته بندی کنم/بیاورم؟

  1. بازی‌ها، کتاب‌ها یا پروژه‌ای خلاقانه‌ای که می‌خواهید روی آن کار کنید، مورد علاقه خود را بیاورید.
  2. در صورت مراجعه در ماه های تابستان اسپری حشره همراه داشته باشید.
  3. تابه گریل اختیاری است و ضروری نیست.
  4. کباب کردن غذا – ذرت، توت فرنگی، آناناس، سیخ، پنیر/توفو، سیب زمینی، فلفل، پیاز، ساندویچ، ترشی، برگر، ماگیس و غیره.
  5. تنقلات یا سایر مواد غذایی.
  6. شراب، شامپاین یا هر چیزی که دوست دارید بنوشید.
  7. شکلات داغ.
  8. لباس راحتی.

فروشگاه های مواد غذایی در این نزدیکی وجود دارد، اما من به شدت توصیه می کنم برنامه ریزی کنید و آنچه را که برای صرفه جویی در سفر به خواربار فروشی نیاز دارید، تهیه کنید. کابین همچنین در صورت تمایل یک کیت بقا ارائه می دهد که شامل گزینه های غذایی است.

کارهایی که در این نزدیکی باید انجام دهید

  1. شرکت آبجوسازی Blasty Bough – اگر می خواهید یک آبجوسازی محلی را بررسی کنید و آبجوهای محلی را با مناظر زیبا و موسیقی زنده امتحان کنید، به شرکت آبجوسازی Blasty Bough مراجعه کنید. آن را بررسی کنید ارتباط اینجا برای تمام جزئیات
  2. پارک ایالتی Pawtuckaway – این پارک ایالتی که حدود 30 دقیقه با اقامتگاه فاصله دارد، مسیرهای پیاده‌روی و صخره‌هایی را برای بالا رفتن ارائه می‌کند. ما در طول اقامتمان این کار را انجام ندادیم اما دوست داریم یک بار دیگر آن را بررسی کنیم.

کارهایی که باید در گریز انجام دهید

  1. فیلم/شب بازی – همچنین یک شب فیلم و بازی با پاپ کورن و شراب انجام دادیم که بسیار لذت بردیم. برخی از دی وی دی های فیلم هایی که می خواستیم ببینیم و بازی هایی که دوست داشتیم را برداشتیم. این بسیار سرگرم کننده بود و من نمی توانم آخرین باری را که قبل از این تجربه از DVD استفاده کردم، به یاد بیاورم. این یک راه عالی برای از بین بردن وابستگی ما به نتفلیکس و سایر خدمات پخش بود.
  2. خارج از کابین گریل کنید – کباب کردن زیر ستاره ها با یک گودال آتش بهترین راه برای لذت بردن از شب هایمان با موسیقی، شراب و غذاهای شگفت انگیز بود. کیت پخت ختمی و همچنین درست کردن مارشملو به ما داده شد که برای لذت بردن از گودال آتش بیرون در ماه سرد دسامبر بسیار عالی بود. آنها همچنین هیزم، فندک، فندک و دستورالعمل هایی برای روشن کردن آتش ارائه می دهند. آنها در پایان اقامت شما هزینه هیزم و مواد سوختنی مورد استفاده را از شما دریافت می کنند. این اولین باری بود که آتش می زدیم و پیروی از دستورالعمل ها آسان بود. ما از کباب کباب، آناناس، توت فرنگی و مارشمالو، ذرت، پنیر (نسخه هندی توفو) و برشته کردن s’mores و لذت بردن از آنها لذت بردیم. ما آنقدر آن را دوست داشتیم که حتی وقتی بیرون سرد بود به سختی از اجاق برای پخت و پز استفاده می کردیم.
  3. پیاده روی در جنگل – اگر حوصله بیرون رفتن ندارید، مسیرهای پیاده‌روی/پیاده‌روی در حیاط خلوت خانه Getaway House وجود دارد که می‌توانید آن را کاوش کنید. ما عاشق پیاده روی در مسیرهای نزدیک و جمع آوری مخروط های کاج در امتداد مسیرها برای خانه بودیم.

ما به شدت توصیه می کنیم خانه فرار را برای تجربه ای منحصر به فرد امتحان کنید و با استرس های روزمره زندگی به خانه بازگردید. اگر سوالی دارید، لطفا در تماس باشید و نظر خود را بنویسید! از این استفاده کن ارتباط برای دریافت 25 دلار تخفیف در اقامت خود





Source link