تغییر اتاق مدیتیشن – DIY Show Off™


انقلاب زمستانی مبارک!

آرایش اتاق مراقبه آویشن و نعناع

اوه بچه ها، من عاشق میزبانی اجاره کوتاه مدتمان هستم، سوئیت آویشن، اینجا در زادگاه کوچک من بسیار! بسیار لذت بخش است که بازدید کسی از باتلر را به یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل کنم و آنچه را که در جایی که در آن بزرگ شده ام دوست دارم به اشتراک بگذارم. آپارتمان کوچک اما بزرگ است و مهمانان عاشق طراحی مدرن لوکس و فضای راحت هستند. من واقعاً از نوازش مهمانان و ایجاد احساس بسیار خوش‌آمد و خاص، مانند مهمان در خانه خود، لذت می‌برم. من از ایجاد دوستی با بسیاری از مهمانان خود لذت می برم – حتی اگر هرگز رو در رو ملاقات نکرده باشیم. اگرچه گاهی اوقات برای ملاقات و احوالپرسی سریع در دسترس هستم، به خصوص اگر آنها خدماتی را به اقامت خود اضافه کرده باشند. بیشتر در مورد آن در زیر.

باتلر سوئیت آویشن airbnb

آپارتمان در طبقه فوقانی واقع شده است. یک استودیوی سلامتی در طبقه اصلی برای دفتر من و مکانی است که در آن کلاس های اسانس برگزار می کنیم. ما همچنین با چندین صاحب کسب‌وکار کوچک و پزشکان سلامت همکاری کرده‌ایم تا «یک استراحتگاه سلامتی شخصی خود را ایجاد کنید» با خدمات منوی انتخابی در بسته‌ای سلف‌سرویس که آن را آویشن و نعناع می‌نامیم. خدمات شامل یوگا از امبر موج می زند (Yoga.Movement.Sound)، Evangeline (استاد ریکی) توسط فروشگاه پری ماه و بکا از برامبل سرگردان، فروشگاه گیاهی دوروتی و داروخانه گیاهی. ما همچنین آموزش اسانس، عطر آزادی و اسکن iTovi را از Wellness Inspired Living ارائه می دهیم. میهمانان می توانند حمام های گیاهی، کریستال ها و اسانس ها (بسته بندی شده با مجموعه قصد انتخابی خود) را از قبل خریداری کرده و در بدو ورود تهیه کنند.

به روز رسانی:

به عنوان عضوی از گردشگری شهرستان باتلر، Suite Thyme اخیراً این فرصت را داشت که یک پیشنهاد کمک مالی برای افزایش تجربیات بازدیدکنندگان باتلر ارائه دهد. من عاشق یک چالش خلاق هستم! اتاقی که برای ریکی، حمام های صوتی و مدیتیشن هدایت شده استفاده می شود، کمی نامرتب بود و به مقداری TLC نیاز داشت. من یک اتاق درمان را با هدف طراحی کردم. من یک پروژه و طرح ارائه کردم و یک کمک هزینه کوچک برای تحقق آن دریافت کردم!

تابلوی خلق و خوی در اتاق مراقبه

برای چند آب نبات چشم در اتاق مدیتیشن آماده هستید؟ بیا بریم!

این فضا از نوع اتاق نشیمن با مبل و صندلی با فضای خرده فروشی کریستالی کوچک و قفسه های پر از اسانس ها و لوازم جانبی (DIY Essential Oil Bar) به فضایی آرام اختصاص داده شده به ریکی، حمام های صوتی، کریستال درمانی، یوگای شخصی و مدیتیشن حتی یک صندلی شیشه ای شیرین با میز ژورنال وجود دارد. قفسه ها با کریستال ها، گیاهان و کتاب های سلف سرویس پوشیده شده اند. گوشه‌ای از کتابخانه کوچک با کوسن‌های کف راحت، یک منطقه یوگا با سبدی از تشک‌های یوگا وجود دارد. یک کاناپه برای استراحت، یک تلویزیون برای ویدیوهای مدیتیشن/یوگا یا موسیقی آرامش بخش با بلندگوی بلوتوث، یک دستگاه نویز سفید با پروژکتور شفق شمالی اضافه کردم. کاسه‌های آواز کریستالی برای بهبود صدا، یک آبشار کوچک برای جلوگیری از سروصدای ترافیک شهری کوچک، پرده‌های خاموش برای بستن خیابان شلوغ وجود دارد. این بخشی از کمک مالی نبود، اما امسال نیز در نازک کاری جدید برای ملک سرمایه گذاری کردیم.

اتاق مراقبه فضای مدیتیشن پایدار شومینه ماه خورشیدفضای درمان صدا اتاق مراقبه diyshowoff فضایی برای مدیتیشن دکور برای مدیتیشندرب و تزئینات مشکی کره شونگیتتخت چوبی بوهو دکوراسیون اتاق برای یک مکان مراقبهکتابخانه سلف سرویس دکور برای مدیتیشن اتاق ریکی آبشار داخلی

هدف و عملکرد اضافی فضا:

سوئیت کوچک است و گاهی اوقات عروس سوئیت را برای روز خاص خود رزرو می کند. همه چیز کم است، زیرا فضا برای 2-4 نفر مناسب تر است! اکنون، این اتاق اضافی را می توان با هزینه اضافی اضافه کرد تا به عنوان فضای سرریز و متراژ بیشتر برای آماده سازی جشن عروس عمل کند. یا اگر مهمانی با خانواده اقامت دارد اما برای کار به یک منطقه مجزای آرام نیاز دارد، آنها این گزینه را دارند که یک “دفتر” خصوصی جداگانه و فضای کاری آرام اضافه کنند.

دکور برای مدیتیشن

اکنون اتاق بسیار جادویی و صلح آمیز است… تجربه ای از انرژی آرامش بخش در لحظه ای که از در عبور می کنید.

اقامتگاه باتلر PA سوئیت آویشن airbnb

سوئیت آویشن

طبقه دوم این خانه به روز شده در دهه 1880 دارای یک مجموعه مدرن مدرن و تازه بازسازی شده با جذابیت است. در چند قدمی گذرگاه اصلی بهترین غذاخوری‌ها، عتیقه‌فروشی‌ها، آبجوسازی‌ها و موارد دیگر در مرکز شهر باتلر قرار دارد. ایده آل برای بازدیدکنندگان جشنواره و مسافرانی که می خواهند از فضای شهر کوچک لذت ببرند.

این فضای متفاوت طبقه دوم که در بالای یک استودیوی سلامتی آرام و فقط برای قرار ملاقات قرار دارد، دارای شخصیت و سبک زیبایی است. چیدمان خواب شامل 2 تخت دونفره در اتاق خواب + یک مبل بزرگ در اتاق نشیمن برای استراحت شبانه آرام و رویاهای شیرین است. یک آشپزخانه مدرن زیبا و کاملاً مجهز وجود دارد که در یک سالن استراحت / آشپزخانه / غذاخوری ترکیبی قرار گرفته است. حمام شامل یک وان پنجه ای برای کاهش تنش است. همچنین فقط یک پیاده روی کوتاه تا منطقه تاریخی خیابان اصلی باتلر است.

سفر به غرب PA؟ به دنبال رزرو فضایی با پذیرایی شخصی هستید؟ من عاشق نشان دادن غرور زادگاهم هستم! سوئیت آویشن را از اینجا رزرو کنیدهمه را ببین خدمات آویشن و نعناع اینجا. اکنون برای سال 2023 رزرو کنید!

با آرزوی سالی سرشار از سلامتی، آرامش و شادی!

تصدیق:

تشکر فراوان از باتلر کانتی گردشگری برای بودجه سخاوتمندانه برای ایجاد یک فضای ویژه و همه چیزهایی که برای تبلیغ شهرستان باتلر و صاحبان مشاغل کوچک ارائه می دهند. قدردانی بسیار برای تمام کارهایی که انجام می دهید! جزئیات بیشتر در از ButlerCounty.com دیدن کنید.

گردشگری شهرستان باتلر

تشکر ویژه از آقای DIY برای کمک و حمایتش. از دوست عزیزم شلبی برای تشویق و ایده پردازی با این پروژه تشکر می کنم. از هنرمند Troy Douthett برای کمک، با تشکر! با تشکر از Evangeline از The Lunar Fae برای دانش و اطلاعاتش! با تشکر فراوان برای توجه و کمک به تحقق این تحول جادویی! xo



Source link