You are currently viewing تمرکز بر موارد ضروری

تمرکز بر موارد ضروری


همه، من نمی توانم باور کنم که در حال حاضر نوامبر است. نه تنها این، بلکه روز شکرگزاری این هفته است! امسال برای من پرواز کرد! و اکنون که در آن زمان از سال برای جمع‌های بیشتر، وقت خانوادگی و تعطیلات هستیم (من دوست دارم آخرین هفته سال را برای استراحت و آماده شدن برای سال جدید بگذرانم)، باید با این واقعیت روبرو می‌شدم که وجود داشت. هیچ راهی برای تکمیل استودیو من تا پایان سال وجود ندارد.

این بدان معنا نیست که من کار روی آن را متوقف خواهم کرد. من به برق وصل خواهم کرد و ببینم چقدر می توانم انجام دهم. اما به عنوان کسی که معمولاً اهداف بسیار غیر واقعی را تعیین می کند و به ندرت به آن اهداف می رسد، حتی من می توانم به اطراف استودیو خود نگاه کنم و بدانم که تعیین هدف برای اتمام استودیو تا پایان سال مضحک است. اما من به آنچه باقی مانده است نگاه کردم و چهار مورد را که واقعاً می خواهم روی آنها تمرکز کنم و امیدوارم قبل از پایان سال به پایان برسانم محدود کرده ام.

اصلی ترین چیزی که می خواهم در استودیوی خود روی آن تمرکز کنم تمیز کردن و کنار گذاشتن وسایل است. اگر مدت زیادی در اطراف بوده‌اید، می‌دانید که من یک کارگر بسیار نامرتب هستم و وقتی پروژه‌ای هنوز “در حال انجام” است، تحمل آشفتگی بسیار بالایی دارم. من هرگز کسی نبودم که در پایان روز تمیز کاری کنم و روز بعد با یک فضای کاری تمیز شروع کنم. من معمولاً فقط منتظر می مانم تا پروژه به اتمام برسد قبل از اینکه تمیز و سازماندهی کنم. می‌دانم که این باعث می‌شود برخی از افراد با دیدن مشاغل بی‌نظم من عصبانی شوند، اما من در تمام زندگی‌ام اینطور بوده‌ام و به احتمال 0.5 درصد راهم را تغییر دهم. 😀

اما با این گفته ها، همیشه برای من یک چیز کمی خاص در مورد شروع سال جدید وجود دارد. این یک شروع تازه و فرصتی برای شروع تازه است. بنابراین من واقعاً ترجیح می دهم آشفتگی های فعلی استودیویی ام را در سال جدید حمل نکنم. شروع سال جدید با یک لوح تمیز در استودیو یک کار وقت گیر برای پاک کردن، سازماندهی و دور کردن همه آن بی نظمی خواهد بود. این عکس رو امروز صبح گرفتم…

و در حالی که این عکس چند وقت پیش گرفته شده است (قبل از اینکه کابینت نمونه رنگ را تمام کنم)، میز کار من در حال حاضر تقریباً یکسان به نظر می رسد.

بنابراین هدف اصلی من از هم اکنون تا پایان سال تمیز کردن، سازماندهی و کنار گذاشتن وسایل است. جالب ترین چیز این است که بالاخره قرار است وسایلم را در کمدها مرتب کنم. من تمام این گروه از کابینت ها را روی دیوار جلوی استودیو داشتم که برای چند هفته تمام شده است، با این حال بیشتر کابینت ها و کشوها هنوز کاملا خالی هستند.

و در حال حاضر من همچنین کابینت نمونه رنگ بزرگ خود را دارم که کاملاً خالی است و فقط منتظر پر شدن و سازماندهی است.

بنابراین کمبود فضای ذخیره سازی دیگر مشکلی نیست. اکنون تنها مشکل پیدا کردن زمان و انگیزه برای انجام همه چیز و کنار گذاشتن همه چیز است بدون اینکه غرق شوید و بعد از 30 دقیقه ترک کنید. چون من سعی کردم دو بار قبل از آن روی سازماندهی و کنار گذاشتن چیزها تمرکز کنم و دقیقاً همین اتفاق افتاد. بعد از حدود 30 دقیقه تصمیم گرفتم که ترجیح می‌دهم روی یک پروژه سرگرم‌کننده تمرکز کنم و مرتب‌سازی و سازمان‌دهی را برای بعد که ذهنیت بهتری در مورد آن داشتم، رها کنم، اما اگر به خودم اجازه انجام این کار را بدهم، این زمان هرگز نخواهد رسید. وجود خواهد داشت هرگز زمانی است که من می‌خواهم مرتب‌سازی، سازماندهی و تمیز کردن را به جای یک پروژه سرگرم‌کننده ساخت‌وساز، نقاشی یا بهسازی خانه انتخاب کنم.

بعد از آن، اولویت دوم من تا پایان سال، اتمام رنگ آمیزی دیوارها و سقف در آتلیه است. بسته به پروژه ای که می خواستم روی آن کار کنم، بخش هایی از دیوارها و سقف را «در صورت نیاز» رنگ کردم. قبل از نصب کابینت ها به دیوار، برای این پروژه به اندازه کافی دیوار و سقف را رنگ کردم. من قبل از نصب این کابینت ها در قسمت اداری استودیو همین کار را انجام دادم. و دوباره، من این کار را قبل از ساختن کابینت نمونه رنگ انجام دادم.

بنابراین در حال حاضر دیوارها و سقف مانند یک تکه رنگ تصادفی از رنگ ها به نظر می رسند.

من تمام کردنش را به تعویق انداختم زیرا می‌ترسیدم از نردبان بلند بالا و پایین بروم تا دیوارهای اطراف سقف را برش دهم، اما حالا که داربستم را دارم، دیگر نمی‌ترسم. اکنون فقط باید فضای کافی برای جابجایی داربست در اتاق داشته باشید، بنابراین تمیز کردن، سازماندهی و کنار گذاشتن وسایل باید در اولویت باشد.

هدف سوم من قبل از پایان سال این است که درهای ورودی عقب را تمام کنم. من برای تصمیم گیری با این درها مشکل داشتم و در پایان هفته گذشته در نهایت تصمیم گرفتم که می خواهم دو درب جانبی چوبی و درهای خارجی فرانسوی به رنگ سفید باشد. این دید من بود.

اما اکنون احساس می کنم گزینه هایم را برای درهای گردویی واقعی تمام کرده ام. خرید درب هایی که قبلا گردویی هستند منتفی است. آنها خیلی گران هستند و به هیچ وجه نمی توانم آن هزینه را برای استودیو خود توجیه کنم. شاید بتوانم چیزی شبیه به این را برای افزوده جدیدمان ببینم (اگرچه در هیچ یک از آن مناطق نیاز یا تمایلی به درهای گردویی ندارم)، اما نه برای اتاقی که تقریباً به طور کامل مال من است. من می توانم به نسخه های ارزان قیمت DIY چیزها برای استفاده خودم پایبند باشم.

و این امر تقریباً روکش گردو را نیز منتفی می کند. نه تنها روکش گردو گران است، بلکه این ایده که باید دو در جیبی را که قبلاً نصب و بریده شده‌اند، جدا کنم، برای من کار زیادی به نظر می‌رسد.

بنابراین در نهایت تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم پرایمر چوب مایع Retique It (لینک وابسته) برای دو درب جانبی – درب حمام و درب کمد. این یک پروژه سرگرم کننده DIY با استفاده از یک محصول جدید برای من خواهد بود و دیدن اینکه آیا می توانم آن را مانند چوب واقعی به نظر برسانم یک چالش خواهد بود. من هم عاشق چالش ها هستم!

و هدف نهایی من برای پایان سال این است که دیوارهای حمام استودیو را تعمیر، آستر کاری و کاغذ دیواری کنم و سپس کاشی کاری را برای تکمیل تابلوسازی نصب کنم. من قبلاً تمام کاشی های زرد رنگ، نرده صندلی و مقداری از تزئینات آینه را برداشته ام و این باعث شده است که برخی از قسمت های آسیب دیده روی دیوار باقی مانده باشد که اکنون باید قبل از اینکه بتوانم دیوارها را آستر کاری کنم و دیوارها را بچسبانم، با گل گچ پوشانده شده و صاف شوند. والپیپرهای جدید

هنگامی که این کار انجام شد، چیز زیادی برای اتمام در حمام باقی نمی ماند به جز برخی از چیزهای تزئینی مانند نصب یک پرده جدید روی پنجره، فهمیدن اینکه چه چیزی را در بالای توالت آویزان کنید (قفسه ها یا شاید کمی هنری؟)، پیدا کردن یک چیز دیگر. آینه جدید و غیره .n. اما اگر مجبور باشم تا ابتدای سال صبر کنم تا این کارها را تمام کنم، تا زمانی که بتوانم کاغذ دیواری را بلند کنم و قبل از پایان تعطیلات سالیانه‌ام، دیوارکشی را انجام دهم، با این کار خوب خواهم بود.

اینها چهار مورد اصلی هستند که می خواهم قبل از پایان سال تکمیل کنم.

  1. تمیز کردن، مرتب کردن و چیدمان وسایل در کمدهای جدید؛
  2. رنگ آمیزی دیوارها و سقف باقیمانده در قسمت اصلی آتلیه;
  3. رنگ آمیزی / رنگ آمیزی درب های ورودی پشتی;
  4. ترمیم، بتونه کاری و کاغذ دیواری دیوارهای حمام و سپس تکمیل وینسکوینگ.

اگر بتوانم آنها را تمام کنم، فکر می کنم در موقعیت بسیار خوبی خواهم بود تا اوایل سال آینده اتاق را به طور کامل تمام کنم.



Source link