You are currently viewing جارو شارژی Oraimo OSV-225A سبک و قدرتمند است

جارو شارژی Oraimo OSV-225A سبک و قدرتمند است


Oraimo OSV-225A جارو شارژی واقعاً بد است. بگیرمش؟ چون جاروبرقی است؟ البته شوخی می کنم، اما جور دیگری شوخی می کنم به شدت جدی: این جارو شارژی کثیفی، موی گربه، زباله ها، کنه ها، گرد و غبار، اشیاء کوچک و تقریباً هر چیز دیگری را که فرش، کف و فرش شما را آزار می دهد، جمع می کند. به اندازه کافی سبک و قابل حمل برای تمیز کردن تار عنکبوت از سقف است، با یک سیم برق معمولی شارژ می‌شود، و به تنهایی می‌توانید آن را در کمد دیواری قرار دهید، نه اینکه با یک پایه یا جایگاه شارژ اختصاصی کار کنید. در کل: خیلی خوبه آیا این بهترین خلاء روی زمین است؟ خیر اما این کار را با قیمتی معقول به طرز قابل تحسینی و قابل اعتماد انجام می دهد.

آمار

  • اندازه: 43.3 x 9.8 x 7.9 اینچ
  • وزن: 5.29 پوند
  • خروجی برای آداپتور برق: 26.5 ولت
  • ظرفیت باتری: 21.GV
  • قدرت رتبه بندی شده: 270 وات، 60 وات هوا
  • قیمت: 159.99 دلار

حرفه ای ها

منفی

  • عدم قدرت مکش در مقایسه با جاروبرقی سیمی

من با Oraimo خود چیزها را می مکم

تصویری برای مقاله با عنوان This Oraimo Cordless Stick بد است (به روشی خوب)

عکس: استیون جانسون

ما دوست داریم کف خانه‌مان را تمیز نگه داریم، بنابراین معمولاً تکان می‌خوریم Dyson Ball Animal 2 Total Clean. این یک جاروبرقی سیمی است که بسیار قدرتمند است – یک جاروبرقی جدی برای افراد جدی. اما Ball Animal جاروبرقی را به یک محصول کامل تبدیل می کند – سنگین است، باید آن را به برق وصل کنید، پر سر و صدا است و غیره. اما این اورایمو جدید؟ این کار جاروبرقی را به یک کار غیر تولیدی بسیار آسان تبدیل می کند.

OSV-225A فضای کمی از گنجه را اشغال می کند، و وقتی گرد و غبار را مشاهده می کنید، می توانید آن را در عرض سه ثانیه بیرون بیاورید و از آن مراقبت کنید بدون اینکه مجبور باشید ماشین سنگینی را به اطراف بچسبانید – وزن آن در مقایسه با 17 پوند دایسون. شما مجبور نخواهید بود به دنبال یک پریز برق باز باشید و در ثانیه های با ارزش بی شماری از زندگی خود صرفه جویی کنید. و در حالی که زمزمه آرام نیست، مانند هواپیما نیز بلند نیست.

از نظر ارگونومیک سبک و قابل مانور است. با یک چرخش ساده مچ دست خود می توانید جهت را تغییر دهید. راه‌اندازی آن آسان است – همه پیوست‌ها به روشی شهودی به هم متصل می‌شوند که نیازی به تفکر ندارد. ضمیمه ها همانطور که انتظار دارید کار می کنند. نازل شکافی به شما امکان می دهد وارد فضاهای کوچک شوید و اتصال گرد و غبار در گردگیری عالی است. صحبت از: OSV-225A را می توان مانند یکی از آن گرد و غبار شکن های قدیمی استفاده کرد: مجموعه عصا را می توان جدا کرد و شما می توانید چیزها را فقط با هدف تجاری جاروبرقی بکشید. سه تنظیم سرعت وجود دارد – “eco”، “استاندارد” و “حداکثر” – اما بیایید صادق باشیم: شما فقط از حداکثر قدرت استفاده خواهید کرد. چراغ LED در جلو برای برجسته کردن کثیفی و دیدن آنچه در زیر میز قهوه وجود دارد خوب است. شارژ کامل باتری لیتیومی دستگاه حدود دو ساعت و نیم طول می کشد و حدود دو ساعت و نیم به اضافه یا منفی کار می کند. شما همچنین می توانید باتری را جدا کرده و آن را به طور جداگانه از واحد اصلی شارژ کنید، اگرچه دلیلی نمی بینم.

Oraimo دارای یک صفحه نمایش LED چهار اینچی است، بنابراین می توانید میزان انرژی باقی مانده در باتری را تشخیص دهید. همچنین اگر چیزی درست کار نمی‌کند به شما هشدار می‌دهد: به شما می‌گوید که آیا فیلتر HEPA وصل نیست، کانال‌های هوا یا غلتک‌ها مسدود شده‌اند و از چه سطح قدرتی استفاده می‌کنید. احتمالاً می تواند بدون نمایشگر کار کند، اما به نظر می رسد با تکنولوژی بالا و در واقع تا حدی جالب باشد.

تصویری برای مقاله با عنوان This Oraimo Cordless Stick بد است (به روشی خوب)

عکس: استیون جانسون

سبد مجموعه به اندازه ای بزرگ است که هر بار که از آن استفاده می کنید نیازی به خالی کردن آن نیست و به راحتی تخلیه می شود. همچنین می توانید فیلترهای هپا را با کمی آب جاری تمیز کنید.

Oraimo OSV-225A چقدر خوب تمیز می کند؟

مهمترین جنبه جاروبرقی این است که چقدر خوب تمیز می شود. من تقریباً هر روز از OSV-225A در اطراف خانه برای چندین هفته استفاده می کنم تا قفسه کتاب را گردگیری کنم، کف آشپزخانه را جارو کنم و اینجا و آنجا تمیز کنم. عالی کار میکنه به عنوان آزمایش، مقداری برنج خشک را روی فرش‌ها و کف‌های چوبی ریختم و جاروبرقی همه دانه‌ها را به راحتی جمع کرد، حتی در پایین‌ترین حالت آن. اما این ابزار مناسبی برای جاروبرقی فضای بزرگ نیست و من در مقایسه با Dyson خود کمبود قدرت را احساس می کنم.

قدرت مکش خلاء با واحد اندازه گیری می شود.وات هوا“، اندازه گیری انرژی در واحد زمان هوای عبوری از یک دهانه. OSV-225A دارای قدرت مکش هوا 60 وات است که نسبت به اکثر جاروهای سیمی کمتر است، اما از نظر تمیز کردن، عدم مکش نسبی فقط در اطراف لبه اشیا قابل مشاهده است. در حالی که 290 وات هوای دایسون می‌تواند به طور همزمان چیزهای روی زمین کنار فرش و چیزهای روی فرش را جاروبرقی بکشد، Oraimo یکی از این دو است. اما Oraimo برای تمیز کردن عمیق طراحی نشده است. این به عنوان جایگزینی برای جارو یا به عنوان یک ابزار تمیز کردن کتابخانه عالی است، اما موهای سگ را که عمیقاً در مبل شما فرو رفته است را نمی مکد و مشکل راحتی و ارگونومیک کشیدن فرش دیوار به دیوار را خواهید داشت. در اتاق نشیمن 1000 فوت مربعی شما.

به طور کلی، این یک جارو شارژی همه کاره، سبک و با کاربری آسان است که مقدار شگفت انگیزی از قدرت را در بسته کوچک خود قرار می دهد. قیمت آن نیز 159 دلار است. برای کارهای سنگین تر جای جاروبرقی با اندازه کامل را نمی گیرد، اما اگر یک مشت برنج در آشپزخانه بریزید، تمام چیزی است که نیاز دارید.

می توانید بخرید Oraimo OSV-225A در آمازونیا ترک سایت رسمی



Source link