خانه مزرعه توس بلوند: طبقات، درها و تزئینات فراوان




خانه مزرعه توس بلوند بازسازی شده Design Confidential



در اوایل دسامبر در خانه مان را بستیم اما تا اواخر ژانویه به خانه نقل مکان نکردیم. صادقانه بگویم، با وجود اینکه یک ماه و نیم است که به طور رسمی در اینجا زندگی می کنیم، هنوز در حال مهاجرت هستیم. قبل از اینکه خانه را بخریم، فروشنده ها فرش طبقه پایین را در اتاق خانواده عوض کرده بودند، اما فرش روی پله ها و اتاق خواب های طبقه بالا کاملاً فرسوده شده بود. وقتی می گویم سطل زباله… منظورم به معنای واقعی کلمه این است که قبل از اینکه بتوانیم یا واقعاً وسایلمان را جابجا کنیم، باید کفپوش طبقه بالا را کاملاً تعویض می کردیم.

برای کسانی از شما که این فرآیند را پشت سر گذاشته‌اید، می‌دانید که منظور من از این که می‌گویم تعویض کفپوش یک قوطی بسیار بزرگ از کرم‌ها را در بخش نوسازی باز می‌کند، چیست. قبل از چیدن کف، قرنیزها باید جدا شوند، رنگ و دیوار خشک باید کاملاً تمام شود – بسته به شرایط خانه شما، این می تواند کار بزرگی باشد. طبیعتاً، همه اینها در زمانی اتفاق می‌افتد که افراد دیگر در حال بستن چمدان و آماده شدن برای حرکت هستند. میلیون ها تصمیم برای گرفتن، زمان صفر و درد شدید کمرشکن برای روزهای متوالی در حالی که بچه ها باید سیر شوند، سیراب شوند و در انجام تکالیف مدرسه به آنها کمک شود. این حتی شامل این واقعیت نمی شود که ما در دسامبر و ژانویه یک میلیون تولد خانوادگی داریم، همراه با تعطیلات واضح زمستانی و امسال، جراحی تعویض مفصل ران برای مادرم. نزدیک بود منو بکشه من هنوز در حال بهبودی هستم.



خانه مزرعه توس بلوند بازسازی شده Design Confidential



اتاق خواب مستر دارای کاغذ دیواری نسبتاً جدید و گرمایش و تهویه مطبوع شخصی بود. من می دانم که این واحدها بسیار خوب کار می کنند، اما شما بچه ها، چه درد چشمی. اگر خانه‌ام را به‌هرحال به‌روزرسانی و بازسازی کنم، قطعاً روی تهویه مطبوع (که در این آب و هوا بسیار مهم است) تمرکز می‌کنم، بنابراین مجبور نیستم برای همیشه با یکی از این‌ها بالای تختم زندگی کنم. بنابراین … حذف کاغذ دیواری، حذف HVAC، حذف فرش و قرنیز، تعمیر دیوار خشک و رنگ آمیزی این فضا. همه اینها باید با سرعت نور اتفاق می افتاد تا کفپوش اینجا نصب شود و ما بتوانیم به آنجا حرکت کنیم. بقیه فضاها خوشبختانه نیازی به کار نداشتند، اما باز هم دیوانه کننده بود.

اینجاست که این قوطی کرم سر زشت خود را در می آورد… از آنجایی که قرار بود قرنیزها را برداریم، زمان عاقلانه ای به نظر می رسید که درها و بدنه درها را تعویض کنیم. صاحبان سابق قفل های امنیتی و صفحه کلید الکترونیکی را روی دو درب اتاق خواب نصب کردند که اساساً در و چارچوب را از بین بردند. بنابراین قبل از اینکه طبقات وارد شوند و قبل از اینکه ما یک برنامه واقعی برای پیشرفت این خانه داشته باشیم، باید یک تصمیم دیگر گرفته شود و کارهای بیشتری انجام شود. من کار کردن با این پارامترها را توصیه نمی کنم، اینگونه است که مردم اشتباه می کنند.

بنابراین من مرور کردم، سعی کردم و در هر فروشگاهی، چه آنلاین و چه محلی، کلیک کردم تا گزینه های عالی را با قیمت مناسب پیدا کنم. من مجموعه عظیمی از درهای فوق العاده شیک، هم هسته توخالی و هم هسته جامد را پیدا کردم که در Lowe’s بسیار مقرون به صرفه بودند. به نظر می رسد آنها بهترین انتخاب درب خود را به دلایلی آنلاین ندارند، اما در فروشگاه های آنها انتخاب عالی و قیمت مناسب است! شوخی نیست. من پلانک مربعی دو پنل ReliaBilt را انتخاب کردم، اما Shaker 5 پنل در رتبه دوم قرار گرفت. من همچنین ترجیح دادم به جای Hollow Core درهای Solid Core بخرم زیرا تا زمانی که اضافه کنیم در نزدیکی زندگی می کنیم. این به کاهش حجم بسیار کمک می کند. آنها کمی شبیه هستند این در، اما همانطور که در زیر می بینید با پانل بالایی مربعی شکل. من 7 در در اندازه های مختلف و گیربکس های مختلف را به قیمت 1100 دلار خریدم. برای درب های هسته جامد که فوق العاده شیک هستند، این یک قیمت فوق العاده است.



خانه مزرعه توس بلوند بازسازی شده Design Confidential



رنگ رنگ ساده بود، انتخاب من بهر مارکی است، رنگی که با قهوه سوئیسی کلی مور همخوانی دارد. من معمولا از a استفاده می کنم نیمه براق برای درها و تزئینات و en پوسته تخم مرغ یا ساتن برای دیوار. انجام شد و انجام شد. سخت افزار برای درب‌ها بی‌معنی بود، زیرا من قبلاً بسیاری از آنچه را که از کمپینی که با شلاژ کار می‌کردم به آن نیاز داشتم، داشتم.

اما کفپوش، خدای من. چه کابوسی. اجازه دهید شما را از سوراخ خرگوش فرآیند فکرم و کاری که در نهایت انجام دادم پایین بیاورم. در ابتدا فکر کردم چیزی “ایمن برای زندگی” ایده عاقلانه ای است. ما همیشه بچه‌ها، سگ‌ها، خرگوش‌ها و کلی آشفتگی داریم. من اتفاقاً از طرفداران سرسخت کفپوش وینیل هستم. مطمئنم که برای برخی از شما پوچ به نظر می رسد… اما پس از سال ها زندگی با کفپوش های چوبی وینیل در روزهای اولیه این نوع محصولات، به مزایای آن ها پی بردم و آن ها را دوست داشتم. تا زمانی که بچه‌هایم بزرگ نشده‌اند و از خانه بیرون می‌روند… پرداخت برای کف‌پوش‌های گران‌قیمت و خراب کردن آن ذره ذره استرسی به نظر نمی‌رسید که می‌خواستم تحمل کنم. در مورد کاشی ها، نه ممنون. سرد است، لغزنده است و برای مرحله زندگی ما خوب کار نمی کند. پن از حدود 12 ماهگی تا سه سالگی بر روی سرش برآمدگی مداوم داشت.

اما معلوم شد که آنها طیف وسیعی از تخته های وینیل لوکس به رنگ مورد نظر من ندارند. راستش هیچی پیدا نکردم عجیب است، اما احتمالاً فقط یک تاخیر در توسعه محصول است. در دو سال آینده احتمالاً یک جفت از ظاهر و رنگ مورد نظر من وجود خواهد داشت. به علاوه، معلوم می شود که تخته های وینیل لوکس به اندازه کفپوش های چوبی گران هستند. بنابراین اگر قرار است به هر حال پول را خرج کنم، ممکن است برای چیز واقعی باشد و نه یک راه حل موقت کفپوش. بنابراین وینیل بیرون آمد و کفپوش های مهندسی شده یا چوب سخت وارد شد. یک بار دیگر، من از اینکه تعداد کمی از گزینه ها در کل وجود داشت و حتی یک گزینه مقرون به صرفه پیدا نشد، متحیر شدم. هر کجا. فکر می کنم ارزان ترین گزینه ای که در سبک و رنگی که می خواستم پیدا کردم حدود 6 دلار در هر فوت مربع بود. خوب، من فکر نمی کنم که مقرون به صرفه باشد و قطعاً جایی برای نیروی کار و سایر هزینه های مادی باقی نمی گذارد.



خانه مزرعه توس بلوند بازسازی شده Design Confidential



بنابراین اساساً ما فقط می‌توانیم کف‌پوش برای طبقه بالا بخریم تا حداقل بتوانیم در آنجا نقل مکان کنیم، و باید خودمان این کار را انجام دهیم زیرا … بسیار گران است. ما چندین گزینه برای کفپوشی پیدا کردیم که دوست داشتیم، و یکی به ویژه که مایک دوست داشت. که خیلی چیزها را می گوید زیرا او اساساً از همه چیز متنفر است، همیشه. راستش را بخواهید، احتمالاً کفپوش به خودی خود سزاوار یک پست است، پیچیده و مبهم بود و عوامل زیادی در آن دخیل بودند – پس منتظر همه چیزهای خوب در آن باشید.

در عین حال، بدانید که ما کف را چیده ایم، به آنجا نقل مکان کرده ایم و از همه چیزهایی که در رویه فیکساتور جدید/قدیمی خود زندگی می کنیم لذت می بریم. البته به جز گرد و غبار دیوار خشک (این چیزها شیطان هستند)، زندگی بدون درب برای مدت طولانی تر از آنچه فکر می کنم، و مجموعه ای ثابت از ابزارهایی که باید همیشه در دسترس باشند. اما در غیر این صورت کاملاً همه چیز.

مناسب برای چاپ، PDF و ایمیل



Source link