خرید کریسمس خود را زودتر انجام دهید


راهنمای هدیه کریسمس

ما می دانیم که شروع خرید کریسمس شما می تواند بسیار دشوار باشد. بنابراین در اینجا برخی از معاملات مورد علاقه ما در آمازون آورده شده است تا خرید کریسمس خود را شروعی عالی داشته باشید.
برای همه خانم ها، جوان و بزرگتر، از فروشگاه CRZ در آمازون دیدن کنید. من تقریباً هر چیزی را از این مارک توصیه می کنم. امتحان شده و درست است. دو مورد مورد علاقه من از اینجا عبارتند از:

اینها گوه CRZ آنها شگفت انگیز هستند، جیب هایی که من عاشق حمل کلید و تلفن برای پیاده روی هستم و رنگ ها و طرح های زیادی دارند، چیزی برای همه وجود دارد. من فقط اندازه را کم می کنم زیرا از این احساس خوشم می آید.

را شورت 2.5 CRZ همه دختران نوجوان من می پوشند و تقریباً هر رنگی دارند. آنها به معنای واقعی کلمه شبیه به Lululemon با کمتر از نصف قیمت هستند.

گوش کن، همه ما خیلی بیشتر در خانه هستیم، پس چرا با پاهایمان سرگرم نشویم. اینها دمپایی زیبا، مبهم و سرگرم کننده هستند. تساوی برای پیروزی اما انتخاب های بسیار زیاد.

بنابراین با این دمپایی ها به مرباهای سرگرم کننده نیز نیاز دارید. این ست لباس خواب ساتن آن را در بسیاری از انواع رنگ ها و الگوها می آید. همچنین، روند این است که حیوانات خانگی خود را به شهر ببرید. بالاتنه را با یک کمربند بپوشید تا شبیه یک کت و شلوار به نظر برسد یا فقط بالاتنه را با یک شلوار جین تکان دهید.

این ژاکت یقه تقلبی با همه چیز عالی است و در رنگ های مختلف موجود است. من در تمام راه سیاهپوش هستم

برای مرد زندگی شما یا پسرتان خوب است، این را بررسی کنید ژاکت با پیراهن شرپا بیرون من عاشق چک آبی هستم.

این کلاه ها برای پسر بچه ها بسیار جذاب هستند. کلاه دزدی Brixton آنها در بسیاری از رنگ ها می آیند. آن را با کت شرپا بپوشانید. بیش از حد سرد.

اینها هودهای پشمی می تواند برای هر نوجوان یا بزرگسالی که نیاز به یک سویشرت با کیفیت دارد کار کند. شما هرگز نمی توانید بیش از حد داشته باشید. یک رنگ سرگرم کننده را انتخاب کنید. من دختران نوجوانم را کوچک می خرم و برای آنها عالی است.

امروزه، همه ما از تلفن های زیادی استفاده می کنیم، بنابراین این پایه تلفن یک راه عالی برای نگه داشتن تلفن برای هر تماس FaceTime یا Zoom است. من سفیدها را برای دخترانم خریدم.

من اینو خریدم پشم گوسفند شرپا سیاه و سفید fیا یکی از دخترهای من و او آن را در نمی آورد. چند رنگ سرگرم کننده وجود دارد. حداقل اگر در نهایت بدون کت بمانند، این پیراهن آستر پشمی است.

همه ما می دانیم که شلوار ورزشی اینجاست. من دارم این زوج برای من و دختران نوجوانم نیز آنها را دوست داریم.

گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد تی شرت کنسرت در آمازون. شرط می بندم یکی را که دوست دارید پیدا خواهید کرد. من این یکی و این یکی را دوست دارم Def Leopard one

برای دریافت تمام راهنماهای هدیه تعطیلات ما در این فصل ثبت نام کنید!

(function() { window.mc4wp = window.mc4wp || { listeners: [], forms: { on: function(evt, cb) { window.mc4wp.listeners.push( { event : evt, callback: cb } ); } } })();



Source link