You are currently viewing خوشبختی خانگی است #503 – زندگی به عنوان یک همسر LEO

خوشبختی خانگی است #503 – زندگی به عنوان یک همسر LEO


شادی یک لوگوی خانگی است

به شادی خانگی خوش آمدید! قبل از اینکه به ویژگی های این هفته برسیم، بیایید بررسی کنیم که در چند روز گذشته اینجا در وبلاگ چه اتفاقی افتاده است. ویژگی‌های ماه اکتبر را انتخاب می‌کند، بنابراین برخی از ویژگی‌های عالی را به من معرفی کنید (همانطور که همیشه انجام می‌دهید)!

فقط چند روز دیگر به هالووین باقی مانده است و اگر به دنبال دکوراسیون لحظه آخری هستید، این همان است شمعدان ارواح شایان ستایش است و فقط چند دقیقه طول می کشد تا ایجاد شود! این یک بالش مصنوعی از Pottery Barn با قیمت 79.50 دلار است، اما من به شما نشان می دهم که چگونه با قیمت کمتر از 5 دلار آن را بسازید. می توانید از آن به عنوان بالش استفاده کنید یا به آموزش ادامه دهید و جا شمعی را بسازید.

تصویر نمایش داده شده از یک شمعدان شبح مانند.

اینها زیورآلات موسیقی مینی تاج گل هماهنگی را با هماهنگی که بعداً به اشتراک گذاشتم و آنهایی که در اجلاس آمادگی تعطیلات به اشتراک خواهم گذاشت مطابقت دهید (برای اطلاعات بیشتر در مورد آن به ادامه مطلب مراجعه کنید!!). در این پست، من 8 صفحه از نت های کریسمس قدیمی قابل چاپ را به اشتراک گذاشتم که می توانید آنها را چاپ کنید.

حلقه گلدوزی سرود کریسمس تصویر برجسته.

بالاخره این هفته به اشتراک گذاشتم 3 DIY مختلف که می توانید با زیور آلات کریسمس شفاف بسازید: پارچه های فرسوده، زرق و برق و یادداشت هایی که با ورقه های درخت کریسمس بریده شده اند. آنها همچنین با تزئینات تاج گل کوچک هماهنگ می شوند.

زیورآلات شفاف DIY با 3 روش مختلف تصویر برجسته.

از 7 تا 9 نوامبر من در جلسه آمادگی تعطیلات Hobby Scool’s صحبت خواهم کرد (نه، اشتباه تایپی نیست lol). 16 سخنران متخصص وجود دارد که نمی خواهید از دست بدهید! در مورد ایجاد زیورآلات مینی از تاج گل دوزی صحبت خواهم کرد و آموزش خواهم داد. صحبت های دیگری در مورد ایجاد تاب درخت کریسمس عالی، دستور العمل های کریسمس، مراقبت از خود در تعطیلات، طراحی کیف هدیه و بسته بندی هدیه و خیلی خیلی بیشتر! من دوست دارم شما آنجا باشید تا بتوانید مال خود را بگیرید بلیط رایگان برای اجلاس آمادگی تعطیلات در اینجا! اگر شما یکی از دوستان وبلاگ من هستید، بسیار ممنون می شوم اگر هر یک از پست های اجلاس من را در فیس بوک یا اینستاگرام به اشتراک بگذارید. من می توانم هر بار همین کار را برای شما انجام دهم، فریاد می زند!

ایده‌های بیشتری برای تزئین کریسمس و ایده‌های DIY وجود دارد، به همراه برخی از موارد قابل چاپ رایگان، بنابراین مطمئن شوید که با دنبال کردن من در رسانه‌های اجتماعی و از طریق ایمیل، آنها را از دست ندهید. آدرس ایمیل خود را در زیر وارد کنید تا وقتی پست جدیدی اضافه می‌کنم، از جمله طرف‌های پیوند، ایمیلی دریافت کنید تا هرگز فراموش نکنید که وصل شوید!

حالا به مهمانی!

به پارتی لینک خانگی شادی شماره 503 خوش آمدید! این است نیکی از Life as a LEO Wife در اینجا، دوباره، ویژگی های ماه اکتبر را انتخاب می کنیم. آخرین آخر هفته اکتبر است، بنابراین می‌خواستم ایده‌هایی را به اشتراک بگذارم که می‌توانید در این سه‌شنبه در هالووین استفاده کنید. یک مهمانی شام سرگرم کننده هالووین برای خانواده خود ترتیب دهید، تزئینات لحظه آخری ایجاد کنید یا برای مهمانی هالووین کلاس درس فرزندتان تنقلات شبح وار درست کنید. بیایید وارد آن شویم!

مهمانی هفته گذشته را از دست داده اید؟ به این نگاه کن اینجا!

ویژگی های این هفته

پتی از Life is Better Lakeside این زیبایی را خلق کرده است اسکلت رقص روی میز که به نظر من فقط عالی است! شما باید بروید و آن را بررسی کنید زیرا چیزهای بامزه زیادی روی میز وجود دارد که در این تصویر نمی توانید ببینید. چیزهایی مانند حلقه های دستمال اسکلت، صحنه های مختلف روی هر بشقاب نان و کره و بشقاب های سرو در انتهای میز. خانه او را «خانه اسکلت» محله می دانند و فکر کنم اسمش را خوب گذاشته اند!

اگر به یک غذای سریع، آسان و ارزان برای ارسال به کلاس درس فرزندتان در جشن هالووین نیاز دارید، این موارد جام ریس و جاروهای جادوگرانساخته شده توسط Jen of Cincy Shopper، همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید! آموزش او به شما نشان می دهد که چگونه این شیرینی را فقط در چند دقیقه درست کنید. دستور پختی هم وجود دارد که می‌توانید آن را چاپ کنید و به کتاب دستور پخت خود اضافه کنید، اما فکر می‌کنم وقتی آنها را درست کنید، برای همیشه به یاد خواهید آورد که چگونه درست شده است!

این ویژگی فی نفسه هالووین نیست، همین است دستور تهیه سوسیس ایتالیایی در سس کابرنهبه نظر می رسد شامی عالی برای هالووین برای سرو به خانواده یا مهمانان مهمانی شما، از غذاهای به سبک ایتالیایی What’s Cookin’ است! شبیه انگشت نیست؟! من و خانواده ام قرار است شب فیلم خانوادگی خود را برای هالووین داشته باشیم، جایی که غذای موضوعی داریم، من در حال ساختن پرینت (برای دریافت رایگان پست دیروز) با کارت چادر غذا و نوشیدنی، دکور، دعوت نامه، بازی و موارد دیگر هستم. و این دستور غذا برای جشن ما عالی خواهد بود! در این پست آمده است که می توانید آن را روی برنج، ماکارونی، ساندویچ و غیره سرو کنید. دستور غذا را بررسی کنید تا همه گزینه ها را ببینید!

به همین راحتی تالار درختی دلارFrتاج گل ساخته شده توسط Emily of Hunny I’m Home بهترین تاج گل لحظه آخری برای ساختن و آویزان کردن درب منزل برای استقبال از حقه بازها است. خیلی ساده به نظر می رسد، مانند چیزی که می توانید در کمتر از 15 دقیقه درست کنید! تنها چیزی که نیاز دارید یک تاج گل، تار عنکبوت مشکی برای کرک روی پایه، پارچه مشکی ترسناک و تزئینات است. آموزش او را بررسی کنید تا ببینید که جمع کردن همه آن چقدر آسان است!

این روسری هالووین Beetlejuice Gnome ساخته شده توسط T’onna از Sew Crafty Crochet یک روسری عالی برای شروع سال آینده با انتشار Beetlejuice 2 است! همچنین پوشیدن آن در حین شما عالی خواهد بود شب فیلم خانوادگی Beetlejuice Halloween (همه را با غذا، نوشیدنی، دکور، بازی و موارد دیگر بدهید). T’onna همیشه برای هر فصل و تعطیلات روسری های شایان ستایش درست می کند، بنابراین حتماً پست او را برای این آموزش و سایر ایده های عالی بررسی کنید!

آیا می دانید ما داریم تابلوی پینترست همه توابع کجا ذخیره می شوند؟ پین های ما را برای مراجعات بعدی، آسان، در هیئت مدیره خود ذخیره کنید!

از اینکه این هفته به ما ملحق شدید متشکریم، چه وبلاگ نویسی باشید که آخرین پست های خود را به اشتراک می گذارد و چه خواننده ای که از همه اشتراک گذاری های الهام بخش لذت می برد!

حتما سر بزنید و به همه میزبانان ما سلام کنید، آنها همیشه از بازدید شما قدردانی می کنند!

اینجا همه مهمانداران ما در شادی خانگی است!

این مهمانی در 6 وبلاگ مختلف پست شده است، بنابراین وبلاگ نویسان، پست هایی که به اشتراک می گذارید بسیار در معرض دید قرار می گیرند! با تشکر فراوان از وبلاگ های میزبان ما که هر هفته این فرصت را به ما می دهند!

لیندا @ کار زندگی

آبی @ Ducks ‘na Row

بورلی @ انبار قرمز التقاطی

کتی @ من عاشق آشفتگی کثیف خودم هستم

مل @ طراحی کاردستی دکور

نیکی @ زندگی به عنوان همسر لئو

آیا دوست دارید بخشی از شادی خانگی است؟ ما به دنبال مهماندار هستیم تا به تیم خود بپیوندند. اگر علاقه مند هستید، لطفاً به یکی از هاست های Happiness Is Homemade ایمیل بزنید و به آنها اطلاع دهید. ما دوست داریم که شما به حزب ما بپیوندید!




Source link