در سال 2021 … The Attic at Local Depot


من را با یک پست جدید دیگر در این هفته بررسی کنید! سعی می کنم وارد یک برنامه منظم شوم. به اندازه کافی دیوانه، فکر می کنم بچه ای که در حال حاضر با مدرسه مجازی است در واقع به من کمک می کند تا چند پست بنویسم. در حالی که او در حال زوم کردن است، من در اتاق دیگر با کامپیوترم کار می کنم. حالا، انجام پروژه‌های عملی فیزیکی، خوب…………..این یک داستان دیگر است.

من خیلی هیجان زده هستم که در مورد این پروژه جدیدم به شما بگویم! اگر نمی دانستی، فروشگاه من، انبار محلی، در ساختمانی دو طبقه واقع شده است. من ساختمان را خریدم و در حالی که طبقه اول در سال گذشته به سختی کار می کرد که فروشگاه در آن قرار دارد (اگر بررسی کرده اید، می دانید که من تقریباً از هر اینچ مربع از فضای طبقه استفاده می کنم!طبقه بالا همینجا بود…

اشتباه نکنید، اخیراً اینطور به نظر نمی رسید. این سایت به یک سایت جذاب برای موجودی اضافی، نمایشگاه ها و غیره تبدیل شده بود. با این حال، تصویر بالا این است که وقتی برای اولین بار ساختمان را خریدم به نظر می رسید.

ما چند ایده مختلف برای این فضا مطرح کردیم. این یک فضای باز بزرگ با حمام و لوله کشی برای آشپزخانه است. تبدیل آن به یک فضای رویداد یک مدعی بزرگ بود، اما تنها راه دسترسی به این فضا از طریق پله‌ها (که یک راه پله بزرگ است) است و در نهایت احساس کردم که این پله‌ها این فضا را برای بسیاری از رویدادها حذف می‌کند. برای افراد دارای معلولیت در دسترس نیست.

با این حال، ایجاد یک AirBnB در اینجا مدام به ذهن من می رسد – بنابراین این کاری است که ما انجام می دهیم!

و از آنجایی که من آشکارا از طرفداران پر و پا قرص همخوانی هستم، ما آن را صدا می کنیم انبار در انبار محلی. آیا آماده شنیدن همه برنامه ها برای آن هستید؟

انبار در انبار محلی: طرح

این پست حاوی لینک های وابسته برای سهولت خرید شماست. کلیک اینجا برای خواندن خط مشی افشای کامل من.

رنگ دریایی / ملحفه شطرنجی / میزهای جانبی صنعتی / فرش راه راه سرمه ای و قرمز / کفپوش / نورپردازی / میزهای کناری قرمز / تخت های دوطبقه / بهترین چاپ ماشین قدیمی / مهر پایین ماشین قدیمی

طراحی کلی ترکیبی از عناصر صنعتی، با لکه‌هایی از رنگ‌های قرمز و آبی آمریکاییانا و اشاره‌ای به قرن میانی است. ممکن است به نظر برسد که من نمی دانم دارم چه کار می کنم (و این قابل بحث است که من معمولاً نمی دانم چه کار می کنم …اما در ذهنم می بینم که همه اینها در کنار هم قرار می گیرند تا فضایی منحصر به فرد را شکل دهند که امیدواریم مردم دوست داشته باشند بارها و بارها در آن بمانند.

اتاق زیر شیروانی یک فضای باز بزرگ است، به جز حمام. یک انتهای فضای بالا را دیدید و این هم تصویری از انتهای دیگر فضا…

انتهایی که می‌بینید به آشپزخانه در سمت چپ ختم می‌شود و سپس حمام در سمت راست است. پس بیایید در مورد جزئیات طراحی صحبت کنیم…

کفپوش

احتمالاً بزرگترین تغییر در این فضا، به غیر از آشپزخانه، کفپوش است. این مکان با یک فرش تجاری نه چندان دوست داشتنی در سایه ای دوست داشتنی پوشیده شده بود، حدس می زنم می توانم آن را خاکستری ترسناک بنامم. من در ابتدا قصد داشتم فرش را پاره کنم، کف زیری تخته سه لا را سنباده بزنم و آن را لکه دار کنم. اما به عنوان مداخله الهی، Surfaces را انتخاب کنید با آنها کار کردم آرایش اتاق من در سال گذشته، تماس گرفت و پرسید که آیا جایی دارم که بتوانم از خط جدید کفپوش لمینت SpillDefense استفاده کنم. خوب، چه کفپوشی بهتر از اسپیل دیفنس برای AirBnB؟! اما علاوه بر این، ما بسیار راضی بودیم کفپوش سطوح انتخابی را که در اتاق ما نصب کردیم. Grunt Labor از هر کسی که از او در مورد کفپوش سوال بپرسد تمجید می کند.

پس از پاره شدن فرشی که به پشت فرش چسبانده شده بود و سپس پشتی فرشی که به زمین چسبانده شده بود (که روزها و روزها و روزها طول کشید، ما خوب بودیم که کفپوش را بچینیم. با هم رفتیم آجیل کاکائو در SpillDefense. این یک روکش دستی و تنوع رنگی بسیار زیبا دارد تا شبیه چیز واقعی به نظر برسد، اما با آن محافظت از نشت بادوام! نصب به سرعت انجام شد. کل 2000 فوت مربع تنها در چند روز گذاشته شد. کفپوش فرعی را می‌توان دقیقاً روی کف‌پوش تخته سه لا نصب کرد و یک نصب ساده زبانه و شیار بود. من یک پست دیگر با جزئیات بیشتر نصب خواهم داشت.

دیوارها، تزئینات و طرح رنگ

اینجا فضای دیوار زیاد است. به جز یک دیوار برجسته کوچک که به رنگ خاکستری رنگ آمیزی شده است، همه چیز سفید رنگ شده است. و در حال حاضر واقعاً نیازی به نقاشی ندارد. بنابراین به جای رنگ آمیزی دیوارهای 16 فوتی، رنگ سفید را در آغوش می گیریم و با تمرکز بر رنگ ها و الگوهای برجسته، آن را می پوشانیم. کل فضا به قرنیزهای جدید نیاز دارد، بنابراین با رنگ آمیزی آبی سرمه ای، رنگ زیادی را با آنها به فضا می آوریم. پله ها همان سایه آبی تیره را دریافت می کنند – من بسیار هیجان زده هستم که ببینم چگونه این اتفاق می افتد!

همانطور که از تابلوی طراحی می‌توانید متوجه شوید، ما رنگ‌های قرمز، آبی و سبز زیادی را وارد می‌کنیم – نوعی رنگ آمیکنا، اما نه خیلی 4 جولای، حتی اگر روز مورد علاقه من در سال باشد. من فکر می کنم همه چیز باید با آن شور صنعتی که ما داریم خوب کار کند.

مکان هایی برای خواب و زندگی

همانطور که قبلاً گفتم، این یک فضای باز بزرگ به سبک استودیویی است. من قصد دارم چند جداکننده اتاق منحصربفرد برای جداسازی فضاها بیاورم. یک اتاق خواب اصلی با یک تخت کوئین سایز و دو مجموعه تخت دوطبقه وجود خواهد داشت – فضای زیادی برای اقامت تمام اعضای خانواده یا برای چند دوست برای لذت بردن از آخر هفته با هم.

رنگ دریایی / ملحفه شطرنجی / میزهای جانبی صنعتی / فرش راه راه سرمه ای و قرمز / کفپوش / نورپردازی / میزهای کناری قرمز / تخت های دوطبقه / بهترین چاپ ماشین قدیمی / مهر پایین ماشین قدیمی

هنوز هم دارم سعی می کنم یک مبل و صندلی کناری خوب پیدا کنم که برای این فضا مناسب باشد. من به برخی از آنها برخورد کردم که ممکن است کار کنند، اما آنها فریاد نزدند بله!، بنابراین من هنوز در حال شکار هستم. من در پیدا کردن لوازم تزئینی عالی شانس داشتم (مانند چاپ های ماشین قدیمی مشابه موارد بالا!) قهوه و میزهای کناری و حتی یک بار با صندلی بار در سفرهای مقرون به صرفه من!

سپس، البته، آشپزخانه وجود دارد. من چند ایده و چند قطعه صنعتی عالی برای ایجاد یک فضای آشپزخانه واقعا منحصر به فرد دارم – فقط باید بنشینید و اندازه گیری و برنامه ریزی کنید – برای جزئیات بیشتر در مورد آن نیز منتظر باشید!

به طور کلی، نظر شما در مورد طراحی چیست؟



Source link