You are currently viewing دستاوردهای جدید در حوزه پوشیدنی ها از آخرین آزمایشگاه سلامت هوآوی حاصل شده است

دستاوردهای جدید در حوزه پوشیدنی ها از آخرین آزمایشگاه سلامت هوآوی حاصل شده است


با یک دهه تحقیق و توسعه در زمینه دستگاه های قابل حمل، هوآوی در حال حاضر خود را به عنوان یکی از نوآوران کلیدی در صنعت ثابت کرده است.

و پس از ساخت آزمایشگاه‌های بزرگ ورزش و علوم سلامت در دریاچه‌های شیآن و سونگ‌شان (Dongguan)، آزمایشگاه جدید سلامت هلسینکی این شرکت جدیدترین امکاناتی است که برای کمک به امنیت آینده ردیابی سلامت و تناسب اندام طراحی شده است.

فناوری پیشرفته، تجهیزات آزمایش و گروهی اختصاصی از محققان در قلب امیدهای هواوی برای ایجاد نوآوری در جدیدترین ساعت‌های هوشمند و ردیاب‌های خود قرار دارند، اگرچه آزمایشگاه سلامت به عنوان مرکزی برای همکاری این شرکت با موسسات دانشگاهی در سراسر جهان عمل می‌کند. اروپای جهانی

در اینجا، دقیقاً توضیح خواهیم داد که آزمایشگاه فنلاند بر روی کدام مناطق متمرکز شده است، پیشرفت‌هایی که در حال رخ دادن هستند و چگونه به بهبود پوشیدنی‌های هوشمند هوآوی کمک می‌کنند.

منطقه تردمیل چند منظوره - دوچرخه سواری با ویلچر

تست پشت صحنه

در آزمایشگاه بهداشت هلسینکی سه بازیگر کلیدی وجود دارد که تحقیق و توسعه را به پیش می‌برند.

اولین آنها یک تیم داخلی متشکل از شش پزشک محقق و 20 متخصص است که در زمینه های مهندسی نرم افزار، تست نرم افزار، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و فیزیولوژی کار می کنند. سپس خود شرکت‌کنندگان هستند – از مبتدی تا ورزشکاران المپیکی و ارائه طیف گسترده‌ای از داده‌ها برای تجزیه و تحلیل و توسعه فناوری هوآوی.

با این حال، جادو زمانی اتفاق می‌افتد که این دو گروه به داده‌های گرفته‌شده توسط ایستگاه‌های اصلی تست ضربه بزنند – ایستگاه‌هایی که می‌توانند بیش از 20 حالت ورزشی را شبیه‌سازی کنند.

به عنوان مثال، استخر جریان مخالف آزمایشگاه، قادر به ارائه جریان کنترل شده، دمای آب و کیفیت آب است و به شناگران اجازه می دهد تا داده های دقیق و ثابت را بدون محدودیت های یک استخر معمولی جمع آوری کنند. در این آزمایش‌ها، شناگران از ماسک متابولیک K5 استفاده می‌کنند که حداکثر میزان جذب اکسیژن آنها را ردیابی می‌کند و در عین حال استقامت قلبی تنفسی آنها را نیز تجزیه و تحلیل می‌کند.

منطقه استخر خلاف جریان - شنا 1

شنا تنها نمایه اصلی نیست که در تحقیقات هواوی برای کمک به بهبود دقت ردیابی ورزشی آن توسعه یافته است.

با تردمیل ابزاردار، فشار کف پا را می توان به یک مدل سه بعدی تبدیل کرد که وضعیت دونده یا واکر را به دقت تجسم می کند تا از آسیب یا توانبخشی پیشگیری کند.

با استفاده از تردمیل بزرگ و چند منظوره، شرایط و زمین‌های مختلف را می‌توان برای کمک به تست استرس الگوریتم‌ها و پوشیدنی‌های هواوی – با داده‌های GPX که حتی می‌توان با ایستگاه همگام‌سازی کرد، تکرار کرد.

این بدان معناست که الگوها در مناطق کوهستانی و همچنین دشت ها و تپه ها می توانند توسط محققان آزمایش شوند، با برخی از آزمایشات حتی شامل اسکیت بورد و ویلچر.

اسکی همچنین تمرکز اصلی در آزمایشگاه هلسینکی است – و هوآوی در حال تقویت الگوریتم های خود بر روی مچ دست با استفاده از شبیه ساز در محل خود است.

در اینجا، محققان می توانند سرعت فرود را از طریق کنترل شیب، مسیرهای تعاملی و قطب ها، با موقعیت اسکی باز، نیروها، زوایای حکاکی و سرعت که به طور خودکار از طریق حسگرهای داخلی شبیه ساز ثبت می شوند، نظارت و تنظیم کنند.

منطقه برای مربیان اسکی - اسکی

آوردن نوآوری به مچ دست

علیرغم همه سرمایه گذاری و تحقیق و توسعه که در پشت صحنه آزمایشگاه سلامت هوآوی در هلسینکی انجام می شود، ذینفعان اصلی کاربران پوشیدنی های هوشمند این شرکت هستند.

در واقع، برخی از این کارها در حال حاضر به ثمر نشسته اند، با نوآوری های مربوط به رتبه بندی تناسب اندام، حداکثر VO2 و رتبه بندی کالری راه خود را به ساعت جدید HUAWEI WATCH GT 4 باز کرده است.

توسعه TruSports™ اختصاصی هوآوی برای اولین بار در موسسه تحقیقات هلسینکی شش سال پیش آغاز شد و اکنون یک سیستم مدیریت ورزشی کاملاً توسعه‌یافته در دسترس است که به کاربران کمک می‌کند تمرینات خود را با دقت بسیار بالا مدیریت کنند.

با اندازه‌گیری هفت شاخص کلیدی – حداکثر جذب اکسیژن، کالری سوزی، بار تمرینی، زمان ریکاوری، پیش‌بینی عملکرد و فشار تمرین هوازی/بی هوازی – این سیستم قادر است توانایی دویدن کاربر را کمیت کند، همچنین داده‌های تمرینی را ثبت و تجزیه و تحلیل کرده و شخصی‌سازی‌شده را ارائه دهد. پیشنهادات برای تمرینات و برنامه های آینده

منطقه تردمیل چند منظوره - دوچرخه سواری

TruSports تنها نوآوری حاصل از تحقیقات هوآوی در فنلاند نیست و الگوریتم اختصاصی VO2 Max آن نیز در اینجا توسعه یافته است. در واقع، در آزمایشگاه فعلی هلسینکی، HUAWEI WATCH GT 4 دستگاهی است که برای تخمین حداکثر حجم اکسیژن در طول آزمایش‌ها و تحقیقات استفاده می‌شود.

پس از سرمایه گذاری های قابل توجه و مشارکت با دانشگاه ها و موسسات اروپایی، دقت داده های این شرکت برای پوشیدنی های هوشمند به تجهیزات حرفه ای نزدیک می شود.

در ردیابی تناسب اندام عمومی تر، ادغام الگوریتم های هوش مصنوعی هواوی و اعتبارسنجی متقابل از مناطق مختلف در سراسر جهان نیز به توسعه ردیاب کالری Stay Fit کمک کرده است.

با جدیدترین نمایشگر ضربان قلب TruSeen™ 5.5+، دقت تشخیص کالری به سطحی 24 درصد بالاتر از آنچه الگوریتم‌های پیشرو در صنعت قادر به انجام آن هستند، افزایش یافته است. سپس این داده ها به حلقه های فعالیت پوشیدنی هوشمند هوآوی نیز وارد می شود.

شکل دادن به آینده با مشارکت

هوآوی ممکن است در آزمایشگاه سلامت هلسینکی مشغول توسعه الگوریتم‌های پوشیدنی هوشمند و دقت خود باشد، اما این بدان معنا نیست که تحقیقات به تیم خود محدود می‌شود. در حال حاضر در تعدادی از ابتکارات و پروژه ها در سراسر اروپا برای کمک به توسعه آینده صنعت به سمت بهتر مشارکت دارد.

بخش مهمی از این امر، البته، کمک به توسعه بینش در مورد مسائل بهداشتی است، زیرا هوآوی در حال حاضر در چندین طرح قلبی عروقی در سراسر قاره مشارکت دارد.

یکی از آنها مشارکت این شرکت با دانشگاه پلی تکنیک میلان را برای کمک به توسعه بیشتر توانایی فناوری ECG برای تشخیص بیماری های قلبی عروقی پیش بینی می کند، در حالی که دیگری کاربرد دستگاه های پوشیدنی هوآوی را در مدیریت بیماران سکته مغزی ارزیابی می کند.

تشخیص زودهنگام هیپرگلیسمی حتی با کمک این شرکت در حال تحقیق است.

در همین حال، یکی از جدیدترین همکاری ها با iCARE4CVD است که بخشی از برنامه سلامت نوآورانه اتحادیه اروپا است. این ابتکار با هدف بهبود غربالگری و مدیریت بیماری بیمار با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و پوشیدنی‌های هوشمند انجام می‌شود و هوآوی تنها تولیدکننده پوشیدنی است.

نقش هوآوی در شکل دادن به آینده فضای پوشیدنی به سلامت نیز محدود نمی شود و دسترسی نیز در فهرست اولویت های تحقیقاتی قرار دارد.

منطقه ابزار تردمیل - دویدن

این نه تنها شامل درک و پرداختن به عدم گنجاندن در رژیم‌های ورزشی معلولیت می‌شود، بلکه کاوش در جزئیات خاص در مورد اندازه‌گیری‌های حجم تمرین، فاصله تمرین، مصرف کالری و غیره را نیز شامل می‌شود.

جایگزین‌های جدید برای ویژگی‌های طراحی‌شده برای کاربران سالم – مانند یادآوری سبک زندگی بی‌تحرک و زنگ‌های فعالیت – نیز تمرکز تحقیقات مداوم هوآوی در این منطقه است و این شرکت به دنبال همکاری‌های تحقیقاتی از سوی افراد دارای معلولیت و دانشگاه‌ها در آینده است.

با پرداختن به مبرم‌ترین مسائل صنعت در مورد دسترسی و سلامت، همراه با سطح مداوم تعهد به تحقیق و توسعه، واضح است که هوآوی در خط مقدم نوآوری پوشیدنی قرار دارد – با آزمایشگاه سلامت هلسینکی که بخشی جدایی‌ناپذیر از تحقق جاه‌طلبی‌های او است.



Source link