You are currently viewing راهنمای هدیه کودکان 2023: 17 انتخاب مورد تایید والدین

راهنمای هدیه کودکان 2023: 17 انتخاب مورد تایید والدین


چه آماده باشیم چه نباشیم، فصل تعطیلات به سرعت نزدیک می شود. و در حالی که زرق و برق و سحر و جادو در هر نقطه وجود دارد…کلوچه های کریسمسدرختی که باید آن را اصلاح کرد و برای بلعیدن تشویق کرد – بسیاری از ما همچنین فهرستی طولانی از کارهایی داریم که باید قبل از پایان دسامبر بررسی کنیم. اگر شما هم مثل من هستید، می‌خواهید هدایایی مناسب برای بچه‌هایتان پیدا کنید که نه تنها سرگرم‌کننده، بلکه معنادار نیز باشند. ما به عنوان والدین، اهمیت انتخاب هدایایی را که با ارزش‌های ما همسو باشد، درک می‌کنیم. به همین دلیل بود که وقتی کامیل از من خواست که یک راهنمای هدیه برای کودکان تهیه کنم، این کار را جدی گرفتم.

این راهنمای هدیه شامل ساعت‌ها تحقیق و توصیه‌هایی از برخی از افراد است بهترین اهدا کنندگان میدانم. من فهرستی از هدایا را گردآوری کرده‌ام که تمام کادرهای مناسب را علامت می‌زنند: طول عمر، خلاقیت، کیفیت و مقداری فناوری. بیایید در آن غوطه ور شویم و این فصل تعطیلات را واقعاً برای خانواده هایمان خاص کنیم.

تصویر برجسته توسط هانا هستون.

تصویر از تیل تامسون

هر محصول با دقت توسط ویراستاران ما تنظیم می شود و ما همیشه نظر صادقانه ای را ارائه خواهیم داد، چه هدیه باشد و چه از ما خریداری شده باشد. اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کوچکی را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم.

راهنمای نهایی هدیه برای بچه ها

در این فصل تعطیلات، بیایید برای هدایایی تلاش کنیم که خاطرات ماندگاری ایجاد کند و رشد فرزندانمان را پرورش دهد. امیدوارم این راهنمای هدایایی برای بچه‌ها که با دقت تنظیم شده است به شما کمک کند چیزی مناسب برای بچه‌های کوچکتان پیدا کنید. به یاد داشته باشید، این فقط در مورد خود هدیه نیست، بلکه شادی، خلاقیت و ارتباطی است که برای خانواده شما به ارمغان می آورد. از کلاسیک با پیچ و تاب مدرن گرفته تا سازهای نوآورانه ای که کنجکاوی را برمی انگیزد، برای هر سن و مرحله کودکی چیزی در اینجا وجود دارد.

هدیه دادن مبارک و باشد که تعطیلات شما پر از خنده، عشق و لحظات ارزشمند در کنار فرزندانتان باشد.

مجموعه بلوک Lovevery

اعتراف می کنم که طرفدار هدایای چند میلیون دلاری نیستم. با این حال، هر بچه ای به مجموعه ای از بلوک ها نیاز دارد و این یکی همه آن ها را دارد. مفاهیم STEM، آگاهی فضایی، مهارت های حرکتی و موارد دیگر را ترویج می کند. همچنین با رشد کودک شما رشد می کند و با یک جعبه زیبا برای نگهداری تمام قطعات عرضه می شود.

اسکوتر کودکان Micro Kickboard Mini Plus Kick

میکرو کیک‌بوردها برای بچه‌ها در تمام سنین محبوبیت همیشگی دارند. آنها جمع و جور هستند، با چرخ های LED عرضه می شوند و دارای لوازم جانبی مختلفی هستند (حتی یک گزینه چمدان). آنها برای سفر به پارک یا حتی فرودگاه عالی هستند.

آشپز کوچولو پاریس بازی مدرن آشپزخانه

صحبت از آشپزی در آشپزخانه شد، اجازه دهید آشپزخانه بازی را به شما معرفی کنم که هرگز از مد نمی افتد. این زیبا، واقع گرایانه است و با طراحی دقیق خود، تخیل کودک شما را جرقه می زند. یخچال دارای فریزر و یخ ساز داخلی است، در حالی که محدوده فر شامل دستگیره های چرخشی و سینک دارای دسته های شیر دوار و کمد ذخیره سازی در زیر است. من معتقدم که هرچه یک اسباب بازی واقعی تر به نظر برسد، کودک مدت بیشتری به آن علاقه مند می شود. به علاوه، در حال حاضر در فروش است!

Yoto Kids Auto Player

پخش کننده Yoto یک هدیه همه کاره است که به عنوان پخش کننده صدا، نور شب، دستگاه صدا و ساعت زنگ دار عمل می کند. این همچنین یک راحتی بزرگ برای والدین است، بنابراین می دانید که باید آن را در این راهنمای هدیه برای بچه ها قرار دهم. ساعت ها صدای رایگان را با این برنامه باز کنید.

ست سرامیکی خود را رنگ کنید

بیایید صادق باشیم – دیگر چیزهای زیادی وجود ندارد که بتوانید با پنج دلار بخرید، چه رسد به چیزی که من توصیه می کنم. این کیت های رنگ از Target یک سرقت مطلق است. آنها ساعت ها سرگرمی خلاقانه را ارائه می دهند و شما می توانید تزئینات خود را برای زنده کردن آنها اضافه کنید. کمی موسیقی پخش کنید، اجازه دهید بچه ها نقاشی کنند و از احساسات آرام لذت ببرند.

گیتار لوگ

من از طرفداران بزرگ گیتارهای Loog هستم. در واقع خانواده ما هم نسخه برقی و هم آکوستیک دارد. این گیتارهای زیبا با یک برنامه آموزشی، فلش کارت و آموزش های ویدیویی همراه هستند. آنها هدیه ای هستند که با رشد فرزندانتان به آنها ادامه می دهد. آنها همچنین هنگامی که به دیوار اتاق خواب آویزان می شوند، دکوراسیون جذابی ایجاد می کنند.

اسباب بازی صدای ضبط صدا با سوئیچ حلقه

اگر فرزند شما به وسایل الکترونیکی علاقه دارد، اما می خواهید آن را از روی صفحه نمایش خارج کنید، این ضبط صدا فوق العاده است. خلاقیت و داستان سرایی را تشویق می کند، در حالی که شبیه یک اسباب بازی چوبی شایان ستایش است. امتیاز: بچه ها عاشق شنیدن صدایشان هستند.

ست حلقه بسکتبال مینی ابر شانس

این مجموعه حلقه ها یک پیچ و تاب مدرن به بازی کلاسیک اضافه می کند. برای سرگرمی در داخل خانه آن را در اتاق کودک خود آویزان کنید. آنها مجموعه ای از سبک ها و رنگ ها را ارائه می دهند که به سادگی قابل ستایش هستند. و مینی بسکتبال را فراموش نکنید! آنها همچنین توپ های بسکتبال سایز کامل را با رنگ های ظریف حمل می کنند. ایده آل برای عاشق بسکتبال در زندگی شما در هر سنی.

تمبرها ممکن است هیجان انگیز به نظر نرسند، اما این تمبرها چیز دیگری هستند. آنها صرفه جویی در فضا و چند منظوره هستند و دارای 15 مهر سیلیکونی حیوانات قابل تعویض هستند. برای بیان هنری و خلاقیت عالی است.

آهنگ گلکسی فلکس تراک 220 عددی با ماشین نور ال ای دی برقی

این پیست‌های مسابقه با نور LED یک موفقیت تضمینی هستند. آنها یادگیری و خلاقیت را تشویق می کنند در حالی که ساعت ها سرگرم کننده هستند. من حداقل پنج بار نسخه ای از اینها را داده ام.

SwingBall

مثل بازی تنیس بدون نیاز به زمین است. من اخیراً در آرزوی زمان بیشتری در خانه هستم. از طرفی بچه های من به سرگرمی دائمی نیاز دارند. من در مورد هر قطعه ای از تجهیزاتی که می تواند به جای اینکه مجبور باشیم جایی برای بازی رانندگی کنیم، لذت را به درب خانه ما بیاورد هیجان زده هستم. اگرچه بچه های من ممکن است برای این کار کمی جوان باشند، اما من عاشق این مفهوم هستم که مهارت های تنیس خود را در حیاط خلوت تقویت کنیم. برای بهبود هماهنگی دست و چشم بسیار عالی است.

سازنده بمب حمام DIY

اگر مایلید به نام علم کمی آشفتگی را در آغوش بگیرید و در عین حال فرزندانتان را مشغول نگه دارید، این ممکن است هدیه مناسبی برای شما باشد. این یک راه عالی برای برانگیختن عشق بچه‌هایتان به علم و سپس لذت بردن از حمام کردن با این مواد گیاهی و غیر سمی است.

جعبه هدیه برای شیرینی

تغییر دیگری در کلاسیک! قدردانی می‌کنم که شامل برش‌های شیرینی مخصوص خودش است، بنابراین مجبور نیستم به دلیل خمیر بازی از کاتر خودم استفاده کنم. از همه بهتر، آنها غیر سمی هستند و طعم غذاهای مورد علاقه دوران کودکی شما را دارند.

روزنامه شاد من

بچه های من این ژورنال را به عنوان هدیه تولد گرفتند و به یکی از مورد علاقه های مطلق من تبدیل شده است. این لحظات ارزشمندی را برای ما ایجاد می کند تا با فرزندان خود ارتباط برقرار کنیم و به آنها کمک کنیم احساسات خود را بیان کنند و با همه نگرانی های خود کنار بیایند. در حالی که بچه‌های بزرگ‌تر می‌توانند از آن به‌عنوان ابزاری برای تأمل در خود استفاده کنند، هیچ چیز مانند کمک به بچه‌هایتان برای پرورش تمرین روزنامه‌نگاری وجود ندارد.

ژورنال Happy Me بر اساس روش های علمی اثبات شده طراحی شده برای ارتقای شادی، القای عادات سالم مادام العمر و پرورش ذهن های کنجکاو ساخته شده است. با تصاویر زیبا و فرمت کاربر پسند، تنها چند دقیقه تمرکز در هر روز می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. کودکان تشویق می شوند تا ضمن سرگرمی و ارتقای خودآگاهی، قدردانی کنند، احساسات خود را بازتاب دهند و به اعمال خود فکر کنند.

اسکریپت تمام شده بدون انطباق با کیت اسکیت بورد مبتدی 7.62

در طول همه‌گیری، موجی از خانواده‌ها را دیده‌ایم که از فعالیت‌های خارج از خانه استقبال می‌کنند، و یکی که واقعاً برجسته است، اسکیت‌برد است. منظورم این است که چه کسی می تواند در برابر جذابیت یک ماجراجویی فوق العاده در فضای باز مقاومت کند؟ در حالی که من خودم را یک اسکیت‌برد حرفه‌ای نمی‌دانم، اما به اندازه کافی خوش شانس هستم که کسی را می‌شناسم. بنابراین، برای توصیه تخصصی او در مورد بهترین اسکیت بورد مبتدی، با کسی جز الیاس بینگهام از No Comply آستین تماس گرفتم. انتخاب اوست

لیتل سوس تجربه فردی

سوس کوچولو یادگیری آشپزی را به یک امر خانوادگی سرگرم کننده تبدیل می کند. هر جعبه مضمون شامل درس های آشپزی، دستور العمل ها، پروژه های علمی و هنری و موارد دیگر است. فرزندان خود را در آشپزخانه مشارکت دهید و مهارت های زندگی ارزشمند را به آنها بیاموزید. آنها به سرآشپزهای کوچک تبدیل می شوند و دیگر لازم نیست شام درست کنید. به سلامتی آرزوها.

جعبه کادو لیتراتی

جعبه هدیه Literati مجموعه ای لذت بخش از کتاب ها را برای کودک شما ارائه می دهد. اگر آن را دوست داشتند، می توانید به باشگاه اشتراک کتاب شخصی آنها بپیوندید. این هدیه ای است که عشق به خواندن را تشویق می کند و به شما امکان می دهد داستان های جدیدی را با هم کشف کنید.





Source link