You are currently viewing رنگ بیرونی: آنچه باید بدانید

رنگ بیرونی: آنچه باید بدانید


با نزدیک شدن به تابستان، بسیاری از صاحبان خانه می خواهند به بیرون بروند و فضاهای بیرونی خود را تازه کنند. ساده ترین راه برای انجام این کار اغلب رنگ آمیزی نواحی رنگ پریده، ترک خورده یا پوسته پوسته شده است. متأسفانه، نقاشی بیرونی می‌تواند با چند چالش همراه باشد و موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت. ما این نکات نقاشی بیرونی را گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید به نتایج زیبا و ماندگاری برسید و نه تنها در تابستان امسال، بلکه برای بسیاری از تابستان‌های آینده از آن لذت ببرید.

حفاظت ضد آب

وقتی صحبت از دکوراسیون بیرونی به میان می آید، اصلی ترین عاملی که با دکوراسیون داخلی متفاوت است، در نظر گرفتن عناصر است. مناطق بیرونی توسط باران ضربه خورده، توسط خورشید پخته می شوند، باید در برابر رطوبت مقاومت کنند و توسط ذرات ناشی از باد منفجر شوند. این امر به ویژه در آب و هوای مرطوب در مناطق ساحلی و کوهستانی صادق است. شرایط سختی که سطوح بیرونی باید تحمل کنند، نیازمند محصولات توسعه‌یافته ویژه‌ای هستند که برای محافظت از آب و هوای خوب فرموله شده‌اند.

بیشتر رنگ های بیرونی به عنوان “مقاوم در برابر آب و هوا” یا “مقاوم در برابر آب و هوا” توصیف می شوند، اما این عبارات مبهم هستند که اغلب به محافظت معنی دار ترجمه نمی شوند. چیزی که باید به دنبال آن باشید محصولاتی هستند که به وضوح برچسب نه تنها ضد آب بلکه دافع آب نیز دارند. این یک ویژگی به خصوص مهم برای رنگ بنایی

رنگ های بنایی بر روی دیوارهای بیرونی خانه ها اعمال می شود و آجرها را از فرسایش محافظت می کند. اگر از رنگ غیر ضد آب استفاده شود، دیوارهای بیرونی ممکن است در معرض جذب آب باقی بمانند که ممکن است به دیوارهای داخلی خانه نفوذ کند. ایجاد رطوبت. فرمول استفاده شده توسط تولید کنندگان رنگ را به دقت بخوانید و آنهایی را انتخاب کنید که محافظت قوی دارند.

شرایط آب و هوایی

علاوه بر محافظت در برابر آب و هوا که رنگی که استفاده می‌کنید، آب و هوا نیز می‌تواند تاثیر زیادی بر روند اعمال داشته باشد. می توانید در تمام طول سال بدون نگرانی سطوح داخلی را رنگ آمیزی کنید
در دنیا، اما وقتی صحبت از نقاشی بیرون می‌شود، داستان متفاوت است!

باران یا آفتاب شدید برای نقاشی بیرونی مناسب نیستند

قبل از تصمیم گیری برای انجام هر گونه نقاشی بیرونی، تعدادی چیز وجود دارد که باید بررسی کنید.

  • باران – پیش بینی را بررسی کنید تا ببینید آیا در حین تکمیل پروژه خود احتمال بارندگی وجود دارد یا خیر. اگر قبل از خشک شدن رنگ شما باران ببارد، کار سخت شما به باد خواهد رفت. برای اینکه دو لایه رنگ بزنید و بگذارید کاملاً خشک شوند، احتمالاً به حداقل یک روز کامل هوای خشک نیاز دارید.
  • نور خورشید – سطوح بیرونی را زیر نور مستقیم خورشید رنگ نکنید. نه تنها می تواند مناطق خاصی را سریعتر از سایرین خشک کند، بلکه می تواند بر توانایی شما برای دیدن پایانی که به دست می آورید نیز تأثیر بگذارد. پس از خشک شدن رنگ، ممکن است متوجه شوید که قسمت‌های خاصی را از دست داده‌اید یا رنگ به‌طور ناهموار اعمال شده است. آفتاب شدید می تواند باعث حباب زدن و ترک خوردن رنگ در هنگام خشک شدن شود و رنگ شما را خراب کند.
  • دماها – نوع رنگی که استفاده می کنید تعیین می کند که در چه دمایی می توانید رنگ کنید. برای رنگ های مبتنی بر آب، درجه حرارت باید بالاتر از 5 درجه سانتیگراد باشد، زیرا دمای کمتر از آن از خشک شدن رنگ جلوگیری می کند. با رنگ های روغنی، اغلب می توان آنها را تا دمای 0 درجه سانتی گراد اعمال کرد، اما همیشه قبل از شروع، دستورالعمل های رنگی را که استفاده می کنید، بررسی کنید!

رنگ ها

رنگی که انتخاب می کنید مورد بعدی است. اندازه فضای بیرونی که دارید، سبک ملک و نوری که دریافت می کنید، همگی بر ظاهری که یک رنگ خاص به دست می آورد تأثیر می گذارد. در فضاهای بسته سعی کنید از سایه روشن تری استفاده کنید، زیرا سطوح نور چندانی دریافت نمی کنند و تیره تر از آنچه هستند به نظر می رسند.

وقتی صحبت از رنگ آمیزی دیوارهای خارجی می شود، یکی از رایج ترین طرح های رنگی که باید به آن پایبند بود، سفید و خاکستری است. این به طور کلی برای هر ویژگی مناسب است، با دیوارهای بیرونی سفید که ظاهری فوق‌العاده روشن و تمیز ایجاد می‌کنند، با رنگ‌های خاکستری تیره‌تر که کنتراست ایجاد می‌کنند. اگر دیوار باغی دارید که گرد و غبار زیادی با آن برخورد می کند یا با آب کثیف پاشیده می شود، ممکن است خاکستری را برای پنهان کردن خاک انتخاب کنید.

اگر می خواهید کمی رنگ به فضای بیرونی خود اضافه کنید، گزینه های زیادی وجود دارد. اگر نمی‌خواهید خانه‌تان را به رنگ‌های پاستلی رنگ کنید، می‌توانید برخی از مبلمان باغ یا دیوارهای باغتان را تغییر دهید تا کمی رنگ به فضا بیاورید.

یک نکته واقعا خوب این است که یک رنگ چند سطحی با کیفیت بخرید که می تواند در رنگ دلخواه شما مخلوط شود پوشش زینسر. رنگ های چند سطحی مانند این را می توان روی هر سطح خارجی مانند چوب، سنگ تراشی و فلز اعمال کرد و به شما این امکان را می دهد که هر چیزی را که می خواهید تغییر دهید. شما می توانید بدون نیاز به خرید تعداد بی پایانی از رنگ های تخصصی مختلف در رنگ های خاص، از رنگ در بسیاری از پروژه های مختلف استفاده کنید. همچنین نیازی به پرایمر ندارد که در زمان شما صرفه جویی زیادی می کند، که به خصوص اگر مدت زمان طولانی بدون باران بین لایه ها خشک نشود بسیار مهم است.

آماده سازی

آماده سازی، آماده سازی، آماده سازی! می دانم که تقریباً در هر مقاله ای که می نویسیم این را می گوییم، اما آماده سازی خوب واقعاً برای یک پایان خوب ضروری است. مهمتر از آن، اگر آماده سازی خود را به درستی انجام ندهید، رنگ شما دوام نخواهد داشت.

ما می دانیم که عجله کردن مستقیم در نقاشی و صرفه جویی در وقت می تواند وسوسه انگیز باشد، اما تلاش برای آماده کردن سطح آماده برای نقاشی می تواند در دراز مدت نتیجه زیادی داشته باشد. حتماً قبل از رنگ آمیزی قسمت بیرونی را به خوبی تمیز کنید، زیرا می توانند به مرور زمان کثیفی و شاخ و برگ را جمع کنند.

هر رنگ شل یا پوسته پوسته شده را خراش دهید. اگر روی آن را رنگ کنید، تکه‌ها در کمترین زمان دوباره در لایه جدید رنگ شما ظاهر می‌شوند. لبه های نواحی خراشیده شده را با دقت سنباده بزنید تا اختلاف ارتفاع بین نواحی خراشیده شده و سطح رنگ شده اطراف صاف شود. اگر چوب را رنگ می کنید، مطمئن شوید که سطح آن صاف است. آن را سنباده بزنید تا دانه ها یکدست شود و هرگونه لکه یا تراشه زبر را از بین ببرید. پس از سنباده زدن، قبل از رنگ آمیزی محل را با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا گرد و غبار پاک شود.

آسیاب کردن بخش مهمی از آمادگی برای درد است

همچنین مهم است که قبل از شروع رنگ آمیزی سطوحی که آسیب دیده اند را پر کنید. هر گونه شکاف یا سوراخ می تواند اجازه دهد رطوبت در پشت لایه رنگ نفوذ کند، بنابراین پر کردن این عیوب می تواند به ضد آب ماندن رنگ شما کمک کند. مطمئن شوید که قبل از رنگ آمیزی به پرکننده زمان کافی برای خشک شدن داده اید. اگر سطح ناهمواری را پر می کنید، یک قطعه پرکننده صاف می تواند عجیب به نظر برسد – از یک پارچه مرطوب برای پاک کردن پرکننده استفاده کنید تا سطحی ناهموار به آن بدهید. پس از رنگ آمیزی، کاملاً با هم ترکیب می شود.

افکار نهایی

مانند هر پروژه تزئینی، مسلح شدن به دانشی که قبل از شروع به آن نیاز دارید برای دستیابی به نتایجی که می توانید به آنها افتخار کنید ضروری است. همچنین مهم است که بر روی بهترین مواد با کیفیت ممکن سرمایه گذاری کنید، زیرا این می تواند تفاوت بین بیرون کشیدن برس در 1 یا 10 سال باشد. امیدواریم این راهنما مفید بوده باشد و برای شما آرزوی موفقیت داریم!

(217 بار بازدید شده، 1 بازدید امروز)



Source link