You are currently viewing سرگرمی های کوچک – شام شکرگزاری برای 2 تا 4 نفر

سرگرمی های کوچک – شام شکرگزاری برای 2 تا 4 نفر


بسیار هیجان زده برای پیوستن به سیندی @ جاده شهرستان 407 برای چالش اکتبر پینترست او. او ما را به چالش کشید تا دستور غذای مورد علاقه خود را برای روز شکرگزاری تهیه کنیم و آن را با شما به اشتراک بگذاریم. این برای من فوق العاده آسان بود. دستور العمل من برای یک شام کوچک سرگرم کننده برای 2 تا 4 نفر هزاران بار پین شده است و یکی از موارد مورد علاقه من است. من نمی توانم صبر کنم تا دوباره آن را در اینجا به اشتراک بگذارم و امیدوارم آن را امتحان کنید و مانند هزاران نفر دیگر از آن لذت ببرید.

اگر شما از ریج طاووس – خوش آمدی. من مطمئن هستم که شما تخته غذای شگفت انگیز او را دوست داشتید، بسیار خوشمزه به نظر می رسد. من می توانم صبر کنم تا خودم را امتحان کنم.

سرگرمی های کوچک – شام شکرگزاری برای 2 تا 4 نفر
یک روز شکرگزاری سنتی بدون گذراندن تمام روز در آشپزخانه.

ما همیشه جمعیت عظیمی را سرگرم نمی کنیم. گاهی اوقات ما “کوچولوهای سرگرم کننده – شام شکرگزاری برای 2 تا 4 نفر” هستیم. وقتی دور از خانواده زندگی می‌کردیم، سفر برای اشتراک‌گذاری روز شکرگزاری برای آنها یا ما همیشه آسان نبود. در آن زمان، راهی برای درست کردن یک شام سنتی روز شکرگزاری فقط برای ما دو نفر، یا به اشتراک گذاشتن آن با چند نفر از دوستانی که برای تعطیلات از خانواده دور بودند، اندیشیدم. از همه بهتر، من می خواستم از آشپزخانه دور باشم و از روز لذت ببرم. می خواستم بتوانم رژه شکرگزاری را ببینم و بدانم که شام ​​من در حالی که نبودم خودش درست می شد.

من عاشق درست کردن شام بزرگ با بوقلمون بزرگ و تمام تزئینات هستم، اما همچنین دوست دارم همان وعده غذایی را در مقیاس کوچکتر و بدون سر و صدا و زمان صرف شده در آشپزخانه بخورم. برای نسخه کم شده به جای بوقلمون از مرغ استفاده می کنم و به جای فر در دیگ درست می کنم. این به همان اندازه خوب به نظر می رسد و طعمی مانند بوقلمون کبابی تمام روز دارد.

شام کوچک و سرگرم کننده روز شکرگزاری برای 2 تا 4 نفر

این تمام چیزی است که برای شروع نیاز دارید – – –

شام کوچک و سرگرم کننده روز شکرگزاری برای 2 تا 4 نفر

من با دو قوطی نان ذرت روی اجاق گاز (مورد علاقه من) و یک قوطی آب مرغ شروع می کنم. داخل قابلمه را خالی می کنم و مقداری پیاز و کرفس خلالی شده به آن اضافه می کنم. همچنین می‌توانید هر چیز دیگری را که معمولاً در سس خود قرار می‌دهید، مانند کشمش، زغال اخته، آجیل یا تاپینگ‌های مورد علاقه‌تان اضافه کنید. سپس در یک قوطی آب مرغ و 1/2 قوطی آب ریخته و هم می زنم تا مخلوط شوند.

شام کوچک و سرگرم کننده روز شکرگزاری برای 2 تا 4 نفر

سپس دو سینه مرغ واقعا بزرگ را اضافه می کنم و آنها را با قلم مو با کره می مالم. از قصاب خواستم بزرگترین سینه ای را که روی پیشخوان داشت برایم بیاورد. اگر گوشت تیره و روشن دوست دارید، می توانید از طبل یا مخلوط استفاده کنید. همچنین می توانید سینه بوقلمون را جایگزین و استفاده کنید.

شام کوچک و سرگرم کننده روز شکرگزاری برای 2 تا 4 نفر

بپوشانید و کم روشن کنید. تقریباً بپزید 5 تا 6 ساعت، تا زمانی که مرغ عملاً از هم جدا شود. (گاهی چک کنید تا مطمئن شوید پانسمان خشک نیست و در صورت نیاز کمی آب اضافه کنید).

حالا می توانید بقیه طرف های خود را آماده کنید. من دوست دارم سیب زمینی شیرین و البته کمی سس بلوبری بخورم. من سس زغال اخته ژله شده را دوست دارم، آن را برش می دهم و روی آن را با پوشش ساران می پوشانم و وقتی شام آماده شد، آماده است. شیرینی های شیرین نیز در خانه ما مورد علاقه زیادی هستند. نیمی از مایع را از یک قوطی بزرگ سیب زمینی بیرون می کشم و مقداری شکر قهوه ای و ملاس به آن اضافه می کنم، سپس در یک تابه کوچک، گردو و مینی مارشمالو را روی آن می ریزیم. آنها را 20 دقیقه قبل از نان ها در فر بپزید و شیرینی های مورد علاقه خود را درست مانند آنهایی که تمام روز پخته اید میل کنید.

شام کوچک و سرگرم کننده روز شکرگزاری برای 2 تا 4 نفر

می توانید از آشپزخانه دوری کنید و مخلفات بیشتری اضافه کنید – کاسه لوبیا سبز – پوره سیب زمینی سیر خامه ای – سس.

  1. 2 قوطی لوبیا سبز را آبکش کنید، قوطی سوپ قارچ را اضافه کنید، بریزید و پیاز سرخ شده را روی آن قرار دهید. با سیب زمینی سرخ شده در فر قرار دهید تا بپزد.
  2. پوره سیب زمینی را طبق دستور جعبه درست کنید، سپس کره، خامه ترش و سیر خرد شده را اضافه کنید تا مزه دار شود.
  3. Heinz HomeStyle Gravy به عنوان آخرین راه حل شگفت انگیز است، فقط یک یا دو شیشه را گرم کنید.

شام کوچک و سرگرم کننده روز شکرگزاری برای 2 تا 4 نفر

برای Desert، هر یک از این پای ها دوست داشتنی خواهد بود. دستور العمل های من را بررسی کنید اینجا.

شما ممکن است معروف من را دوست داشته باشید نان کدو تنبل هم.

یک میز زیبا برای میهمانان خود بچینید تا از آن لذت ببرند و از اینکه غذایتان چقدر خوب است و چیدن آن آسان است شگفت زده خواهید شد.

من عاشق این دستور غذا هستم، و دوست دارم که می توانیم آن را در هر زمانی از سال بخوریم، چه میزبان یک شام کوچک روز شکرگزاری برای 2 تا 4 نفر باشیم یا فقط خودمان. همیشه یکی از غذاهای مورد علاقه من است.

بعدی در تور است خانه سیلورادو – دونات های نیکی دهان شما را پر می کند. حتما باید ساختشون رو امتحان کنم پس از بازدید، حتماً روی هر یک از پیوندهای زیر کلیک کنید تا همه این دستور العمل های شگفت انگیز را که آنها به اشتراک می گذارند، مشاهده کنید. من می دانم که شما نیز چند مورد را پیدا خواهید کرد که می خواهید به جعبه دستور العمل خود اضافه کنید.

کودکان نوپا سرگرم کننده – روز شکرگزاری برای 2 تا 4

من عاشق درست کردن شام بزرگ با بوقلمون بزرگ و تمام تزئینات هستم، اما همچنین دوست دارم همان وعده غذایی را در مقیاس کوچکتر و بدون سر و صدا و زمان صرف شده در آشپزخانه بخورم. برای نسخه کم شده به جای بوقلمون از مرغ استفاده می کنم و به جای فر در قابلمه درست می کنم. این به همان اندازه خوب به نظر می رسد و طعمی مانند بوقلمون کبابی تمام روز دارد.

زمان آماده شدن30 دقایق

زمان پخت6 ساعت

کل زمان6 ساعت 30 دقایق

نویسنده: قدم زدن در زندگی

  • 2 جعبه ها مخلوط پر کردن نان ذرت
  • 1 قوطی آب مرغ
  • 1 1/2 درجه سانتی گراد اب
  • 2 سینه مرغ بزرگ
  • 1/2 درجه سانتی گراد مکعب های پیاز
  • 1/2 درجه سانتی گراد کرفس خرد شده
  • 2 ch.l. کره
  • من با دو قوطی نان ذرت روی اجاق گاز (مورد علاقه من) و یک قوطی آب مرغ شروع می کنم. داخل قابلمه را خالی می کنم و مقداری پیاز و کرفس خلالی شده به آن اضافه می کنم. همچنین می توانید هر چیز دیگری را که به طور معمول در سس خود قرار می دهید، مانند کشمش، زغال اخته، آجیل یا تاپینگ های مورد علاقه خود اضافه کنید. سپس در یک قوطی آب مرغ و 1/2 قوطی آب ریخته و هم می زنم تا مخلوط شوند.

  • سپس دو سینه مرغ واقعا بزرگ را اضافه می کنم و با قلم مو به مقدار زیاد با کره می مالم. از قصاب خواستم بزرگترین سینه ای را که روی پیشخوان داشت برایم بیاورد. اگر گوشت تیره و روشن دوست دارید، می توانید از طبل یا مخلوط استفاده کنید. همچنین می توانید سینه بوقلمون را جایگزین و استفاده کنید.

  • بپوشانید و کم روشن کنید. تقریباً بپزید 5 تا 6 ساعت، تا زمانی که مرغ عملاً از هم جدا شود. (گاهی چک کنید تا مطمئن شوید پانسمان خشک نیست و در صورت نیاز کمی آب اضافه کنید).



Source link