You are currently viewing سفر بلاگر: لوس کابوس

سفر بلاگر: لوس کابوس

اگر من را در اینستاگرام دنبال کنید، می دانید که من اخیراً یک آخر هفته را در مکزیک در یک سفر وبلاگ نویسی با 3 بچه رئیس دیگر گذراندم. ما 3 روز کامل را در Los Cabos صرف تولید محتوا کردیم، با یکدیگر آشنا شدیم و فقط از زندگی واقعی و مسئولیت‌ها فاصله گرفتیم تا در کنار آب استراحت کنیم.

هتل ال گانزو

خیلی شگفت انگیز بود که از گرمای قاتل وگاس خارج شدم و روزهایم را در ساحل سپری کردم! ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که در بی نظیرترین و آرام ترین هتل اقامت کنیم – ال گانزو. ال گانزو بیشتر به خاطر هنرمندان و نوازندگانی که در تعطیلات خود در آنجا می گذرند (مانند آدام لوین!) شناخته می شود. کل هتل با هنرهای معاصر پوشیده شده است و حتی یک استودیوی ضبط مخفی در زیرزمین دارد!

هر کدام اتاق لوکس خود را داشتیم که با وان حمام و منظره فوق العاده کامل بود. در واقع، ما یاد گرفتیم که در این بوتیک هتل منحصر به فرد، هر اتاق دارای منظره اقیانوس و مارینا است، بنابراین هیچ کس احساس نمی کند که کنار گذاشته شده است!

اولین شب ما صرف گشت و گذار در رستوران ال گانزو در طبقه پایین شد تا تازه ترین گواکامولی که تا به حال خورده ام و البته BOMB DRINKS. همه ما آن را یک شب زود برای آماده شدن برای شنیع روز دوم نامیدیم.

عکا باجا

اگر قصد سفر به کابو را دارید، باید از آن بازدید کنید عکا باجا. این شهر به خاطر باغ های سرسبز، حال و هوای آرام و غذاهای عالی اش شناخته شده است. به ما گشتی در محوطه داده شد که شامل یک باغ پایدار، اسب‌ها، بزها و سگ‌هایی بود که کارکنان آن‌ها را نجات داده‌اند. بله، سگ های نجات یافته. یک میلیون امتیاز به Acre Baja برای انجام چنین کارهای بزرگ برای جامعه خود!

بعدازظهر را با وسواس در مورد خوشمزه بودن غذاها و نوشیدنی ها سپری کردیم، سپس به سرعت به سمت استخر آرام آنها که با درختان کاکتوس و انبه احاطه شده بود، رفتیم.

راستش را بخواهید، اگر چند سال پیش در مورد آکر باجا می دانستم، همه دوستان و خانواده ام را متقاعد می کردم که پرواز کنند و عروسی خود را آنجا برگزار کنند! اما اگر در حال برنامه ریزی برای عروسی هستید، باید حتما!

خانه ساحلی SUR

در روز سوم از سن خوزه به سمت کابو سن لوکاس حرکت کردیم تا روز را سپری کنیم SUR. با قدم زدن در SUR، به طور خودکار احساس می کنید که یک VIP هستید. به من حال و هوای اصلی سانتورینی را با تمام رنگ ها و بافت های سرد سفید به من داد.

من به شدت توصیه می کنم ceviche، guac (البته) و همه چیز در منوی سوشی! تمام کوکتل هایی که امتحان کردیم نیز عالی بودند، بنابراین مطمئناً نمی توانید با هیچ یک از آنها اشتباه کنید.

پس از اتمام ناهار خوشمزه، ما را به تخت های آفتاب اختصاصی خود همراهی کردند تا بقیه روز را با غوطه ور شدن در آفتاب و امواج بگذرانیم!

در نهایت، برای جاذبه اصلی: ARCHES! SUR خودش را دارد خدمات قایق که می تواند شما و گروهتان را برای عکس های شگفت انگیز به Arches ببرد! ما حدود یک ساعت وقت خودمان را داشتیم، که بیش از زمان کافی بود تا بتوانیم محتوای عالی را ثبت کنیم و طاق های زیبا را از نزدیک ببینیم.

برای پایان دادن به سفرمان، آخرین شب خود را قبل از صرف شام در یک رستوران محلی نزدیک، در اسپا و استخر بی‌نهایت دوست‌داشتنی ال گانزو صرف استراحت کردیم.

سخت ترین قسمت سفر خداحافظی با دوستان جدید و فوق العاده ام بود. 🙁 یکشنبه غم انگیزترین روزی بود که همه ما از هم جدا شدیم اما خوشبختانه Chyenne و Kristin توانستند ضبط کنند. زیباترین وبلاگ تا به حال که می توانم بارها و بارها تماشا کنم تا این سفر را دوباره زنده کنم!

نکات سفر کاپو

– هر دو بار که به مکزیک رفته‌ام، کاملاً پشه‌ها خورده‌اند به خانه. مطمئن شوید که یک اسپری ضد انفستر را بسته بندی کرده یا بخرید! به دلایلی به نظر می رسد که آنها از شان متنفر هستند (نمی دانم چگونه او اینقدر خوش شانس بود) اما آنها واقعاً به خون من معتاد هستند بنابراین من اسپری حشره ام را همه جا با خودم حمل می کنم!

– برای رطوبت بالا آماده شوید و بر اساس آن بسته بندی کنید! دمای اتاق هتل ما عالی بود (من همیشه AC اتاق هتلم را یک قدم دورتر از یخ زدن تا مرگ تنظیم می‌کردم)، اما به معنای واقعی کلمه لحظه‌ای که بیرون می‌روید، عملاً عرق می‌ریزید. خوب نیست.

– اکنون زمان شکستن کلاه ها است! ما به عنوان یک زن، محافظت از پوست خود را فراموش نمی کنیم، اما اغلب فراموش می کنیم که از پوست سر و موهای خود در برابر نور خورشید محافظت کنیم. مورد علاقه ام را آوردم کمبود رنگ کلاه و دکمه بالا جعبه کلاه عالی از آمازون تا سفر با آنها آسان شود!

– اگر می دانید که بین سن خوزه و کابو سفر خواهید کرد، توصیه می کنم ماشین اجاره کنید. زمان رانندگی بین دو شهر حدود 35 تا 40 دقیقه بود و خدمات اوبر کمی نامرتب است. ماشین کرایه‌ای ما نجات‌دهنده بزرگی بود و رانندگی در اطراف به دنبال مکان‌های عکس را بسیار راحت‌تر کرد!