You are currently viewing سقوط در بار هاربر، مین

سقوط در بار هاربر، مین

بیایید در بار هاربر، مین، اولین توقف ما در تعطیلات 10 روزه در نیوانگلند، از ما دیدن کنید. ما به نکات برجسته رسیده ایم و این چیزی است که امروز با شما به اشتراک می گذارم. ما 2 شب را در 5 مکان مختلف گذراندیم و من آنها را وبلاگ خواهم کرد و آنچه دیدیم و خوردیم را به اشتراک خواهم گذاشت. غذا خوردن بخش مهمی از تعطیلات است، اینطور نیست؟ ما مطمئناً از امتحان غذاهای محلی لذت می بریم، به خصوص وقتی که شامل لپه نشاسته باشد! 5 سال از زمانی که به کیپ کاد رفته ایم (اولین بار) می گذرد و خرچنگ قطعا توجه من را به خود جلب کرده است. تقریبا هر روز که این بار آنجا بودیم آن را می خوردیم و سفرمان شگفت انگیز بود.

بعد از اینکه نقشه مسیری را که می‌خواستیم طی کنیم، این سفر را خودم برنامه‌ریزی کردم. تصمیم گرفتیم به پورتلند، مین پرواز کنیم و یک ماشین کرایه کنیم، ابتدا به بندر بار و سپس به Kennebunkport، سپس به Woodstock، ویرجینیا، و نیوپورت آریزونا برویم. سفرمان را در کیپ کاد به پایان رساندیم و از بوستون به خانه برگشتیم. من پست ها را برای هر مکان جدا می کنم تا بتوانید از سفر ما و کارهایی که انجام دادیم ایده بگیرید. دو روز زمان زیادی برای انجام همه کارها نیست، اما من احساس می‌کنم که به نکات برجسته رسیده‌ایم. برای هر توقف مسافرخانه های تخت و صبحانه رزرو کردم. برخی از آنها بهتر از دیگران بودند، بنابراین اگر شما هم بخواهید به نیوانگلند سفر کنید، این اطلاعات را نیز به اشتراک خواهم گذاشت. مکان ها و کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و ما معمولاً پیاده روی خوش منظره و بیرون رفتن را برای تفریح ​​انتخاب می کنیم.

در بار هاربر من مسافرخانه Thornhedge را رزرو کردم، یک B&B زیبا در مرکز شهر Bar Harbor. فاصله تا مرکز شهر پیاده روی بود که عالی بود. Thornhedge یک خانه تاریخی و اتاق های زیبا در خانه اصلی است و همچنین دارای یک ضمیمه به پشت خانه است که دارای چندین اتاق است. اتاق ما برگشته بود و همینطور بود. من اقامت در خانه را برای تجربه اتاق بهتر توصیه می کنم. آن‌ها می‌توانند با برخی ارتقاء تشک‌ها و ملافه‌ها، تجربه بهتری از مسافرخانه را در اتاق‌هایی که در ضمیمه هستند، ارائه دهند. با این حال، مکان بسیار خوبی برای اقامت است و ما هیچ شکایتی از موقعیت یا صبحانه نداشتیم، هر دو صبح که آنجا بودیم، دور یک میز بزرگ در اتاق غذاخوری نشستیم و با مهمانان دیگر معاشرت کردیم. اندرو، مالک نیز بعد از ظهر یک ساعت شراب و پنیر میزبانی می کند که مهمانان را برای گفتگو به اتاق نشیمن می آورد. او بسیار مهربان است و برای ناهار به ما توصیه هایی کرد. در مجموع، یک B&B واقعا خوب است و من آن را توصیه می کنم. فقط در یکی از این اتاق ها در خانه بمانید.

ما اواسط بعد از ظهر در اولین روز خود به مین رسیدیم و دوستان محلی (پت و مایک) را داشتیم که آنجا بودند، بنابراین آنها را در رستورانی ملاقات کردیم که به خوبی در جاده بار بندر، یانگز خرچنگ پاوند، شناخته شده است.

این یک مکان بسیار معتبر در اسکله است، بدون زواید. ما نمی‌دانستیم چه انتظاری داشته باشیم، اما مارک به دنبال یک رول خرچنگ بود، نه یک خرچنگ کامل، بنابراین این چیزی بود که او سفارش داد. متأسفانه، او از این یکی بسیار ناامید شد، خرچنگ کوچکی داشت، اصلا گرم نبود و روی نان همبرگر بود، برای یک رول خرچنگ نه بزرگ. بنابراین او از اولین وعده غذایی خود در مین راضی نبود. خوشبختانه بعد از آن غذا بهتر شد!

من یک خرچنگ کامل برای غذا گرفتم و با قطره ای کره خوشمزه بود. اما بقیه چیزهایی که ارائه می دهند چندان عالی نیست. فکر می کنم چیپس، سالاد کلم و ذرت دارند. چیپس و سالاد کلم گرفتم که خوب بود. ما هر دو پای بلوبری آنها را امتحان کردیم که ناامیدکننده بود. شبیه پای خواربارفروشی بود. بنابراین، یانگ برای ماست، اگرچه او ممکن است مشهور باشد، فقط همین بود. اگه رفتی به کل خرچنگ بچسب، اون قسمت عالی بود. مطمئناً در طول تعطیلات خود منتظر غذاهای بیشتر خرچنگ بودیم و بعد از این یکی ناامید نشدیم.

هر چند ما غروب خورشید را بر فراز خلیج تماشا کردیم، پس خوب بود.

پارک ملی آکادیا

من سال ها در مورد پارک ملی آکادیا شنیده ام و باید در بار بندرگاه آن را ببینید، بنابراین اگر به آنجا رفتید پارک را از دست ندهید. این پارک 48000 هکتار مساحت دارد و پس از مطالعه در مورد رانندگی به بالای کوه که نیاز به مجوز و رزرو دارد، قبل از حرکت هر دو را با گرفتن یک گذر کوهستانی کادیلاک و یک گذرنامه پارک به صورت آنلاین انجام دادم، بنابراین به راحتی می‌توانستم ظاهر شوم. رفتن رزرو ما برای بالای جاده کوهستانی ساعت 10:30 صبح بود. متاسفانه هوای بارانی و ابری داشتیم که کوه را کاملا مه آلود کرد. اون بالا چیزی نمی دیدیم

رانندگی به سمت پارک زیباست. اطراف آن را آب خلیج احاطه کرده بود، درختان نیز زیبا بودند. ما در زمان بسیار خوبی به نیوانگلند ضربه زدیم و از 15 تا 25 اکتبر آنجا بودیم. شما هرگز نمی دانید که فصل برگ چگونه به آنجا یا اینجا خواهد رفت، بنابراین این یک بازی حدس زدن است. اما ما واقعاً از میزان رنگ های پاییزی که در طول سفر خود به نیوانگلند دیدیم راضی بودیم.

در اینجا یک عکس بادی از بالای کوه کادیلاک برای ثبت مه مشاهده می شود. مطمئنم آنجا زیباست، اما در این سفر نتوانستیم آن را ببینیم. همانطور که از تصاویر زیر خواهید دید، آنجا پایین بسیار بهتر بود. اکتبر نیز در مین و نیوانگلند بسیار شلوغ است. ما در پارک متوجه این موضوع شدیم، اما نباید تعجب کنیم، زیرا افراد زیادی دوست دارند بروند و برگ‌ها را بدون توجه به وضعیتی که هستند، ببینند.

مین ایالت زیبایی است و برای اولین بار در آنجا همه فرصت های عکاسی را دوست داشتم و خیلی عکس گرفتم.

می دانستم که ساحل مین در بسیاری از نقاط بسیار صخره ای و واقعاً نفس گیر است.

داخل پارک یک رویا با مناظر بسیار زیبا برای کشف است. جاده کمربندی را انجام دادیم و در طول مسیر توقف کردیم تا عکس بگیریم و مسیرهای ساحلی را پیاده روی کنیم.

افراد زیادی بودند که همین کار را می کردند و همچنین اتوبوس های تور.

از این همه عکس از پارک ملی آکادیا لذت ببرید، من خیلی عکس گرفتم!

این منطقه Thunderhole نام دارد. افراد زیادی آنجا بودند، بنابراین ما سعی نکردیم به سمت آب برویم.

یک منطقه بود که مردم از روی چند صخره راه می رفتند (در سمت راست جایی که خانم صورتی ایستاده است) تا بیشتر به بیرون بروند و ما به خوبی خندیدیم زیرا امواج در اینجا هر چند ثانیه یک بار می کوبیدند و مردم خیس می شدند. پس از آن، روز خنک خواهد بود. نه ممنون!

با وجود اینکه روز ابری بود، باز هم زیبا بود و عکس های خوبی گرفتم. البته، خورشید همیشه برگ های پاییزی را بهتر نشان می دهد، اما این چیزی است که آن روز داشتیم.

من از این پل در پارک خوشم آمد.

اینجا کالسکه خانه است، اینجا اسب هم اجاره می کنند. در سنگ بسیار زیبا بود. ما در مورد جردن پاند و گرفتن پاپاور در آنجا شنیدیم، اما متأسفانه پارکینگ پر بود و نتوانستیم یک جای پارک پیدا کنیم. مردم در حال رانندگی در اطراف به دنبال صندلی بودند، بنابراین ما فقط رفتیم. هیچ یک از ما جنگیدن با جمعیت را دوست نداریم.

مناظر مطمئناً زرق و برق دار بود هر چند!

کلیسای جماعت بار هاربر

شهر زیبای بار هاربر. به چند مغازه رفتیم و همچنین برای ناهار به مسافرخانه بار هاربر رفتیم.

این احتمالاً یک مکان عالی برای اقامت نیز خواهد بود. این مسافرخانه با چشم اندازی فوق العاده بر روی آب قرار دارد.

من عکس های زیادی از ادرنسیایی که به این رنگ بودند، گرفتم، آنها بسیار زیبا و در سراسر مین بودند.

ما اینجا نشستیم و منظره ای عالی از بندر داشتیم.

همانطور که اشاره کردم، ما از خرچنگ سیر خوردیم و رول های خرچنگ چندین بار مصرف شد. این یکی خوشمزه بود و هر دو لذت بردیم. خرچنگ کره ای روی یک نان گرم نرم با یک طرف سیب زمینی.

یک ناهار دلپذیر کنار آب

آنها واقعا پاییز را در نیوانگلند جشن می گیرند، با کدو تنبل در همه جا. خیلی زیباست!

و بیشتر از ادریسیایی که دوست داشتم.

ما از اقامت کوتاه خود در بندر بار بسیار لذت بردیم. پارک ملی آکادیا قطعاً برجسته است. ما از این واقعیت شکایت داشتیم که فقط می‌توانیم در یک روز این همه غذا بخوریم و بعد از خوردن ناهار رول‌های خرچنگ، برای شام به مکانی کوچک در مرکز شهر رفتیم و برای شام بیسکوئیت خرچنگ و صدف خوراکی خوردیم که بهترین راه برای تمام کردن روز بود. .

این تور من در بندر بار است! باز هم، ما اقامت کوتاهی در هر مکان داشتیم، ما فقط به نکات برجسته رسیدیم و من مطمئن هستم که چیزهای بیشتری برای دیدن در بندر بار و مناطق اطراف آن وجود دارد، اما ما از آنچه دیدیم و تجربه کردیم بسیار راضی بودیم. کل مناظر فوق العاده بود و ما نگاهی اجمالی به پاییز نیوانگلند داشتیم!

پستی را از دست ندهید، به لیست من بپیوندید!