You are currently viewing سپر کاپیتان آمریکا برای کودکان با یک فریزبی بزرگ

سپر کاپیتان آمریکا برای کودکان با یک فریزبی بزرگ


افشا: برخی از پیوندهای موجود در این صفحه زیر پیوندهای وابسته هستند، به این معنی
بدون هیچ هزینه اضافی برای شما، در صورت کلیک و خرید، کمیسیون دریافت می کنیم. مال ما را بخوانید افشای برای اطلاعات بیشتر.



رامی برای کریسمس امسال سپر کاپیتان آمریکا را درخواست کرد تا با لباس کاپیتان آمریکا همراه شود.

چگونه می توانم به این شخص نه بگویم؟

قبل از آن، مانند عکس بالا، او در حال بازی با یک سپر فلزی بود که در واقع به عنوان تزئین دیوار در نظر گرفته شده بود. هیچ چیزی در پشت وجود ندارد که واقعاً روی آن چنگ بزنید، و سپر فقط به عنوان یک اسباب بازی استفاده نمی شود. من همیشه عصبی هستم که او سعی کند آن را پرتاب کند یا تصادفاً با آن به کسی ضربه بزند. من به تارگت و جاهای دیگر برای سپرهای کاپیتان آمریکا نگاه کردم و همه آنها بسیار ضعیف هستند و توسط یک کودک 4 ساله پرخاشگر با درک مشکوک نحوه استفاده مناسب از اسباب بازی ها ساخته نشده اند. بنابراین فکر کردم که به دنبال یک نسخه DIY از سپر بگردم، چرا که به عنوان یک فرد فریبنده، چرا که نه؟

من پینترست، اتسی و جستجوهای عمومی گوگل را جست و جو کردم و چیزی که با آنچه می خواستم مطابقت داشته باشد پیدا نکردم. یا سپر از مقوا یا چیزی شلخته بود که بلافاصله از بین می رفت یا از یک تابه فلزی پیتزا ساخته شده بود که در خانه من یک سلاح کشنده خواهد بود. من همچنین می دانستم که یک دسته پارچه ناز قرمز، سفید و آبی باقی مانده است که می تواند در پروژه دیگری از کاپیتان آمریکا استفاده شود. بنابراین من تصمیم گرفتم تا نسخه خودم از سپر را طراحی کنم!

به آن فکر کردم و می‌خواستم سپری بسازم که او واقعاً بتواند از آن استفاده کند و بدون نگرانی از اینکه به کسی صدمه بزند یا بشکند آن را پرتاب کند. بنابراین من به دنبال یک فریزبی بزرگ گشتم!

دیسک پرنده ورزشی فرانکلین – 175 گرم

نظرات را بخوانید و از Target دیسک پرنده Franklin Sport – 175g بخرید. از بین تحویل بدون تماس در همان روز، درایو و غیره انتخاب کنید.

حدس می‌زنم تارگت دیگر فریزبی را که من دارم، یعنی Big Kahuna، سبک بزرگ‌تری از فریزبی، ندارد. اما این باید به همان خوبی کار کند.

سپس تمام پارچه‌هایم را مرور کردم و پارچه آبی را که از مادربزرگم گرفته بودم، نمد سفید و پارچه قرمزی که قبلاً برای ساختن کفش‌های Saira Dorothy استفاده کرده بودم، پیدا کردم.

برگشت – من نمی توانم باور کنم که او هرگز اینقدر کوچک بوده است!

برای اندازه‌گیری، درب‌ها و فنجان‌های آشپزخانه تصادفی را انتخاب کردم که کار می‌کنند!

قالب کوکی برای ستاره سفید…

… لیوان کاپوچینو برای حلقه آبی مرکزی …

صبر کنید تا ببینید هزینه آن چقدر است!

… و درب پیرکس گرد برای نوارهای گرد سفید و قرمز.

بعد از اینکه برش تکه هایم را تمام کردم، آنها را یکی یکی به هم می دوختم. این کار نسبتاً آسان بود، اگرچه پارچه پولک قرمز تمایل به جمع شدن داشت. با پارچه نخی ساده یا حتی نمد، مطمئن هستم که خیلی راحت‌تر می‌شد، اما من می‌خواستم آن روکش پولکی براق را زیباتر کنم.



Source link