You are currently viewing شمعدان های وحشتناک هالووین در چند دقیقه

شمعدان های وحشتناک هالووین در چند دقیقه


این ارواح شمع های هالووین ساخته شده با عکس های قدیمی و Mod Podge یک دکوراسیون سرگرم کننده برای تعطیلات است – و شما می توانید آنها را در چند دقیقه درست کنید!

مهارت های مورد نیاز: مبتدی باید تجربه داشته باشی دکوپاژ اگر می خواهید این پروژه را امتحان کنید – به خصوص برای جلوگیری از چین و چروک در عکس های چاپ شده.

نگه دارنده شمع هالووین DIY

به نوعی یک مهمانی غیرمنتظره هالووین در خانه من در آخر هفته آینده اتفاق می افتد. این یکی از آن مکالمات با دوستان بود که از “آره، به نظر سرگرم کننده می رسد” به “آه! حالا واقعا باید این کار را انجام دهم!» در عرض چند دقیقه.

با اینکه دارم خوش میگذره (فکر میکنم). دکوراسیون هالووین اشیاء (شمع، دارندگان جام، شخصیت ها) برای فروشگاه Etsy من، صادقانه بگویم، من معمولا تزئین نمی کنم هالووین. بنابراین مجبور شدم چیزهایی را جمع آوری کنم و تصمیم گرفتم اولین پروژه ام را به اشتراک بگذارم.

دنبال چیزی برای وسط میز بودم. هر چه بود، باید ارزان، آسان و سریع بود. داشتم از راهروهای مغازه دستفروشی می گذشتم و این ایده به ذهنم رسید.

در اینجا نحوه ساخت این درخشش ها آمده است فانوس های هالووین!

شمع های هالووین

این لوازم را جمع کنید

  • ظروف یا گلدان های شیشه ای
  • قدیمی عکس ها چاپ لیزری
  • آول (من فکر می کنم این نام رسمی است – من تمایل دارم آن را “آن چیز نوک تیز که نمی دانم چرا دارم یا از کجا آمده است.”) – خلال دندان، انجام میدهم چاقو یا چیز تیز کار می کند
  • رنگ اسپری مشکی
  • مات مد پوج
  • چراغ چای برقی
  • ضایعات چوب
  • قلم مو رنگ
  • قیچی
مجموعه ای از گلدان های شیشه ای از فروشگاه جواهرات

من این چهار ظرف (هر کدام 99 دلار!) را در حین صرفه جویی پیدا کردم، و من عاشق تنوع شکل و ارتفاع آنها هستم.

چهار گلدان شیشه ای با اسپری رنگ مشکی

می‌خواستم جا شمعی‌هایم مات باشند، بنابراین یک پوشش سریع از رنگ اسپری مشکی و مات زدم. در حالی که آنها در حال خشک شدن بودند، تصمیم گرفتم چند عکس عتیقه پیدا کنم تا از آنها استفاده کنم.

تصاویر شبح وار ویکتوریایی

جستجوی سریع گوگل در مورد “تصاویر شبح وار ویکتوریایی” به سرعت امکانات زیادی را فراهم کرد. من یک مجموعه خوب دانلود کردم و اندازه آنها را متناسب با گلدان های سیاه خود تغییر دادم.

سپس آنها را با لیزر پرینت گرفتم تا وقتی Mod Podged می‌شود، خونریزی نکنند. این کار مقداری اندازه گیری و اصلاح را می طلبید، اما کار سریعی بود.

قبل از چسباندن عکس ها به گلدان ها، من از جفت خود استفاده کردم. . . چشمانشان را بیرون بیاور! که هر چقدر هم که احمقانه به نظر می رسد، انصافاً حالم را بد کرد.

از بین بردن چشم ها در عکس

بنابراین، من از مردم ویکتوریا در این تصاویر عذرخواهی می کنم. مطمئنم که شما خیلی خوب بودید و فقط زمان نوردهی طولانی و کمبود ظاهری مرطوب کننده است که باعث می شود این روزها کمی ترسناک به نظر برسید.

من از مات استفاده کردم Mod Podge برای چسباندن تصاویر به جا شمع های هالووین من. پوج را روی گلدان، یک لایه نازک پشت عکس پهن کردم و سپس آنها را با هم صاف کردم.

برای اینکه همه چیز در حرکت باشد، هر بار یک طرف هر گلدان را انجام دادم. تا زمانی که گلدان چهارم را ساختم، گلدان اول آنقدر خشک شده بود که بدون خطر خراب کردن قسمتی که قبلاً ساخته بودم، روی دیگری ایجاد کند.

تمیز کردن چشم عکس

بعد از خشک شدن کامل، با سوزنم برگشتم و کاسه چشم ها را کمی تمیز کردم. در حین انجام این کار، همزمان رنگ مشکی زیر آن را خراشیدم.

یک کت سریع از Mod Podge من همه چیز را در شمعدان های هالووین خود در جای خود مهر و موم کردم.

چراغ های ساده هالووین با استفاده از عکس های قدیمی و Mod Podge

اینجا شمع های هالووین من در نور روز است. یه جورایی تیره ولی با کیفیت خوب

شمعدان های شبح وار هالووین

در اینجا آنها با چراغ مهمانی خاموش هستند:

نذرهای شبح وار هالووین

متوجه شدم که روی بعضی از آنها باید چراغ چایم را کمی بالا ببرم تا بیشترین جلوه چشم درخشان را داشته باشم – یک تکه چوب این کار را انجام داد (البته با رنگ مشکی).

شمعدان های ارواح

حالا من فقط به چند چیز دیگر نیاز دارم، مقداری نور روحی، غذا. . . اوه و یک کت و شلوار بعد من آماده ام.

نظرات نهایی در مورد پروژه

  • اگر عجله دارید، به گلدان هایی با طرفین صاف بچسبید. من از شکل‌های مخروطی که استفاده می‌کردم، خوشم می‌آید، اما کوتاه کردن چیزها به تناسب، سرعتم را کمی کند کرد
  • گلدان های شیشه ای به دلیل تنوع در اندازه ها و شکل ها آسان هستند، اما می توانید از لوله های پی وی سی، لوله های مقوایی – تقریباً هر چیزی استفاده کنید.
  • من فکر می کنم لامپ های الکتریکی برای این کار ضروری هستند. نه به این دلیل که یک آتش سوزی بزرگ یا خطر گرما است، فقط به این دلیل که مجبور نیستید در هنگام غروب به آنها فکر کنید.
  • برای حداکثر اثر زرق و برق چشم، سعی کنید همه چشم ها را تقریباً در یک سطح برای هر شیشه نگه دارید. من خوش شانس بودم و این کار را تصادفی انجام دادم. اگر تعدادی عکس دارید که در آن چشم‌ها پایین است و برخی عکس‌ها که چشم‌ها بالا هستند، به طور یکنواخت روشن نمی‌شوند.
  • آنها همچنین می توانند سرگرم کننده باشند که روی مانتو یا قفسه کتاب پخش شده اند.

برای این کار یک کارت پرینت بگیرید کاردستی هالووین برای بزرگسالان در زیر.

زمان آماده شدن
45 دقیقه

زمان فعال
یک ساعت 45 دقیقه

کل زمان
ساعت 2:00 30 دقیقه

دشواری
آسان

مواد

  • ظروف یا گلدان های شیشه ای

  • عکس های قدیمی چاپ شده با لیزر جت

  • رنگ اسپری مشکی

  • مات مد پوج

  • چراغ چای برقی

  • ضایعات چوب

دستورالعمل ها

  1. چهار شیشه با اندازه ها و سبک های مختلف را انتخاب کنید. با آب و صابون ملایم یا الکل بشویید و بگذارید خشک شود.
  2. هر شیشه شیشه ای را با یک لایه رنگ اسپری مشکی اسپری کنید و بگذارید خشک شود.
  3. عکس‌های قدیمی را متناسب با ظروف انتخاب کنید و اندازه را متناسب با آن تغییر دهید. چاپ کنید و با قیچی برش بزنید تا روی گلدان ها جا بیفتد.
  4. قبل از چسباندن عکس ها به گلدان ها، از جبل برای بیرون آوردن چشم ها استفاده کنید.
  5. از Mod Podge برای چسباندن عکس ها به جا شمعی استفاده کنید. Podge را روی گلدان پهن کنید، یک لایه نازک پشت عکس را پهن کنید و سپس آنها را با هم صاف کنید.
  6. آنقدر این کار را تکرار کنید تا همه نگهدارنده ها پوشیده شوند و اجازه دهید خشک شوند.
  7. برای تمیز کردن حفره‌های هر تصویر از کالسکه استفاده کنید و رنگ زیر آن را بتراشید تا نور از آن عبور کند.
  8. روی هر ظرف یک لایه Mod Podge بمالید و قبل از استفاده اجازه دهید کاملا خشک شود.

شما این پروژه را ساختید؟

لطفا امتیاز بدهید یا عکسی را در پینترست به اشتراک بگذارید!


همه هالووین خوبی داشته باشید! نظر خود را در مورد این ایده در نظرات به من بگویید. دوست دارم از این پست های دیگر هم دیدن کنید:



Source link