You are currently viewing شناخت و درمان کم آبی پوست – کاترین دانیلز

شناخت و درمان کم آبی پوست – کاترین دانیلز


قبل از پاسخ دادن به سؤالاتی مانند «چرا پوست من خشک است اما بعداً در روز چرب به نظر می رسد؟» یا «چرا منافذ باز و پوستی کدر دارم؟» یا حتی، «چرا احتقان پنهان روی پوستم وجود دارد؟» و «چرا» خطوط ظریف من در حال حاضر بیشتر قابل توجه است؟ بیایید دریابیم کم آبی پوست واقعا چیست.

کم آبی یک بیماری پوستی شماست، نه نوع پوست ژنتیکی شما

این زمانی اتفاق می‌افتد که سد پوستی شما شکسته شود و باعث از بین رفتن رطوبت ارزشمند (آب) شود. آسیب می تواند با استفاده از محصولات تهاجمی یا پیروی از یک رژیم مراقبت از پوست ضعیف ایجاد شود. یک سد پوستی در معرض خطر به طرق مختلف روی سطح پوست شما ظاهر می شود و درخششی که فکر می کنید چربی است تنها یکی از آنهاست.

سبک زندگی شما بر سطح هیدراتاسیون پوست شما تأثیر می گذارد. کافئین، الکل، مصرف ناکافی آب، گرمایش مرکزی، تهویه مطبوع، کمبود خواب و دارو عوارض خود را به همراه دارد. همین امر در مورد آب و هوا نیز صدق می کند، به همین دلیل است که کم آبی پوست در پایان گرم ترین ماه های سال فراوان است.

آیا هر محصولی که استفاده می کنید، پاک کننده، لایه بردار و مرطوب کننده، تقریباً در تماس با پوست شما ناپدید می شود؟ این نشانه آن است که پوست شما کم آب است.

پوست شما را از داخل به بیرون آبرسانی می کند

8 لیوان آب شما در روز کمک زیادی می کند. اما بدن شما آن آب را قبل از اینکه به پوستتان برساند، به اندام های داخلی حیاتی شما می رساند. به نوشیدن زیاد ادامه دهید، هر قطره به همه اندام های شما از جمله پوست کمک می کند.

آبرسانی پوست از بیرون به داخل

همچنین زمان آن رسیده است که پوست کم آب خود را به صورت خارجی درمان کنید. زمان آن رسیده که محصولات آبرسانی را به رژیم خود وارد کنید.

برای جشن گرفتن 10هفتم ما سالگرد راه اندازی کاترین دانیلز را با پیشنهادات +10 خود جشن می گیریم. منتظر پیشنهاد سپتامبر ما باشید که از ساعت 11 صبح جمعه 8 سپتامبر شروع می شود.

هنگامی که کرم حل کننده حل مشکل ما را خریداری می کنید، می توانید کنسانتره آبرسانی را فقط به قیمت دریافت کنید 10.00 پوند. صرفه جویی در شما عظیم 52.00 پوند!

فقط تعداد محدودی از بسته های Rehydration Duo ما در دسترس هستند!

شناخت کم آبی پوست

آیا پوست شما خشک است اما بعداً در روز چرب به نظر می رسد؟

پوست کم آب اغلب با پوست مختلط اشتباه گرفته می شود. ترکیبی از پوست خشک و چرب در نظر گرفته می شود. درخشش ظهر، احتقان و منافذ باز شما را به این فکر وادار می کند. معمولا اینطور نیست. خشکی احتمالاً نوع پوست شماست (احتمالاً این را بیشتر روی گونه های خود احساس می کنید)، اما درخششی که بعداً در روز می بینید احتمالاً وضعیت پوست شما است که کم آبی است (احتمالاً این را بیشتر روی پیشانی، بینی و چانه خود می بینید). .

بیشتر توضیح بدم…

سد پوست شما محافظ ترین قسمت بیرونی پوست شماست. PH کمی اسیدی دارد تا باکتری ها را کنترل کند. نقش آن این است که “چیزهای خوب” را در داخل و “چیزهای بد” را بیرون نگه دارد. آسیب به سد پوستی معمولاً ناشی از محصولات تهاجمی (اغلب برای پوست های چرب) یا عدم مراقبت مناسب است. یک سد پوستی شکسته نمی تواند نقش خود را به طور موثر ایفا کند.

هنگامی که PH اسیدی به خطر بیفتد، نمی تواند “مواد بد” را به طور موثر حفظ کند. نمی تواند “چیزهای خوب” (روغن و آب) را نگه دارد. متوجه خواهید شد که پوست شما مایع سبکی ترشح می کند، این ترکیبی از دو جزء حیاتی پوست سالم شماست.

اگر احساس می کنید پوست شما خشک است اما بعداً در روز چرب به نظر می رسد، این را از خود بپرسید. آیا «راز» یک مایع سبک است یا یک روغن مومی غلیظ؟ اگر یک مایع سبک است، پس پوست شما کم آب است. ما نیاز به آبرسانی مجدد و بازیابی سد پوستی شما داریم. PH پوست خود را به حالت طبیعی برگردانید و عملکرد طبیعی پوست خود را تقویت کنید.

آیا منافذ باز دارید و پوستتان کدر به نظر می رسد؟

منافذ باز نحوه جداسازی پوست شما از مخلوط روغن و آب است. اما همه منافذ باز ناشی از کم آبی بدن نیستند.

منافذ باز پوست کم آب: با دقت نگاه کن. آیا این منافذ باز به رنگ خاکستری هستند. آیا این رنگ خاکستری را با نقطه سیاه اشتباه می گیرید؟ اما اگر آن را فشار دهید چیزی از منافذ بیرون نمی آید؟ این یکی از راه هایی است که کم آبی پوست خود را نشان می دهد. علاوه بر این، مناطقی که دارای منافذ باز خاکستری زیادی هستند به دلیل “دریای خاکستری” ظاهری مات به خود می گیرند. آبرسانی مجدد به پوست، خاکستری را از منافذ پاک می کند.

منافذ باز پوست چرب: اگر ترشحات پوست شما غلیظ و مومی شکل باشد، منافذ باز پوست خواهید داشت. به این ترتیب پوست شما چربی های اضافی را از بین می برد. در این صورت احتمالاً جوش های سر سیاه دارید. این پلاگین‌های زباله‌های پوستی خواهند بود.

منافذ پوست بالغ را باز کنید: منافذ باز پوست یکی از نشانه های پیری پوست است. هنگامی که پوست شما در وضعیت خوبی قرار دارد، نباید هیچ رنگ خاکستری در منافذ خود مشاهده کنید. آنها فقط باز خواهند بود.

منافذ باز پوست خشک: پوست خشک ظاهری چینی دارد. این به این دلیل است که منافذ کوچک و سفت هستند. روغن بسیار کمی روی سطح پوست شما آزاد می شود.

آیا احتقان پنهان روی پوست خود می بینید؟

احتقان زمینه ای اغلب با پوست کم آب مشکل ساز است. مشکل اینجاست که ممکن است بخواهید لک‌ها را با محصولات خشن درمان کنید که به سد پوستی شما آسیب بیشتری می‌رسانند، چربی سالم پوست شما را از بین می‌برند و مشکل را بدتر می‌کنند. این می تواند مشکلی ایجاد کند که اگر پوست شما به درستی درمان شود هرگز اتفاق نمی افتد.

چه چیزی باعث ازدحام اصلی می شود؟

سموم راکد در سلول های شما به دام افتاده اند. بدون مایعات کافی برای خودشویی و تمیز کردن. سلول های شما بیشتر شبیه کشمش خشک شده به نظر می رسند تا انگور آبدار کرکی! سموم به دام افتاده به صورت احتقان عمده ظاهر می شوند. لکه های احتقانی در صورت عدم درمان مناسب اغلب به نقاط برجسته تبدیل می شوند.

به یاد داشته باشید که پوست کم آب اغلب با پوست چرب اشتباه گرفته می شود که منجر به استفاده از محصولات لایه بردار خشن می شود. این باعث آسیب بیشتر به سد پوستی شما می شود و مشکل را بدتر می کند.

خطوط ظریف شما اکنون بیشتر به نظر می رسند

پوست شما از طریق هر لایه رطوبت را حفظ می کند. کم آبی پوست باعث می شود این ذخایر آب تخلیه شوند. به دلیل کمبود آب در پوست، متوجه خواهید شد که خطوط و چین و چروک ها بدتر به نظر می رسند. این ظاهر پوست خشک و خسته است. مثل زمین در تابستان که با خشک شدن می ترکد.

اگر به طور معمول خطوطی را روی پوست خود نمی بینید، اما متوجه شده اید که خطوط ریز به صورت افقی روی پوست شما ایجاد می شود. نترسید، اینها چین و چروک نیستند. اینها خطوط کم آبی هستند و با آبرسانی مجدد به پوست شما به راحتی پاک می شوند.

زوج قدرتمند خود را معرفی می کنیم!

سد پوست خود را دست نخورده نگه دارید و با کنسانتره آبرسان و کرم آبرسانی ما به سرعت با پوست کم آب مقابله کنید.

کنسانتره آبرسانی مجدد

برای آبرسانی شدید و محافظ آلودگی برای پوست های کم آب. روش کار منحصر به فردی دارد.

کمپلکس بدون وزن – بدون چسبندگی به پوست خشک شما جذب می شود. این یک لایه محافظ نامرئی، مانند یک گاز ریز که روی سطح پوست شما قرار می گیرد، تشکیل می دهد. پوست شما را اکسیژن می دهد و سفت می کند و آبرسانی جدی به شما می دهد. سد پوستی را احیا می کند و از از بین رفتن رطوبت با ارزش جلوگیری می کند. این سپر را برای محافظت از پوست شما در برابر ذرات آلوده تشکیل می دهد.

تقویت شده با کمپلکس مرطوب کننده ما، درست مانند مجموعه اسید آمینه پوست شما. پوست شما آن را تشخیص می‌دهد و می‌داند که با آن چه کاری انجام دهد تا یک ضربه فوری از رطوبت ایجاد کند. و سپس قطره پوست شما را برای 8 تا 12 ساعت آینده تغذیه می کند تا دگرگونی فوری و طولانی مدت پوست ایجاد شود. اینجا بیشتر بیاموزید.

کرم آبرسانی

ظاهری راحت و در عین حال مات بر روی پوست دهیدراته شما باقی می گذارد.

به لطف فرمول فوق موثر ضد پیری ما، wهستم قادر به بازگرداندن سد پوست شما به من حفظ می کنم هیدراتاسیون سطوح و یک تقویت جدی هیدراتاسیون برای جایگزینی رطوبت از دست رفته پوست شما ارائه می دهد. روی تراکم زیربنایی کار می کند تا سموم را از سلول های راکد و کم آب شما دفع کند. به لطف سیستم هیدراتاسیون سریع و اکسیژن رسانی ما.

پوست شما صاف، شفاف می شود، چاق و درخشان پوست کدر و احتقان زیرین آن را شسته و پوست شما را جوان می کند. اینجا بیشتر بیاموزید.

هنوز مطمئن نیستید که پوست شما به چه چیزی نیاز دارد؟

اگر به کمک نیاز دارید تا بفهمید کدام محصولات را باید به شما ارائه دهیم “پوست بهتر برای زندگی” ما می توانیم در نوار پوست مجازی خود به شما کمک کنیم. مشاوره 1-2-1 با یکی از بنیانگذاران ما دونا تایت. دونا بیش از 40 سال تجربه حرفه ای مراقبت از پوست را در اختیار دارد!

جلسه شما آموزشی خواهد بود. بدون بحث و جدل! این به شما کمک می کند تا یک بار برای همیشه نوع پوست، وضعیت پوست خود و نحوه دستیابی به نتایجی را که هرگز فکرش را نمی کردید درک کنید. دونا با یک نسخه شخصی مراقبت از پوست و یک رژیم مراقبت از پوست شخصی که به شما قول می‌دهیم متناسب با سبک زندگی شما کمک کند.

شما فقط به 20 دقیقه، تلفن، تبلت یا کامپیوتر نیاز دارید.

می توانید از اینجا قرار خود را رزرو کنید.






Source link