You are currently viewing طراحی جدید و مینیمالیستی اتاق بازی ما!

طراحی جدید و مینیمالیستی اتاق بازی ما!


من بسیار هیجان زده هستم که طراحی اتاق بازی مینیمالیستی خود را به اشتراک بگذارم. در طول سال ها من واقعاً سعی کرده ام خانه را شلوغ کنم و سبک زندگی مینیمالیستی داشته باشم. وقتی نوبت به بازسازی اتاق بازی رسید، می دانستم که می خواهم آن را به فضایی بسیار تمیز و آرام تبدیل کنم. اتاق های بازی مینیمالیستی هم برای بچه ها و هم برای والدین مفید است! کودکان در فضاهای سازمان یافته بهتر بازی می کنند و خلق می کنند. برای والدین، اسباب بازی کمتر بیرون به معنای پاکسازی کمتر است!

امیدوارم با این پست نکات عالی برای ایجاد یک اتاق بازی مینیمالیست را یاد گرفته باشید!

چیزی که کار نکرد

اتاق بازی قبلاً یک اتاق چند منظوره بود – اتاق بازی، اتاق مهمان، دفتر و اتاق ذخیره سازی. به عبارت دیگر، یک آشفتگی داغ بود.

اتاق “جهانی”.
اتاق بازی کثیف

ما واقعاً فکر می‌کردیم که چاره‌ای نداریم جز اینکه دفتر را با اتاق بازی ترکیب کنیم زیرا تنها اتاق اضافی ما بود، اما چند تغییر بزرگ ایجاد کردیم که به ما در ایجاد فضای اختصاصی اتاق بازی کمک کرد. کلید انتقال میز من به اتاق خواب اصلیمان بود. فکر می‌کردم با داشتن دفترم در اتاق بازی باهوش هستم، زیرا فکر می‌کردم این بدان معناست که می‌توانم در حالی که بچه‌ها با خوشحالی در پس‌زمینه بازی می‌کردند، کار کنم. هاها با کی شوخی کردم

چگونه اتاق بازی خود را شلوغ کنید

جابجایی وسایل اداری واقعاً فضای زیادی را خالی می کرد، اما هنوز هم شلوغی زیادی وجود داشت. طی چند هفته بعد، من واقعاً شروع کردم به بررسی اسباب بازی های بچه هایم و فروش آنچه می توانستم. در اینجا برخی از چیزهایی که در فیس بوک فروختم آورده شده است (من قصد دارم یک پست کامل در مورد نحوه فروش موثر آنلاین انجام دهم، پس با ما همراه باشید!):



Source link