You are currently viewing فضای آشپزخانه – به حداکثر رساندن فضای آشپزخانه شما

فضای آشپزخانه – به حداکثر رساندن فضای آشپزخانه شما


بیایید در مورد فضای آشپزخانه واقعی باشیم. به طور خاص، برای آشپزخانه های کوچک. وقتی زمان تهیه یک غذای بزرگ برای تعطیلات فرا می رسد، آرزوی داشتن یک آشپزخانه بزرگ و شیک آسان است. اما به یاد داشته باشید – این در مورد اندازه آشپزخانه نیست، بلکه در مورد عشق ناشی از آن است! حتی با یک فضای کوچک آشپزی، هنوز هم می توانید جادوی آشپزی ایجاد کنید. به همه سرآشپزهایی در سراسر جهان فکر کنید که کار خود را از یک آشپزخانه کوچک و کوچک شروع کردند. بیایید به چند ایده آشپزخانه کوچک با بودجه نگاهی بیندازیم!

در اینجا این است که چگونه می‌توانیم قوانین را کمی تغییر دهیم و هر اینچ از آشپزخانه شما کارساز باشد برای شما:

افشای وابسته: Sweet Humble Home یکی از شرکت کنندگان در برنامه وابسته آمازون است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم. این هزینه اضافی برای خوانندگان نیست.

من از آشپزخانه های بی نقص همه حالم به هم می خورد. آنها همیشه کاملا تمیز هستند. همه چیز مطابقت دارد. کابینت های رویایی واقعیت دارند. بس کن اکثر ما با یک آشپزخانه ساده و روزمره کنار می آییم. همه چیز به روز نمی شود. احتمالاً ظروف دیشب را در سینک خواهید یافت و احساس می کنم سالی دیگر با رنگ سال گذشته روی دیوار واقعیت من است.

حقیقت این است که اکثر ما در آشپزخانه تجربه داریم، و در حالی که من نمی‌خواهم امیدها و رویاهای شما را زیر پا بگذارم و امیدوارم روزی به آن فضای رویایی دست یابید، اما این واقعیت برای بسیاری از ما نیست.

پس با چیزی که داریم از کجا شروع کنیم؟؟

ابتدا بیایید فضای پیشخوانی را که در اختیار دارید دوباره طراحی کنیم. مثل یک بوم خالی است که منتظر است یک شاهکار بسازید. سعی کنید روی تخته برشی که مناسب سینک یا اجاق گاز شما باشد، سرمایه گذاری کنید. این نه تنها یک صرفه جویی جدی در فضا است، بلکه تمیز کردن آسان را نیز ارائه می دهد زیرا می توانید باقی مانده ها را مستقیماً داخل سینک بکشید و از بین رفته است! وقتی فضای آشپزخانه کم است، میز را به حداکثر برسانید!

دوم، هرگز قدرت ذخیره سازی موقت را دست کم نگیرید. آیا تا به حال جعبه های ذخیره سازی زیر تخت را امتحان کرده اید؟ آنها فقط برای لباس های فصلی نیستند! آن ابزارهای غیر ضروری آشپزخانه و وسایلی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند را در یک جعبه قرار دهید و آن را زیر تخت یا کاناپه قرار دهید. به من اعتماد کنید، مخلوط کن شما بدش نمی آید که یک تعطیلات کوتاه داشته باشد.

10 نکته برتر برای بزرگ کردن فضای آشپزخانه خود را در Efficien دنبال کنیدT:

  1. از پیش برنامه ریزی: کمی وقت بگذارید و نفس خود را تازه کنید و برای وعده های غذایی خود از پیش غذا گرفته تا دسر برنامه ریزی کنید. چندین وعده غذایی آماده را انتخاب کنید. این باعث صرفه جویی در زمان، فضا و سلامت عقل شما می شود.
  2. عجایب یک گلدان: آن را پیچیده نکنید. دستور العمل های یک دیگ می توانند طعمی لذیذ را ارائه دهند و در عین حال باعث صرفه جویی در فضای با ارزش پخت و پز و کاهش زمان تمیز کردن شوند. ظروف آرام پز همچنین راهی شگفت انگیز برای به حداکثر رساندن فضای خود در حین سرو غذاهای خوشمزه هستند
  3. آشپزخانه خود را ایستگاه کنید: مناطق خاصی را برای کارهای خاص اختصاص دهید. یک ایستگاه برش، یک ایستگاه اختلاط و یک ایستگاه مونتاژ را در نظر بگیرید. کار با این روش باعث افزایش کارایی، صرفه جویی در فضا و جلوگیری از هرج و مرج می شود.
  4. یخچال خود را بزرگتر کنید: مواد آماده شده را در ظروف روی هم قرار دهید. بسته بندی های غیر ضروری را حذف کنید. و به یاد داشته باشید که یخچال شما در بعضی جاها خنک تر از جاهای دیگر است – از این دانش به نفع خود استفاده کنید!
  5. در خدمت خلاق باشید: آشپزخانه های کوچک به معنای فضای کمتر است، اما چرا از این فرصتی برای خلاقیت در سبک سرو خود استفاده نکنید؟ ناهار خوری بوفه را انتخاب کنید یا از بزرگترین میز خود برای یک مهمانی به سبک خانوادگی استفاده کنید. این نه تنها فضای آشپزخانه شما را آزاد می کند، بلکه یک گردهمایی معمولی و دنج را تشویق می کند که در آن همه می توانند به راحتی به غذاهای مورد علاقه خود برسند. بعلاوه، مخلوط کردن و ست کردن کارد و چنگال برای ظاهری بی نظیر بسیار سرگرم کننده تر است!
  6. هنگام آشپزی تمیز کنید: درست همانطور که بین کارها دستان خود را می شویید، مرتب کردن فضای کاری خود را به عادت تبدیل کنید. این مانند یک دکمه تازه سازی کوچک است که از هرج و مرج جلوگیری می کند. تعجب خواهید کرد که چگونه یک پاک کردن ساده می تواند فضای آشپزخانه کوچکی را جادارتر کند.
  7. از کابینت ظروف با صرفه جویی در فضا استفاده کنید: آیا تا به حال به یک قابلمه رول آپ فکر کرده اید؟ روی سینک شما قرار می گیرد و فضای حیاتی برای خشک کردن ظروف ایجاد می کند و در صورت عدم استفاده بدون زحمت غلت می خورد. این نه تنها یک شاخص فضایی است، بلکه یک سلاح مخفی برای تمیز و مرتب نگه داشتن آشپزخانه شما است.
  8. درهای کابینت خود را بردارید: آن را یک مینی آرایش خانه در نظر بگیرید. قفسه های باز توهم فضای بزرگتر را ایجاد می کنند و به شما این امکان را می دهند که به راحتی وسایل خود را پیدا کنید. برای مثال عالی از استفاده از قفسه باز برای وسایل روزمره، عکس بالا را ببینید. یک یادآوری دوستانه برای مرتب نگه داشتن همه چیز زیرا اکنون همه چیز در معرض نمایش است!
  9. در مورد خودت تجدید نظر کن ذخیره سازی ادویه جات ترشی جات: کشویی دارید که از آن استفاده نمی کنید؟ یا نوار دیواری که خالی است؟ آنها را بهشت ​​ادویه جدید خود تبدیل کنید. ادویه های خود را در شیشه های کوچک مرتب کنید، به آنها برچسب بزنید و کارتان تمام است! یک قفسه ادویه فوری و با صرفه جویی در فضا دریافت می کنید.
  10. وجود دارد قفسه خنک کننده قابل انباشته: آنها مانند لگوهایی با اندازه واقعی برای آشپزخانه شما هستند! وقتی فر شما برای آن وعده غذایی تعطیلات اضافه کار می کند، این قفسه های خنک کننده روی هم می توانند به کمک بیایند! به علاوه، وقتی چندین دسته از کوکی ها یا پای ها را خنک می کنید، مانند یک آشپزخانه عمودی هستند!

ترفند دیگر استفاده از فضای عمودی بیشتر است. خرید a را در نظر بگیرید قفسه آویز استیل ضد زنگ! از این ترفند برای برداشتن ظروف، گلدان و موارد دیگر از پیشخوان خود استفاده کنید و از فضایی که اغلب استفاده نمی شود استفاده کنید.

قفسه آویز استیل برای فنجان، قفسه خشک کن و کارد و چنگال.  فنجان های آبی رنگ های مختلف، تخته های برش در سمت چپ و دو گیاه وجود دارد.  این یک رویه چوبی با زمینه کاشی خاکستری روشن است.

به یاد داشته باشید که ویژگی های عجیب و غریب و محدودیت ها آشپزخانه شما را سرگرم کننده و منحصر به فرد شما می کند. آنها را در آغوش بگیرید، خلاق باشید و مهمتر از همه از این فرآیند لذت ببرید. به هر حال، چیزهای خوب – مانند یک وعده غذایی بزرگ – گاهی اوقات در بسته‌های کوچک عرضه می‌شوند.

به سلامتی،

جی جی

همچنین ممکن است به این محتوا علاقه مند باشید:

تزیین فضاهای کوچک برای تعطیلات

5 نکته برای سرگرمی تعطیلات در یک فضای کوچک



Source link