You are currently viewing قفسه گرد رنگ شده DIY – تقریباً عالی

قفسه گرد رنگ شده DIY – تقریباً عالی


مدتی بود که می خواستم نحوه ساخت این قفسه گرد را به اشتراک بگذارم!! من یک متخصص هستم زیرا در نهایت دو بار در اتاق آرلو این کار را انجام دادم – بله، دو بار. قبل از اینکه تخت بزرگ پسرش را بگذارم این کار را روی یک دیوار انجام دادم، و بعد از اینکه این کار را انجام دادم، متوجه شدم که چیدمان اتاق عجیب خواهد بود – بنابراین مجبور شدم همه چیز را تغییر دهم و فکر کردم که بهتر است دوباره آن را انجام دهم. به دیوار دیگری lol. وای خسته کننده بود

اگرچه دو بار انجام آن مرا خسته کرد، اما خود پروژه واقعاً خیلی پیچیده نیست، اما بسیار خاص به نظر می رسد. من بسیار هیجان زده بودم که این را در اتاق آرلوس ایجاد کنم تا تمام اسباب بازی های زیبا، چوچک ها و برخی از زیباترین صنایع دستی که در طول سال ساخته ایم را به نمایش بگذارم.

دیوار خود را اندازه بگیرید و بفهمید که کجا دایره را می خواهید و تقریباً قطر آن چقدر خواهد بود. سپس یک میخ را به مرکز بکوبید. نخ یا سیم را به طول قطر دلخواه به ناخن بچسبانید. رشته می تواند کار کند، اما من متوجه شدم که سیم نازک واقعاً محکم است. یک مداد را به انتهای آن ببندید و آن را محکم نگه دارید، طرح دایره خود را به آرامی روی دیوار بکشید.

من می گویم سبک، زیرا شما نمی خواهید با از بین بردن آثار مداد دست و پنجه نرم کنید، بنابراین راحت تر و سبک تر می شوید. در زیر می بینید که چقدر سبک روی دیوار نقاشی کردم. به اندازه کافی تاریک که بتوانید آن را ببینید تا به عنوان راهنما از آن استفاده کنید!

با استفاده از یک برس غلتکی، داخل دایره خود را بسازید و تا جایی که می توانید به لبه آن نزدیک شوید بدون اینکه نیاز به جزئیات بیشتری داشته باشید. هنگامی که دایره شما پر شد، می توانید با قلم مو از لبه شروع کنید.

بدیهی است که لبه بسیار دقیق‌تر است، بنابراین من از یک برس زاویه‌دار با کیفیت بالا استفاده کردم (وقتی برس‌های با کیفیت بالاتری دریافت می‌کنید، دیگر نگران مو نخواهید بود). من فقط موسیقی پخش کردم و وقتم را با لبه گرفتم، شما می خواهید خیلی آهسته کار کنید. به عقب بکشید تا مطمئن شوید که خوب به نظر می رسد.

به نظر می رسد واقعا سخت است، اما تا زمانی که شما با یک قلم مو راحت هستید، فکر می کنم بسیار قابل انجام است! همچنین اگر رنگ دیوار اصلی را داشته باشید، می توانید اشتباهات را اصلاح کنید.

خوب، بنابراین این بخش به ریاضیات نیاز دارد و من می خواهم “قفسه/قفسه” را زیاد بگویم. هنگامی که دایره شما رنگ آمیزی شد، ارتفاع و عرض دقیق (در مرکز) را اندازه گیری خواهید کرد. اگه یک عدد هستن مبارکت باشه یه دایره کامل کشیدی!! صبر کنید اما چگونه این کار را انجام دادید؟ مال من دقیقاً صاف نبود، بنابراین ریاضی را کمی پیچیده تر می کند.

تصمیم بگیرید که از چه تعداد قفسه می خواهید استفاده کنید و سپس تعیین کنید که آنها چقدر پهن خواهند شد. ما 5 قفسه درست کردیم که حدود 9 اینچ فضای عمودی بین هر کدام به ما داد. اگر تعداد مشخصی قفسه می خواهید، می توانید آن را محاسبه کنید، فقط ضخامت کل قفسه های خود را از اندازه گیری دایره عمودی کم کنید و سپس آن فضای باقی مانده را بر تعداد قفسه ها تقسیم کنید.

این یک طرح gids قبل از برش قفسه است!

در اینجا یک مثال آورده شده است: یک دایره 10 اینچی با دو قفسه 1 اینچی، 8 اینچ فضا باقی خواهد ماند، بنابراین تقسیم بر 2 قفسه، 4 اینچ بین هر قفسه خواهد بود.

اگر یک اره در خانه دارید، این مرحله ای است که خودتان می توانید انجام دهید. اما ما برای انجام این کار به فروشگاه سخت افزار رفتیم. چوب صنوبر ارزان قیمت را انتخاب کردیم و تمام ابعاد را به پسر دادیم، سپس او آنها را به اندازه برای ما برش داد.

از غلتک خود برای رنگ آمیزی تمام قفسه های خود استفاده کنید، اگر رنگ شما پرایمر ندارد، می توانید ابتدا آنها را آستر کنید. پس از خشک شدن، آن را برگردانید و سمت دیگر را انجام دهید و سپس لبه ها را رنگ کنید.

برای گیره ها نگران رنگ آمیزی فلز و تراشه های احتمالی بودم، اما از آنجایی که ما واقعاً تماس زیادی با گیره ها نداریم، ممکن است خوب نگه دارند. تا اینجای کار خیلی خوبه! من همچنین پیچ ها را یک بار آویزان کردم، بار دوم که آنها را آویزان کردیم. این واقعا کمک می کند تا حتی یکپارچه تر به نظر برسد.

براکت ها را به قفسه های خود وصل کنید، توجه داشته باشید که کدام طرف چوب را می خواهید در بالا نشان دهید (یا اگر قفسه از ارتفاع چشم بالاتر است می خواهید زیر را نشان دهید)

در حالی که سوراخ‌هایی را برای براکت‌های خود علامت‌گذاری می‌کنید، هر قفسه را روی چیزی عمود بر آن قرار دهید (مانند تخته کف یا کتاب) به عنوان پشتیبان برای دیوار خود. این اطمینان حاصل می کند که قفسه های شما هنگام آویزان کردن با دیوار همسطح خواهند بود

در هر قفسه مکان هایی را علامت بزنید که براکت ها در حالی که روی کالای ایستاده عمود بر شما قرار می گیرند، متصل می شوند.

فاصله بین براکت ها به شما بستگی دارد، اما می خواهید حداقل چند اینچ از لبه بیرونی قفسه فاصله داشته باشند. (شما می توانید یک سری ریاضی انجام دهید تا براکت ها را در هر قفسه یکسان کنید، اما این به طول های مختلف قفسه شما اختصاص دارد)

از آنجایی که قفسه‌ها را اندازه‌گیری کرده‌اید و برش داده‌اید تا قسمت خاصی از دایره را در خود جای دهد، بخش آسان این است که بفهمید هر قفسه کجا می‌رود. فقط آن را تا دایره نگه دارید و ببینید که لبه های قفسه در کجا قرار دارند. اگر اندازه‌گیری‌های شما درست است، قفسه‌ها باید فضای عمودی مناسبی بین خود داشته باشند.

هنگام نصب یک قفسه، آن را با یک سطح در بالا نگه دارید و آن را تراز کنید. سپس محل برخورد سوراخ های براکت شما با دیوار را علامت بزنید. قفسه را در آن قرار دهید و سوراخ هایی برای لنگرهای خود ایجاد کنید. من از دو لنگر دیوار خشک در هر قفسه به جای 4 عدد استفاده کردم، زیرا نیازی به نگه داشتن چیز فوق سنگین ندارد و من هوشمندانه کار می کنم، نه سخت.

سپس قفسه را در جای خود نگه دارید و با یک دست آن را بگیرید و با دست دیگر پیچ کنید، یا یک پسر خوب برای ازدواج پیدا کنید و از او بخواهید که شما را نگه دارد.

من از پیچ و لنگر دیوار خشک استفاده کردم.

رنگ رنگ: ادویه PPG خوب است / براکت های قفسه / برس رنگ زاویه دار / بهترین کابینت

مدفوع کنده / درخت اتصال چهار (مشابه) / موبایل دریفت وود (مشابه)



Source link