لایه برداری شیمیایی 25٪ TCA – belladailylifenotyetlived.com


سلام به همه خوش آمدید به وبلاگ من امیدوارم حال همه خوب و سالم باشد. من قبلاً پست هایی در مورد کیت های مختلف لایه برداری شیمیایی در خانه نوشته ام. تا به حال فقط لایه برداری سبک با درصد TCA پایین را امتحان کرده ام، آن پست ها را در زیر لینک خواهم کرد. من نتایج عالی با نام تجاری سیاره ادن داشتم و دیگری اصلا خوب کار نمی کرد، بنابراین به سیاره ادن برگشتم و یک کیت لایه برداری شیمیایی 25% TCA خریداری کردم. بهتر است اگر می‌خواهید خودتان این کار را انجام دهید و مانند من با لایه‌برداری با درصد پایین شروع کنید، این توصیه می‌شود و اگر احساس می‌کنید لایه‌برداری را می‌خواهید که عمیق‌تر به پوست نفوذ کند، می‌توانید به درصد بالاتری بروید. البته خطراتی در مورد لایه برداری خانگی وجود دارد که اگر به هیچ وجه مطمئن نیستید به یک متخصص مراجعه کنید و آن را در آنجا انجام دهید تنها دلیلی که من جرأت کردم لایه برداری خانگی انجام دهم این است که ما تعطیل بودیم و نمی توانستم بروم. به یک حرفه ای همانطور که برنامه اولیه من بود. بنابراین من با پیروی از دستورالعمل‌های روی چای با سبک‌ترین لایه‌برداری شروع کردم و اکنون واقعاً احساس می‌کنم خودم این کار را انجام می‌دهم. من تجربه دارم و تحقیقات زیادی انجام داده ام و احساس راحتی می کنم.

من تجربه خود را در مورد این فرآیند و کارهایی که برای پوست انجام می دهد، مزایا و معایب این فرآیند را مرور خواهم کرد، با نتایج فوری ساده نیست، قبل از اینکه بهتر شود واقعا بدتر می شود، مدت زمان بهبودی وجود دارد و در طول آن مدت شما واقعاً باید از پوست خود مراقبت کنید و برنامه مراقبت پس از آن را که برای بهترین نتیجه توصیه می شود دنبال کنید.

قبل و بعد

اول، TCA چیست؟

TCA مخفف تری کلروکرتینیک اسید است

پوست درخت چه می کند؟

لایه برداری TCA لایه رویی پوست را لایه برداری می کند و سلول های مرده پوست را از بین می برد تا لایه جدید و صاف تر پوست زیر آن نمایان شود.

لایه برداری شیمیایی TCA فواید زیادی دارد، رنگدانه ها را کاهش می دهد، لکه های ناشی از سن، کک و مک و آسیب های ناشی از نور خورشید را به حداقل می رساند، خطوط و چین و چروک های ظریف را نرم می کند، آکنه و احتقان را درمان می کند و اسکارهای آکنه را نرم می کند.

لایه برداری از نظر عمقی از لایه برداری سطحی، متوسط ​​و عمیق متفاوت است.

سطحی فقط لایه رویی پوست را لایه برداری می کند و این لایه برداری برای شروع است اگر می خواهید لایه برداری شیمیایی را امتحان کنید، هرگز نباید با لایه برداری قوی تری شروع کنید که برای پوست شما خطرناک است، بنابراین همیشه دستورالعمل ها را در مورد آن دنبال کنید.

لایه بردارهای شیمیایی متوسط ​​و عمیق قسمت بالایی و میانی درم را لایه برداری می کند.

سطحی برای بی نظمی بافت و رنگ ناهموار پوست موثر است.

متوسط ​​و عمیق در سفت شدن پوست و کاهش خطوط ریز و چین و چروک موثر است.

زمان بهبودی و واکنش نامطلوب با افزایش عمق لایه برداری شیمیایی افزایش می یابد.

من 15٪، 20٪ و اکنون 25٪ را انجام داده ام و می توانم بگویم که وقتی TCA روی صورت شما است، احساس سوزن سوزن شدن بسیار شدید است و وقتی قدرت لایه برداری را افزایش می دهم تشدید می شود، اما قابل تحمل است، فقط آن را باقی می گذارم. به مدت 5 دقیقه، همانطور که به من توصیه شد، واضح است که با پیشرفت تغییر می کند. با آب ولرم بشویید و خشک کنید، سپس کرم ترمیم کننده آنتی اکسیدان را که به همراه لایه بردار ارائه می شود استفاده کنید، مراقبت های بعد از آن به قدری مهم است که تا زمانی که دستورالعمل های مراقبت های بعدی را رعایت نکنید، از لایه برداری به نتیجه دلخواه نخواهید رسید. من روزی 3 بار این کرم رو میزنم تا پوستم مرطوب باشه، استفاده از ضد آفتاب هم مهمه. در عرض 4-10 روز پوست شما شروع به لایه برداری می کند، این طبیعی است، هرگز نباید پوست را جدا کنید، قرمزی برای شما باقی می ماند، زمانی که پوست جدید زیر آن آماده شد، پوست باید خود به خود کنده شود. اگر پوست آویزان زیادی دارید، می توانید با قیچی کوتاه کنید، اما هرگز پوست را به عقب نکشید یا پوست آن را جدا نکنید، که برای پوست جدید زیر آن مضر است.

باید حداقل 10 روز بین لایه برداری ها صبر کنید تا پوستتان بهبود یابد، سپس این روند را تکرار کنید.

این کرم مراقبتی که همراه با این لایه برداری عرضه می شود، کرم ترمیم کننده آنتی اکسیدان پلنت ادن نام دارد، دارای ده ها آنتی اکسیدان است که پس از لایه برداری پوست را تسکین و التیام می بخشد، در هنگام خواب، پوست را ترمیم می کند. حاوی ویتامین A، C و E به همراه روغن های گیاهی و دارویی/ اسید هیالورونیک برای آبرسانی شدید.

تا الان دو لایه برداری انجام دادم که بین 10 روز ریکاوری بود. من می توانم رنگدانه هایپرپیگمانتاسیون خود را در حال محو شدن ببینم، رنگ پوستم روشن تر است و برخی از اسکارهای خفیف آکنه در اطراف چانه به میزان قابل توجهی کاهش یافته اند، بنابراین من واقعا از آن راضی هستم. این یک روند کند است، اما بهترین راه است. شما بهترین نتایج را از لایه برداری خود بدون آسیب رساندن به پوست خود می خواهید، بنابراین باید زمان بگذارید و اجازه دهید پوست خود بین لایه برداری ها بهبود یابد. این چیزی نیست که بخواهید عجله کنید، ممکن است به پوست خود آسیب برسانید.

از اینکه وبلاگ من را بررسی کردید بسیار سپاسگزارم. من واقعا از آن قدردانی می کنم و امیدوارم از مطالب لذت ببرید، نظرات خود را برای من بگذارید و نظر خود را به من بگویید. اگر می خواهید وبلاگ به روز شود، لطفا مشترک شوید. xx پائولا xx

فروشگاه روزانه بلا: فروشگاه

لایه برداری شیمیایی خانگی

لایه برداری شیمیایی شکست خورد!

بررسی مراقبت از پوست Cetaphil!!



Source link