You are currently viewing لباس کار برای دیدن شما در پاییز و زمستان

لباس کار برای دیدن شما در پاییز و زمستان


سلام دوستان! آیا به نظر شما این کمی چالش برانگیز است که لباس های کار جدید را برای هفته جمع آوری کنید؟ اگر شما هم مثل من هستید، بعضی روزها از لباس پوشیدن برای کار الهام گرفته و هیجان زده می شوم. و روزهای دیگر احساس کلاسیک “من چیزی برای پوشیدن ندارم” را دارم، به خصوص زمانی که از خانه کار می کنم! میشه تماس بگیری اگر در مورد آماده شدن برای کار هیجانات زیادی را احساس می کنید، مطمئنا تنها نیستید. به همین دلیل است که امروز مجموعه‌ای از لباس‌های کاری را به اشتراک می‌گذارم تا شما را از فصل پاییز و زمستان عبور دهم!

اشتراک‌گذاری این پست برای من هیجان‌انگیز بود و امیدوارم شما هم با خواندن آن احساسی داشته باشید. من مشتاقانه منتظرم که در کمد لباس پاییزی و زمستانی خود تعدادی لباس کار همیشگی داشته باشم که بتوانم آنها را به روش های بی شماری استایل کنم. و اگر این به نظر چیزی است که برای شما نیز مفید است، پست امروز فقط برای شماست. بیایید بپریم!

لباس کار خنثی روشن

قبل از اینکه به لباس های کاری که به آن توجه کرده ام برسیم، خوشحالم که این ظاهر را با شما به اشتراک می گذارم. ظاهرهای خنثی تک رنگ مطمئناً مد هستند و برای پوشیدن در فصل های پاییز و زمستان نیز مناسب هستند. این یک خبر عالی برای من است زیرا من از طرفداران بی طرف هستم!

شروع با این خیره کننده ژاکت آلپاکا بافتنی [global version]، به نظر می رسید ممکن است کمی خارش داشته باشد، اما خوشحالم که گزارش می دهم که اینطور نیست و بسیار خوب است. این زنده حتی خیره کننده تر است و من آن را به اندازه واقعی می دانم. این را هم پیدا کردم سبک مشابه چون اونی که من دارم سریع فروخته میشه را یقه بالایی ژولیده من یک تاپ قدیمی‌تر از ME+EM زیر آن پوشیده‌ام، اما دقیقا همان بالاپوش را پیدا کردم که هنوز موجود است! من هم متوجه شدم که دارند سبک به روز شده و در این قله من این قطعات را با اینها جفت کردم شلوار راسته [UK version] که مطابق با اندازه هستند و بسیار راحت هستند. استایل این شلوارها قطعاً رواج دارد، زیرا متوجه شدم که در حال فروختن است، بنابراین مطمئن شوید که شلوار خود را سریع تهیه کنید!

این لباس یکی از جفت چکمه های جیر مورد علاقه من را می خواست. این چکمه ها قدیمی هستند اما من این را پیدا کردم سبک مشابهیکی دیگر سبک مشابهبه هر حال یکی دیگر سبک مشابه برای به اشتراک گذاشتن با شما آیا می توانید بگویید من عاشق این سبک کفش های جیر برای پاییز و زمستان هستم؟ این به من یادآوری می کند که سال گذشته یک پست وبلاگ را به اشتراک گذاری اختصاص دادم چگونه از کفش های جیر مراقبت کنیم – برای نکات برتر من آن را بررسی کنید!

برای تکمیل این ظاهر، یکی از کیف های کلاسیک مورد علاقه ام را برداشتم، من Mulberry Mini Zipped Bayswater. این کیف برای رویدادهای حرفه ای که ممکن است به یادداشت یا لپ تاپ خود نیاز نداشته باشید عالی است. کیسه های Mulberry Bayswater نیز گزینه عالی دیگری برای دفتر کار هستند. در مورد جواهرات، من با این جفت آن را ساده نگه داشتم گوشواره کریستالیاین دستبند مهره مرواریدو این طلا دستبند زنجیره ای خطی.

را چکمه های جیر که من می پوشم از سال 2018 در کمد لباس پاییز و زمستان من نقش اساسی داشته است. اگر مدتی است که من را دنبال می کنید، احتمالاً بارها و بارها آنها را با استایل دیده اید. آنها هنوز در حال توسعه هستند، اما از آنجایی که پنج سال می گذرد، احتمالاً در این مرحله در اندازه های زیادی در دسترس نیستند. با این حال، طراح جیانویتو روسی [also here]، همیشه سبک های مشابه را سال به سال منتشر می کند. را سبک پایپر [more here] در حال حاضر در مدل بوت بلند و همچنین پمپ های نوک تیز موجود است که هر دو خیره کننده هستند. من برای یک بوت قهوه ای شکلاتی، ترجیحا با پنجه نوک تیز آماده بودم. صادقانه بگویم، من همیشه به دنبال یک جفت عاج به همین سبک بودم. در کمال تعجب من، جیانویتو روسی با او بیرون آمد این بوتی و من واقعا به آرزوم رسیدم هاها! حساب بانکی من خیلی از این موضوع خوشحال نبود، اما می دانم که مانند جفتی که می پوشم، این دو جفت جدید بارها پوشیده می شوند و در این ماه های سردتر به تکیه گاه اصلی تبدیل می شوند.

لباس کار برای دیدن شما در پاییز و زمستان

شلوار گشاد J.Crew Sydney

اینها شلوار یک سبک کلاسیک است که افزودنی عالی برای کمد لباس کار شما است. این شلوارها را نه تنها می توان در پاییز و زمستان پوشید، بلکه در تمام طول سال نیز بسیار عالی هستند. این شلوار را می‌توان به روش‌های بی‌شماری از جمله با دکمه‌های بالا، ژاکت کش باف پشمی یا حتی یقه‌ی یقه‌پوش مدل داد.

لباس بافتنی با یقه انبه

این لباس بافتنی مطمئناً این لباس کار همه کاره است که شما را در پاییز و زمستان می بیند. اگر شما فردی هستید که دوست ندارید یقه یقه اسکی کامل بپوشید، این لباس یک گزینه عالی برای فصل است. یقه یک مدل یقه ساختگی پایین تر است که مطمئنا شما را دنج و گرم نگه می دارد.

دامن میدی چین دار انبه

رنگ پاییزی دامن میدی چین دار? بله لطفا! این دامن خیره کننده است و گزینه های لباس بی شماری را ارائه می دهد. نه تنها این دامن حرفه ای به نظر می رسد و برای کار کنار هم قرار می گیرد، بلکه این دامن را می توان برای سایر رویدادهای پاییزی که ممکن است در تقویم داشته باشید نیز مدل دهید.

بلیزر بافتنی بزرگ مادول

داشتن کت سایز بزرگ بافتنی برای کمد لباس کار پاییزی و زمستانی شما باید در دست داشته باشید. این بلیزر هم با شلوار و هم با شلوار و همچنین با یک جین و کفش کت و شلوار برای ظاهری غیررسمی تری به لباس کار ست می شود.

شلوار دوخت Abercrombie & Fitch Sloane

اینها شلوار مناسب آنها اغلب فروخته می شوند و من می توانم ببینم چرا! شلوار گاه به گاه مناسبی است که می تواند بارها و بارها پوشیده شود، و آنها در چندین رنگ مختلف برای گزینه های لباس پاییز و زمستان بی شمار هستند.

کدام یک از این لباس های کاری را از این دور انتخاب می کنید؟ در نظرات به من اطلاع دهید! xo



Source link