You are currently viewing لوازم صنایع دستی که ما استفاده می کنیم – تقریباً عالی

لوازم صنایع دستی که ما استفاده می کنیم – تقریباً عالی


اوه من، من هر روز پیام های زیادی در مورد لوازم صنایع دستی خود دریافت می کنم، بنابراین فکر کردم باید همه آنها را در یک مکان برای مرجع فهرست کنم! من همیشه لوازم هنری آرلو (رنگ، ​​قلم مو، پالت، بوم، کاغذ و نشانگر) داشتم اما همین بود. وقتی این اتفاق قرنطینه ای رخ داد، وحشت کردم و فوراً لوازم صنایع دستی را به صورت آنلاین خریدم، زیرا فکر می کردم داشتن یک پروژه روزانه به هر دوی ما کمک می کند تا روزها را پشت سر بگذاریم. تا اینجای کار خیلی خوبه.

هر شب وقتی به رختخواب می‌روم، به پینترست نگاه می‌کنم و پروژه‌ای را برای امتحان روز بعد پیدا می‌کنم، تمرکز بر انجام یک کاردستی آسان و اینکه اصلاً به من استرس وارد نکنم، فشار کمی بود، که این نکته است. امیدوارم شما بچه ها راحت باشید و سعی نکنید یکدفعه معلم مدرسه عالی باشید. فقط کاری را که می توانید انجام دهید و اگر جالب نیست آن را انجام ندهید. (اوه و روشی که من صنایع دستی پیدا می کنم این است که فقط چیزهایی را که او دوست دارد مانند کاردستی زیر دریا، کاردستی ربات و غیره در گوگل جستجو کنم.)

اما داشتن لوازم واقعا کمک کرده است – بنابراین من همه چیزهایی را که داریم (و چند موردی که هنوز وارد نشده‌اند) فهرست می‌کنم، اما می‌توانم به آن اضافه کنم. منظورم این است که چه کسی می داند ما تا کی اینجا خواهیم بود. من همچنین سعی خواهم کرد در برخی از پروژه هایی که در مورد آنها به اشتراک گذاشته ام، پست های وبلاگ را انجام دهم داستان های IGهمانطور که می دانم ارجاع به این روش آسان تر است.

یکی دیگر از کارهایی که من انجام می دهم این است که انبار بزرگی از وسایل خانگی را برای استفاده مجدد برای صنایع دستی نگه می دارم: درب اسموتی ماست Arlos، رول دستمال توالت و دستمال کاغذی، مقوا (اما من مخصوصاً مقوای نازکی را که برای بسته بندی غذای گربه و کیسه های بچه استفاده می کنند دوست دارم) .

پالت آبرنگ — احتمالاً مدت‌ها دیده‌اید که arlo از این ikea one استفاده می‌کند، اما به مشابه آن پیوند می‌دهد (در واقع این یکی بهتر به نظر می‌رسد زیرا رنگ‌های بسیار بیشتری دارد!) ترفند برای خوب جلوه دادن هنر آبرنگ arlos این است که ما از برس‌های کوچک و نازک که کیت‌ها به همراه دارند استفاده نمی‌کنیم، من همیشه برس‌های چربی بزرگ را به او می‌دهم (و او واقعاً متوجه شد که این فرآیند چگونه کار می‌کند)

رنگ قابل شستشو – من این مجموعه را تازه خریدم اما هنوز نیامده است. من قصد دارم از آن زیاد استفاده کنم اما تمام مخلوط کردن را انجام می دهم و سپس به آرلو می سپرم. تا مطمئن شوم که آشفتگی بزرگی نیست، و سپس می‌توانم رنگ‌های زیبا را با هم ترکیب کنم

نقاشی های کاردستی در فنجان — ما هم اینها را گرفتیم و من دوست دارم که به سه قسمت تقسیم شوند تا آرلو بتواند هر بار از یک ست استفاده کند (او همیشه صورتی ها را به من می دهد و می گوید اینجا مامان با آنها نقاشی بکش)

کیک ها را رنگ کنید – ما در واقع هیچ نداریم، اما شنیده ام که این کیک های رنگ آمیزی عالی هستند و خیلی کمتر از وان رنگ کثیف هستند.

پالت های رنگ – اینها اندازه کوچک مناسبی برای آنها هستند، من چندین مورد از آنها را دارم.

قلم موی رنگ آمیزی — ما این مجموعه را از ikea داریم که بیشتر از همه دوستش داریم، بنابراین از دیدن آن در آمازون هیجان زده بودم، اما فراموش کردم آن را در این عکس ها قرار دهم!

مقاله ساخت و ساز — من بسته‌ای دارم که به نظر می‌رسد موجود نیست، اما این بسته مشابه به نظر می‌رسد. یک سهام سنگین تر در گذشته خوب خواهد بود، اما این برای ما خوب عمل می کند. ps omg من می گیرم این یکی اگر به من بستگی داشت، اما آرلو در مورد عشق خود به آبی بسیار رئیس است.

دستمال – من رنگ‌های پاستلی روی این بسته دستمال کاغذی را که گرفتم خیلی دوست دارم، تا به حال فقط یک پروژه انجام داده‌ایم که آن را به قطعات کوچک برش دادم تا روی ماهی بچسبم و او گفت “خیلی سخت است” اما به زودی بیایید امتحان کنیم. دوباره lol

بادبان های کوچک – من آنها را در هدف انتخاب می کردم زیرا بسیار ارزان هستند و اندازه کوچک را دوست دارم. به نظر می رسد که آرلو بیشتر به نقاشی روی بوم علاقه دارد تا کاغذ به طور کلی (پسر باهوش)

سه پایه – ما اغلب از این سه پایه استفاده نمی کنیم، اما arlo همیشه در هنگام استفاده از آن استفاده می کنیم. من تعداد زیادی سه پایه مقوایی دیده ام، که اگر می خواهید کودکتان را وادار کنید بیشتر نقاشی کند، گزینه خوبی است.

کاغذ – برای هنر روزمره، ما او را مجبور می کنیم از کاغذ نازک تر و ارزان تر استفاده کند. اما از من در مورد کاغذی که از او برای هنر استفاده کردم پرسیدند، می دانم که آن را آویزان خواهم کرد که همینطور است این یکی!

چشم های متحرک – به معنای واقعی کلمه هر کاردستی با چشمان گوگ بهتر ساخته می شود. من یک بسته متنوع از آنها خریدم که داشت مسیر خیلی کوچک هستند، بنابراین من به جای آن این بسته غول را گرفتم. زیرا همه ما می دانیم که چشم های گوگل درشت بهترین هستند.

نشانگر رنگ – این مجموعه نشانگری است که من در مورد ما استفاده کردم سنگ ها! من نکته ظریف را انتخاب کردم تا بتوانم جزئیات بیشتری انجام دهم، اما زمانی که می‌خواهید فضای بزرگی را پر کنید کمی چالش برانگیزتر است.

کاغذ تماس شفاف – این همان چیزی است که من برای کلاژهای گل خود استفاده کردم. من آن را فقط برای این پروژه گرفتم، اما فکر می کنم از آن برای چیزهای دیگر استفاده خواهم کرد.

نشانگرها – اینها نشانگرهایی هستند که ما ماه ها از آنها استفاده می کنیم، من واقعا آنها را دوست دارم. رنگ‌های بسیار زیبا و نکاتی که برای دفعات استفاده از آن‌ها بسیار خوب هستند.

نوار washi — مدتی است که این 3 بسته چسب نواری را می‌خرم، زیرا همیشه از آن برای آویزان کردن هنر آرلوس، پیچیدن آهن‌ربا استفاده می‌کنم و اکنون از آن اینجا و آنجا در پروژه‌ها استفاده می‌کنم. اما من دوست دارم این بسته رنگارنگ هم!

بست های برنجی – من آنها را به این دلیل دریافت کردم که آنها را در چند پروژه مختلف دیده ام که عمدتاً برای “لولا” روی چیزهایی مانند اندام روبات و غیره استفاده می شوند.

لوله پاک کن – نمی‌خواستم یک بسته 300 تایی یا هر چوب مبهم دیگری بگیرم، بنابراین این بسته کوچکتر را گرفتم (احتمالاً معامله بدتری بود، اما سعی می‌کردم کمتر از 5 دلار برای اینها خرج کنم)

چوب بستنی – منظورم این است که کدام ایستگاه صنایع دستی چوب بستنی ندارد؟ ما هنوز خیلی از آنها استفاده نکرده‌ایم، اما روز دیگر وقتی یک چنگال کوچک آرلو درست کردم، او واقعاً بعد از قرار گرفتن روی چوب، 40٪ بیشتر علاقه نشان داد.

میله های چسب – فکر می‌کنم چوب‌های چسب بهترین گزینه برای کودکان نوپا هستند، زیرا کمترین کثیفی را دارند، و من این بسته غول‌پیکر را انتخاب کردم زیرا بسیار ارزان بود. نتونستم مقاومت کنم!!!

قیچی کودکان – خوب، این بسته سه تایی واقعاً اصلاً خوب کار نمی کند، اما اگر بچه ای دارید که دوست دارد همه چیز را خودش انجام دهد، عالی است. آرلو کمی از آنها ناامید است.

mod subj – فکر می کنم ممکن است برای سن آرلوس کمی نامرتب باشد، اما من عاشق mod podge هستم. می توان از آن به عنوان چسب یا سیلر/فینیشر استفاده کرد. در کودکی به ساختن کلاژ وسواس داشتم و به آن ادامه می دادم!

کارت ها و پاکت های خالی من عاشق این هستم که arlo نامه های ویژه ای برای خانواده ایجاد کند، اما به خصوص اکنون بیش از هر زمان دیگری.” من سعی می کنم تصویر کوچکی از arlo را اضافه کنم که از زمانی که آن را انجام دادیم دوربین اینستاکس که نامه را خاص می کند.


خوب، امیدوارم این لیست ها به شما کمک کند! من به اشتراک‌گذاری صنایع دستی‌مان ادامه می‌دهم و اگر چیزهای بیشتری به دست آوردیم به لیست اضافه می‌کنم، اما از این واقعیت که اکنون می‌توانیم بیشتر کارها را انجام دهیم، احساس بسیار خوبی دارم. امیدوارم که شما احساس الهام گرفته اید!!





Source link